Zawsze jest przestrzeń na podniesienie produktywności IT

ACCOUNT MANAGEMENT

Gamma 4 IT
W większości firm technologicznych znacząca część sprzedaży pochodzi od kilku lub kilkunastu kluczowych klientów. Wobec rosnącej aktywności konkurencji wynik finansowy zaczyna coraz silniej zależeć od jakości strategii zarządzania relacjami z kluczowymi klientami. Zapraszamy na szkolenie sprzedaży do kluczowych klientów dla IT.

IDEA SZKOLENIA

W większości firm technologicznych znacząca część sprzedaży pochodzi od kilku lub kilkunastu kluczowych klientów. Wobec rosnącej aktywności konkurencji wynik finansowy zaczyna coraz silniej zależeć od jakości strategii zarządzania relacjami z kluczowymi klientami. Przy czym klientem kluczowym nie koniecznie musi być użytkownik rozwiązania IT, ale także resellerzy lub firmy wdrożeniowe.

Dokonując segmentacji rynku i dopasowując do wyodrębnionych segmentów najefektywniejsze działania, uczestnicy szkolenia będą mogli skutecznie zarządzać kluczowymi klientami firmy.  Przeprowadzając niezbędne analizy i wyciągając z nich właściwe wnioski będą potrafili rozpoznawać klientów, którzy odpowiednio potraktowani, mogą stać się klientami kluczowymi. Prowadząc efektywne negocjacje z klientami kluczowymi, będą w stanie realizować strategię zdobycia lub utrzymania przewagi konkurencyjnej


Grupa docelowa
Konsultanci i inne osoby zaangażowane w sprzedaż i współpracę z kluczowymi klientami firmy.

Czas

  • 2 dni.

Fakty szkoleniowe
1
Przeszkoliliśmy ponad 40000 dyrektorów, menedżerów, kierowników i naczelników.
2
W Akademiach menedżerskich, w których mierzyliśmy efektywność (47 projektów 286 dni szkol.) poziom kompetencji wzrósł średnio o 16%.
3
Pracujemy na poziomie kompetencji (wiem co i jak mam zrobić), motywacji (wierzę, że warto), postawy (zamierzam to zrobić) , wdrożenia (follow up)
Zgodnie z badaniami przeprowadzonymi przez amerykańskie centrum Center for American Progress, koszt zastąpienia pracowników wynosi około 16% ich rocznego wynagrodzenia. W przypadku menadżera zwiększa się do 100%.
SZKOLENIE ZAMKNIĘTE
Szkolenie odbywa się w siedzibie firmy na terenie całej Polski.
Czy możesz uzyskać 50-80%
dofinansowanie do
szkolenia poprzez BUR?
Najpierw zła informacja (dla niektórych) – firmy z woj. mazowieckiego i pomorskiego oraz te, które zatrudniają powyżej 250 os. nie mogą korzystać z BUR. Są od tego wyjątki:
  • firmy z woj. mazowieckiego i pomorskiego – jeśli mają oddziały w innych województwach to mogą szkolić tam zatrudnione osoby
  • duże przedsiębiorstwa z pozostałych 14 województw mogą szkolić osoby na kontraktach menedżerskich, rozliczających się fakturą, pracowników franczyz oraz zatrudnianych przez zewnętrznych partnerów

    Możesz skorzystać z dofinansowania BUR?

    od 50 do 80% dofinansowania do szkolenia z Europejskiego Funduszu Społecznego na wszystkie szkolenia Gamma.

    1

    Skontaktuj się z nami przez formularz na tej stronie albo telefonicznie.

    2

    Dowiesz się od nas jak dostać dofinansowanie.

    3

    Rozwijaj swoje umiejętności z drugą firmą szkoleniową 2017 roku.

    4

    Wykorzystaj nowo zdobyte umiejętności do rozwoju swojej kariery!
     

    PROGRAM SZKOLENIA

    1.Rola Kluczowych Klientów w firmie.
    • Rola account managera
    • Zarządzanie relacjami z kluczowymi klientami

    2.Identyfikacja Kluczowych Klientów
    • Określenie kryteriów wyboru Kluczowych Klientów.
    • Ocena Klientów w świetle przyjętych kryteriów.
    • Strategie działania wobec Kluczowych Klientów.

    3.Wizja, cele i strategia w zarządzaniu Kluczowymi Klientami.
    • Tworzenie łańcucha wartości dla klienta
    • worzenie celów i strategii wobec kluczowego klienta

    4.Przeprowadzanie analiz
    • Analiza rynku.
    • Analiza konkurencji.
    • Analiza wartości dodanej.
    • Analiza SWOT.

    5.Przygotowanie account-planu.
    • Schemat procesu przygotowania planu.
    • Wykorzystanie wyników analiz.
    • Przygotowanie planu dla jednego klienta.
    • Strategie wdrożenia planu.

    6.Prezentacja planu rozwoju współpracy z klientem.
    • Przygotowanie argumentów dopasowanych do odbiorców prezentacji.
    • Przygotowanie prezentacji planu i jej przeprowadzenie.

    7.Negocjacje z kluczowym klientem
    • Prowadzenie negocjacji kontraktów.
    • Negocjacje zwiększenia obecności u kluczowego klienta.
    • Negocjowanie trudnych problemów

    8.Podsumowanie szkolenia
    Karta ssc:
    • Start – jakie zachowania zaczniemy stosować
    • Stop – jakich zachowań pozbywamy się
    • Continue – jakie zachowania kontynuujemy
    Wnioski:
    • Na poziomie osobistym
    • Na poziomie 3 rezultatów wystąpienia

    VOUCHER SZKOLENIOWY
    NA 2019 R.

    Klienci, dla których Gamma zrealizowała szkolenia:

    TRENERZY SZKOLENIA

    OPINIE O SZKOLENIACH

    Konsultant szkolenia

    Szybki kontakt

    Patrycja Michałowska

    Front Desk Manager
    tel: 22 266 08 48
    tel. kom.: 505 273 550

    biuro@projektgamma.pl
    Patrycja Michałowska

    Interesuje Cię szkolenie otwarte z tej tematyki?

    Zostaw adres e-mail i nr. telefonu a przypomnimy Ci o tym szkoleniu.
    Przypomnij mi:
    Preferuję kotakt:

    WSTĘPNA WYCENA SZKOLENIA

    Zaznacz liczebność grupy i zostaw dane kontaktowe, a odezwiemy się z wyceną szkolenia.
    Dostępne formaty szkoleniowe:
    Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm
    © Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
     ul. Mysłowicka 15, 01-612 Warszawa. Wszelkie prawa zastrzeżone.