Inne strony: GAMMA DISCOVER
Opowiadanie  historii jest najbardziej skutecznym sposobem, aby umieszczać pomysły w dzisiejszym świecie

Sprzedaż narracyjna

Szkolenia zamknięte: Sprzedażowe
Sprzedaż narracyjna uczy jaki sprawić, aby Klient nam zaufał. Zaufanie Klienta sprawia, że tradycyjne techniki szkoleniowe zaczynają działać. Właściwie zastosowana narracja znacznie podnosi skuteczność sprzedaży. Poznaj nasze szkolenie storytelling 'owe - dla wielu nowe techniki, przez nas wielokrotnie wdrażane.

IDEA SZKOLENIA

Fundamentem każdej transakcji jest zaufanie. Klient niemający zaufania do sprzedawcy nigdy się przed nim do końca nie otworzy. Będzie opowiadał o swoich oczekiwaniach wyłącznie na bezpiecznym biznesowym poziomie, nie będzie natomiast mówił o potrzebach osobistych, o problemach, których znajomość może być kluczowa z punktu widzenia sprzedaży.
 
Zaufanie jest również bazą skutecznej perswazji. Klient, który nie wierzy w czystość intencji sprzedawcy, zawsze będzie odporny na przedstawioną przez niego argumentację. Według Stephena Coveya, twórcy „7 nawyków skutecznego działania”, jednym z kluczowych czynników budowania zaufania są odpowiednie kompetencje sprzedawcy.
 
Sprzedaż poprzez narrację to jedna z kluczowych kompetencji, która buduje relację opartą na zaufaniu.
 
Narracyjny System Sprzedaży® to zestaw narzędzi sprzedażowych bazujących na neurolingwistyce, inteligencji emocjonalnej i psychologii komunikacji. NSS® wykorzystuje w komunikacji z Klientem schemat narracyjny, który dzięki swojej neurolingwistycznej konstrukcji umożliwia ominięcie „antysprzedażowego mechanizmu obronnego” Klienta i adresuje przekaz bezpośrednio do mózgu emocjonalnego. Dodatkowo wykorzystywane w NSS® techniki oraz kroki pozwalają budować w oczach Klienta wizerunek osoby godnej zaufania i kierującej się określonymi wartościami, na bazie których Klient może opierać swoje zaufanie.

Fakty szkoleniowe
1
Przeszkoliliśmy ponad
70 tys. handlowców.
2
Średni wzrost sprzedaży / parametrów sprzedaży naszych szkoleń wynosi 12%.
3
Trenerzy Gammy są skuteczni łącząc bogate doświadczenie na stanowiskach sprzedażowych z wysokimi umiejętnościami trenerskimi.
Naukowcy z University of Illinois udowodnili, że zastosowanie techniki narracyjnej może zwiększyć sprzedaż aż o 27 proc.
SZKOLENIE ZAMKNIĘTE
Szkolenie odbywa się w siedzibie firmy na terenie całej Polski.
Czy możesz uzyskać 50-80%
dofinansowanie do
szkolenia poprzez BUR?
Najpierw zła informacja (dla niektórych) – firmy z woj. mazowieckiego i pomorskiego oraz te, które zatrudniają powyżej 250 os. nie mogą korzystać z BUR. Są od tego wyjątki:
  • firmy z woj. mazowieckiego i pomorskiego – jeśli mają oddziały w innych województwach to mogą szkolić tam zatrudnione osoby
  • duże przedsiębiorstwa z pozostałych 14 województw mogą szkolić osoby na kontraktach menedżerskich, rozliczających się fakturą, pracowników franczyz oraz zatrudnianych przez zewnętrznych partnerów

    Czy Twoja firma może skorzystać z dofinansowania BUR?

    od 50 do 80% dofinansowania do szkolenia z Europejskiego Funduszu Społecznego na wszystkie szkolenia Gamma.
    Na szkolenie zamknięte: Sprzedaż narracyjna

    1

    Skontaktuj się z nami przez formularz na tej stronie albo telefonicznie.

    2

    Dowiesz się od nas jak dostać dofinansowanie.

    3

    Rozwijaj umiejętności pracowników swojej firmy i własne.

    PROGRAM SZKOLENIA

    Wprowadzenie do narracji
    • Czym jest narracja?
    • Różnice pomiędzy sprzedażą narracyjną a klasyczną
      • Sprzedaż oparta o rozwiązanie i cechy produktu
      • Sprzedaż oparta o zaufanie i budowanie więzi / relacji
    • Podstawy skuteczności sprzedaży narracyjnej
      • Podstawy biologiczne – mózg emocjonalny
      • Podstawy relacyjne
      • Podstawy wynikające ze zmiany w specyfiki i profilu współczesnego klienta
      • Podstawy wynikające ze specyfiki współczesnego rynku

    Konstrukcja narracji
    • Zasada K S R
      • Kontekst
      • Sytuacja
      • Rozwiązanie
    • Elementy narracji
      • Bohater
      • Antagonista
      • Pasja
      • Świadomość rozwiązania
      • Transformacja / Zmiana
      • Stopień nasilenia poszczególnych elementów narracji w zależności od obranego celu

    Narracja w praktyce
    • 3 warianty narracji
      • 1 minutowa – podstawowa opowieść
      • Opowieść rozbudowana – wykorzystywana podczas prezentacji bądź mniej formalnej części rozmowy biznesowej
    • Zasady tworzenia narracji
      • Nie ucz się historii na pamięć
      • Ciesz się swoją historią
      • Napełnij narrację emocjami
      • Ćwicz narrację – wielokrotnie opowiedziana zyska na wiarygodności i pozwoli opanować stres

    Dopasowanie zwartości narracji do preferencji interakcyjnych odbiorcy
    • Typologia preferencji interakcyjnych
    • Sposoby identyfikacji poszczególnych typów preferencji
    • Elementy uzupełniające narrację w zależności od typu preferencji
      • Elementy emocjonalne
      • Elementy ekspresyjne
      • Elementy informacyjne
      • Elementy przyczynowe
      • Elementy interakcyjne
      • Elementy społeczne
      • Elementy celowości
      • Elementy drążeniowe
    • Zasady wykorzystania elementów uzupełniających

    Typy narracji perswazyjnych
    • Narracja – „Kim jestem” - otrzymujemy bliskość
    • Narracja – „Dlaczego tu jestem” - bezpieczeństwo
    • Narracja – „Jakie są moje wartości” - w ten sposób budujemy zaufanie
    • Narracja – „Ucząca”
    • Narracja – „Prezentacja korzyści / wartości z produktu / rozwiązania„
    • Narracja – „Wiem co myślisz – pokonywanie obiekcji” - brak wątpliwości

    Wykorzystanie narracji w badaniu potrzeb i budowania relacji
    • Jak wykorzystać narracje w procesie badania potrzeb klienta
    • Techniki „zachęcające” klienta do dzielenia się swoimi własnymi opowieściami
    • Wykorzystanie narracje w budowaniu długofalowych relacji z klientem

    Podsumowanie w formie praktycznych wniosków
    • Karta ssc
      • Start – jakie zachowania zaczniemy stosować
      • Stop – jakich zachowań pozbywamy się
      • Continue – jakie zachowania kontynuujemy
    • Wnioski
      • Na poziomie osobistym
      • Na poziomie negocjacyjnym

    Cena szkolenia:
    Miejsce szkolenia:

    Termin szkolenia:

    Klienci, dla których Gamma zrealizowała szkolenia:

    KORZYŚCI DLA ORGANIZACJI:

    • wzrost wskaźników biznesowych dzięki większej efektywności każdego członka zespołu sprzedażowego
    • wzmocnienie dobrego wizerunku firmy na rynku (jako grupy profesjonalistów)
    • utrzymanie wyników sprzedaż na konkurencyjnym rynku
    • doskonalenie umiejętności pracowników działu handlowego

     

    KORZYŚCI DLA PRACOWNIKA:

    • nabycie umiejętności stosowania narzędzi pozwalających zarówno skuteczniej budować relację z klientem, jak i ułatwiających budowanie relacji na polu prywatnym
    • nabycie wiedzy i umiejętności tworzenia własnego „lobby” w firmie Klienta (wpływ na grupę decyzyjną)
    • rozwój osobisty poprzez poznanie nowych technik komunikacyjnych
    • wyższa ocena własnych możliwości – rozwój osobisty

    KORZYŚCI WSPÓLNE:

    • większa liczba nowych Klientów
    • możliwość przejęcia Klienta związanego dotychczas z naszą konkurencją
    • większa skuteczność sprzedażowa – wymierne rezultaty finansowe
    • optymalizacja czasu trwania procesu sprzedaży – oszczędności czasu maksymalizacja przychodów
    • wyższa motywacja wewnętrzna dzięki większej skuteczności w sprzedaży
    • rozwój kompetencji sprzedażowych w ramach koncepcji mistrzostwa sprzedażowego – przełożenie na wzrost efektywności w sprzedaży

    TRENERZY SZKOLENIA

    OPINIE O SZKOLENIACH

    Konsultant szkolenia

    Szybki kontakt

    Dawid Didiuk

    Dyrektor działu sprzedaży
    tel.: +48 (22) 112 08 82

    sprzedaz@projektgamma.pl
    Dawid Didiuk

    Interesuje Cię szkolenie otwarte z tej tematyki?

    Zostaw adres e-mail i nr. telefonu a przypomnimy Ci o tym szkoleniu.
    Przypomnij mi:
    Preferuję kotakt:

    WSTĘPNA WYCENA SZKOLENIA

    Zaznacz liczebność grupy i zostaw dane kontaktowe, a odezwiemy się z wyceną szkolenia.
    Dostępne formaty szkoleniowe:
    Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm
    © Gamma sp. j. ul. Mysłowicka 15, 01-612 Warszawa. Wszelkie prawa zastrzeżone.