Inne strony: GAMMA DISCOVER
Wyrozumiałość dla przełożonego i profesjonalizm na co dzień

Profesjonalny sekretariat

Szkolenia zamknięte: Efektywność osobista
Profesjonalnie prowadzony sekretariat to jeden elementów prawidłowego funkcjonowania firmy. Utrata klienta spowodowana złą organizacją biura/sekretariatu może być szczególnie dotkliwa. Szkolenie profesjonalny sekretariat dostarcza technik pracy z klientem wewnętrznym i zewnętrznym.

IDEA SZKOLENIA

Celem szkolenia jest  wzmocnienie skuteczność realizacji zadań sekretariatu, a jednocześnie profesjonalnej obsługi klienta, tak aby budować pozytywny wizerunek firmowy oraz własny.

Profesjonalnie prowadzony sekretariat to jeden z kluczowych elementów prawidłowego funkcjonowania firmy. W czasach kryzysu nabiera to szczególnego znaczenia, gdyż utrata klienta spowodowana złą organizacją biura / sekretariatu może być szczególnie dotkliwa. Proponowane szkolenie rozwija u sekretarek / asystentów szereg umiejętności, które zagwarantują profesjonalne zarządzanie biurem / sekretariatem.

Szkolenie rozwija następujące umiejętności:

  • budowanie profesjonalnego wizerunku firmy
  • efektywna organizacja pracy sekretariatu
  • profesjonalne przyjęcie gości / klientów / partnerów
  • asertywne prowadzenie rozmów telefonicznych przychodzących / wychodzących
  • eadzenie sobie w trudnych sytuacjach obsługowych
  • stosowania zasad savoir-vivre

Grupa docelowa:
Pracownicy sekretariatu bądź recepcji: sekretarki i asystenci

Fakty szkoleniowe
1
Przeprowadziliśmy ponad 2600 dni szkoleniowych z obszaru efektywności osobistej.
2
Na naszych szkoleniach rozwijamy kompetencje przydatne w życiu zawodowym i prywatnym (life-work balanced).
3
Nasi trenerzy łączą dbanie o dobrą atmosferę warsztatów z orientacją na rezultaty. Jest bezpiecznie i efektywnie.
Według badania na potrzeby programu „Polaków Portret Własny” wśród cech, które szefowie najbardziej cenią u swoich sekretarek, tylko (4%), wskazało atrakcyjny wygląd, a aż 33% kompetencje.
SZKOLENIE ZAMKNIĘTE
Szkolenie odbywa się w siedzibie firmy na terenie całej Polski.
Czy możesz uzyskać 50-80%
dofinansowanie do
szkolenia poprzez BUR?
Najpierw zła informacja (dla niektórych) – firmy z woj. mazowieckiego i pomorskiego oraz te, które zatrudniają powyżej 250 os. nie mogą korzystać z BUR. Są od tego wyjątki:
  • firmy z woj. mazowieckiego i pomorskiego – jeśli mają oddziały w innych województwach to mogą szkolić tam zatrudnione osoby
  • duże przedsiębiorstwa z pozostałych 14 województw mogą szkolić osoby na kontraktach menedżerskich, rozliczających się fakturą, pracowników franczyz oraz zatrudnianych przez zewnętrznych partnerów

    Czy Twoja firma może skorzystać z dofinansowania BUR?

    od 50 do 80% dofinansowania do szkolenia z Europejskiego Funduszu Społecznego na wszystkie szkolenia Gamma.
    Na szkolenie zamknięte: Profesjonalny sekretariat

    1

    Skontaktuj się z nami przez formularz na tej stronie albo telefonicznie.

    2

    Dowiesz się od nas jak dostać dofinansowanie.

    3

    Rozwijaj umiejętności pracowników swojej firmy i własne.

    PROGRAM SZKOLENIA

    1. Budowanie profesjonalnego wizerunku firmy, czyli rola sekretariatu w kształtowaniu wizerunku firmy
    • Rola sekretariatu w skutecznym funkcjonowaniu firmy
    • Kształtowanie dobrej opinii o firmie poprzez sposób prowadzenia rozmów
      • Zasady komunikacji werbalnej i niewerbalnej
      • Sztuka prowadzenia rozmów  telefonicznych
    • Kształtowanie dobrej opinii o firmie poprzez organizację pracy własnej i szefa
    • Kształtowanie dobrej opinii o firmie poprzez sposób przyjmowania gości
    • Kształtowanie dobrej opinii o firmie poprzez sposób prowadzenia rozmów

    2. Rola sekretarki / asystenta  i oczekiwania przełożonego
    • Kluczowa rola zawodowa sekretarki /asystenta w czasach kryzysu
      • Podział i omówienie obowiązków pracowników biurowych
      • Budowanie wiarygodności  osobistej i zawodowej
      • Określenie luk we własnych kompetencjach
      • Przejmowanie inicjatyw i postawa proaktywna
      • Odpowiedzialność za powierzone zadania i podejmowane decyzje na stanowisku sekretarki / asystenta
    • Sekretarka i jej przełożony / Asystent i jego przełożony
      • Oczekiwania przełożonego wobec sekretarki / asystenta
      • Punkt widzenia przełożonego a punkt widzenia sekretarki / asystenta – jak usprawnić porozumienie i współdziałanie?
      • Zapewnienie sprawnej organizacji pracy przełożonego
      • Jak reprezentować swojego przełożonego  podczas jego nieobecności?
      • Błędy we współpracy z przełożonym – jak ich unikać
      • Jakich określeń i zwrotów nie używać w rozmowie z przełożonym
    • Warsztaty – współpraca / komunikacja z przełożonym

    3. Organizacja pracy sekretariatu
    • Profesjonalny duet
      • Efektywna współpraca z przełożonym
      • Organizacja czasu pracy przełożonego (prowadzenie terminarza, harmonogram zajęć, hierarchia zadań, pojęcie „złodzieje czasu”, sporządzanie notatek informacyjnych, przekazywanie informacji wewnątrz oraz na zewnątrz firmy)
    • Przydatne techniki i narzędzia planowania czasu
    • Udział w organizowaniu i przebiegu spotkań oraz zebrań – sprawne protokołowanie korespondencja tradycyjna i elektroniczna
    • Zarządzanie przepływem informacji  i obiegiem dokumentów
    • Organizacja spotkań, zebrań, konferencji i wyjazdów służbowych

    4. Obowiązki informacyjne sekretarek / asystentów
    • Informacja jako podstawa podjęcia decyzji
    • Nowoczesne metody pozyskiwania informacji
    • Różnice między przekazywaniem informacji a interpretacją informacji
    • Metody skutecznego informowania, budowanie prostych i zrozumiałych komunikatów
    • Jak skutecznie docierać do niezbędnych  informacji
    • Różnice i podobieństwa pomiędzy komunikacją zewnętrzną a wewnętrzną w firmie

    5. Profesjonalna obsługa klienta zewnętrznego
    • Zasady profesjonalnej obsługi  Klientów zewnętrznych firmy
    • Identyfikowanie trudnych sytuacji i sposoby radzenia sobie z nimi
      • Mapa trudnych sytuacji
      • Typologia trudnych relacji
      • Metody radzenia sobie z trudnymi sytuacjami

    6. Obowiązki reprezentacyjne sekretarki / asystenta
    • Sylwetka i zachowanie pracownika sekretariatu w firmie
      • Zasady savoir-vivre
      • Dresscode
      • Makijaż w pracy

    7. Podsumowanie szkolenia w formie praktycznych wniosków
    • Karta ssc
      • Start – jakie zachowania zaczniemy stosować
      • Stop – jakich zachowań pozbywamy się
      • Continue – jakie zachowania kontynuujemy
    • Wnioski
      • Na poziomie osobistym
      • Na poziomie zespołowym

    Cena szkolenia:
    Miejsce szkolenia:

    Termin szkolenia:

    Klienci, dla których Gamma zrealizowała szkolenia:

    KORZYŚCI DLA ORGANIZACJI:

    • wzmocnienie wizerunku organizacji
    • wzmocnienie efektywności pracy jednostek posiadających sekretariat

    KORZYŚCI DLA PRACOWNIKA:

    • zmniejszenie poziomu stresu negatywnego
    • efektywna organizacja pracy
    • umiejętność budowania profesjonalnego wizerunku

    KORZYŚCI WSPÓLNE:

    • lepszy przepływ informacji pomiędzy komórkami organizacyjnymi
    • efektywniejsza organizacja spotkań

    TRENERZY SZKOLENIA

    OPINIE O SZKOLENIACH

    Konsultant szkolenia

    Szybki kontakt

    Dawid Didiuk

    Dyrektor działu sprzedaży
    tel.: +48 (22) 112 08 82

    biuro@projektgamma.pl
    Dawid Didiuk

    Interesuje Cię szkolenie otwarte z tej tematyki?

    Zostaw adres e-mail i nr. telefonu a przypomnimy Ci o tym szkoleniu.
    Przypomnij mi:
    Preferuję kotakt:

    WSTĘPNA WYCENA SZKOLENIA

    Zaznacz liczebność grupy i zostaw dane kontaktowe, a odezwiemy się z wyceną szkolenia.
    Dostępne formaty szkoleniowe:
    Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm
    © Gamma sp. j. ul. Mysłowicka 15, 01-612 Warszawa. Wszelkie prawa zastrzeżone.