Projektowanie efektywnych szkoleń dla Administracji Publicznej

Admin - Szkolenia z kompetencji miękkich onlineotwartezamkniete
Szkolenia muszą przynosić szeroko rozumiane zyski
Model mocnych stron Gallupa zmienia orientację myślenia na temat rozwoju. Zamiast niwelować deficyty Gallup rekomenduje rozpoznawanie talentów i rozwijanie ich w taki sposób, aby pracownik był efektywniejszy. HR może stać się naturalnym ambasadorem idei wspierania mocnych stron.

INFORMACJE O SZKOLENIU

Szkolenie online

  • Dostarczamy narzędzia wspierające rozwój w postaci zadań przedszkoleniowych, poszkoleniowych oraz pigułek wiedzy (video, tekst, podcast).
  • Jeśli pojawiają się problemy z użytkowaniem programów nasz asystent online jest dostępny i służy pomocą.
  • Cena obejmuje: udział w szkoleniu online, materiały w wersji elektronicznej, certyfikat PDF.

Szkolenie otwarte
Szkolenia są organizowane w bardzo dobrych centrach edukacyjno szkoleniowych np. Golden Floor Tower w Warszawie. Centra są dobrze skomunikowane i nowoczesne. Mieszczą się w budynkach najwyższej klasy. W trakcie szkolenia zapewniamy catering i przerwy kawowe.

Dodatkową wartością szkolenia otwartego jest wymiana doświadczeń i wiedzy między uczestnikami i trenerem.

Szkolenie zamknięte

Program jest propozycją wstępną. Może zostać zmodyfikowany, aby odpowiedzieć na oczekiwania wynikające ze specyficznego kontekstu, dodatkowych potrzeb czy profilu grupy docelowej.

Zawartość może być realizowana w wersji warsztatowej, webinarowej, część materiału może być przedstawiona w formie pigułek wiedzy – video, podcast, infografiki. Może być również elementem większej akademii szkoleniowej.

IDEA SZKOLENIA (SZKOLENIE OTWARTESZKOLENIE ONLINESZKOLENIE ZAMKNIĘTE)

Najnowsze badania dotyczące efektywności edukacji wskazują, że tradycyjne podejście do szkoleń nie jest wystarczająco efektywne. Tego typu szkolenia są skuteczne w przypadku 15-20% uczestników – tych, dla których rozwój stanowi wartość osobistą. Najnowsze, potwierdzone trendy projektowania szkoleń postulują:

  • Stosowanie modelu 10/20/70 – zakładającego, że tylko 10% zasobów (czasu i pieniędzy) należy przeznaczać na szkolenie, pozostałe środki należy inwestować w narzędzia wymiany doświadczeń między uczestnikami, wsparcia ze strony przełożonych oraz tworzenia zadań pozwalających wykorzystać nowo nabyte umiejętności
  • Model Kirkpatricka – zakładający, że można zdefiniować rezultaty projektu szkoleniowego na poziomie mierzalnym, policzalnym. Metodologia Kirkpatricka pozwala projektować szkolenia na poziomie przekonań (warto stosować to czego się nauczyłem), pewności siebie (potrafię zastosować to czego się nauczyłem i motywacji (zastosuję to czego się nauczyłem)
  • Badania Brinkerhoff’a – które wskazują, że ponad 50% czasu poświęconego na przygotowanie szkolenia należy przeznaczyć na analizę potrzeb i projektowanie działań przedszkoleniowych (pre-work) i poszkoleniowych (follow up)

Uczestnicy szkolenia poznają najnowsze trendy projektowania szkoleń i nauczą się włączać je do swojej praktyki zawodowej związanej z planowaniem szkoleń, badaniem potrzeb szkoleniowych, projektowaniem procesu szkoleniowego, współpracy z zewnętrznymi dostawcami usług szkoleniowych o doradczych.

Najnowsze badania dotyczące efektywności edukacji wskazują, że tradycyjne podejście do szkoleń nie jest wystarczająco efektywne. Tego typu szkolenia są skuteczne w przypadku 15-20% uczestników – tych, dla których rozwój stanowi wartość osobistą. Najnowsze, potwierdzone trendy projektowania szkoleń postulują:

  • Stosowanie modelu 10/20/70 – zakładającego, że tylko 10% zasobów (czasu i pieniędzy) należy przeznaczać na szkolenie, pozostałe środki należy inwestować w narzędzia wymiany doświadczeń między uczestnikami, wsparcia ze strony przełożonych oraz tworzenia zadań pozwalających wykorzystać nowo nabyte umiejętności
  • Model Kirkpatricka – zakładający, że można zdefiniować rezultaty projektu szkoleniowego na poziomie mierzalnym, policzalnym. Metodologia Kirkpatricka pozwala projektować szkolenia na poziomie przekonań (warto stosować to czego się nauczyłem), pewności siebie (potrafię zastosować to czego się nauczyłem i motywacji (zastosuję to czego się nauczyłem)
  • Badania Brinkerhoff’a – które wskazują, że ponad 50% czasu poświęconego na przygotowanie szkolenia należy przeznaczyć na analizę potrzeb i projektowanie działań przedszkoleniowych (pre-work) i poszkoleniowych (follow up)

Uczestnicy szkolenia poznają najnowsze trendy projektowania szkoleń i nauczą się włączać je do swojej praktyki zawodowej związanej z planowaniem szkoleń, badaniem potrzeb szkoleniowych, projektowaniem procesu szkoleniowego, współpracy z zewnętrznymi dostawcami usług szkoleniowych o doradczych.

PROGRAM SZKOLENIA (SZKOLENIE OTWARTESZKOLENIE ONLINESZKOLENIE ZAMKNIĘTE)

Podejście tradycyjne vs podejście rezultatowe do szkoleń

  • efektywność szkolenia vs efektywne szkolenie
  • alokacja zasobów wg badań Briknerhoff'a
  • wskaźniki ROI vs ROE
  • wyzwania przed HR : jak alokować zasoby w zależności od oczekiwań.

2. Wielka szóstka –  przegląd metod ewaluacji działań rozwojowych

  • Model Kirkpatricka
  • Model Philipsa
  • Model Scriven’a
  • Model Brinkerhoff’a
  • Model SEB/SEA
  • Model Effect Factor

3. Przykładowe formularze ewaluacji szkoleń

  • przykładowe mierniki wewnętrzne i zewnętrzne
  • dobór wskaźników do oczekiwanych rezultatów
  • co warto egzekwować we współpracy z firmami zewnętrznymi?

4. Ewaluacja szkoleń na różnych poziomach:

  • reakcji
  • wiedzy
  • zachowań
  • rezultatów
  • Ustalanie celów w formie kaskadowej do w/w poziomów
  • psychologiczne uwarunkowania wprowadzanie zmian – jak sprawić, aby pracownicy zaangażowali się w procesy zmian poszkoleniowych?

5.Jak projektować zapytanie ofertowe

  • Zagadnienia prawne
  • Definiowanie celów
  • Wiązanie celów z procesem rozwojowym
  • Określenie kryteriów
  • Rozpoznanie czarnych scenariuszy i przygotowanie się na nie

6. Jak uzasadniać i komunikować Zarządom konieczność i istotę działań rozwojowych? Metodologia tzw. naturalnego tła w chunkingu

  • pętla fonologiczna w procesie asymilowania informacji
  • pilność i ważność informacji
  • chunking – kolekcjonowanie informacji. W jaki sposób osoby decyzyjne w organizacjach postrzegają komunikaty ze strony HR?
  • Struktura prezentacji – techniki porządkujące prezentacje oraz przełożenie działań HR na język biznesu; burning platforms.

7. Psycholingwistyka – w jaki sposób prezentować i uzasadniać rezultaty programów rozwojowych? W jaki sposób porządkować wypowiedź, szyfrować dane HR językiem zrozumiałym?

  • język hipnotyczny i jego zastosowanie w sztuce perswazji
  • programatory lingwistyczne – pozytywne i negatywne
  • korzyści vs wyobrażenia – argumentacja perswazyjna
  • techniki pamięciowe

7. Case – studies

  • Praktyczne zastosowanie zdobytej wiedzy

Podejście tradycyjne vs podejście rezultatowe do szkoleń

  • efektywność szkolenia vs efektywne szkolenie
  • alokacja zasobów wg badań Briknerhoff'a
  • wskaźniki ROI vs ROE
  • wyzwania przed HR : jak alokować zasoby w zależności od oczekiwań.

2. Wielka szóstka – przegląd metod ewaluacji działań rozwojowych

  • Model Kirkpatricka
  • Model Philipsa
  • Model Scriven’a
  • Model Brinkerhoff’a
  • Model SEB/SEA
  • Model Effect Factor

3. Przykładowe formularze ewaluacji szkoleń

  • przykładowe mierniki wewnętrzne i zewnętrzne
  • dobór wskaźników do oczekiwanych rezultatów
  • co warto egzekwować we współpracy z firmami zewnętrznymi?

4. Ewaluacja szkoleń na różnych poziomach:

  • reakcji
  • wiedzy
  • zachowań
  • rezultatów
  • Ustalanie celów w formie kaskadowej do w/w poziomów
  • psychologiczne uwarunkowania wprowadzanie zmian – jak sprawić, aby pracownicy zaangażowali się w procesy zmian poszkoleniowych?

5.Jak projektować zapytanie ofertowe

  • Zagadnienia prawne
  • Definiowanie celów
  • Wiązanie celów z procesem rozwojowym
  • Określenie kryteriów
  • Rozpoznanie czarnych scenariuszy i przygotowanie się na nie

6. Jak uzasadniać i komunikować Zarządom konieczność i istotę działań rozwojowych? Metodologia tzw. naturalnego tła w chunkingu

  • pętla fonologiczna w procesie asymilowania informacji
  • pilność i ważność informacji
  • chunking – kolekcjonowanie informacji. W jaki sposób osoby decyzyjne w organizacjach postrzegają komunikaty ze strony HR?
  • Struktura prezentacji – techniki porządkujące prezentacje oraz przełożenie działań HR na język biznesu; burning platforms.

7. Psycholingwistyka – w jaki sposób prezentować i uzasadniać rezultaty programów rozwojowych? W jaki sposób porządkować wypowiedź, szyfrować dane HR językiem zrozumiałym?

  • język hipnotyczny i jego zastosowanie w sztuce perswazji
  • programatory lingwistyczne – pozytywne i negatywne
  • korzyści vs wyobrażenia – argumentacja perswazyjna
  • techniki pamięciowe

7. Case – studies

  • Praktyczne zastosowanie zdobytej wiedzy

MIELIŚMY PRZYJEMNOŚĆ PRACOWAĆ DLA:

1

Przeszkoliliśmy ponad 40000 dyrektorów, menedżerów, kierowników i naczelników.

2

W Akademiach menedżerskich, w których mierzyliśmy efektywność (47 projektów 286 dni szkol.) poziom kompetencji wzrósł średnio o 16%.

3

Pracujemy na poziomie kompetencji (wiem co i jak mam zrobić), motywacji (wierzę, że warto), postawy (zamierzam to zrobić) , wdrożenia (follow up)

4

Zgodnie z badaniami przeprowadzonymi przez amerykańskie centrum Center for American Progress, koszt zastąpienia pracowników wynosi około 16% ich rocznego wynagrodzenia. W przypadku menadżera zwiększa się do 100%.

Szkolenie związane z:

TRENERZY SZKOLENIA

OPINIE O SZKOLENIACH

Magdalena Wasilewska


Specjalista ds. szkoleń
tel.: 505 273 485
magdalena.wasilewska@projektgamma.pl
Magdalena Wasilewska

Magdalena Wasilewska


Specjalista ds. szkoleń
tel.: 505 273 485
magdalena.wasilewska@projektgamma.pl
Magdalena Wasilewska

Magdalena Wasilewska


Specjalista ds. szkoleń
tel.: 505 273 485
magdalena.wasilewska@projektgamma.pl
Magdalena Wasilewska
Zaznacz liczebność grupy i zostaw dane kontaktowe, a odezwiemy się z wyceną szkolenia.

ZOBACZ NAJBLIŻSZE Admin - Szkolenia z kompetencji miękkich

Praca w administracji, życie prywatne - obie sfery wymagają równowagi między sobą. Work-life balanced przeciwdziała wypaleniu zawodowemu, Szkolenie dostarcza pracownikom urzędu praktycznych rozwiązań, które pozwalają od razu wpływać na work-life balance.
Dostępne jest szkolenie zamknięte.
Ocena efektywności szkoleń, ewaluacja firmy szkoleniowej pozwala zdobyć argumenty do prowadzenia dalszych działań rozwojowych, pozwala wyciągać wnioski, poprawiać obecne praktyki. Szkolenie dla administracji ponieważ uwzględnia charakterystykę szkoleń w urzędach.
Dostępne jest szkolenie zamknięte.
Wizerunek urzędu, PR urzędu w social media - to są wyzwania dla wszystkich urzędów. Wszystkie urzędy świadczą usługi dla ludności w sposób bezpośredni bądź pośredni. Od ich wizerunku zależy nastawienie potencjalnych klientów. Szkolenie budowanie wizerunku urzędu - zapraszamy!
Dostępne jest szkolenie zamknięte.
kontakt

ul. Farysa 64
01-971 Warszawa
NIP: 113-26-90-108

firma szkoleniowa

Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2021 roku.
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.