Inne strony: GAMMA DISCOVER
Sprzedawców napędza sukces, a backoffice ryzyko porażki

Seek&Sale Training – jak zostać hunterem®

Szkolenia zamknięte: Sprzedażowe
TOP szkoleń sprzedażowych. Formuła mentoringowa - uczestnicy dostają innowacyjne, ale już sprawdzone rozwiązania, które zmienią klasyczną sprzedaż w inteligentny hunting. Unikalne szkolenie dla handlowców i sprzedawców. Szkolenie sprzedażowe zorientowane na osiąganie wyników w inteligentny sposób.

IDEA SZKOLENIA

Cele treningu:

  • Cel 1.
    Handlowiec jest sam dla siebie menedżerem sprzedaży.
    Zarządza swoim czasem tak, aby sprzedaż jak najwięcej. Jest zorientowany na maksymalizację sprzedaży i bierze odpowiedzialność za wynik.

  • Cel 2.
    Handlowiec wybiera rozwiązania skuteczne a nie wygodne.
    Potrafi nazwać i wystrzegać się sytuacji, w których „idzie na łatwiznę”, sam mobilizuje się do podejmowania takich działań, które w największym stopniu wpływają na sprzedaż.

  • Cel 3.
    Handlowiec wie jak uzyskać wzrost sprzedaży.
    Dostaje narzędzia – sprawdzone i gotowe do zastosowania techniki. Na treningu je przećwiczy, na treningu uzyska potwierdzenie, że są skuteczne. Będzie wiedział, że tylko od jego mobilizacji będzie zależeć czy je zastosuje i uzyska oczekiwany wzrost wynków.

Fundamenty naszego rozwiązania

1. Część analityczna
Analizujemy gdzie dana usługa/produkt najlepiej trafia - do jakiego typu firmy, jakiego typu decydenta. Na podstawie zebranych informacji weryfikujemy, czy handlowcy inwestują swój czas na kontakt z klientami z dużym potencjałem oraz na najlepszych okazjach sprzedażowych.

2. Gotowe narzędzia.
Uczestnicy dostają gotowe narzędzia, które powodują, że klienci się z nimi umówią na spotkanie (m.in.: mail spersonalizowany, pigułki wiedzy, raporty, model umawiania spotkań, networking—jak naprawdę i praktycznie budować kontakty, jak działać z polecenia).

3. Trochę przekonujemy :)
Pokazujemy, że leady np. z telemarketingu, nie do końca są jakościowe. Osoby, które umawiają spotkanie, mają na celu umówić spotkanie, a handlowcy mają na celu sprzedać. A to są już różne cele, nie zawsze idące w parze :)

Ponadto, pokazujemy, że hunting – aktywne zdobywanie nowych klientów to prawdziwa sztuka perswazji i artyzm sprzedażowy. To te kompetencje z punktu widzenia rynku pracy są najwyżej wynagradzane.

4. Pokazujemy, że się da.
Podczas szkolenia trener osobiście wykonuje telefony do potencjalnych klientów i umawia spotkania, żeby pokazać handlowcom, że da się umówić spotkanie przez telefon i osiągać sukces.

5. Doprowadzamy do sytuacji, w której handlowiec osiąga sukces.
Uczestnicy przed szkoleniem przygotowują bazę kontaktów do swoich rzeczywistych klientów. Podczas szkolenia w ramach ćwiczenia technik, handlowcy wykonują realne telefony do klientów i umawiają z nimi spotkania. Dzięki temu, handlowcy przekonują się na własnym przykładzie, że można osiągnąć sukces.

W przypadku umawiania bardzo dużej liczby spotkań jakościowych (z osobą decyzyjną, z potencjałem sprzedażowym), bardzo ważnym elementem jest włączenie szkoleń ze sprzedaży tradycyjnej i finalizacji sprzedaży opartych o innowacyjną metodę, zapraszania rzeczywistych klientów na szkolenie.

My doprowadzamy do tego, że handlowcy sprzedają samodzielnie - wtedy mają motywację, aby korzystać z naszych narzędzi, a to przekłada się na pieniądze - najsilniejszy motywator w dziale sprzedaży :) .

Dodatkowo, handlowcy mają poczucie wpływu na wynik i biorą odpowiedzialność za sprzedaż, a nie szukają odpowiedzialności za porażki w firmie, czy w przełożonym.

Fakty szkoleniowe
1
Przeszkoliliśmy ponad
70 tys. handlowców.
2
Średni wzrost sprzedaży / parametrów sprzedaży naszych szkoleń wynosi 12%.
3
Trenerzy Gammy są skuteczni łącząc bogate doświadczenie na stanowiskach sprzedażowych z wysokimi umiejętnościami trenerskimi.
Dane CEB wskazują, że najlepsi sprzedający zarządzają „wąskim” lejkiem wysoce wyselekcjonowanych potencjalnych klientów, dających największe szanse finalizacji.
SZKOLENIE ZAMKNIĘTE
Szkolenie odbywa się w siedzibie firmy na terenie całej Polski.
Czy możesz uzyskać 50-80%
dofinansowanie do
szkolenia poprzez BUR?
Najpierw zła informacja (dla niektórych) – firmy z woj. mazowieckiego i pomorskiego oraz te, które zatrudniają powyżej 250 os. nie mogą korzystać z BUR. Są od tego wyjątki:
  • firmy z woj. mazowieckiego i pomorskiego – jeśli mają oddziały w innych województwach to mogą szkolić tam zatrudnione osoby
  • duże przedsiębiorstwa z pozostałych 14 województw mogą szkolić osoby na kontraktach menedżerskich, rozliczających się fakturą, pracowników franczyz oraz zatrudnianych przez zewnętrznych partnerów

    Czy Twoja firma może skorzystać z dofinansowania BUR?

    od 50 do 80% dofinansowania do szkolenia z Europejskiego Funduszu Społecznego na wszystkie szkolenia Gamma.
    Na szkolenie zamknięte: Seek&Sale Training – jak zostać hunterem®

    1

    Skontaktuj się z nami przez formularz na tej stronie albo telefonicznie.

    2

    Dowiesz się od nas jak dostać dofinansowanie.

    3

    Rozwijaj umiejętności pracowników swojej firmy i własne.

    PROGRAM SZKOLENIA

    Seek&Sale Training – jak zostać hunterem®

    (2 dni treningowe)

    1. Zarządzanie własną sprzedażą– narzędzia analityczne / kontrola

    • ­Mierniki efektywności działań sprzedażowych:
      • Ocena efektywności działań sprzedażowych
      • Mierniki oceny efektywności

    • ­Realizacja planu sprzedaży - narzędzia kontroli:
      • Analiza sprzedaży w oparciu o nowych klientów
      • Analiza udziału nowych klientów w stosunku do stałych
      • Analiza czasu opieki nad klientami co nie przynoszą dużych kwot vs pozyskiwanie nowych budżetowych
      • Analiza sprzedaży w oparciu o własne talenty i możliwości

    2. Wprowadzenie motywacyjne – spojrzenie na hunting jako na zawansowaną umiejętność, case z rynku    

    • Definiowanie rozmowy, pozyskiwania klienta jako rodzaju rozgrywki
    • ­Różnica pomiędzy sprzedażą f2f i nonf2f
    • ­Umawianie spotkań jako warsztat kreujący inteligencję emocjonalną

    3 Wybór najlepszych narzędzi do umawiania spotkań

    • ­Przykładowe narzędzia:
      • Personal mailing
      • Social media z orientacją na rezultat
      • Content sale
      • Strategiczny cold call

    4. Poznaj swojego gracza - analiza osoby z która chcemy się spotkać

    • ­Tworzenie profilu osoby decyzyjnej
    • ­Rozmowa z osobami z firmy o potrzebach przed rozmową z decydentem
    • ­Wybór najlepszej drogi żeby trafić do osoby decyzyjnej
    • ­Budowanie eksperckości w oczach naszego gracza

    5. Przełamywanie barier osobistych w umawianiu spotkań

    • ­Umiejętność nakładania maski zawodowej
    • ­Trening biegłości w omijaniu odmowy
    • ­Odpersonalizowanie negatywnych konsekwencji rozmów

    6. Techniki relacyjne omijania osoby i kontaktu

    • ­Formuła doradcza
    • ­Formuła wspólnego wroga
    • ­Formuła szukania pomocy
    • ­Formuła przyjaźni
    • ­Formuła zrozumienia
    • ­Formuła docenienia

    7. Techniki oddziaływania nie wprost na osobę I kontaktu:

    • ­Formuła niezrozumiałego przekazu
    • ­Formuła znajomości procesu
    • ­Formuła niedostępności
    • ­Formuła rozmowy góry z górą
    • ­Formuła krzyżowego polecenia
    • ­Formuła bazy teleadresowej
    • ­Formuła przekazywania odpowiedzialności
    • ­Formuła „na impuls”

    8. Analiza potrzeb osoby decyzyjnej w rozmowie telefonicznej

    • ­Potrzeby decydenta jako osoby prywatnej
    • ­Potrzeby  decydenta jako reprezentanta firmy
    • ­Potrzeby psychologiczne decydenta
    • ­Potrzeba bezpieczeństwa
    • ­Potrzeba społeczna
    • ­Potrzeba prestiżu
    • ­Potrzeba wygody
    • ­Potrzeba rywalizacji

    9. Radzenie sobie z obiekcjami  

    • Wprowadzenie w temat obiekcji:
      • Czym są obiekcje i zastrzeżenia klienta
      • Dlaczego klienci maja obiekcje i zastrzeżenia
      • Obiekcje rzeczywiste i ukryte
      • Rodzaje obiekcji
      • Podejście do obiekcji
      • Dlaczego nie należy obawiać się obiekcji

    • ­Trudne sytuacje w rozmowie z osobą decyzyjną:
      • Obiekcja – mamy kryzys
      • Obiekcja – nie mam czasu
      • Obiekcja – proszę przesłać ofertę mailem
      • Obiekcja – jesteśmy zadowoleni z obecnego dostawcy
      • Nie mamy takiej potrzeby
      • Decyzję będziemy podejmowali za pół roku

    • ­Techniki radzenia sobie z obiekcjami:
      • Zgoda i kontra
      • Zamiana zastrzeżenia w powody kupna - bumerang
      • Odraczanie odpowiedzi
      • Dementuj zastrzeżenia nieprawdziwe
      • Taktyka powtórzenia i złagodzenia 
      • Obrona przetrzymująca
      • Warunkowe przyznanie racji
      • Kwalifikowane pytanie zwrotne

    10. Jak zamienić jeden kontakt w wiele sztuka, zdobywania poleceń

    • ­Narzędzia bazujące na egoizmie klienta. Obalenie mitów, że klient nasz poleci
    • ­3 opory klientów przed polecaniem
    • ­Portfolio bonusów dla klienta

    11. Podsumowanie w formie praktycznych wniosków

    • ­    Karta ssc:
      • Start – jakie zachowania zaczniemy stosować
      • Stop – jakich zachowań pozbywamy się
      • Continue – jakie zachowania kontynuujemy

    • ­     Wnioski:
      • Na poziomie osobistym
      • Na poziomie sprzedażowym

    Cena szkolenia:
    Miejsce szkolenia:

    Termin szkolenia:

    Klienci, dla których Gamma zrealizowała szkolenia:

    TRENERZY SZKOLENIA

    OPINIE O SZKOLENIACH

    Konsultant szkolenia

    Szybki kontakt

    Justyna Mejłun

    Project Manager
    tel. kom:. +48 783 682 017

    j.mejlun@projektgamma.pl
    Justyna Mejłun

    Interesuje Cię szkolenie otwarte z tej tematyki?

    Zostaw adres e-mail i nr. telefonu a przypomnimy Ci o tym szkoleniu.
    Przypomnij mi:
    Preferuję kotakt:

    WSTĘPNA WYCENA SZKOLENIA

    Zaznacz liczebność grupy i zostaw dane kontaktowe, a odezwiemy się z wyceną szkolenia.
    Dostępne formaty szkoleniowe:
    Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm
    © Gamma sp. j. ul. Mysłowicka 15, 01-612 Warszawa. Wszelkie prawa zastrzeżone.