Inne strony: GAMMA DISCOVER
Mecz wygrywają zawodnicy, którzy koncentrują się na tym, co dzieje się na boisku, a nie ci, którzy wpatrują się w tablicę wyników

Zaawansowane techniki sprzedaży

Szkolenia zamknięte: Sprzedażowe
Te same etapy sprzedaży co zawsze - potrzeby, relacje, perswazja - nowe techniki, nowe rozwiązania i wyższa skuteczność. Szkolenie sprzedażowe wyłącznie dla doświadczonych sprzedawców. Formuła mentoringowa - rozwiązania, a nie wypracowywanie pomysłów.

IDEA SZKOLENIA

Skuteczne szkolenie sprzedażowe powinno realizować dwa cele:

  • Mistrzostwo osobiste – nabycie wiedzy i rozwój umiejętności w zakresie kontrolowania całego procesu rozmowy handlowej, stosowania zaawansowanych socjotechnik, narzędzi wpływu, przewidywania zachowań Klienta.

Wzrost sprzedaży, jako wymierny efekt wdrażania nabytych umiejętności (wzrost wskaźników biznesowych)

Szkolenie z zaawansowanych techniki sprzedaży zrealizuje powyższe cele poprzez rozwój i trening umiejętności w następujących obszarach:

  • Budowanie relacji – tu skoncentrujemy się na dwóch narzędziach: matrycy Grega Morgenthama oraz Ośrodkach Zainteresowań. Matryca Grega Morgenthama klasyfikuje Klientów według czterech typów oraz dostarcza technik wpływu, jak oddziaływać na każdy z nich. Ośrodki Zainteresowań to narzędzie wywodzące się z NLP – pozwala rozpoznać u Klienta osobisty filtr patrzenia na świat – dopasowanie komunikacji do tego filtru pozwoli zbudować relacje, perswazję, sprzedaż.
 
Model trójpoziomowej analizy potrzeb – model pozwoli rozpoznać u Klienta potrzeby jawne i ukryte, biznesowe i osobiste, dotyczące produktu, procesu sprzedaży i potrzeb psychologicznych.

Perswazja – tradycyjna perswazja to język korzyści - metoda skuteczna, ale nie dla wszystkich Klientów. Moduł perswazji będzie rozszerzony o język wyobrażeń oddziałujący bardziej emocjonalnie oraz narzędzie mała-duża skala, które pozwoli rozpoznać, który schemat perswazyjny będzie skuteczny – język korzyści czy język wyobrażeń.

Socjotechniki – oddziaływanie na Klienta nie wprost jest esencją sprzedaży. Moduł dostarczy narzędzi służących do tego, by zrozumieć, w jaki sposób stosować techniki wpływu społecznego.
 
Grupa docelowa:
  • pracownicy sił sprzedaży
  • kierownicy sił sprzedaży
  • pracownicy działu marketingu

Fakty szkoleniowe
1
Przeszkoliliśmy ponad
70 tys. handlowców.
2
Średni wzrost sprzedaży / parametrów sprzedaży naszych szkoleń wynosi 12%.
3
Trenerzy Gammy są skuteczni łącząc bogate doświadczenie na stanowiskach sprzedażowych z wysokimi umiejętnościami trenerskimi.
W badaniu przeprowadzonym wśród ponad 1200 małych, średnich i dużych firm USA i Europy 55 % klientów wskazało jako "najbardziej niszczące" działania handlowców: brak wystarczającej wiedzy o produktach i zbyt częste kontakty z nimi.
SZKOLENIE ZAMKNIĘTE
Szkolenie odbywa się w siedzibie firmy na terenie całej Polski.
Czy możesz uzyskać 50-80%
dofinansowanie do
szkolenia poprzez BUR?
Najpierw zła informacja (dla niektórych) – firmy z woj. mazowieckiego i pomorskiego oraz te, które zatrudniają powyżej 250 os. nie mogą korzystać z BUR. Są od tego wyjątki:
  • firmy z woj. mazowieckiego i pomorskiego – jeśli mają oddziały w innych województwach to mogą szkolić tam zatrudnione osoby
  • duże przedsiębiorstwa z pozostałych 14 województw mogą szkolić osoby na kontraktach menedżerskich, rozliczających się fakturą, pracowników franczyz oraz zatrudnianych przez zewnętrznych partnerów

    Czy Twoja firma może skorzystać z dofinansowania BUR?

    od 50 do 80% dofinansowania do szkolenia z Europejskiego Funduszu Społecznego na wszystkie szkolenia Gamma.
    Na szkolenie zamknięte: Zaawansowane techniki sprzedaży

    1

    Skontaktuj się z nami przez formularz na tej stronie albo telefonicznie.

    2

    Dowiesz się od nas jak dostać dofinansowanie.

    3

    Rozwijaj umiejętności pracowników swojej firmy i własne.

    PROGRAM SZKOLENIA

    1. Wprowadzenie do szkolenia
    • Cele szkolenia
      • Mistrzostwo osobiste w obszarze sprzedaży
      • Wzrost sprzedaży, wyższa efektywność
    • Struktura szkolenia
      • Przygotowanie do spotkania
      • Budowanie relacji
      • Model trójpoziomowej analizy potrzeb
      • Perswazja
      • Socjotechniki

    2. Przygotowanie do spotkania
    • Przygotowanie psychologiczne
      • Nastawienie do produktu
      • Nastawienie do Klienta
      • Nastawienia do własnych umiejętności sprzedażowych
    • Przygotowanie merytoryczne – jak wypada oferta firmy na tle konkurencji – mocne i słabe strony
    • Informacje na temat Klienta
      • Potencjał zakupowy
      • Historia kontaktu
      • Informacje personalne o osobie decyzyjnej

    3. Matryca stylów społecznych Grega Morgenthama
    • Inteligencja emocjonalna w sprzedaży relacyjnej
    • Koncepcja stylów społecznych Grega Morgenthama
      • Autodiagnoza własnego stylu społecznego (test indywidualny)
      • Skale oceny (asertywność i spontaniczność)
    • Typologia stylów społecznych
      • Wódz, Błyskawica, Analityk, Przyjaciel
      • Wskaźniki behawioralne – po czym rozpoznać styl społeczny pracownika
      • Feedback – co w sobie zmienić, aby być skuteczniejszym na poziomie relacyjnym
    • Budowanie relacji w sprzedaży
      • W jakie gry grają Klienci ?
      • Budowanie długotrwałych relacji z każdym z typów Klienta

    4. Ośrodki zainteresowań – budowanie relacji na poziome treści
    • 6 ośrodków zainteresowań
      • Czas
      • Rzeczy
      • Miejsce
      • Informacja
      • Aktywność
      • Ludzie
    • W jaki sposób rozpoznawać ośrodki zainteresowań
    • W jaki sposób dopasowywać się do ośrodków zainteresowań Klientów

    5. Model trójpoziomowej analizy potrzeb
    • Oczekiwania wobec produktu, procesu sprzedaży, potrzeby psychologiczne
    • Potrzeby osobiste vs. biznesowe
    • Potrzeby jawne vs. ukryte

    6. Zestaw technik pomagających w rozpoznawaniu potrzeb sprzedażowych i produktowych
    • Pytanie otwierające
    • Pytanie pogłębiające
    • Techniki zawężające analizę potrzeb
    • Uzasadnienie w analizie potrzeb
    • Sekwencja pytań alternatywnych
    • Podsumowanie uzyskanych informacji w trakcie rozmowy, aby zmotywować Klienta do dalszych odpowiedzi
    • Parafraza manipulacyjna
    • Wschodni front
    • Technika rzeczywistego uzasadnienia
    • Porównanie krzyżowe

    7. Argumentacja – przekonywanie Klienta – dopasowanie perswazyjne do Klienta
    • Preferencje prezentacyjne Klientów
      • Mała skala – koncentracja na liczbach, danych
      • Duża skala – koncentracja na emocjach, wrażeniach
    • Język korzyści
      • 3 kroki w języku korzyści
      • Korzyść (odpowiedź na pytanie – co Klient zyska dzięki temu, że….)
      • Zasada 8 słów
    • Język wyobrażeń
      • Zasady kreowania wyobrażeń
      • Wyobrażenie pozytywne vs. wyobrażenie negatywne

    8. Socjotechniki – wywieranie wpływu nie wprost
    • Chunking - Wykorzystanie psychologii poznawczej w wywieraniu wpływu
    • Programatory lingwistyczne – wykorzystanie psycholingwistyki do wywierania wpływu
    • Techniki wpływu społecznego – wykorzystanie technik bazujących na dysonansie Festingera

    9. Podsumowanie szkolenia
    • Formuła SSK
      • Start (jakie techniki zacznę stosować)
      • Stop (jakie zachowania przestanę stosować)
      • Kontynuacja (jakie dobre praktyki będę kontynuował)

    Cena szkolenia:
    Miejsce szkolenia:

    Termin szkolenia:

    Klienci, dla których Gamma zrealizowała szkolenia:

    KORZYŚCI DLA ORGANIZACJI:

    • wzrost wskaźników biznesowych dzięki większej efektywności każdego członka zespołu sprzedażowego
    • wzmocnienie dobrego wizerunku firmy na rynku (jako grupy profesjonalistów)
    • zwiększenie rentowności sprzedaży
    • uzyskanie większej motywacji zespołu sprzedażowego
    • zmniejszenie kosztów pozyskania i utrzymanie klienta

    KORZYŚCI DLA PRACOWNIKA:

    • nabycie umiejętności stosowania narzędzi pozwalających zarówno skuteczniej budować relację z klientem, jak i ułatwiających budowanie relacji na polu prywatnym
    • nabycie wiedzy i umiejętności tworzenia własnego „lobby” w firmie Klienta (wpływ na grupę decyzyjną)
    • rozwój osobisty poprzez poznanie nowych technik komunikacyjnych

    KORZYŚCI WSPÓLNE:

    • większa liczba nowych Klientów
    • możliwość przejęcia Klienta związanego dotychczas z naszą konkurencją
    • większa skuteczność sprzedażowa – wymierne rezultaty finansowe
    • optymalizacja czasu trwania procesu sprzedaży – oszczędności czasu maksymalizacja przychodów
    • wyższa motywacja wewnętrzna dzięki większej skuteczności w sprzedaży
    • rozwój kompetencji sprzedażowych w ramach koncepcji mistrzostwa sprzedażowego – przełożenie na wzrost efektywności w sprzedaży

    TRENERZY SZKOLENIA

    OPINIE O SZKOLENIACH

    Konsultant szkolenia

    Szybki kontakt

    Dawid Didiuk

    Dyrektor działu sprzedaży
    tel.: +48 (22) 112 08 82

    sprzedaz@projektgamma.pl
    Dawid Didiuk

    Interesuje Cię szkolenie otwarte z tej tematyki?

    25 październik 2018 - 26 październik 2018 Warszawa
    Sprzedaż to nie tylko spotkanie z klientem Metoda sprzedaży B2B - 3 graczy, wskazuje, że w transakcji zwykle biorą udział :decision owner, implementor i evaluator. Każdy wymaga innej taktyki sprzedaży. Zwykle równolegle należy stosować wszystkie trzy. Szkolenie sprzedaży B2B - zapraszamy.

    WSTĘPNA WYCENA SZKOLENIA

    Zaznacz liczebność grupy i zostaw dane kontaktowe, a odezwiemy się z wyceną szkolenia.
    Dostępne formaty szkoleniowe:
    Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm
    © Gamma sp. j. ul. Mysłowicka 15, 01-612 Warszawa. Wszelkie prawa zastrzeżone.