Personal branding 2.0 i protokół biznesowy dla menadżerów

Szkolenia menadżerskie onlineotwartezamkniete
Budowanie silnej marki osobistej to sztuka wyróżniania się z tłumu
W trudnych czasach ludzie szukają autorytetów. Autorytet buduje się między innymi przez zachowanie spójności między wizerunkiem a czynami. Właściwie zbudowana marka osobista menedżera  sygnalizuje podejście organizacji do zasad, umacnia markę organizacji, w której pracujemy. Marka menedżera staje się fundamentem zaufania – kapitałem, który może być wykorzystany do wprowadzania zmian, obietnic i skutecznych apeli w kierunku pracowników.

INFORMACJE O SZKOLENIU

Szkolenie online

  • Dostarczamy narzędzia wspierające rozwój w postaci zadań przedszkoleniowych, poszkoleniowych oraz pigułek wiedzy (video, tekst, podcast).
  • Jeśli pojawiają się problemy z użytkowaniem programów nasz asystent online jest dostępny i służy pomocą.
  • Cena obejmuje: udział w szkoleniu online, materiały w wersji elektronicznej, certyfikat PDF.

Szkolenie otwarte
Szkolenia są organizowane w bardzo dobrych centrach edukacyjno szkoleniowych np. Golden Floor Tower w Warszawie. Centra są dobrze skomunikowane i nowoczesne. Mieszczą się w budynkach najwyższej klasy. W trakcie szkolenia zapewniamy catering i przerwy kawowe.

Dodatkową wartością szkolenia otwartego jest wymiana doświadczeń i wiedzy między uczestnikami i trenerem.

Szkolenie zamknięte

Program jest propozycją wstępną. Może zostać zmodyfikowany, aby odpowiedzieć na oczekiwania wynikające ze specyficznego kontekstu, dodatkowych potrzeb czy profilu grupy docelowej.

Zawartość może być realizowana w wersji warsztatowej, webinarowej, część materiału może być przedstawiona w formie pigułek wiedzy – video, podcast, infografiki. Może być również elementem większej akademii szkoleniowej.

IDEA SZKOLENIA (SZKOLENIE OTWARTESZKOLENIE ONLINESZKOLENIE ZAMKNIĘTE)

Nawet zdarzenie najdramatyczniejsze w skutkach może mieć aspekt pozytywny. W przypadku obecnej pandemii jest nią niewątpliwe uruchomienie komunikacji cyfrowej na niespotykaną do tej pory skalę.

Jest to zupełnie inna forma ekspresji samego siebie oraz treści, które chcemy przekazać swojemu otoczeniu. W świecie, gdzie decyzje trzeba podejmować bardzo szybko marka osobista jest koniecznością.

Dzisiaj na rynku liczą się ludzie, którzy mogą pochwalić się pomysłem na siebie, wartościowym życiorysem oraz rekomendacjami, które otrzymują od ważnych dla siebie ludzi za bycie przyzwoitym człowiekiem.

  • Jeśli chcesz zarządzać innymi zacznij zarządzać sobą, swoją marką, reputacją i zaufaniem
  • Ludzie chcą pracować w organizacjach z dobrą reputacją i zatrudniać ludzi o dobrej reputacji wnoszących konkretne wartości do biznesu.
  • Kluczowe dla sukcesu marki są komunikacja i jej efekty

Marka jest połączeniem naszego obrazu i reputacji. Zbudowana na solidnych fundamentach sztuki dyplomacji, daje nam przewagę konkurencyjną, sygnalizuje podejście organizacji do zasad, umacnia markę organizacji, w której pracujemy i wzmacnia nasz autorytet.

Zapraszamy na warsztat z Renatą Brukiewicz – naszym ekspertem, podczas którego uczestnicy poznają tajniki budowania marki oraz poszerzą wiedzę o zasadach protokołu biznesowego.
To interaktywne zajęcia, które poza merytoryką dają inspiracje, refleksje i są zaproszeniem do dialogu.

Twoja wizytówka – uczestnicy otrzymają od trenera informację zwrotną na temat swoich umiejętności autoprezentacyjnych oraz innych wybranych przez nich samych.

Adresaci:

  • Kadra menadżerska

6 godzin warsztatu online

Dzisiejsza arena zawodowa jest bardzo wymagająca i bywa agresywna. W świecie, gdzie decyzje trzeba podejmować bardzo szybko marka osobista jest koniecznością.

Dzisiaj na rynku liczą się ludzie, którzy mogą pochwalić się pomysłem na siebie, wartościowym życiorysem oraz rekomendacjami, które otrzymują od ważnych dla siebie ludzi za bycie przyzwoitym człowiekiem.

  • Jeśli chcesz zarządzać innymi zacznij zarządzać sobą, swoją marką, reputacją i zaufaniem
  • Ludzie chcą pracować w organizacjach z dobrą reputacją i zatrudniać ludzi o dobrej reputacji wnoszących konkretne wartości do biznesu.
  • Kluczowe dla sukcesu marki są komunikacja i jej efekty

Marka jest połączeniem naszego obrazu i reputacji. Zbudowana na solidnych fundamentach sztuki dyplomacji, daje nam przewagę konkurencyjną, sygnalizuje podejście organizacji do zasad, umacnia markę organizacji, w której pracujemy i wzmacnia nasz autorytet.

Zapraszamy na warsztat z Renatą Brukiewicz – naszym ekspertem, podczas którego uczestnicy poznają tajniki budowania marki oraz poszerzą wiedzę o zasadach protokołu biznesowego.

To interaktywne zajęcia, które poza merytoryką dają inspiracje, refleksje i są zaproszeniem do dialogu.

Twoja wizytówka – uczestnicy otrzymają od trenera informację zwrotną na temat swoich umiejętności autoprezentacyjnych oraz innych wybranych przez nich samych.

Adresaci:

  • Kadra menadżerska

Dzisiejsza arena zawodowa jest bardzo wymagająca i bywa agresywna. W świecie, gdzie decyzje trzeba podejmować bardzo szybko marka osobista jest koniecznością.

Dzisiaj na rynku liczą się ludzie, którzy mogą pochwalić się pomysłem na siebie, wartościowym życiorysem oraz rekomendacjami, które otrzymują od ważnych dla siebie ludzi za bycie przyzwoitym człowiekiem.

  • Jeśli chcesz zarządzać innymi zacznij zarządzać sobą, swoją marką, reputacją i zaufaniem
  • Ludzie chcą pracować w organizacjach z dobrą reputacją i zatrudniać ludzi o dobrej reputacji wnoszących konkretne wartości do biznesu.
  • Kluczowe dla sukcesu marki są komunikacja i jej efekty

Marka jest połączeniem naszego obrazu i reputacji. Zbudowana na solidnych fundamentach sztuki dyplomacji, daje nam przewagę konkurencyjną, sygnalizuje podejście organizacji do zasad, umacnia markę organizacji, w której pracujemy i wzmacnia nasz autorytet.

Zapraszamy na warsztat z Renatą Brukiewicz – naszym ekspertem, podczas którego uczestnicy poznają tajniki budowania marki oraz poszerzą wiedzę o zasadach protokołu biznesowego.

To interaktywne zajęcia, które poza merytoryką dają inspiracje, refleksje i są zaproszeniem do dialogu.

Twoja wizytówka – uczestnicy otrzymają od trenera informację zwrotną na temat swoich umiejętności autoprezentacyjnych oraz innych wybranych przez nich samych.

Adresaci:

  • Kadra menadżerska

PROGRAM SZKOLENIA (SZKOLENIE OTWARTESZKOLENIE ONLINESZKOLENIE ZAMKNIĘTE)

1. Marka osobista menadżera – odważ się być tym kim chcesz

  • Diagnoza osobowości marki wg „Wielkiej piątki”
  • Kim jestem i jak mogę być odbierany – wrodzone predyspozycje temperamentalne
  • Cztery wyznaczniki – etapy budowania marki

2. Zaufanie menadżera – pierwiastek, który zmienia wszystko

  • Umiejętność / cnota/ wartość / – czym jest zaufanie
  • Moja osobista wiarygodność – autodiagnoza uczestników
  • Zaufanie jako twardy wskaźnik ekonomiczny w biznesie, czyli jak zaufanie wpływa na szybkość działania w biznesie oraz koszty i zyski

3. Zasady protokołu biznesowego wpływające na wizerunek marki

  • Protokół biznesowy w relacjach służbowych (precedencja stanowisk w Polsce, zasady pierwszeństwa podczas powitania, przedstawiania, przemawiania, zajmowania miejsc)
  • Tytułowanie o tytulatura w różnych sytuacjach służbowych
  • Mowa ciała w pracy – jak być spójnym i wiarygodnym

4. Komunikacja marki menadżera – zbuduj własny wpływ i zaznacz swoją obecność

  • Słowo mówione – język profesjonalny i potoczny vs marka osobista
  • Słowo pisane – netykieta menadżera
  • 6 zasad pisania maili

5. Jak brzmi Twójcyfrowy głos – marka w social mediach

  • Oddzielenie wizerunku prywatnego od osobistego
  • Serwisy społecznościowa i celowa obecność na nich
  • Linked In
  • facebook
  • Instagram
  • Twitter
  • Snapchat
  • Tumblr
  • Rola ambasadora firmy w mediach społecznościowych

6. Aparycja i powierzchowność – jak odbieramy elementy wyglądu w komunikacji

  • Dress code menadżera w sytuacjach oficjalnych oraz w codziennej pracy
  • Psychologia koloru – znaczenie kolorów w biznesie
  • Atrybuty sukcesu i władzy vs marka osobista – o manipulacji słów kilka.

7. Podsumowanie – Indywidualne plany budowania marki

1. Marka osobista menadżera – odważ się być tym kim chcesz

  • Diagnoza osobowości marki wg „Wielkiej piątki”
  • Kim jestem i jak mogę być odbierany – wrodzone predyspozycje temperamentalne
  • Cztery wyznaczniki – etapy budowania marki

2. Zaufanie menadżera – pierwiastek, który zmienia wszystko

  • Umiejętność / cnota/ wartość / – czym jest zaufanie
  • Moja osobista wiarygodność – autodiagnoza uczestników
  • Zaufanie jako twardy wskaźnik ekonomiczny w biznesie, czyli jak zaufanie wpływa na szybkość działania w biznesie oraz koszty i zyski

3. Zasady protokołu biznesowego wpływające na wizerunek marki

  • Protokół biznesowy w relacjach służbowych (precedencja stanowisk w Polsce, zasady pierwszeństwa podczas powitania, przedstawiania, przemawiania, zajmowania miejsc)
  • Tytułowanie o tytulatura w różnych sytuacjach służbowych
  • Mowa ciała w pracy – jak być spójnym i wiarygodnym

4. Komunikacja marki menadżera – zbuduj własny wpływ i zaznacz swoją obecność

  • Słowo mówione – język profesjonalny i potoczny vs marka osobista
  • Słowo pisane – netykieta menadżera
  • 6 zasad pisania maili

5. Jak brzmi Twójcyfrowy głos – marka w social mediach

  • Oddzielenie wizerunku prywatnego od osobistego
  • Serwisy społecznościowa i celowa obecność na nich
  • Linked In
  • facebook
  • Instagram
  • Twitter
  • Snapchat
  • Tumblr
  • Rola ambasadora firmy w mediach społecznościowych

6. Aparycja i powierzchowność – jak odbieramy elementy wyglądu w komunikacji

  • Dress code menadżera w sytuacjach oficjalnych oraz w codziennej pracy
  • Psychologia koloru – znaczenie kolorów w biznesie
  • Atrybuty sukcesu i władzy vs marka osobista – o manipulacji słów kilka.

7. Podsumowanie – Indywidualne plany budowania marki

1. Marka osobista menadżera – odważ się być tym kim chcesz

  • Diagnoza osobowości marki wg „Wielkiej piątki”
  • Kim jestem i jak mogę być odbierany – wrodzone predyspozycje temperamentalne
  • Cztery wyznaczniki – etapy budowania marki

2. Zaufanie menadżera – pierwiastek, który zmienia wszystko

  • Umiejętność / cnota/ wartość / – czym jest zaufanie
  • Moja osobista wiarygodność – autodiagnoza uczestników
  • Zaufanie jako twardy wskaźnik ekonomiczny w biznesie, czyli jak zaufanie wpływa na szybkość działania w biznesie oraz koszty i zyski

3. Zasady protokołu biznesowego wpływające na wizerunek marki

  • Protokół biznesowy w relacjach służbowych (precedencja stanowisk w Polsce, zasady pierwszeństwa podczas powitania, przedstawiania, przemawiania, zajmowania miejsc)
  • Tytułowanie o tytulatura w różnych sytuacjach służbowych
  • Mowa ciała w pracy – jak być spójnym i wiarygodnym

4. Komunikacja marki menadżera – zbuduj własny wpływ i zaznacz swoją obecność

  • Słowo mówione – język profesjonalny i potoczny vs marka osobista
  • Słowo pisane – netykieta menadżera
  • 6 zasad pisania maili

5. Jak brzmi Twójcyfrowy głos – marka w social mediach

  • Oddzielenie wizerunku prywatnego od osobistego
  • Serwisy społecznościowa i celowa obecność na nich
  • Linked In
  • facebook
  • Instagram
  • Twitter
  • Snapchat
  • Tumblr
  • Rola ambasadora firmy w mediach społecznościowych

6. Aparycja i powierzchowność – jak odbieramy elementy wyglądu w komunikacji

  • Dress code menadżera w sytuacjach oficjalnych oraz w codziennej pracy
  • Psychologia koloru – znaczenie kolorów w biznesie
  • Atrybuty sukcesu i władzy vs marka osobista – o manipulacji słów kilka.

7. Podsumowanie – Indywidualne plany budowania marki

MIELIŚMY PRZYJEMNOŚĆ PRACOWAĆ DLA:

1

Przeszkoliliśmy ponad 40000 dyrektorów, menedżerów, kierowników i naczelników.

2

W Akademiach menedżerskich, w których mierzyliśmy efektywność (47 projektów 286 dni szkol.) poziom kompetencji wzrósł średnio o 16%.

3

Pracujemy na poziomie kompetencji (wiem co i jak mam zrobić), motywacji (wierzę, że warto), postawy (zamierzam to zrobić) , wdrożenia (follow up)

4

Zgodnie z badaniami przeprowadzonymi przez amerykańskie centrum Center for American Progress, koszt zastąpienia pracowników wynosi około 16% ich rocznego wynagrodzenia. W przypadku menadżera zwiększa się do 100%.

Szkolenie związane z:
  • zaufanie w miejscu pracy
  • dyplomacja menadżera szkolenie
  • budowanie zaufania szkolenie
  • personal branding

KORZYŚCI DLA ORGANIZACJI:

  • Kadra menadżerska kreująca wysoką kulturę biznesu
  • Umacnianie marki organizacji przez zespół świadomych menadżerów
  • Postrzeganie organizacji jako wiarygodnego i elitarnego partnera zawodowego

KORZYŚCI DLA PRACOWNIKA:

  • Jasne wyobrażenie swojej marki obecnie
  • Umiejętność budowania marki wg konkretnego modelu wraz z narzędziami do wykorzystania po szkoleniu
  • Wpływanie na otoczenie biznesowe przez prestiż i autorytet

KORZYŚCI WSPÓLNE:

  • Kreowanie kultury szacunku w organizacji w oparciu o zasady sztuki dyplomacji
  • Umacnianie marki organizacji, skutkujące lojalnością i poleceniami ze strony klientów
  • Wzrost lojalności klientów i partnerów biznesowych
Personal branding i protokół biznesowy dla menadżerów

TRENERZY SZKOLENIA

OPINIE O SZKOLENIACH

Anna Staniszewska


Front Desk Manager
tel.: 505 273 550
biuro@projektgamma.pl
Anna Staniszewska

Ilona Ziętkowska


Project Manager
tel.: 517 081 300
i.zietkowska@projektgamma.pl
Ilona Ziętkowska

Ilona Ziętkowska


Project Manager
tel.: 517 081 300
i.zietkowska@projektgamma.pl
Ilona Ziętkowska
Zaznacz liczebność grupy i zostaw dane kontaktowe, a odezwiemy się z wyceną szkolenia.

ZOBACZ NAJBLIŻSZE Szkolenia menadżerskie

Program szkolenia „Trudne rozmowy menedżerskie” jest odpowiedzią na zmienność i nieprzewidywalność wielu sytuacji, a w związku z tym malejącą skuteczność gotowych recept i procedur postępowania.

2024-04-10
10 kwietnia 2024 - 11 kwietnia 2024
2024-04-11
Szkolenie online Szkolenie online
Dostępne jest szkolenie zamknięte.

Fundamenty 3 języków doceniania - Istnieją różne sposoby komunikowania doceniania, Każda konkretna osoba będzie ceniła określony język bardziej niż inny, Docenianie jest najbardziej skuteczne, jeśli jest wyrażone w języku preferowanym przez odbiorcę, Komunikaty doceniające, formułowane niewłaściwym językiem mają niską bądź zerową skuteczność, Menedżerowie zdradzają tendencję do używania tych języków doceniania, które sami preferują, zamiast dopasowywać docenienie do preferencji pracownika.

2024-04-17
17 kwietnia 2024 - 18 kwietnia 2024
2024-04-18
Szkolenie online Szkolenie online
Dostępne jest szkolenie zamknięte.

O mobbingu warto jest rozmawiać. Każda jego forma i odmiana ma równie destruktywny wpływ i daleko idące konsekwencje prowadzące do pogorszenia relacji, demotywacji, wypalenia, destabilizacji psychicznej i emocjonalnej, rozpadu zespołowości. A wszystko to ma swój wyraz w jakości i efektywności pracy. W skrajnych przypadkach może prowadzić do sporów sądowych i zniszczenia wizerunku pracodawcy.

2024-05-09
09 maja 2024 - 10 maja 2024
2024-05-10
Szkolenie online Szkolenie online
Dostępne jest szkolenie zamknięte.
kontakt

ul. Farysa 64
01-971 Warszawa
NIP: 113-26-90-108

firma szkoleniowa

Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2021 roku.
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.