Inne strony: GAMMA DISCOVER
Hunter sprzedaje, farmer obsługuje. Jeśli Twój zespół sprzedaży składa się z farmerów to zmień nazwę działu

Sales Drive Management – jak podnosić sprzedaż w zespole sprzedaży

Szkolenia zamknięte: Sprzedażowe

Szkolenie zarządzanie zespołem sprzedaży, które dostarcza szefom realnych rozwiązań jak podnieść sprzedaż. Jak obudzić ospały zespół sprzedaży i przygotować go na trudniejsze czasy ? Zarządzanie sprzedażą - na poziomie mentalnym i na poziomie analitycznym, liczbowym.

IDEA SZKOLENIA


POZWÓLMY MENEDŻEROM SPRZEDAŻY

NAPĘDZAĆ SPRZEDAŻ!


Skuteczne zarządzanie zespołem sprzedaży wymaga działań w dwóch perspektywach:

  • „tu i teraz” – „dowozimy” sprzedaż na koniec miesiąca, kwartału, roku
  • przyszły plan sprzedaży” – jak przygotować zespół, żeby zrealizować oczekiwany wzrost w kolejnym roku/ latach.

Wybraliśmy takie fundamenty wzrostu sprzedaży, które wpływają na obie perspektywy:

  • Wektor w dobrą stronę - ludzie sprzedaży są z natury waleczni. Zorientowani (w zależności od stażu w firmie) na zdobywanie bądź utrzymywanie – klientów, kontraktów, ale również przywilejów w swoim dziale. Skuteczny menedżer sprzedaży powinien być zdecydowany. Zgodnie z zasadą „dostajesz to co nagradzasz” powinien w taki sposób reagować na próby walki, negocjacji wewnętrznych, żeby się one nie opłacały handlowcom. Dzięki temu sprzedawcy będą kierować energię na zdobywanie klientów, a nie wpływów w organizacji.
  • Menedżer jako narzędzie sprzedaży – skuteczny menedżer sprzedaży jest zasobem swojego działu – jego zadaniem jest sprawiać, że handlowcy sprzedali więcej – takie jest też oczekiwanie samych sprzedawców. Czas poświęcony na budowę „team spirit” powinien poświęcić na opracowanie i wyegzekwowanie nowej strategii na klienta. Wraz z sukcesami dobra atmosfera pojawi się samoistnie.
  • Odpowiedzialność osobista za wynik – zadaniem menedżera jest sprawić, aby jego ludzie autentycznie uwierzyli, że to oni są odpowiedzialni za wynik (nie marketing, nie produkt, czy procesy firmowe) . Takie postawienie sprawy powoduje, że zarówno porażki jak i sukcesy stają impulsem do podnoszenia efektywności sprzedaży.
  • Pełne wykorzystanie potencjału sprzedawcy i jego klientów – każdy handlowiec ma swoje mocne strony, które pozwalają mu sprzedawać, swoich klientów, którzy mają często nie wykorzystany potencjał oraz czas – najważniejszy zasób handlowca. Zadaniem menedżera sprzedaży jest sprawić, aby handlowiec inwestował swój czas w klientów o największym potencjale i w takich, którzy będą podatni na jego sposób sprzedaży.
  • Sztuka inwestowania czasu – podobnie jak w przypadku handlowca, najcenniejszym zasobem szefa sprzedaży jest czas. Skuteczny menedżer inwestuje czas w działania, które podnoszą sprzedaż jego ludzi. Bierny menedżer wybiera te aktywności, które nie wymagają wychodzenia ze strefy komfortu.

Fakty szkoleniowe
1
Przeszkoliliśmy ponad
70 tys. handlowców.
2
Średni wzrost sprzedaży / parametrów sprzedaży naszych szkoleń wynosi 12%.
3
Trenerzy Gammy są skuteczni łącząc bogate doświadczenie na stanowiskach sprzedażowych z wysokimi umiejętnościami trenerskimi.
Dane CEB wskazują, że najlepsi sprzedający zarządzają „wąskim” lejkiem wysoce wyselekcjonowanych potencjalnych klientów, dających największe szanse finalizacji.
SZKOLENIE ZAMKNIĘTE
Szkolenie odbywa się w siedzibie firmy na terenie całej Polski.
Czy możesz uzyskać 50-80%
dofinansowanie do
szkolenia poprzez BUR?
Najpierw zła informacja (dla niektórych) – firmy z woj. mazowieckiego i pomorskiego oraz te, które zatrudniają powyżej 250 os. nie mogą korzystać z BUR. Są od tego wyjątki:
  • firmy z woj. mazowieckiego i pomorskiego – jeśli mają oddziały w innych województwach to mogą szkolić tam zatrudnione osoby
  • duże przedsiębiorstwa z pozostałych 14 województw mogą szkolić osoby na kontraktach menedżerskich, rozliczających się fakturą, pracowników franczyz oraz zatrudnianych przez zewnętrznych partnerów

    Czy Twoja firma może skorzystać z dofinansowania BUR?

    od 50 do 80% dofinansowania do szkolenia z Europejskiego Funduszu Społecznego na wszystkie szkolenia Gamma.
    Na szkolenie zamknięte: Sales Drive Management – jak podnosić sprzedaż w zespole sprzedaży

    1

    Skontaktuj się z nami przez formularz na tej stronie albo telefonicznie.

    2

    Dowiesz się od nas jak dostać dofinansowanie.

    3

    Rozwijaj umiejętności pracowników swojej firmy i własne.

    PROGRAM SZKOLENIA


    Sales Drive Management – jak podnosić sprzedaż w zespole sprzedaży


    1. Zarządzanie zespołem sprzedaży

    • Dwie perspektywy
      • „Tu i teraz” – jak rozmawiać z ludźmi, żeby zmobilizowali się i dowieźli wynik „na szybko”
      • Kolejny plan sprzedaży – jak przygotować fundamenty pod oczekiwany wzrost sprzedaży
    • 5 obszarów wpływu menedżera sprzedaży:
      • Wektor w dobrą stronę
      • Menedżer jako narzędzie sprzedaży
      • Odpowiedzialność handlowca za wynik
      • Potencjał klienta + Potencjał handlowca + inwestycja czasu i energii
      • Sztuka inwestowania czasu

    2. Silny menadżer sprzedaży - trening mentalny

    • Umiejętność komunikowania się wprost
    • Odważny feedback – nazywanie rzeczy po imieniu
    • Budowanie odporności na manipulację
    • Rozwijanie umysłu, hamowanie emocji
    • Tworzenie komunikatu - to moja decyzja (a nie zarządu, przełożonego etc.)
    • „wszędzie dobrze, gdzie nas nie ma” – umiejętne pozycjonowanie pracy w naszym dziale sprzedaży względem konkurencji

    3. Najnowsze trendy sprzedaży - manager jako mentor

    • Jak sprzedawać na obecnym rynku i do obecnego klienta
    • Poręczne techniki sprzedaży
      • Poziom maila
      • Poziom rozmowy telefonicznej
      • Poziom rozmowy f2f
    • Dlaczego relacja w sprzedaży ma coraz mniejsze znaczenie (The Challanger Sales)
    • Budowanie strategii sprzedażowej
    • Analiza gdzie i po co jeżdżą moi handlowcy
    • Jak wyeliminować 30% nie efektywnych spotkań (lejek vs walec sprzedaży)

    4. Jak budować kulturę opartą o sprzedaż

    • Budowanie atmosfery sprzedażowej
      • Sukces motywuje
      • Osobista odpowiedzialność za wynik
      • Wektor na klientów zewnętrznych
    • Kodeks dobrych praktyk (dostajesz co nagradzasz)
    • Menedżer jako narzędzie sprzedaży
    • Zaszczepienie pierwiastka inteligentnego huntingu
    • Regulamin CRM

    5. Profile handlowców i jak z nimi pracować

    • Dlaczego ludzie którzy robią dobre wyniki są „trudni” – odpowiedzialność, ambicja i dwie strony medalu
    • Handlowiec który chce awansować.
    • Handlowiec pracowity, ale nie skuteczny
    • Analiza najnowszych badań dotyczących relacji handlowiec - klient
      • Czego oczekują klienci od handlowców
      • Jaki typ handlowca występuje najczęściej w topie sprzedawców
    • Trudne sytuacje z pracownikiem
      • Radzenie sobie z pracownikiem demotywującym grupę
      • Radzenie sobie z pracownikiem obniżającym jakość pracy
      • Radzenie sobie z pracownikiem rywalizującym
      • Radzenie sobie z pracownikiem nie potrafiącym słuchać
      • Radzenie sobie z pracownikiem posiadającym niską motywację
      • Radzenie sobie z pracownikiem o wysokiej motywacji i niskich kwalifikacjach
      • Radzenie sobie z pracownikiem konfliktogennym
      • Radzenie sobie z pracownikiem usprawiedliwiającym się


    6. Pełne wykorzystanie potencjału sprzedawcy i jego klientów

    • Analiza portfolio klientów danego handlowca
      • Komu sprzedaje najczęściej i dlaczego?
      • Jakiego rodzaju klientów nie pozyskuje
      • Na których klientów poświęca najwięcej czasu
      • Jak wygląda relacja poświęconego czasu do uzyskanych na kliencie przychodów
    • Plan zaradczy
      • Oczyszczenie bazy potencjalnych klientów o 30% (tych o najmniejszym potencjale)
      • tworzenie krótkoterminowych o średnioterminowych celów na rozpoczęcie procesów sprzedaży
      • Poprowadzenie rozmowy z handlowcem tak, aby zrozumiał optykę inwestycji czasowej w klienta


    7. Rozwiązywanie i przeciwdziałanie konfliktom

    • Przeciwdziałanie – zarządzanie oparte na zasadach
    • Sztuka wyboru – kiedy warto zajmować się konfliktem w zespole
    • Mediacje vs. arbitraż
    • Asertywność w ujęciu sprzedażowym
      • Odporność na manipulację
      • Sztuka uzasadniania odmowy
      • Wprowadzenie zasad bazujących na sprawiedliwości a nie na sympatii
      • Różnice między poleceniem a prośbą przełożonego

    8. Podsumowanie szkolenia + pomost w przyszłość

    • Zaplanowanie nowego otwarcia – działanie poszkoleniowe w konsultacji z trenerem
    • Action plan SSC
      • Start – co zacznę stosować bezpośrednio po nowym otwarciu
      • Stop – jakich praktyk zaprzestanę
      • Continue – które z moich obecnych zachowań wzmacniają sprzedaż

    Cena szkolenia:
    Miejsce szkolenia:

    Termin szkolenia:

    Klienci, dla których Gamma zrealizowała szkolenia:

    TRENERZY SZKOLENIA

    OPINIE O SZKOLENIACH

    Konsultant szkolenia

    Szybki kontakt

    Justyna Mejłun

    Project Manager
    tel. kom:. +48 783 682 017

    j.mejlun@projektgamma.pl
    Justyna Mejłun

    Interesuje Cię szkolenie otwarte z tej tematyki?

    Zostaw adres e-mail i nr. telefonu a przypomnimy Ci o tym szkoleniu.
    Przypomnij mi:
    Preferuję kotakt:

    WSTĘPNA WYCENA SZKOLENIA

    Zaznacz liczebność grupy i zostaw dane kontaktowe, a odezwiemy się z wyceną szkolenia.
    Dostępne formaty szkoleniowe:
    Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm
    © Gamma sp. j. ul. Mysłowicka 15, 01-612 Warszawa. Wszelkie prawa zastrzeżone.