Inne strony: GAMMA DISCOVER

Personal branding jako usp doradcy biznesowego

Szkolenia zamknięte: Sprzedażowe
Personal Branding to rewolucyjne podejście do sprzedaży. Wszędzie tak gdzie klasyczna sprzedaż nie tworzy przewagi konkurencyjnej warto podjąć wyzwanie wytyczenia nowej drogi. Model sprzedaży zakłada wysoką personalizację sprzedaży – zarówno od strony Klienta jak i handlowca.

IDEA SZKOLENIA

Rynek dostawców produktów i usług jest obecnie tak wysycony, że Klient biznesowy i Klient indywidualny ma ogromną możliwość wyboru. Towarzyszy temu najczęściej wyścig cenowy, który powoduje, że dostawcy rozwiązań są zmuszeni zwiększyć wynik, aby móc zarobić na atrakcyjnym dla Klienta poziomie cenKlie.

Jednocześnie coraz częściej zwraca się uwagę na jakościowy kontakt z Klientem i siłę wpływu ze strony profesjonalnego doradcy, który potrafi zbudować osobistą markę w oczach swoich Klientów i tym właśnie zróżnicować się z konkurencją.

Szkolenie kładzie zatem nacisk na dwa kluczowe aspekty:
  • Jak budować markę osobistą w relacji handlowej po to, aby określać jakościowe potrzeby Klientów i reagować na nie? Tym samym czyniąc różnicę w wyborze Klienta pomiędzy najniższą ceną a wartościami dodanymi z tytułu jakościowego kontaktu z doradcą reprezentującym firmę.
  • Jak zarządzać relacją handlową, tak aby wzmacniać osobisty kontakt, a jednocześnie wpływać na decyzje zakupowe Klienta. W tym przypadku kluczowym będzie rozwój umiejętności moderowania kontaktem z Klientem w zakresie: zbierania informacji o Kliencie, prowadzenia rozmowy biznesowej, dopasowania się do stylu handlowego Klienta i wywierania na niego wpływu.

 

Fakty szkoleniowe
1
Przeszkoliliśmy ponad
70 tys. handlowców.
2
Średni wzrost sprzedaży / parametrów sprzedaży naszych szkoleń wynosi 12%.
3
Trenerzy Gammy są skuteczni łącząc bogate doświadczenie na stanowiskach sprzedażowych z wysokimi umiejętnościami trenerskimi.
Według badań konsumenckich firmy Nielson, tylko 33% nabywców ufa informacjom handlowym, natomiast 90 % ufa informacjom od znanych osób.
SZKOLENIE ZAMKNIĘTE
Szkolenie odbywa się w siedzibie firmy na terenie całej Polski.
VOUCHER SZKOLENIOWY
NA 2019 R.

Voucher szkoleniowy na 2019 r.

Voucher szkoleniowy – zakupiony w 2018 r. pozwala sfinansować szkolenia realizowane w 2019 r. – otwarte, zamknięte, kompetencyjne i tzw. szkolenia twarde. Warte rozważenia w ostatnich dwóch miesiącach bieżącego roku.

Presja wydatkowania budżetu szkoleniowego jest w wielu organizacjach zrozumiała. Pozostawienie wolnych środków finansowych może zostać zinterpretowane jako nadmierny budżet szkoleniowy. Jednocześnie potrzeby rozwojowe w organizacjach są przecież ogromne. Voucher rozwojowy pozwala wykorzystać środki oraz zrealizować sfinansowane działania w optymalnym momencie dla organizacji (nie koniecznie w pod koniec IV kwartału) . Voucher daje możliwość skorzystania ze wszytych naszych rozwiązań rozwojowych

Ważna informacja:
Voucher regulowany jest umową zakupu bonu rozwojowego. Bon przekazywany jest w formie elektronicznej i fizycznej jako dowód zakupu.
Wielu naszych klientów korzysta z tej możliwości finansowania – na życzenie możemy przedstawić referencje.

 

PROGRAM SZKOLENIA

1. Czym jest marketing osobisty jako wyróżnik handlowy
  • popularne skojarzenia
  • działania długo- i krótkoterminowe w zakresie budowy PB
  • narzędzia PB
  • przegląd znanych PB w biznesie

2. Kanały komunikacji z Klientem w zakresie PB
  • witryny www
  • blogi / mikro-blogi
  • serwisy społecznościowe
  • wydarzenia (stwórz własne)
  • offline i alternatywne wydawnictwa
  • media

3. Zasady komunikacji marketingowej z Klientem
  • PB a spam
  • etykieta
  • budowanie wiarygodnego profilu PB

4. Zarządzanie aktualnym wizerunkiem a budowa PB
  • Twój wizerunek – jak jesteś postrzegany
  • Twoja tożsamość – jaki jesteś naprawdę
  • Twój profil – jak chcesz być postrzegany

5. Zarządzanie rozmową z Klientem z wykorzystaniem posiadanego już PB
  • pięcioetapowa rozmowa relacyjna
  • analiza potrzeb z wykorzystaniem SPIN
  • dopasowanie na poziomie treści – sześć kryteriów sortowania informacji

6. Wywieranie wpływu z wykorzystaniem PB
  • język progresywny vs. język regresywny oparty na relacjach z Klientem
  • wykorzystywanie efektów pamięciowych w rozmowie handlowej
  • style zachowań Klientów a dopasowanie doradcy biznesowego
  • językowe wzorce perswazyjne, czyli jakie słowa klucze wpływają na relację
  • filtry percepcyjne w perswazji relacyjnej

7. Podsumowanie w formie praktycznych wniosków
  • Karta SSC
    • start – jakie zachowania zaczniemy stosować
    • stop – jakich zachowań pozbywamy się
    • continue – jakie zachowania kontynuujemy
  • Wnioski
    • na poziomie osobistym
    • na poziomie grupowym

VOUCHER SZKOLENIOWY
NA 2019 R.

Klienci, dla których Gamma zrealizowała szkolenia:

KORZYŚCI DLA ORGANIZACJI:

  • zwiększenie skuteczności dotarcia do osób kluczowych
  • powiększenie bazy kontaktów potencjalnych Klientów
  • większa rozpoznawalność marki firmy w marketingu internetowym

KORZYŚCI DLA PRACOWNIKA:

  • budowa profesjonalnego wizerunku doradcy
  • marketing osobisty w internecie
  • podniesienie kompetencji w zakresie prowadzenia rozmów biznesowych
  • podniesienie kompetencji w zakresie wywierania wpływu relacyjnego na Klienta

KORZYŚCI WSPÓLNE:

  • skuteczniejsze prowadzenie spotkań handlowych
  • zwiększenie portfela Klientów dzięki dotarciu poprzez działania
  • zwiększenie lojalności Klientów

TRENERZY SZKOLENIA

OPINIE O SZKOLENIACH

Konsultant szkolenia

Szybki kontakt

Dawid Didiuk

Dyrektor działu sprzedaży
tel.: +48 (22) 112 08 82

sprzedaz@projektgamma.pl
Dawid Didiuk

Interesuje Cię szkolenie otwarte z tej tematyki?

Zostaw adres e-mail i nr. telefonu a przypomnimy Ci o tym szkoleniu.
Przypomnij mi:
Preferuję kotakt:

WSTĘPNA WYCENA SZKOLENIA

Zaznacz liczebność grupy i zostaw dane kontaktowe, a odezwiemy się z wyceną szkolenia.
Dostępne formaty szkoleniowe:
Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm
© Gamma sp. j. ul. Mysłowicka 15, 01-612 Warszawa. Wszelkie prawa zastrzeżone.