Inne strony: GAMMA DISCOVER
Sukces w sprzedaży nie zależy od tych, których znasz, tylko do tych, którzy chcą poznać Ciebie

Telesprzedaż, sztuka umawiania spotkań

Szkolenia zamknięte: Sprzedażowe
Dziś nie wygrywa ten kto dużo dzwoni, tylko ten kto dzwoni mądrze. Poznaj inteligentny telemarketing - zamiast akwizytora stań się challanger'em. Po naszych szkoleniach liczba lead'ów rośnie o ~30%. Szkolenie z telemarketingu, które cenią i uczestnicy i ich szefowie.

IDEA SZKOLENIA

Skuteczne szkolenie to takie, które realizuje cele pracownika oraz przede wszystkim organizacji. Proponowany warsztat podnosi efektywność kontaktu telefonicznego na poziomie indywidualnym, dzięki czemu firma zyskuje wyższą efektywność na poziomie wskaźników (więcej spotkań, sprzedaży).

Specyfika kontaktu telefonicznego (w porównaniu do rozmowy bezpośredniej) ułatwia Klientowi odmowę. Klienci w coraz większym stopniu reagują na wszelkie propozycje negatywnie (będąc obiektem intensywnych akcji sprzedażowych i marketingowych).
 
Seria reakcji odmownych często powoduje frustrację u konsultantów / sprzedawców i niechęć do aktywnego przekonywania potencjalnych Klientów do spotkania bądź kupna produktu.
 
W związku z tym proponujemy, aby szkolenie opierało na dwóch poziomach:
Poziom psychologiczny – wielu pracowników telesprzedaży już po pierwszej, ewentualnie drugiej odmowie rezygnuje z realizacji celu sprzedażowego. Poziom psychologiczny szkolenia pokazuje, w jaki sposób można przyjąć i obejść wielokrotną odmowę klienta. Tu wprowadzamy unikalny, trójpoziomowy model rozmowy telesprzedażowej.

Poziom merytoryczny – w tym obszarze projekt ma formułę propozycji konkretnych technik i narzędzi pozwalających:
  • rozpoznawać typy Klienta (pod kątem preferencji dotyczących argumentacji i komunikacji)
  • wywierać skuteczną perswazję (na poziomie racjonalnym i emocjonalnym)
  • radzić sobie z obiekcjami i niwelowaniem obaw Klienta

Grupa docelowa:
  • pracownicy sprzedaży
  • pracownicy call center
  • pracownicy zajmujący się wsparciem sprzedaży

Fakty szkoleniowe
1
Przeszkoliliśmy ponad
70 tys. handlowców.
2
Średni wzrost sprzedaży / parametrów sprzedaży naszych szkoleń wynosi 12%.
3
Trenerzy Gammy są skuteczni łącząc bogate doświadczenie na stanowiskach sprzedażowych z wysokimi umiejętnościami trenerskimi.
Według badań DiscoverOrg, sprzedawcy firm o wysokim wzroście częściej widzą, że  umiejętność cald call’i wpływa na ich wyniki sprzedaży (dwukrotnie częściej)
SZKOLENIE ZAMKNIĘTE
Szkolenie odbywa się w siedzibie firmy na terenie całej Polski.
Czy możesz uzyskać 50-80%
dofinansowanie do
szkolenia poprzez BUR?
Najpierw zła informacja (dla niektórych) – firmy z woj. mazowieckiego i pomorskiego oraz te, które zatrudniają powyżej 250 os. nie mogą korzystać z BUR. Są od tego wyjątki:
  • firmy z woj. mazowieckiego i pomorskiego – jeśli mają oddziały w innych województwach to mogą szkolić tam zatrudnione osoby
  • duże przedsiębiorstwa z pozostałych 14 województw mogą szkolić osoby na kontraktach menedżerskich, rozliczających się fakturą, pracowników franczyz oraz zatrudnianych przez zewnętrznych partnerów

    Czy Twoja firma może skorzystać z dofinansowania BUR?

    od 50 do 80% dofinansowania do szkolenia z Europejskiego Funduszu Społecznego na wszystkie szkolenia Gamma.
    Na szkolenie zamknięte: Telesprzedaż, sztuka umawiania spotkań

    1

    Skontaktuj się z nami przez formularz na tej stronie albo telefonicznie.

    2

    Dowiesz się od nas jak dostać dofinansowanie.

    3

    Rozwijaj umiejętności pracowników swojej firmy i własne.

    PROGRAM SZKOLENIA

    1. Wprowadzenie
    • Rozpoznanie osobistych przekonań dotyczących telemarketingu

    2. Przełamywanie barier osobistych w telemarketingu
    • Umiejętność nakładania maski zawodowej
    • Trening biegłości w omijaniu odmowy
    • Depersonalizacja negatywnych konsekwencji rozmów telemarketingowych
    (w przeciwieństwie do kontaktu f2f mamy możliwość eksperymentowania z różnymi technikami wielokrotnie i bez konsekwencji – jak nam się nie uda mamy kolejną szansę)

    3 poziomy rozmowy z Klientem
    • Rozpoznanie własnego telemarketingu na 3 poziomach – realne telefony do Klientów
      • Ankietowy
      • Wielokrotnej odmowy
      • Improwizacji
    • Sposoby na przechodzenie z niższego poziomu na wyższy
      • Poziom postaw – inne zdefiniowanie sytuacji
      • Poziom technik – propozycja rozwiązań (zwłaszcza w 3 poziomie telesprzedaży)

    4. Typologia Klientów (preferencje komunikacyjne i perswazyjne)
    • Inteligencja emocjonalna w kontakcie telefonicznym
    • Koncepcja stylów społecznych Grega Morgenthama
      • Autodiagnoza własnego stylu społecznego (test indywidualny)
      • Skale oceny (asertywność i spontaniczność)
    • Typologia stylów społecznych
      • Wódz, Błyskawica, Analityk, Przyjaciel
      • Wskaźniki behawioralne – po czym rozpoznać styl społeczny Klienta przez telefon
      • Feedback – co w sobie zmienić, aby być skuteczniejszym na poziomie telesprzedażowym

    5. Perswazja w rozmowie telefonicznej
    • Perswazja na poziomie racjonalnym
      • Język zalety vs. Język korzyści
      • Baza korzyści
    • Perswazja na poziomie emocjonalnym
      • Język korzyści vs. Język wyobrażeń
      • Techniki wpływu społecznego

    6. Trudne sytuacje w rozmowie z Klientem
    • Reakcja na obiekcje i obawy
      • Obiekcja jawna – nie mam czasu
      • Obiekcja jawna – my już wszystko wiemy
      • Obiekcja jawna – nie widzimy takiej potrzeby
      • Obiekcja jawna – dobrze nam się pracuje z obecną firmą
      • Obiekcja jawna – jest kryzys
      • Obiekcja ukryta – nie widzę korzyści dla siebie
      • Obiekcja ukryta – nie chce mi się
      • Inne obiekcje
      • Baza reakcji na najczęstsze obiekcje

    7. Podsumowanie szkolenia w formie wniosków na przyszłość
    • Formuła start-stop-kontynuacja
      • Co zacznę stosować po szkoleniu?
      • Jakich zachowań chcę się pozbyć?
      • Jakie zachowania będę podtrzymywał?
    • Wnioski na poziomie sprzedażowym

    Cena szkolenia:
    Miejsce szkolenia:

    Termin szkolenia:

    Klienci, dla których Gamma zrealizowała szkolenia:

    KORZYŚCI DLA ORGANIZACJI:

    • realizacja tych samych celów sprzedażowych mniejszą liczbą telefonów – wymierna oszczędność
    • wzmocnienie dobrego wizerunku firmy w oczach Klientów
    • wzrost efektywności jednostki i zespołu w przełożeniu na wskaźniki biznesowe
    • zwiększenie satysfakcji pracowników telemarketingu w wyniku osiągania przez nich  wyższych wyników

    KORZYŚCI DLA PRACOWNIKA:

    • rozpoznanie własnych przekonań dotyczących telemarketingu (tych, które pomagają i tych, które utrudniają efektywną telesprzedaż)
    • zwiększenie osobistej wydajności w pracy przy jednoczesnym zminimalizowaniu wydatku energetycznego
    • nabycie wiedzy i umiejętności w zakresie perswazji i budowania relacji w oparciu o matrycę stylów społecznych Grega Morgenthama

    KORZYŚCI WSPÓLNE:

    • wzrost skuteczności umawiania spotkań handlowych
    • optymalizacja własnego czasu pracy – maksimum efektów przy minimalnym czasie i zaangażowaniu
    • wyższa samoocena jako efekt lepszych wyników  – większa motywacja wewnętrzna

    TRENERZY SZKOLENIA

    OPINIE O SZKOLENIACH

    Konsultant szkolenia

    Szybki kontakt

    Dawid Didiuk

    Dyrektor działu sprzedaży
    tel.: +48 (22) 112 08 82

    sprzedaz@projektgamma.pl
    Dawid Didiuk

    Interesuje Cię szkolenie otwarte z tej tematyki?

    Zostaw adres e-mail i nr. telefonu a przypomnimy Ci o tym szkoleniu.
    Przypomnij mi:
    Preferuję kotakt:

    WSTĘPNA WYCENA SZKOLENIA

    Zaznacz liczebność grupy i zostaw dane kontaktowe, a odezwiemy się z wyceną szkolenia.
    Dostępne formaty szkoleniowe:
    Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm
    © Gamma sp. j. ul. Mysłowicka 15, 01-612 Warszawa. Wszelkie prawa zastrzeżone.