Szkolenie online
Szkolenie otwarte
Szkolenia są organizowane w bardzo dobrych centrach edukacyjno szkoleniowych np. Golden Floor Tower w Warszawie. Centra są dobrze skomunikowane i nowoczesne. Mieszczą się w budynkach najwyższej klasy. W trakcie szkolenia zapewniamy catering i przerwy kawowe.
Dodatkową wartością szkolenia otwartego jest wymiana doświadczeń i wiedzy między uczestnikami i trenerem.
Szkolenie zamknięte
Program jest propozycją wstępną. Może zostać zmodyfikowany, aby odpowiedzieć na oczekiwania wynikające ze specyficznego kontekstu, dodatkowych potrzeb czy profilu grupy docelowej.
Zawartość może być realizowana w wersji warsztatowej, webinarowej, część materiału może być przedstawiona w formie pigułek wiedzy – video, podcast, infografiki. Może być również elementem większej akademii szkoleniowej.
Nawet zdarzenie najdramatyczniejsze w skutkach może mieć aspekt pozytywny. W przypadku obecnej pandemii jest nią niewątpliwe uruchomienie komunikacji cyfrowej na niespotykaną do tej pory skalę.
Jest to zupełnie inna forma ekspresji samego siebie oraz treści, które chcemy przekazać swojemu otoczeniu. W świecie, gdzie decyzje trzeba podejmować bardzo szybko marka osobista jest koniecznością.
Dzisiaj na rynku liczą się ludzie, którzy mogą pochwalić się pomysłem na siebie, wartościowym życiorysem oraz rekomendacjami, które otrzymują od ważnych dla siebie ludzi za bycie przyzwoitym człowiekiem.
Marka jest połączeniem naszego obrazu i reputacji. Zbudowana na solidnych fundamentach sztuki dyplomacji, daje nam przewagę konkurencyjną, sygnalizuje podejście organizacji do zasad, umacnia markę organizacji, w której pracujemy i wzmacnia nasz autorytet.
Zapraszamy na warsztat z Renatą Brukiewicz – naszym ekspertem, podczas którego uczestnicy poznają tajniki budowania marki oraz poszerzą wiedzę o zasadach protokołu biznesowego.
To interaktywne zajęcia, które poza merytoryką dają inspiracje, refleksje i są zaproszeniem do dialogu.
Twoja wizytówka – uczestnicy otrzymają od trenera informację zwrotną na temat swoich umiejętności autoprezentacyjnych oraz innych wybranych przez nich samych.
Adresaci:
6 godzin warsztatu online
Dzisiejsza arena zawodowa jest bardzo wymagająca i bywa agresywna. W świecie, gdzie decyzje trzeba podejmować bardzo szybko marka osobista jest koniecznością.
Dzisiaj na rynku liczą się ludzie, którzy mogą pochwalić się pomysłem na siebie, wartościowym życiorysem oraz rekomendacjami, które otrzymują od ważnych dla siebie ludzi za bycie przyzwoitym człowiekiem.
Marka jest połączeniem naszego obrazu i reputacji. Zbudowana na solidnych fundamentach sztuki dyplomacji, daje nam przewagę konkurencyjną, sygnalizuje podejście organizacji do zasad, umacnia markę organizacji, w której pracujemy i wzmacnia nasz autorytet.
Zapraszamy na warsztat z Renatą Brukiewicz – naszym ekspertem, podczas którego uczestnicy poznają tajniki budowania marki oraz poszerzą wiedzę o zasadach protokołu biznesowego.
To interaktywne zajęcia, które poza merytoryką dają inspiracje, refleksje i są zaproszeniem do dialogu.
Twoja wizytówka – uczestnicy otrzymają od trenera informację zwrotną na temat swoich umiejętności autoprezentacyjnych oraz innych wybranych przez nich samych.
Adresaci:
Dzisiejsza arena zawodowa jest bardzo wymagająca i bywa agresywna. W świecie, gdzie decyzje trzeba podejmować bardzo szybko marka osobista jest koniecznością.
Dzisiaj na rynku liczą się ludzie, którzy mogą pochwalić się pomysłem na siebie, wartościowym życiorysem oraz rekomendacjami, które otrzymują od ważnych dla siebie ludzi za bycie przyzwoitym człowiekiem.
Marka jest połączeniem naszego obrazu i reputacji. Zbudowana na solidnych fundamentach sztuki dyplomacji, daje nam przewagę konkurencyjną, sygnalizuje podejście organizacji do zasad, umacnia markę organizacji, w której pracujemy i wzmacnia nasz autorytet.
Zapraszamy na warsztat z Renatą Brukiewicz – naszym ekspertem, podczas którego uczestnicy poznają tajniki budowania marki oraz poszerzą wiedzę o zasadach protokołu biznesowego.
To interaktywne zajęcia, które poza merytoryką dają inspiracje, refleksje i są zaproszeniem do dialogu.
Twoja wizytówka – uczestnicy otrzymają od trenera informację zwrotną na temat swoich umiejętności autoprezentacyjnych oraz innych wybranych przez nich samych.
Adresaci:
1. Marka osobista menadżera – odważ się być tym kim chcesz
2. Zaufanie menadżera – pierwiastek, który zmienia wszystko
3. Zasady protokołu biznesowego wpływające na wizerunek marki
4. Komunikacja marki menadżera – zbuduj własny wpływ i zaznacz swoją obecność
5. Jak brzmi Twójcyfrowy głos – marka w social mediach
6. Aparycja i powierzchowność – jak odbieramy elementy wyglądu w komunikacji
7. Podsumowanie – Indywidualne plany budowania marki
1. Marka osobista menadżera – odważ się być tym kim chcesz
2. Zaufanie menadżera – pierwiastek, który zmienia wszystko
3. Zasady protokołu biznesowego wpływające na wizerunek marki
4. Komunikacja marki menadżera – zbuduj własny wpływ i zaznacz swoją obecność
5. Jak brzmi Twójcyfrowy głos – marka w social mediach
6. Aparycja i powierzchowność – jak odbieramy elementy wyglądu w komunikacji
7. Podsumowanie – Indywidualne plany budowania marki
1. Marka osobista menadżera – odważ się być tym kim chcesz
2. Zaufanie menadżera – pierwiastek, który zmienia wszystko
3. Zasady protokołu biznesowego wpływające na wizerunek marki
4. Komunikacja marki menadżera – zbuduj własny wpływ i zaznacz swoją obecność
5. Jak brzmi Twójcyfrowy głos – marka w social mediach
6. Aparycja i powierzchowność – jak odbieramy elementy wyglądu w komunikacji
7. Podsumowanie – Indywidualne plany budowania marki
Przeszkoliliśmy ponad 40000 dyrektorów, menedżerów, kierowników i naczelników.
W Akademiach menedżerskich, w których mierzyliśmy efektywność (47 projektów 286 dni szkol.) poziom kompetencji wzrósł średnio o 16%.
Pracujemy na poziomie kompetencji (wiem co i jak mam zrobić), motywacji (wierzę, że warto), postawy (zamierzam to zrobić) , wdrożenia (follow up)
Zgodnie z badaniami przeprowadzonymi przez amerykańskie centrum Center for American Progress, koszt zastąpienia pracowników wynosi około 16% ich rocznego wynagrodzenia. W przypadku menadżera zwiększa się do 100%.
Dyplomowany trener, doradca biznesowy i wizerunkowy. Ekspert z savoir vivre, protokołu i etykiety biznesowej oraz kształtowania komunikacji i budowania relacji w biznesie. Autorka artykułów o elegancji i etykiecie. Autorka programu „Elegancja i kultura”. W biznesie od ponad 25 lat, swoje doświadczenie zawodowe zdobywała w firmie handlowej na stanowiskach różnych szczebli co czyni z niej trenera praktyka. Od 10 lat jako trener wspiera swoich klientów w rozwoju osobistym oraz zawodowym. Opracowuje autorskie programy oraz systemy szkoleń. Każde szkolenie to wiedza poparta przykładami oraz praktyczne wskazówki, refleksja i zaproszenie do dialogu. W swojej pracy wykorzystuje metody warsztatowe, treningowe i coachingowe. Posiada unikalną umiejętność inspirowania. Otwiera wyjątkowe umysły i zachęca do wdrażania zmian w obszarach, w których podobno „się nie da”. Doskonale potrafi łączyć zagadnienia. Skutecznie realizuje cele w atmosferze szacunku. Łączy w sobie wiedzę i doświadczenia menadżera, wykształcenie ekonomiczne, dodatkowe wykształcenie psychologiczne, solidne przygotowanie trenerskie i pasję do pracy z ludźmi.
Projekt został oceniony wysoko, zarówno pod względem przekazu merytorycznego, jak również atmosfery oraz zaangażowania i komunikatywności wszystkich trzech trenerów prowadzących szkolenie.
Szkolenie było szczególnie istotne w przypadku grupy o zróżnicowanym poziomie kompetencji – od pracowników bardzo młodych stażem, przez osoby z kilkuletnim doświadczeniem, po menedżerów średniego szczebla. Realizacja w kilku oddzielnych modułach tematycznych, z jednoczesnym podsumowaniem wspólnych tematów w całej grupie dała oczekiwane przez nas efekty.
Trenerzy wykazali się dużą wiedzą i doświadczeniem w prowadzeniu warsztatów. Każdy z nich stosował indywidualne podejście do uczestnika, co wpływało na efektywność całego procesu szkoleniowego.
Trenerzy prowadzący szkolenia wykazali się rzetelnością oraz profesjonalizmem, co zaważyło o podjęciu decyzji o realizacji kolejnego projektu, który wspólnie rozpoczęliśmy
Cenię sobie dobrą komunikację i obsługę klienta za strony firmy Gamma. Pracownicy firmy cały czas czuwają nad przebiegiem projektu szkoleniowego, zgłaszają ewentualne zagrożenia i rekomendują zmiany.
Dzięki Współpracy z firmą Gamma, w badaniu satysfakcji pracowników za rok 2011, uzyskaliśmy Wzrost wskaźników w obszarach efektywne zarządzanie i leadership odpowiednio o 5% i 13%.
Rzetelność i fachowość firmy „Gamma”, połączone z osobistym zaangażowaniem jej pracowników, zaowocowały szkoleniem przeprowadzonym na bardzo wysokim poziomie merytorycznym.
Dzięki kreatywnej formule szkoleń opracowanej przez Gamma sp. j. uczestnicy zostali w pełni zaangażowani w aktywności szkoleniowe oraz wysoko ocenili wartość merytoryczną warsztatów i zdobytą wiedzę oraz umiejętności.
Obszar zarządzania zespołem (delegowanie zadań, budowanie autorytetu, motywowanie pracowników, zarządzanie rozwoje) jest tym, w którym na pewno Gamma się specjalizuje.
Fachowość oraz miła atmosfera podczas szkolenia spotkały się z uznaniem uczestników, którzy wysoko ocenili kwalifikacje prowadzących zajęcia.
Projekty szkoleniowe Gammy zawierają moduły mierzące efektywność szkolenia. Pozwalają ocenić firmę szkoleniową oraz rozwój poszczególnych uczestników.
Biorąc pod uwagę dotychczasową współpracę oceniamy firmę Gamma, jako dostawcę szkoleń o najwyższej, jakości. Jesteśmy pełni uznania dla know-how firmy oraz kompetencji trenerów.
Pragniemy potwierdzić wysoki poziom przeprowadzonego szkolenia, mający odzwierciedlenie w danych uzyskanych z ankiet od uczestników. Szkolenie cechowało bardzo dobre przygotowanie merytoryczne trenerów prowadzących oraz wysoki poziom obsługi nas, jako klienta firmy GAMMA.
Cenimy zespół firmy Gamma za zaangażowanie, dynamikę pracy i wypracowywanie rozwiązań dopasowanych do potrzeb Klienta.
Efekt marketingowy szkoleń najłatwiej mierzyć prośbami o kolejne tego typu spotkania. Farmaceuci, jako wyjątkowo wymagająca grupa na tyle wysoko ocenili pracę trenerską, że sami, z własnej inicjatywy zwracali się z prośbą do koordynatora projektu o możliwość rozbudowania działań szkoleniowych
Kompetentni trenerzy, indywidualne podejście do uczestników, profesjonalizm w przekazywaniu wiedzy oraz formuła szkolenia, wpłynęły na pozytywną opinię uczestników
Rekomendujemy Gammę, jako firmę doradczo-szkoleniową, która nie tylko realizuje dobre szkolenia, ale dodatkowo w taki sposób współpracuje z Klientem, by wszystkie działania były spójne ze specyfiką i strategią firmy.
Pracownicy uczestniczący w szkoleniu w zdecydowanym stopniu rozwinęli swoje umiejętności w zakresie objętym szkoleniem. Szkolenie zmotywowało bowiem pracowników do przygotowania długoterminowych planów rozwojowych, które wraz z planem rozwojowym o charakterze „on-the-job” pozwoliło na objęcie przez nich wyższych stanowisk, w tym menedżerskich.
Program szkolenia „Trudne rozmowy menedżerskie” jest odpowiedzią na zmienność i nieprzewidywalność wielu sytuacji, a w związku z tym malejącą skuteczność gotowych recept i procedur postępowania.
Fundamenty 3 języków doceniania - Istnieją różne sposoby komunikowania doceniania, Każda konkretna osoba będzie ceniła określony język bardziej niż inny, Docenianie jest najbardziej skuteczne, jeśli jest wyrażone w języku preferowanym przez odbiorcę, Komunikaty doceniające, formułowane niewłaściwym językiem mają niską bądź zerową skuteczność, Menedżerowie zdradzają tendencję do używania tych języków doceniania, które sami preferują, zamiast dopasowywać docenienie do preferencji pracownika.
O mobbingu warto jest rozmawiać. Każda jego forma i odmiana ma równie destruktywny wpływ i daleko idące konsekwencje prowadzące do pogorszenia relacji, demotywacji, wypalenia, destabilizacji psychicznej i emocjonalnej, rozpadu zespołowości. A wszystko to ma swój wyraz w jakości i efektywności pracy. W skrajnych przypadkach może prowadzić do sporów sądowych i zniszczenia wizerunku pracodawcy.
ul. Farysa 64
01-971 Warszawa
NIP: 113-26-90-108
Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2021 roku.
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.