Inne strony: GAMMA DISCOVER

Name Tagging i generowanie leadów czyli przewaga handlowa dzięki dotarciu do kluczowych osób

Szkolenia zamknięte: Sprzedażowe
Dotarcie do właściwych Klientów staje często najtrudniejszym etapem procesu sprzedaży. Tradycyjne metody przestają być skuteczne. Wykorzystując nowoczesne technologie, marketing sieciowy, serwisy społecznościowe możemy uzyskać wartościową bazę potencjalnych Klientów.

IDEA SZKOLENIA

Szkolenie bezpośrednio odpowiada na potrzeby zmieniającej się komunikacji biznesowej z wykorzystaniem nowoczesnych technologii i kanałów informacyjnych (serwisy społecznościowe, kampanie e–marketingowe, obecność firm i kluczowych osób w marketingu sieciowym).

Coraz częściej dostrzegamy trudności w dotarciu do kluczowych dla biznesu w organizacjach osób. Jednocześnie nowoczesne narzędzia komunikacji, np. takie jak serwisy społecznościowe, dają nam praktyczny dostęp do tych osób w czasie rzeczywistym dzięki niemalże jednemu kliknięciu.

I tu pojawia się pojęcie „name tagging” czyli oznaczanie osoby oraz „leading information” czyli kluczowa informacja. Połączenie tych dwóch pojęć może nam dać przewagę handlową rozumianą jako dotarcie do właściwej osoby z kluczową informacją.

Dlatego szkolenie kładzie nacisk na dwa kluczowe aspekty:

  • Jak dotrzeć do właściwej osoby w firmie dzięki wiedzy, którą czerpiemy z nowoczesnych kanałów informacyjnych, takich jak blogi, fora, serwisy społecznościowe, twitter, wypowiedzi eksperckie,
  • Jak prowadzić rozmowę biznesową z uwzględnieniem posiadanej wiedzy, aby pozytywnie wpłynąć na rozmówcę i uzyskiwać łatwiej dostęp do kluczowych dla biznesu informacji.

Fakty szkoleniowe
1
Przeszkoliliśmy ponad
70 tys. handlowców.
2
Średni wzrost sprzedaży / parametrów sprzedaży naszych szkoleń wynosi 12%.
3
Trenerzy Gammy są skuteczni łącząc bogate doświadczenie na stanowiskach sprzedażowych z wysokimi umiejętnościami trenerskimi.
Z badania DiscoverOrg wynika, że aż 81% firm o najniższym wzroście sprzedaży popełnia błąd i głównie pozyskuje klientów wśród tych którzy się sami zgłoszą, a nie samodzielnie generuje leady.
SZKOLENIE ZAMKNIĘTE
Szkolenie odbywa się w siedzibie firmy na terenie całej Polski.
VOUCHER SZKOLENIOWY
NA 2019 R.

Voucher szkoleniowy na 2019 r.

Voucher szkoleniowy – zakupiony w 2018 r. pozwala sfinansować szkolenia realizowane w 2019 r. – otwarte, zamknięte, kompetencyjne i tzw. szkolenia twarde. Warte rozważenia w ostatnich dwóch miesiącach bieżącego roku.

Presja wydatkowania budżetu szkoleniowego jest w wielu organizacjach zrozumiała. Pozostawienie wolnych środków finansowych może zostać zinterpretowane jako nadmierny budżet szkoleniowy. Jednocześnie potrzeby rozwojowe w organizacjach są przecież ogromne. Voucher rozwojowy pozwala wykorzystać środki oraz zrealizować sfinansowane działania w optymalnym momencie dla organizacji (nie koniecznie w pod koniec IV kwartału) . Voucher daje możliwość skorzystania ze wszytych naszych rozwiązań rozwojowych

Ważna informacja:
Voucher regulowany jest umową zakupu bonu rozwojowego. Bon przekazywany jest w formie elektronicznej i fizycznej jako dowód zakupu.
Wielu naszych klientów korzysta z tej możliwości finansowania – na życzenie możemy przedstawić referencje.

 

PROGRAM SZKOLENIA

1. Analiza aktywności komunikacyjnych firmy

  • witryny – jakie informacje są upubliczniane na temat kluczowych osób
  • blogi / mikro-blogi – jaka jest aktywność kluczowych osób w odniesieniu do firmy
  • Serwisy społecznościowe – czy firma funkcjonuje w postaci fanpage’ów, employer brandingu, itp.
  • wydarzenia – jaka jest komunikacja wydarzeń firmowych 
  • offline i alternatywne wydawnictwa – jaka jest komunikacja tradycyjna 
  • media – w jaki sposób firma funkcjonuje w mediach w zakresie pozycjonowania własnego biznesu

2. Analiza aktywności komunikacyjnych osoby docelowej

  • witryny 
    • czy osoba kluczowa ma swoją witrynę osobistą i jakie informacje przekazuje
    • czy osoba kluczowa jest pozycjonowana jako opinion leader przez firmę, którą reprezentuje
  • blogi / mikro-blogi – czy osoba kluczowa udostępnia informacje na swój temat (pasje, zainteresowania, strefy interesów)
  • serwisy społecznościowe – jaki jest rodzaj aktywności osoby kluczowej w ramach serwisów społecznościowych (facebook, goldenline, linked in, twitter, etc.)
  • wydarzenia – jak osoba kluczowa komunikuje swoją aktywność biznesową i prywatną 
  • offline i alternatywne wydawnictwa – czy osoba kluczowa pozycjonuje się jako ekspert i jest aktywna jako opinion leader
  • media – jaka jest aktywność osoby kluczowej w mediach 

3. Przygotowanie się do spotkania z wykorzystaniem uzyskanych informacji
  • jak profilować uzyskane dane
  • jak odwoływać się do słów kluczy w zakresie biznesu i sfery osobistej 
  • jak szukać tzw. obszarów wspólnych intencji

4. Inicjowanie kontaktu w przestrzeni publicznej
  • otwarcie rozmowy
  • networking
  • savoir vivre inicjowania kontaktu w sytuacji zaskoczenia osoby kluczowej
  • zamknięcie rozmowy kontraktem psychologicznym na umówienie spotkania biznesowego

5. Prowadzenie rozmowy biznesowej z wykorzystaniem zdobytych informacji
  • pięcioetapowa rozmowa biznesowa z wykorzystaniem zdobytych informacji 
  • trening zachowań z uwzględnieniem modelu rozmowy 
  • analiza potencjału współpracy z wykorzystaniem techniki SPIN 
  • prezentowanie danych opartych o przygotowanie
    • efekt małej skali
    • efekt dużej skali
    • chunking informacyjny
    • efekty pamięciowe 

6. Trening zbierania informacji z użyciem poznanych narzędzi
  • name tagging – poszukiwanie informacji na temat kluczowych osób
  • leading informaction – analiza tematów wspólnych – poszukiwanie tzw. wspólnoty intencji

7. Trening prowadzenia rozmów z użyciem poznanych narzędzi:
  • studia przypadków – model rozmowy pięcioetapowej
  • studia przypadków – SPIN
  • studia przypadków – efekty pamięciowe 

8. Podsumowanie w formie praktycznych wniosków
  • Karta SSC
    • start – jakie zachowania zaczniemy stosować
    • stop – jakich zachowań pozbywamy się
    • continue – jakie zachowania kontynuujemy
  • Wnioski
    • na poziomie osobistym
    • na poziomie grupowym

VOUCHER SZKOLENIOWY
NA 2019 R.

Klienci, dla których Gamma zrealizowała szkolenia:

KORZYŚCI DLA ORGANIZACJI:

  • dotarcie do kluczowych osób po stronie Klienta
  • pełniejsze rozpoznanie potrzeb firmy w zakresie współpracy 
  • reagowanie na zmieniające się potrzeby Klienta 
  • większa wiedza na temat kluczowych osób po stronie Klienta

KORZYŚCI DLA PRACOWNIKA:

  • poznanie technik zbierania informacji o Kliencie 
  • poznanie technik inicjowania kontaktu biznesowego, wtedy gdy Klient się tego nie spodziewa
  • większa kontrola rozmowy ze względu na posiadane informacje 
  • skrócenie czasu dotarcia do osób kluczowych po stronie Klienta

KORZYŚCI WSPÓLNE:

  • lepsze przygotowanie do rozmowy biznesowej 
  • większy wpływ na prowadzenie rozmowy biznesowej

TRENERZY SZKOLENIA

OPINIE O SZKOLENIACH

Konsultant szkolenia

Szybki kontakt

Dawid Didiuk

Dyrektor działu sprzedaży
tel.: +48 (22) 112 08 82

sprzedaz@projektgamma.pl
Dawid Didiuk

Interesuje Cię szkolenie otwarte z tej tematyki?

Zostaw adres e-mail i nr. telefonu a przypomnimy Ci o tym szkoleniu.
Przypomnij mi:
Preferuję kotakt:

WSTĘPNA WYCENA SZKOLENIA

Zaznacz liczebność grupy i zostaw dane kontaktowe, a odezwiemy się z wyceną szkolenia.
Dostępne formaty szkoleniowe:
Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm
© Gamma sp. j. ul. Mysłowicka 15, 01-612 Warszawa. Wszelkie prawa zastrzeżone.