Inne strony: GAMMA DISCOVER
Do dwugodzinnej przemowy potrzebuje 5 minut przygotowania, do 5 minutowej – dwóch godzin

Techniki prezentacji i autoprezentacji powered by Chunking

Szkolenia zamknięte: Efektywność osobista
Niezależnie od tego jak "ładna" jest prezentacja ludzie niewiele z niej zapamiętują. Nie mogą więc przekazać tych informacji innym. Odbiorcy prezentacji rzadko są jedynymi decydentami, użytkownikami. Warto by stali się ambasadorami tego, do czego przekonujemy. Nasze szkolenie z technik prezentacji tego uczy.

IDEA SZKOLENIA

Skuteczność szkolenia bazuje na obniżeniu stresu związanego z prezentacjami oraz podniesieniu ich efektywności na poziomie przekazywanych informacji, wywieranego wrażenia oraz motywacyjnym – zachęcającym odbiorców do podjęcia oczekiwanych działań.

Szkolenie realizuje zatem dwa cele:
  • Rozwój mistrzostwa osobistego – rozumianego jako umiejętność wpływania na audytorium, oddziaływanie, realizowanie zakładanego planu w taki sposób, aby każdy z odbiorców reagował w zakładany sposób.
  • Wzrost efektywności prezentacji – mierzony na trzech poziomach:
  • Poziom emocjonalny – efektywność na tym poziomie uzyskuje się poprzez zarządzanie komunikacją niewerbalną, głosem, budowaniem wizerunku, tworzeniem efektu pierwszego wrażenia.
  • Poziom informacyjny – efektywność na tym poziomie to z jednej strony ilość zapamiętanych informacji (chunków) przez audytorium, z drugiej kontrola nad tym, aby audytorium zapamiętało najważniejsze informacje i potrafiło w sposób niezmieniony przekazać je dalej.Poziom motywacyjny – jeszcze wyższym w zaawansowaniu jest poziom efektywności motywacyjnej. Poszczególni uczestnicy prezentacji powinni mieć przekonanie do prezentera (poziom emocjonalny), powinni zapamiętać kluczowe dla prezentacji informacje (poziom informacyjny) oraz powinni uzyskać pozytywną motywację do działania.

Jeżeli prezentacja jest skuteczna na tych trzech poziomach, jej odbiorca automatycznie staje się ambasadorem prezentowanego przedsięwzięcia.

Ambasador w organizacji to człowiek, który aktywnie przekonuje innych do danego rozwiązania i osobiście podejmuje działania sprzyjające przedsięwzięciu.

Fakty szkoleniowe
1
Przeprowadziliśmy ponad 2600 dni szkoleniowych z obszaru efektywności osobistej.
2
Na naszych szkoleniach rozwijamy kompetencje przydatne w życiu zawodowym i prywatnym (life-work balanced).
3
Nasi trenerzy łączą dbanie o dobrą atmosferę warsztatów z orientacją na rezultaty. Jest bezpiecznie i efektywnie.
Korzyść mechanizmu chunkingu polega na tym, że zarządza ilością wiedzy, którą odbiorca może przyswoić (badania Millera, U.S.A.).
SZKOLENIE ZAMKNIĘTE
Szkolenie odbywa się w siedzibie firmy na terenie całej Polski.
Czy możesz uzyskać 50-80%
dofinansowanie do
szkolenia poprzez BUR?
Najpierw zła informacja (dla niektórych) – firmy z woj. mazowieckiego i pomorskiego oraz te, które zatrudniają powyżej 250 os. nie mogą korzystać z BUR. Są od tego wyjątki:
  • firmy z woj. mazowieckiego i pomorskiego – jeśli mają oddziały w innych województwach to mogą szkolić tam zatrudnione osoby
  • duże przedsiębiorstwa z pozostałych 14 województw mogą szkolić osoby na kontraktach menedżerskich, rozliczających się fakturą, pracowników franczyz oraz zatrudnianych przez zewnętrznych partnerów

    Czy Twoja firma może skorzystać z dofinansowania BUR?

    od 50 do 80% dofinansowania do szkolenia z Europejskiego Funduszu Społecznego na wszystkie szkolenia Gamma.
    Na szkolenie zamknięte: Techniki prezentacji i autoprezentacji powered by Chunking

    1

    Skontaktuj się z nami przez formularz na tej stronie albo telefonicznie.

    2

    Dowiesz się od nas jak dostać dofinansowanie.

    3

    Rozwijaj umiejętności pracowników swojej firmy i własne.

    PROGRAM SZKOLENIA

    1. Faza przygotowawcza do prezentacji
    • Przygotowanie samej prezentacji
    • Przygotowanie do prezentacji

    2. Przygotowanie samej prezentacji
    • Definiowane celów prezentacji
      • Cele merytoryczne
      • Cele psychologiczne
      • Cel / cele na poziomie przekazu podczas prezentacji
      • Sztuka formułowania celu / celów
    • Rozpoczęcie prezentacji
      • Opis ram czasowych i organizacyjnych prezentacji
      • Wybór icebreakerów
    • Faza środkowa
      • Wybór energiserów prezentacyjnych
      • Wybranie momentów interakcji z odbiorcami prezentacji
      • Podział prezentacji na chunki informacyjne
    • Zakończenie
      • Stworzenie motywacyjnego action planu
      • Ominięcie / rozwinięcie czasu pytań od Odbiorców

    3. Przygotowanie do prezentacji
    • Zarządzanie stresem przed prezentacją i w jej trakcie
      • Krzywa Yerkesa-Dodsona – stres jako mobilizator
      • Techniki obniżana stresu przed prezentacją
      • Techniki operacyjne likwidowania stresu podczas prezentacji
    • Techniczne przygotowanie do prezentacji
      • Zasady wykorzystywania programów prezentacyjnych
      • Planowanie prezentacji interaktywnej (flipchart, handouty)
      • Wykorzystywanie innych rekwizytów i akcesoriów podczas prezentacji

    4. Budowanie efektywności prezentacji
    • Poziom emocjonalny
    • Poziom informacyjny
    • Poziom motywacyjny

    5. Efektywność prezentacji na poziome emocjonalnym – szybkie przypomnienie
    • Efekt pierwszego wrażenia
      • Scenariusz pozytywny – efekt anielski
      • Scenariusz negatywny – efekt diabelski
      • Mechanizm atrybucji w efekcie I wrażenia
    • Analiza nawyków prezentacyjnych i autoprezentacyjnych
      • Poziom werbalny
      • Poziom niewerbalny
    • Zarządzanie wizerunkiem – poziom niewerbalny
      • Zarządzanie przestrzenią – dystans psychologiczny
      • Zarządzanie organizacją przestrzeni – układ pomieszczenie / audytorium / trener
      • Mimika
      • Gestykulacja
      • Kontakt wzrokowy
      • Ruch ciała
      • Postawa ciała
      • Ubiór i atrybuty wyglądu zewnętrznego

    6. Efektywność na poziome informacyjnym
    • Pojemność pętli fonologicznej – ograniczenia mentalne odbiorców prezentacji
    • Definiowanie chunka informacji
    • Projektowanie prezentacji pod kątem ilości chunków informacji
    • Efekty mnemotechniczne
      • Efekt interferencji
      • Efekt synergii
      • Efekt partycypacji
      • Krzywa zapamiętywania
    • Efekty komunikacyjne
      • Struktura psychologiczna przekazu
      • Proces efektywnej komunikacji
    • Wykorzystanie efektu naturalnego tła

    7. Efektywność na poziomie motywacyjnym
    • Definiowanie potrzeb audytorium
      • Cele osobiste długookresowe – potrzeby psychologiczne
      • Cele osobiste „tu i teraz”
      • Cele organizacyjne
    • Perswazja w prezentacji
      • Dopasowanie modelu perswazji do prezentacji
      • Perswazja emocjonalna
      • Perswazja racjonalna
      • Budowanie wiarygodności podczas formułowania komunikatów perswazyjnych

    8. Trudne sytuacje w prowadzeniu prezentacji
    • Trudne audytorium
      • Odbiorca nastawiony na sprzeciw
      • Odbiorca dominujący
      • Odbiorca manipulacyjny
      • Odbiorca niezainteresowany
      • Odbiorca agresywny werbalnie
      • Odbiorca rekrutujący przeciwników
    • Trudne sytuacje
      • Nie znamy odpowiedzi na pytanie
      • Nie chcemy udzielić odpowiedzi
      • Pojawiający się zarzut prawdziwy / nieprawdziwy ze strony audytorium
      • Techniczne problemy
      • Sprzeczne oczekiwania

    9. Podsumowanie w formie praktycznych wniosków
    • Karta ssc
      • Start – jakie zachowania zaczniemy stosować
      • Stop – jakich zachowań pozbywamy się
      • Continue – jakie zachowania kontynuujemy
    • Wnioski
      • Na poziomie osobistym
      • Na poziomie grupy

    Cena szkolenia:
    Miejsce szkolenia:

    Termin szkolenia:

    Klienci, dla których Gamma zrealizowała szkolenia:

    KORZYŚCI DLA ORGANIZACJI:

    • zwiększenie efektywności przekazywania informacji i przekonywania do nowych przedsięwzięć
    • większa stabilność emocjonalna pracowników

    KORZYŚCI DLA PRACOWNIKA:

    • wzmocnienie skutecznej komunikacji
    • rozwój umiejętności wywierania wpływu
    • wzrost kompetencji w zakresie autoprezentacji

    KORZYŚCI WSPÓLNE:

    • wzrost efektywności przekazywania wiedzy
    • mniej nieporozumień pomiędzy współpracownikami / jednostkami organizacyjnymi

    TRENERZY SZKOLENIA

    OPINIE O SZKOLENIACH

    Konsultant szkolenia

    Szybki kontakt

    Dawid Didiuk

    Dyrektor działu sprzedaży
    tel.: +48 (22) 112 08 82

    biuro@projektgamma.pl
    Dawid Didiuk

    Interesuje Cię szkolenie otwarte z tej tematyki?

    Zostaw adres e-mail i nr. telefonu a przypomnimy Ci o tym szkoleniu.
    Przypomnij mi:
    Preferuję kotakt:

    WSTĘPNA WYCENA SZKOLENIA

    Zaznacz liczebność grupy i zostaw dane kontaktowe, a odezwiemy się z wyceną szkolenia.
    Dostępne formaty szkoleniowe:
    Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm
    © Gamma sp. j. ul. Mysłowicka 15, 01-612 Warszawa. Wszelkie prawa zastrzeżone.