Szkolenie online
Szkolenie otwarte
Szkolenia są organizowane w bardzo dobrych centrach edukacyjno szkoleniowych np. Golden Floor Tower w Warszawie. Centra są dobrze skomunikowane i nowoczesne. Mieszczą się w budynkach najwyższej klasy. W trakcie szkolenia zapewniamy catering i przerwy kawowe.
Dodatkową wartością szkolenia otwartego jest wymiana doświadczeń i wiedzy między uczestnikami i trenerem.
Szkolenie zamknięte
Program jest propozycją wstępną. Może zostać zmodyfikowany, aby odpowiedzieć na oczekiwania wynikające ze specyficznego kontekstu, dodatkowych potrzeb czy profilu grupy docelowej.
Zawartość może być realizowana w wersji warsztatowej, webinarowej, część materiału może być przedstawiona w formie pigułek wiedzy – video, podcast, infografiki. Może być również elementem większej akademii szkoleniowej.
Celem szkolenia dla sekretarek jest wzmocnienie skuteczności realizacji zadań sekretariatu, a jednocześnie profesjonalnej obsługi klienta, tak aby budować pozytywny wizerunek firmowy oraz własny.
Profesjonalnie prowadzony sekretariat to jeden z kluczowych elementów prawidłowego funkcjonowania firmy. W czasach kryzysu nabiera to szczególnego znaczenia, gdyż utrata klienta spowodowana złą organizacją biura / sekretariatu może być szczególnie dotkliwa. Proponowane szkolenie profesjonalny sekretariat rozwija u sekretarek / asystentów szereg umiejętności, które zagwarantują profesjonalne zarządzanie biurem / sekretariatem.
Szkolenie rozwija następujące umiejętności:
Grupa docelowa:
Pracownicy sekretariatu bądź recepcji: sekretarki i asystenci
Celem szkolenia dla sekretarek jest wzmocnienie skuteczności realizacji zadań sekretariatu, a jednocześnie profesjonalnej obsługi klienta, tak aby budować pozytywny wizerunek firmowy oraz własny.
Profesjonalnie prowadzony sekretariat to jeden z kluczowych elementów prawidłowego funkcjonowania firmy. W czasach kryzysu nabiera to szczególnego znaczenia, gdyż utrata klienta spowodowana złą organizacją biura / sekretariatu może być szczególnie dotkliwa. Proponowane szkolenie profesjonalny sekretariat rozwija u sekretarek / asystentów szereg umiejętności, które zagwarantują profesjonalne zarządzanie biurem / sekretariatem.
Szkolenie rozwija następujące umiejętności:
Grupa docelowa:
Pracownicy sekretariatu bądź recepcji: sekretarki i asystenci
Celem szkolenia dla sekretarek jest wzmocnienie skuteczności realizacji zadań sekretariatu, a jednocześnie profesjonalnej obsługi klienta, tak aby budować pozytywny wizerunek firmowy oraz własny.
Profesjonalnie prowadzony sekretariat to jeden z kluczowych elementów prawidłowego funkcjonowania firmy. W czasach kryzysu nabiera to szczególnego znaczenia, gdyż utrata klienta spowodowana złą organizacją biura / sekretariatu może być szczególnie dotkliwa. Proponowane szkolenie profesjonalny sekretariat rozwija u sekretarek / asystentów szereg umiejętności, które zagwarantują profesjonalne zarządzanie biurem / sekretariatem.
Szkolenie rozwija następujące umiejętności:
Grupa docelowa:
Pracownicy sekretariatu bądź recepcji: sekretarki i asystenci
1. Budowanie profesjonalnego wizerunku firmy, czyli rola sekretariatu w kształtowaniu wizerunku firmy
2. Rola sekretarki / asystenta i oczekiwania przełożonego
3. Organizacja pracy sekretariatu
4. Profesjonalna obsługa klienta zewnętrznego Zasady profesjonalnej obsługi Klientów zewnętrznych firmy Metody radzenia sobie z trudnymi sytuacjami
5. Obowiązki reprezentacyjne sekretarki / asystenta Zasady savoir-vivre Dresscode
6. Podsumowanie szkolenia w formie praktycznych wniosków
1. Budowanie profesjonalnego wizerunku firmy, czyli rola sekretariatu w kształtowaniu wizerunku firmy
2. Rola sekretarki / asystenta i oczekiwania przełożonego
3. Organizacja pracy sekretariatu
4. Obowiązki informacyjne sekretarek / asystentów
5. Profesjonalna obsługa klienta zewnętrznego
6. Obowiązki reprezentacyjne sekretarki / asystenta
7. Podsumowanie szkolenia w formie praktycznych wniosków
1. Budowanie profesjonalnego wizerunku firmy, czyli rola sekretariatu w kształtowaniu wizerunku firmy
2. Rola sekretarki / asystenta i oczekiwania przełożonego
3. Organizacja pracy sekretariatu
4. Obowiązki informacyjne sekretarek / asystentów
5. Profesjonalna obsługa klienta zewnętrznego
6. Obowiązki reprezentacyjne sekretarki / asystenta
7. Podsumowanie szkolenia w formie praktycznych wniosków
Przeszkoliliśmy ponad 40000 dyrektorów, menedżerów, kierowników i naczelników.
W Akademiach menedżerskich, w których mierzyliśmy efektywność (47 projektów 286 dni szkol.) poziom kompetencji wzrósł średnio o 16%.
Pracujemy na poziomie kompetencji (wiem co i jak mam zrobić), motywacji (wierzę, że warto), postawy (zamierzam to zrobić) , wdrożenia (follow up)
Zgodnie z badaniami przeprowadzonymi przez amerykańskie centrum Center for American Progress, koszt zastąpienia pracowników wynosi około 16% ich rocznego wynagrodzenia. W przypadku menadżera zwiększa się do 100%.
Według badania na potrzeby programu „Polaków Portret Własny” wśród cech, które szefowie najbardziej cenią u swoich sekretarek, tylko (4%), wskazało atrakcyjny wygląd, a aż 33% kompetencje.
Doświadczenie biznesowe zdobywała pracując jako HR / trener wewnętrzny / coach dla najwyższej kadry menedżerskiej w firmie handlowej. Tworzyła projekty konsultingowo – szkoleniowe, takie jak Akademie Menedżerskie i Akademie Rozwoju Osobistego, diagnoza potencjału pracowników, które kreowała i przeprowadzała. Od 10 lat z powodzeniem prowadzi własną firmę, jest odpowiedzialna za budowanie kontaktów z klientami oraz zarządzanie zespołem konsultantów. Tworzy rozbudowane programy rozwojowe dla kadry menedżerskiej wdrażane na wielu poziomach organizacji. Jest wykładowcą tematyki coachingu na uczelniach krakowskich i łódzkich. Jest jednym z nielicznych w Polsce coachów na poziomie PCC – Professional Certified Coach (ICF) oraz ECPC Erickson Certified Professional Coach. Certyfikowany ekspert metody Extended DISC. Coach systemowo – psychodynamiczny. Absolwentka „Executive Coaching – Systems-Psychodynamic Perspective – pierwszej szkole w Polsce przygotowującej coachów do pracy z najwyższą kadrą menedżerską w ujęciu systemowo – psychodynamicznym, prowadzonej przez kadrę Tavistock Institut z Wielkiej Brytanii. Wie, że profesjonalnie prowadzony sekretariat to jeden z kluczowych elementów prawidłowego funkcjonowania firmy.
Cenię sobie dobrą komunikację i obsługę klienta za strony firmy Gamma. Pracownicy firmy cały czas czuwają nad przebiegiem projektu szkoleniowego, zgłaszają ewentualne zagrożenia i rekomendują zmiany.
Dzięki kreatywnej formule szkoleń opracowanej przez Gamma sp. j. uczestnicy zostali w pełni zaangażowani w aktywności szkoleniowe oraz wysoko ocenili wartość merytoryczną warsztatów i zdobytą wiedzę oraz umiejętności.
Rzetelność i fachowość firmy „Gamma”, połączone z osobistym zaangażowaniem jej pracowników, zaowocowały szkoleniem przeprowadzonym na bardzo wysokim poziomie merytorycznym.
Trenerzy wykazali się dużą wiedzą i doświadczeniem w prowadzeniu warsztatów. Każdy z nich stosował indywidualne podejście do uczestnika, co wpływało na efektywność całego procesu szkoleniowego.
Cenimy zespół firmy Gamma za zaangażowanie, dynamikę pracy i wypracowywanie rozwiązań dopasowanych do potrzeb Klienta.
Obszar zarządzania zespołem (delegowanie zadań, budowanie autorytetu, motywowanie pracowników, zarządzanie rozwoje) jest tym, w którym na pewno Gamma się specjalizuje.
Fachowość oraz miła atmosfera podczas szkolenia spotkały się z uznaniem uczestników, którzy wysoko ocenili kwalifikacje prowadzących zajęcia.
Pracownicy uczestniczący w szkoleniu w zdecydowanym stopniu rozwinęli swoje umiejętności w zakresie objętym szkoleniem. Szkolenie zmotywowało bowiem pracowników do przygotowania długoterminowych planów rozwojowych, które wraz z planem rozwojowym o charakterze „on-the-job” pozwoliło na objęcie przez nich wyższych stanowisk, w tym menedżerskich.
Rekomendujemy Gammę, jako firmę doradczo-szkoleniową, która nie tylko realizuje dobre szkolenia, ale dodatkowo w taki sposób współpracuje z Klientem, by wszystkie działania były spójne ze specyfiką i strategią firmy.
Pragniemy potwierdzić wysoki poziom przeprowadzonego szkolenia, mający odzwierciedlenie w danych uzyskanych z ankiet od uczestników. Szkolenie cechowało bardzo dobre przygotowanie merytoryczne trenerów prowadzących oraz wysoki poziom obsługi nas, jako klienta firmy GAMMA.
Projekt został oceniony wysoko, zarówno pod względem przekazu merytorycznego, jak również atmosfery oraz zaangażowania i komunikatywności wszystkich trzech trenerów prowadzących szkolenie.
Efekt marketingowy szkoleń najłatwiej mierzyć prośbami o kolejne tego typu spotkania. Farmaceuci, jako wyjątkowo wymagająca grupa na tyle wysoko ocenili pracę trenerską, że sami, z własnej inicjatywy zwracali się z prośbą do koordynatora projektu o możliwość rozbudowania działań szkoleniowych
Biorąc pod uwagę dotychczasową współpracę oceniamy firmę Gamma, jako dostawcę szkoleń o najwyższej, jakości. Jesteśmy pełni uznania dla know-how firmy oraz kompetencji trenerów.
Kompetentni trenerzy, indywidualne podejście do uczestników, profesjonalizm w przekazywaniu wiedzy oraz formuła szkolenia, wpłynęły na pozytywną opinię uczestników
Szkolenie było szczególnie istotne w przypadku grupy o zróżnicowanym poziomie kompetencji – od pracowników bardzo młodych stażem, przez osoby z kilkuletnim doświadczeniem, po menedżerów średniego szczebla. Realizacja w kilku oddzielnych modułach tematycznych, z jednoczesnym podsumowaniem wspólnych tematów w całej grupie dała oczekiwane przez nas efekty.
Trenerzy prowadzący szkolenia wykazali się rzetelnością oraz profesjonalizmem, co zaważyło o podjęciu decyzji o realizacji kolejnego projektu, który wspólnie rozpoczęliśmy
Projekty szkoleniowe Gammy zawierają moduły mierzące efektywność szkolenia. Pozwalają ocenić firmę szkoleniową oraz rozwój poszczególnych uczestników.
Dzięki Współpracy z firmą Gamma, w badaniu satysfakcji pracowników za rok 2011, uzyskaliśmy Wzrost wskaźników w obszarach efektywne zarządzanie i leadership odpowiednio o 5% i 13%.
Agile jest skuteczną metodyką – względem tradycyjnego podejścia do współpracy i dostarczania wyników. Badania wskazują wzrost efektywności względem klasycznej pracy od 40% nawet do 200%.
Creative Problem Solving – kreatywne podejście do rozwiązywania problemów. Jest to koncepcja, w której w obliczu sytuacji problemowych pożądane jest porzucenie utartych schematów postępowania i poszukiwanie niestandardowych rozwiązań. To idealna metoda do zastosowania, kiedy problem jest złożony, a oczekiwany rezultat nieoczywisty. Pomaga wychodzić z impasu i tworzyć innowacje.
ul. Farysa 64
01-971 Warszawa
NIP: 113-26-90-108
Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2021 roku.
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.