Inne strony: GAMMA DISCOVER
Social Media to powrót do agory. Nie chodzi jedynie o występ, ale o dyskusję po nim

E-PR i social media w nowoczesnej administracji publicznej

Szkolenia: Administracja Publiczna
Wizerunek urzędu, PR urzędu w social media - to są wyzwania dla wszystkich urzędów. Wszystkie urzędy świadczą usługi dla ludności w sposób bezpośredni bądź pośredni. Od ich wizerunku zależy nastawienie potencjalnych klientów. Szkolenie budowanie wizerunku urzędu - zapraszamy!

IDEA SZKOLENIA

Omówione zostaną między innymi działania PR wewnętrznego i zewnętrznego, zasady profesjonalnej autoprezentacji pracownika urzędu oraz znaczenie dobrej komunikacji wewnętrznej, medialnej oraz z klientami urzędu. Głównymi adresatami szkolenia są osoby zajmujące stanowiska kierownicze, reprezentujące instytucję w mediach. Celem szkolenia jest ponadto uzyskanie umiejętności oraz praktycznych narzędzi skutecznej promocji oraz kreowania i ochrona nowoczesnego, dobrego wizerunku w przestrzeni publicznej za pośrednictwem Internetu i innych nowoczesnych metod komunikacji, modernizacja polityki komunikacji w administracji, przyjazny wizerunek urzędu on-line i off-line.

Fakty szkoleniowe
1
Przeszkoliliśmy ponad 40000 dyrektorów, menedżerów, kierowników i naczelników.
2
W Akademiach menedżerskich, w których mierzyliśmy efektywność (47 projektów 286 dni szkol.) poziom kompetencji wzrósł średnio o 16%.
3
Pracujemy na poziomie kompetencji (wiem co i jak mam zrobić), motywacji (wierzę, że warto), postawy (zamierzam to zrobić) , wdrożenia (follow up)
Zgodnie z badaniami przeprowadzonymi przez amerykańskie centrum Center for American Progress, koszt zastąpienia pracowników wynosi około 16% ich rocznego wynagrodzenia. W przypadku menadżera zwiększa się do 100%.
SZKOLENIE ZAMKNIĘTE
Szkolenie odbywa się w siedzibie firmy na terenie całej Polski.
Czy możesz uzyskać 50-80%
dofinansowanie do
szkolenia poprzez BUR?
Najpierw zła informacja (dla niektórych) – firmy z woj. mazowieckiego i pomorskiego oraz te, które zatrudniają powyżej 250 os. nie mogą korzystać z BUR. Są od tego wyjątki:
  • firmy z woj. mazowieckiego i pomorskiego – jeśli mają oddziały w innych województwach to mogą szkolić tam zatrudnione osoby
  • duże przedsiębiorstwa z pozostałych 14 województw mogą szkolić osoby na kontraktach menedżerskich, rozliczających się fakturą, pracowników franczyz oraz zatrudnianych przez zewnętrznych partnerów

    Czy Twoja firma może skorzystać z dofinansowania BUR?

    od 50 do 80% dofinansowania do szkolenia z Europejskiego Funduszu Społecznego na wszystkie szkolenia Gamma.
    Na szkolenie zamknięte: E-PR i social media w nowoczesnej administracji publicznej

    1

    Skontaktuj się z nami przez formularz na tej stronie albo telefonicznie.

    2

    Dowiesz się od nas jak dostać dofinansowanie.

    3

    Rozwijaj umiejętności pracowników swojej firmy i własne.

    PROGRAM SZKOLENIA

    DZIEŃ 1


    1.Czym jest wizerunek urzędu

    • Tożsamość organizacji
    • Tożsamość organizacji a wizerunek
    • Obszary wizerunku organizacji
    • Misja i wizja urzędu w procesie kształtowania wizerunku
    • Dobry wizerunek urzędu - czyli?
    • Jak wykorzystać media społecznościowe do budowania wizerunku urzędu i dlaczego to takie ważne?

    2.Promocja i rozwój urzędu – jak na bazie obowiązującej strategii dostosować działania do współczesnych trendów?

    • Skuteczne narzędzia promocji i informacji – media społecznościowe (Facebook, Twitter, Instagram)
    • Nowoczesne środki dystrybucji informacji i promocji urzędu przy wykorzystaniu serwisu youtube

    3.Internet i media społecznościowe w ręku urzędnika

    • Zasady komunikacji w Internecie, w tym w mediach społecznościowych, język stosowany w Internecie a język urzędniczy - różnice między oficjalnym językiem urzędowym a językiem używanym w sieci
    • Zasady pisania do publikowania w sieci - tworzenie wyrazistych, lekkich i atrakcyjnych tekstów do Internetu
    • Wyrazy bliskoznaczne i synonimy dla języka projektów – lista najczęstszych zwrotów (np. beneficjent, alokacja) i ich odpowiedniki w mowie potocznej
    • Praktyczne wskazówki dotyczące podnoszenia atrakcyjności tekstu dla odbiorcy i robotów Google
    • Zasady ochrony wizerunku w mediach społecznościowych z zachowaniem zasad ochrony życia prywatnego
    • Praktyczne wskazówki samodzielnego korzystania z mediów społecznościowych (Facebook, Twitter, Instagram)
    • Pułapki pisania tekstów do Internetu i ich publikacji, triki, sposoby samodzielnej weryfikacji i narzędzia wspomagające - prezentacja darmowych narzędzi ułatwiających pisanie (m. in. słownik synonimów, narzędzia antyplagiatowe itd.)

    4.Skuteczna polityka promocyjna, jako uzupełnienie dokumentu strategii promocji

    • jak stworzyć skuteczną i aktualną politykę promocyjną oraz monitorować jej realizację?
    • rola mediów społecznościowych w aktywnych działaniach promocyjnych
    • aktualizacja zakresów czynności pracowników
    • dobre praktyki realizacji strategicznych działań polityki promocyjnej

    5.Skuteczna polityka informacyjna, jako uzupełnienie dokumentu strategii promocji oraz polityki jakości

    • jak stworzyć skuteczną i aktualną politykę informacyjną oraz monitorować jej realizację?
    • rola mediów społecznościowych w aktywnych działaniach informacyjnych
    • aktualizacja zakresów czynności pracowników
    • dobre praktyki realizacji strategicznych działań polityki informacyjnej

    6.Prezentacja i autoprezentacja pracownika urzędu

    • Praktyczny warsztat technik prezentacji i autoprezentacji
    • Savoir-vivre w kontakcie z klientem wewnętrznym i zewnętrznym urzędu, dziennikarzami
    • Mapowanie i klasyfikacja linii redakcyjnych oraz dobieranie treści komunikatów prasowych
    • Ćwiczenia z wykorzystaniem kamery. Analiza sytuacyjna (tylko za zgodą Zamawiającego i uczestników szkolenia)


    DZIEŃ 2

    1.Ramy prawne polityki informacyjnej i promocyjnej realizowanej przez urząd  oraz prawna ochrona wizerunku

    • Dz.U. 1994 nr 24 poz. 83. Ustawa z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych
    • Dz.U. 1984 nr 5 poz. 24. Ustawa z dnia 26 stycznia 1984 r. Prawo prasowe
    • Dz.U. 2008 nr 223 poz. 1458. Ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych
    • Dz.U. 2008 nr 227 poz. 1505. Ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej (oraz ustawy powiązane: o zawodach lekarza i lekarza dentysty, o zawodach pielęgniarki i położnej, o państwowym ratownictwie medycznym, karta nauczyciela, o narodowym spisie powszechnym, o samorządzie gminnym, o ochronie osób i mienia)
    • Dz.U. 1997 nr 88 poz. 553. Ustawa z dnia 6 czerwca 1997 r. - Kodeks karny
    • Dz.U. 1964 nr 16 poz. 93. Ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny
    • Dz.U. 1960 nr 30 poz. 168. Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego
    • Orzecznictwo sądów powszechnych oraz Sądu Najwyższego

    2.Przewagi konkurencyjne urzędu na tle innych urzędów

    • Jak i co komunikować, by być jeszcze lepszym?
    • Sposoby praktycznego wykorzystania social mediów, a zwłaszcza Facebooka - czyli jak prowadzić profesjonalny fanpage na Facebooku?

    3.Marka urzędu i marka osobista

    • jak stworzyć markę urzędu i korelującą z nią markę osobistą?
    • przykłady korelacji marki urzędu i marki osobistej
    • marketing miejsca, city placement etc.

    4.Kryzys i zarządzanie informacją w sytuacji kryzysowej

    • Wdrażania standardów komunikacji wewnętrznej
    • Scenariusze występowania sytuacji kryzysowej
    • Diagnoza sytuacji kryzysowej
    • Sztuka prowadzenia sporów (erystyka) w praktycznym warsztacie metod i technik.
    • Perswazja i skuteczne argumentowanie
    • Komunikacja w sytuacjach kryzysowych

    5.Przykłady dobrych i złych praktyk

    • Przykłady dobrze i źle prowadzonych działań PR-owych w urzędach
    • Przykłady dobrze i źle zrealizowanych kampanii internetowych

    Cena szkolenia:
    Miejsce szkolenia:

    Termin szkolenia:

    Klienci, dla których Gamma zrealizowała szkolenia:

    TRENERZY SZKOLENIA

    OPINIE O SZKOLENIACH

    Konsultant szkolenia

    Szybki kontakt

    Aleksandra Chomiuk

    Specjalista ds. szkoleń
    tel.: 505 273 485
    tel.: +48 (22) 266 08 42

    aleksandra.chomiuk@projektgamma.pl
    Aleksandra Chomiuk

    Interesuje Cię szkolenie otwarte z tej tematyki?

    Zostaw adres e-mail i nr. telefonu a przypomnimy Ci o tym szkoleniu.
    Przypomnij mi:
    Preferuję kotakt:

    WSTĘPNA WYCENA SZKOLENIA

    Zaznacz liczebność grupy i zostaw dane kontaktowe, a odezwiemy się z wyceną szkolenia.
    Dostępne formaty szkoleniowe:
    Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm
    © Gamma sp. j. ul. Mysłowicka 15, 01-612 Warszawa. Wszelkie prawa zastrzeżone.