Każda firma chce przyciągać i utrzymywać najlepszych pracowników

Menedżer architektem zaangażowania. Recognition i motywowanie 2.0

Szkolenia zamknięte: Menedżerskie

Podnoszenie zaangażowania pracowników do kluczowa funkcja menedżerska. Zaangażowany pracownik w pełni korzysta ze swoich talentów, jest efektywny czerpiąc satysfakcję z pracy. Szkolenie z motywowania i angażowania korzysta ze współczesnych narzędzi dostosowanych do dzisiejszych oczekiwań pracowników.

IDEA SZKOLENIA

Podnoszenie zaangażowania pracowników jest jednym z najważniejszych zadań menedżerów. Wysokie zaangażowanie pozwala w pełni wykorzystać talenty pracowników, obniża rotację, podnosi efektywność przy jednoczesnej wysokiej satysfakcji pracowników.

Jednocześnie oczekiwania pracowników wraz ze zmianami pokoleniowymi, zmianami w gospodarce i na rynku pracy są inne niż jeszcze nawet 5 lat temu.  Motywacja finansowa jest wyznacznikiem zaangażowania jedynie na pierwszym,  granicznym poziomie. Dużo ważniejsze staje się poczucie sensu, przynależności oraz jasna droga rozwoju zawodowego (niekoniecznie awansu). Im większe organizacje tym trudniej odpowiadać na te potrzeby odgórnie. To menedżer jest osobą, która może sprawić, że w jego zespole będzie trochę jak w małej firmie – czyli z orientacją na wyniki przy jednoczesnym zauważaniu odrębności i oczekiwań poszczególnych członków zespołu.

W odpowiedzi na te zmiany przygotowaliśmy szkolenie bazujące na nowoczesnych rozwiązaniach motywujących i budujących zaangażowanie- recognition, feedforward, motywowanie 2.0 wg Pinka oraz narzędzia menedżerskie uwzględniające różnice pokoleniowe.

Fakty szkoleniowe
1
Przeszkoliliśmy ponad 40000 dyrektorów, menedżerów, kierowników i naczelników.
2
W Akademiach menedżerskich, w których mierzyliśmy efektywność (47 projektów 286 dni szkol.) poziom kompetencji wzrósł średnio o 16%.
3
Pracujemy na poziomie kompetencji (wiem co i jak mam zrobić), motywacji (wierzę, że warto), postawy (zamierzam to zrobić) , wdrożenia (follow up)
Raport „State of the American Manager” firmy Gallup wykazał, że 50% pracowników opuściło pracę, aby "trochę uciec od swojego menadżera w pewnym momencie swojej kariery" i że zaangażowanie menedżera bezpośrednio wpływa na zaangażowanie zespołu.
SZKOLENIE ZAMKNIĘTE
Szkolenie odbywa się w siedzibie firmy na terenie całej Polski.
Czy możesz uzyskać 50-80%
dofinansowanie do
szkolenia poprzez BUR?
Najpierw zła informacja (dla niektórych) – firmy z woj. mazowieckiego i pomorskiego oraz te, które zatrudniają powyżej 250 os. nie mogą korzystać z BUR. Są od tego wyjątki:
  • firmy z woj. mazowieckiego i pomorskiego – jeśli mają oddziały w innych województwach to mogą szkolić tam zatrudnione osoby
  • duże przedsiębiorstwa z pozostałych 14 województw mogą szkolić osoby na kontraktach menedżerskich, rozliczających się fakturą, pracowników franczyz oraz zatrudnianych przez zewnętrznych partnerów

    Możesz skorzystać z dofinansowania BUR?

    od 50 do 80% dofinansowania do szkolenia z Europejskiego Funduszu Społecznego na wszystkie szkolenia Gamma.

    1

    Skontaktuj się z nami przez formularz na tej stronie albo telefonicznie.

    2

    Dowiesz się od nas jak dostać dofinansowanie.

    3

    Rozwijaj swoje umiejętności z firmą szkoleniową nr 1 w Polsce.

    4

    Wykorzystaj nowo zdobyte umiejętności do rozwoju swojej kariery!
     

    PROGRAM SZKOLENIA

    1. Funkcja motywacji w procesie zarządzania:

    • Rola i rodzaje motywacji
    • Proces motywacji w dobie tzw. rynku pracownika
    • Motywacja w dobie multigeneracji ( z perspektywy różnych pokoleń w organizacjach)


    2. Pink 2.0 – co motywuje w XXI wieku

    • Jak się ma Herzberg i Maslow do dzisiejszych oczekiwań pracowników?
    • Motywacja 2.0
      • Poczucie sensu
      • Samodzielność
      • Duma z przynależności do zespołu, organizacji
      • Rozwój
    • Jak motywować z wykorzystaniem koncepcji Pinka?
      • Strategicznie – zarządzanie rozwojem
      • Taktycznie – wiązanie zadań firmowych z indywidualnymi
      • Operacyjnie – delegowanie odpowiedzialności


    3. Motywanie wg modelu przywództwa Maxwella

    • II poziom przywództwa – budowanie relacji
    • Recogniotion – upodmiotowienie pracownika
    • Budowanie fundamentu zaufania

    4. Motywacyjne DNA menedżera – rola kadry zarządzającej w procesie motywowania;
    typy menedżerskiego DNA:

    • Dyrektor ( wydajność, stabilizacja, nagrody wewnętrzne)
    • Wizjoner (wydajność, zmiany, nagrody wewnętrzne)
    • Wódz ( wydajność, stabilizacja, nagrody zewnętrzne)
    • Mistrz (wydajność, zmiany, nagrody zewnętrzne)
    • Opiekun (kontakty, stabilizacja, nagrody wewnętrzne)
    • Sojusznik (kontakty, zmiany, nagrody wewnętrzne)
    • Udoskonalacz (kontakty, stabilizacja, nagrody zewnętrzne)
    • Badacz (kontakty, zmiany, nagrody zewnętrzne)


    5. Feedback vs. Feedforward

    • Różnice pokoleniowe w oczekiwaniach dot. informacji zwrotnej
    • Feedforward
      • Cel
      • Gotowość do otrzymania porad
      • Chęć przyswojenia wiedzy
      • Podziękowanie
      • Powtarzalność
      • Feedback
    • Feedback
      • Co zamiast kanapki?
      • FUO vs. kwadrat w kwadracie vs. brak schematu


    6. Uznanie dla pracownika (employee recognition) jako  silne narzędzie zarządzania:

    • Test Timpsona
    • Czym jest uznanie dla pracownika?
      • Definicja
      • Charakterystyka
      • Badania
      • Zasada 50/30/20
      • „HBPL recognition program”
    • Dlaczego jest tak cenne dla naszego miejsca pracy i co możemy osiągnąć dzięki docenianiu pracowników? – korzyści z okazywania uznania dla pracownika


    7. 4 zasady uznania

    • Często:
      • Planowanie działań w obszarze okazywania uznania dla pracowników
    • Od siebie:
      • Techniki budowania wiarygodności
      • Nlp w konstruowaniu osobistego przekazu
    • Konkretnie:
      • Chunking informacji
      • Style opisywania rzeczywistości
    • Od razu po zachowaniu


    8. Złe nawyki czyli, o tym, co niszczy uznanie dla pracownika

    • Przykłady naszych złych nawyków
    • Przyczyny naszych złych nawyków
    • Jak zapobiegać złym nawykom?


    9. Okazywanie uznania dla pracownika jako efektywny proces

    • Jak efektywnie okazywać uznanie?
    • Jak dostarczać uznanie w skuteczny sposób?
    • Rodzaje uznania:
      • Społeczne
      • Symboliczne
      • Materialne
    • Narzędzia okazywania uznania:
      • Co robimy?
      • Co możemy robić?


    10. Podsumowanie szkolenia:

    • Karta ssc:
      • Start – jakie zachowania zaczniemy stosować
      • Stop – jakich zachowań pozbywamy się
      • Continue – jakie zachowania kontynuujemy
    • Wnioski:
      • Na poziomie osobistym
      • Na poziomie zespołowym

    VOUCHER SZKOLENIOWY
    NA 2019 R.

    Klienci, dla których Gamma zrealizowała szkolenia:

    KORZYŚCI DLA ORGANIZACJI:

    • wzrost efektywności pracowników
    • zwiększenie lojalności pracowników wobec organizacji – korzystniejsza fluktuacja (oszczędności)
    • wzmocnienie dobrego wizerunku firmy na rynku (jako partnera biznesowego oraz pracodawcy)
    • kształtowanie kultury organizacyjnej
    • efektywniejsze zarządzanie wielopokoleniowością w organizacji

    KORZYŚCI DLA PRACOWNIKA:

    • świadomość swoich mocnych stron jako motywującego menedżera oraz obszarów do rozwoju
    • wpływ na budowanie kultury organziacyjnej
    • znajomość mendżerskiego DNA oraz wzmocenienie własnego stylu zarządzania
    • zwiększenie własnej konkurencyjności na rynku pracy poprzez znajomość najnowszych technik motywowania
    • zwiększone szanse na awans jako efekt skutecznego, długofalowego motywowania pracowników
    • wyższa wydajność przy mniejszym koszcie energetycznym, komfort pracy,
      • efektywność osobista (poczucie sprawczości)

    KORZYŚCI WSPÓLNE:

    • świadomość silnych stron pracowników na poziomie menedżerskim oraz organizacyjnym
    • łatwiejsze szacowanie zasobów przed realizacją nowych zadań zarówno na poziomie operacyjnym, jak i strategicznym
    • realizowanie celów strategicznych organizacji przy minimalnym nakładzie środków i zasobów
    • korzystniejsza atmosfera pracy (lepsze relacje z otoczeniem zawodowym)
    • mniejsza liczba błędów / większa liczba trafnych decyzji ze względu na bardziej obiektywne szacowanie ryzyka (przyjmowanie różnych punków widzenia)
    • skuteczna alternatywa dla stylów zarządzania zorientowanych na kontrolę i monitoring

    TRENERZY SZKOLENIA

    OPINIE O SZKOLENIACH

    Konsultant szkolenia

    Szybki kontakt

    Patrycja Michałowska

    Front Desk Manager
    tel: 22 266 08 48
    tel. kom.: 505 273 550

    biuro@projektgamma.pl
    Patrycja Michałowska

    Interesuje Cię szkolenie otwarte z tej tematyki?

    19 sierpień 2019 - 20 sierpień 2019 Warszawa
    Delegowanie sprawia, że menedżer ma więcej czasu na zarządzanie, a pracownicy zwiększają zakres odpowiedzialności co daje im satysfakcję. Motywowanie, zaangażowanie pracowników daje poczucie sensu i lepsze wykorzystanie ich talentów. Szkolenie zarządzanie zespołem to pozycja obowiązkowa w rozwoju menedżerskim.

    WSTĘPNA WYCENA SZKOLENIA

    Zaznacz liczebność grupy i zostaw dane kontaktowe, a odezwiemy się z wyceną szkolenia.
    Dostępne formaty szkoleniowe:
    Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm
    © Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
     ul. Mysłowicka 15, 01-612 Warszawa. Wszelkie prawa zastrzeżone.