Inne strony: GAMMA DISCOVER
Opowiadanie  historii jest najbardziej skutecznym sposobem, aby umieszczać pomysły w dzisiejszym świecie

Storytelling sales

Szkolenia zamknięte: Sprzedażowe

Sprzedaż narracyjna uczy jaki sprawić, aby Klient nam zaufał. Zaufanie Klienta sprawia, że tradycyjne techniki szkoleniowe zaczynają działać. Właściwie zastosowana narracja znacznie podnosi skuteczność sprzedaży. Poznaj nasze szkolenie storytelling 'owe - dla wielu nowe techniki, przez nas wielokrotnie wdrażane.

IDEA SZKOLENIA

„Opowieść stworzona dla Twojego produktu czy usługi, wstawiona do ogłoszenia, reklamy prasowej lub na stronę internetową jest w stanie zwielokrotnić wartość tego, co robisz. […] Pamiętaj jednak, że są takie opowieści, które Twojemu produktowi nie uczynią nic dobrego (jak piękna opowieść o alfie) lub… zaszkodzą mu. Problem polega na tym, że od opowieści nie uciekniesz. Są z nami czy tego chcesz, czy nie”.
 
Marketing w praktyce. Ile warta jest opowieść o produkcie.

Podczas warsztatu Uczestnicy nauczą się jak oddziaływać na innych ludzi za pomocą opowieści. Podczas szkolenia poznają model, którego istota opiera się na dwóch podstawowych metodach:
 
1. Tworzenie i przedstawianie właściwych opowieści, w tym:
  • opowieści własna sprzedawcy – kim jestem?
  • opowieści firmy – kogo reprezentuję?
  • opowieści produktu / usługi – komu pomogłem?
2. Zachęcanie do opowiadania i wydobywanie opowieści od Klienta

Fakty szkoleniowe
1
Przeszkoliliśmy ponad
70 tys. handlowców.
2
Średni wzrost sprzedaży / parametrów sprzedaży naszych szkoleń wynosi 12%.
3
Trenerzy Gammy są skuteczni łącząc bogate doświadczenie na stanowiskach sprzedażowych z wysokimi umiejętnościami trenerskimi.
Badania Mika Bosworth’a z firmą Whiteboard Selling mówią, że tylko dla 13% sprzedawców Storytelling  jest natuaralną umiejetnoscią, pozostali muszą się tego nauczyć.
SZKOLENIE ZAMKNIĘTE
Szkolenie odbywa się w siedzibie firmy na terenie całej Polski.
Czy możesz uzyskać 50-80%
dofinansowanie do
szkolenia poprzez BUR?
Najpierw zła informacja (dla niektórych) – firmy z woj. mazowieckiego i pomorskiego oraz te, które zatrudniają powyżej 250 os. nie mogą korzystać z BUR. Są od tego wyjątki:
  • firmy z woj. mazowieckiego i pomorskiego – jeśli mają oddziały w innych województwach to mogą szkolić tam zatrudnione osoby
  • duże przedsiębiorstwa z pozostałych 14 województw mogą szkolić osoby na kontraktach menedżerskich, rozliczających się fakturą, pracowników franczyz oraz zatrudnianych przez zewnętrznych partnerów

    Czy Twoja firma może skorzystać z dofinansowania BUR?

    od 50 do 80% dofinansowania do szkolenia z Europejskiego Funduszu Społecznego na wszystkie szkolenia Gamma.
    Na szkolenie zamknięte: Storytelling sales

    1

    Skontaktuj się z nami przez formularz na tej stronie albo telefonicznie.

    2

    Dowiesz się od nas jak dostać dofinansowanie.

    3

    Rozwijaj umiejętności pracowników swojej firmy i własne.

    PROGRAM SZKOLENIA

    1. Zastosowanie storytellingu w biznesie. Charakterystyka polska. Podstawowe elementy opowieści.
    • Czym jest storytelling i gdzie go można wykorzystać?
      • sprzedaż
      • marketing
      • zarządzanie
      • motywacja
      • HR
      • BHP
      • Public Relations
    • Charakterystyka opowieści w Polsce.
      • polska specyfika kulturowa
      • pokonywanie trudności językowych
    • Podstawowe metodologie tworzenia opowieści;
      • techniki: trzy-, cztero- i pięcioelementowe,
      • technika „magiczna”
      • monomit – droga bohatera o 1000 twarzy
    • Tworzenie swoich pierwszych opowieści.

    2. Proces sprzedaży za pomocą opowieści. Budowanie wizerunku sprzedawcy z wykorzystaniem historii typu: „kim jestem?”.

    • Od Customer Centric Selling (Solution Selling) do Sprzedaży Opowieścią.
    • Procesy sprzedaży opowieścią w sytuacjach B2B I B2C.
    • Budowanie zapasu właściwych opowieści.
    • Budowanie autorytetu sprzedawcy z pomocą opowieści własnej typu: „kim jestem?”
    • Zasady budowania własnej opowieści.
    • Skąd zawsze czerpać materiał do tworzenia opowieści – cztery źródła inspiracji narracyjnej.
    • Tworzenie własnej opowieści, prezentacja jej na forum grupy.
    • Sesja feedback.

    3. Kogo reprezentuję? – prezentowanie firmy za pomocą opowieści.
    • Najważniejsze cechy firmy w kształtowaniu jej wizerunku.
    • Wyróżnienie się na tle konkurencji.
    • Prezentacja sukcesów.
    • Spójność wizerunku w materiałach reklamowych.
    • Pitch – pięć technik skracania komunikatu, bez straty dla treści.
    • Tworzenie opowieści firmy.
    • Tworzenie jednozdaniowej opowieści firmy.

    4. Opowieść produktu / usługi za pomocą opowieści sukcesu: „komu pomogłem?”.
    • Testemonials – zadowoleni Klienci jako podstawa sukcesu firmy.
    • Właściwa prezentacja skuteczności działań i rozwiązań.
    • Dostosowanie elementów opowieści do subtelnej prezentacji sukcesów.
    • Archetypy brandingu – dwanaście wzorców postrzegania produktów. Charakterystyka i zastosowanie etykiet:Unikanie najczęstszych błędów w opowieściach sprzedażowych.
      • idealista
      • odkrywca
      • mędrzec
      • wojownik
      • rewolucjonista
      • czarodziej
      • swój chłop
      • kochanek
      • błazen
      • opiekun
      • budowniczy
      • władca
    • Narzędzie do szybkiego tworzenia opowieści sprzedażowych.

    5. Słuchanie empatyczne – wzbudzanie chęci opowiadania przez Klientów.
    • Techniki pobudzania Klienta do opowiadania.
    • Jak najszybciej zdobyć przychylność słuchacza?
    • Zasady słuchania empatycznego.
    • Wyciąganie wartościowych informacji z opowieści Klienta.

    6. Gra storytellingowa
    • Przećwiczenie wszystkich poznanych technik storytellingowych w formie gry.
    • Zadania z tworzenia opowieści.
    • Zadania z analizy sytuacji sprzedażowej.
    • Zadania z wykorzystania mowy ciała.

    Cena szkolenia:
    Miejsce szkolenia:

    Termin szkolenia:

    Klienci, dla których Gamma zrealizowała szkolenia:

    KORZYŚCI DLA ORGANIZACJI:

    • lepsza prezentacja produktów / usług
    • zwiększona zapamiętywalność komunikatów sprzedażowych
    • ciekawsze materiały informacyjne
    • polepszenie wizerunku

    KORZYŚCI DLA PRACOWNIKA:

    • umiejętność układania historii ze swoich doświadczeń zawodowych
    • zdolność ciekawej rozmowy z Klientami
    • zwiększenie umiejętności komunikacji
    • umiejętność tworzenia ciekawych prezentacji
    • mniejszy stres związany z rozmowami sprzedażowymi

    KORZYŚCI WSPÓLNE:

    • skuteczniejsze realizowanie zadań
    • większa chęć do pracy
    • większe zadowolenie przy tworzeniu materiałów sprzedażowych

    TRENERZY SZKOLENIA

    WIDEO

    OPINIE O SZKOLENIACH

    Konsultant szkolenia

    Szybki kontakt

    Dawid Didiuk

    Dyrektor działu sprzedaży
    tel.: +48 (22) 112 08 82

    sprzedaz@projektgamma.pl
    Dawid Didiuk

    Interesuje Cię szkolenie otwarte z tej tematyki?

    Zostaw adres e-mail i nr. telefonu a przypomnimy Ci o tym szkoleniu.
    Przypomnij mi:
    Preferuję kotakt:

    WSTĘPNA WYCENA SZKOLENIA

    Zaznacz liczebność grupy i zostaw dane kontaktowe, a odezwiemy się z wyceną szkolenia.
    Dostępne formaty szkoleniowe:
    Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm
    © Gamma sp. j. ul. Mysłowicka 15, 01-612 Warszawa. Wszelkie prawa zastrzeżone.