Szkolenie online
Szkolenie otwarte
Szkolenia są organizowane w bardzo dobrych centrach edukacyjno szkoleniowych np. Golden Floor Tower w Warszawie. Centra są dobrze skomunikowane i nowoczesne. Mieszczą się w budynkach najwyższej klasy. W trakcie szkolenia zapewniamy catering i przerwy kawowe.
Dodatkową wartością szkolenia otwartego jest wymiana doświadczeń i wiedzy między uczestnikami i trenerem.
Szkolenie zamknięte
Program jest propozycją wstępną. Może zostać zmodyfikowany, aby odpowiedzieć na oczekiwania wynikające ze specyficznego kontekstu, dodatkowych potrzeb czy profilu grupy docelowej.
Zawartość może być realizowana w wersji warsztatowej, webinarowej, część materiału może być przedstawiona w formie pigułek wiedzy – video, podcast, infografiki. Może być również elementem większej akademii szkoleniowej.
Zarządzanie różnorodnością pokoleniową było wyzwaniem już wcześniej. Dziś stopień trudności jeszcze rośnie. Wartości, motywatory, preferencje komunikacyjne, sposoby współpracy – każdy ma inne potrzeby i oczekiwania, a my musimy je pogodzić, nawet, jeśli niekiedy bywają skrajne.
Multigeneracyjność w organizacjach stała się faktem. Dziś przedstawiciele przynajmniej 3 pokoleń pracują w organizacjach. Ygreki coraz częściej zajmują stanowiska menedżerskie, Zetki stanowiska specjalistów, a w ramach zjawiska „Silver tsunami” swoją przygodę zawodową w nowych firmach rozpoczynają przedstawiciele pokoleń dojrzałych czyli 55+.
Dziś wiele organizacji pracuje wyłącznie w trybie zdalnym, inne zaczynają pracować w trybie hybrydowym. Wszystko wskazuje na to, że trend ten będzie nam towarzyszył dłużej, niż zakładaliśmy i będziemy zmuszeni zweryfikować swoje podejście do pracy zdalnej.
Warto więc uwzględnić różne profile pokoleniowe w zarządzaniu zespołem oraz współpracy z przedstawicielami poszczególnych generacji.
Zapraszamy Państwa na dwudniowy warsztat, podczas którego przyjrzymy się aktywnym zawodowo pokoleniom, sprawdzimy, jakie są ich wartości, słabe i mocne strony. Ustalimy, w jaki sposób motywować i wspierać w rozwoju przedstawicieli poszczególnych pokoleń. Określimy, które pokolenie najlepiej odnajduje się w systemie pracy zdalnej, a które traktuje ją jako przykra uciążliwość, kto potrzebuje spotkań z szefem, a kto jest samodzielny.
Przydatne w zarządzaniu multigeneracyjnym kompetencje to:
Kończy się czas, kiedy to w skład zespołu wchodzili przede wszystkim stabilni i przewidywalni przedstawiciele pokolenia X, „z domieszką” reprezentantów „baby boomers”, a tak zwane Ygreki pojawiały się w charakterze stażystów – komet przelatujących przez poszczególne działy. Skończył się czas, kiedy szef w charakterze „marchewki” stosował wobec wszystkich pracowników premię, a w czasach kryzysu musiał wystarczyć „uścisk ręki”.
Nastał czas, kiedy Ygreki zaczynają stanowić trzony zespołów i zdominowały w nich pozostałe grupy wiekowe, a w natarciu czekają już poprzedzone „złą sławą” Zetki. I choćbyśmy twierdzili, że wszystkie znane metody i techniki zarządzania zespołem oraz motywowania są uniwersalne – czas skonfrontować się z trudną prawdą.
Nic już nie będzie takie jak przedtem. Zmieniające się poprzez różnorodność pokoleniową zespoły wymagają diametralnej zmiany podejścia do zarządzania zespołami, zmiany sposobu myślenia i wręcz zmiany mentalności, a na pewno zastosowania zupełnie innych technik zarządzania. Bowiem oba te pokolenia są tak bardzo różne od pozostałych, że brakiem wyobraźni byłoby trwanie w znanym paradygmacie i udawanie, że możemy działać według sprawdzonych metod.
Niezbędne od tej chwili jest zróżnicowane podejście. Bez tego menedżerowie nie będą w stanie rekrutować ani zatrzymać przy sobie najlepszych pracowników. A co robić, jak to robić i dlaczego? Między innymi właśnie o tym będziemy mówili na warsztacie dotyczącym zarządzania pokoleniami.
Zapraszamy na szkolenie zarządzanie pokoleniami!
Kończy się czas, kiedy to w skład zespołu wchodzili przede wszystkim stabilni i przewidywalni przedstawiciele pokolenia X, „z domieszką” reprezentantów „baby boomers”, a tak zwane Ygreki pojawiały się w charakterze stażystów – komet przelatujących przez poszczególne działy. Skończył się czas, kiedy szef w charakterze „marchewki” stosował wobec wszystkich pracowników premię, a w czasach kryzysu musiał wystarczyć „uścisk ręki”.
Nastał czas, kiedy Ygreki zaczynają stanowić trzony zespołów i zdominowały w nich pozostałe grupy wiekowe, a w natarciu czekają już poprzedzone „złą sławą” Zetki. I choćbyśmy twierdzili, że wszystkie znane metody i techniki zarządzania zespołem oraz motywowania są uniwersalne – czas skonfrontować się z trudną prawdą.
Nic już nie będzie takie jak przedtem. Zmieniające się zespoły wymagają diametralnej zmiany podejścia do zarządzania zespołami, zmiany sposobu myślenia i wręcz zmiany mentalności, a na pewno zastosowania zupełnie innych technik zarządzania. Bowiem oba te pokolenia są tak bardzo różne od pozostałych, że brakiem wyobraźni byłoby trwanie w znanym paradygmacie i udawanie, że możemy działać według sprawdzonych metod.
Niezbędne od tej chwili jest zróżnicowane podejście. Bez tego menedżerowie nie będą w stanie rekrutować ani zatrzymać przy sobie najlepszych pracowników. A co robić, jak to robić i dlaczego? Między innymi właśnie o tym będziemy mówili na warsztacie dotyczącym zarządzania pokoleniami.
Program warsztatu 2x4h
1. Portret pokoleń
2. Stosunek do pracy zdalnej poszczególnych pokoleń
3. Motywatory, charakterystyczne dla pokoleń, z uwzględnieniem czasu pandemii:
4. Różnorodność jako przewaga
1. Podział na poszczególne pokolenia i portret pokoleń
2. Konflikt wartości fundamentem różnic międzypokoleniowych
3. Plusy zespołu wielopokoleniowego
4. Komunikacja
5. Multigeneracyjny poligon menedżerski (format fabuły biznesowej)
6. Motywowanie i budowanie lojalności
7. Obszary konfliktogenne
8. „Idzie nowe” czyli jak się przygotować na zmiany?
9. Podsumowanie i zakończenie
1. Podział na poszczególne pokolenia i portret pokoleń
2. Konflikt wartości fundamentem różnic międzypokoleniowych
3. Plusy zespołu wielopokoleniowego
4. Komunikacja
5. Multigeneracyjny poligon menedżerski (format fabuły biznesowej)
6. Motywowanie i budowanie lojalności
7. Obszary konfliktogenne
8. „Idzie nowe” czyli jak się przygotować na zmiany?
9. Podsumowanie i zakończenie
Przeszkoliliśmy ponad 40000 dyrektorów, menedżerów, kierowników i naczelników.
W Akademiach menedżerskich, w których mierzyliśmy efektywność (47 projektów 286 dni szkol.) poziom kompetencji wzrósł średnio o 16%.
Pracujemy na poziomie kompetencji (wiem co i jak mam zrobić), motywacji (wierzę, że warto), postawy (zamierzam to zrobić) , wdrożenia (follow up)
Zgodnie z badaniami przeprowadzonymi przez amerykańskie centrum Center for American Progress, koszt zastąpienia pracowników wynosi około 16% ich rocznego wynagrodzenia. W przypadku menadżera zwiększa się do 100%.
Dzięki Współpracy z firmą Gamma, w badaniu satysfakcji pracowników za rok 2011, uzyskaliśmy Wzrost wskaźników w obszarach efektywne zarządzanie i leadership odpowiednio o 5% i 13%.
Efekt marketingowy szkoleń najłatwiej mierzyć prośbami o kolejne tego typu spotkania. Farmaceuci, jako wyjątkowo wymagająca grupa na tyle wysoko ocenili pracę trenerską, że sami, z własnej inicjatywy zwracali się z prośbą do koordynatora projektu o możliwość rozbudowania działań szkoleniowych
Pracownicy uczestniczący w szkoleniu w zdecydowanym stopniu rozwinęli swoje umiejętności w zakresie objętym szkoleniem. Szkolenie zmotywowało bowiem pracowników do przygotowania długoterminowych planów rozwojowych, które wraz z planem rozwojowym o charakterze „on-the-job” pozwoliło na objęcie przez nich wyższych stanowisk, w tym menedżerskich.
Cenię sobie dobrą komunikację i obsługę klienta za strony firmy Gamma. Pracownicy firmy cały czas czuwają nad przebiegiem projektu szkoleniowego, zgłaszają ewentualne zagrożenia i rekomendują zmiany.
Rzetelność i fachowość firmy „Gamma”, połączone z osobistym zaangażowaniem jej pracowników, zaowocowały szkoleniem przeprowadzonym na bardzo wysokim poziomie merytorycznym.
Trenerzy wykazali się dużą wiedzą i doświadczeniem w prowadzeniu warsztatów. Każdy z nich stosował indywidualne podejście do uczestnika, co wpływało na efektywność całego procesu szkoleniowego.
Fachowość oraz miła atmosfera podczas szkolenia spotkały się z uznaniem uczestników, którzy wysoko ocenili kwalifikacje prowadzących zajęcia.
Biorąc pod uwagę dotychczasową współpracę oceniamy firmę Gamma, jako dostawcę szkoleń o najwyższej, jakości. Jesteśmy pełni uznania dla know-how firmy oraz kompetencji trenerów.
Trenerzy prowadzący szkolenia wykazali się rzetelnością oraz profesjonalizmem, co zaważyło o podjęciu decyzji o realizacji kolejnego projektu, który wspólnie rozpoczęliśmy
Projekty szkoleniowe Gammy zawierają moduły mierzące efektywność szkolenia. Pozwalają ocenić firmę szkoleniową oraz rozwój poszczególnych uczestników.
Dzięki kreatywnej formule szkoleń opracowanej przez Gamma sp. j. uczestnicy zostali w pełni zaangażowani w aktywności szkoleniowe oraz wysoko ocenili wartość merytoryczną warsztatów i zdobytą wiedzę oraz umiejętności.
Projekt został oceniony wysoko, zarówno pod względem przekazu merytorycznego, jak również atmosfery oraz zaangażowania i komunikatywności wszystkich trzech trenerów prowadzących szkolenie.
Kompetentni trenerzy, indywidualne podejście do uczestników, profesjonalizm w przekazywaniu wiedzy oraz formuła szkolenia, wpłynęły na pozytywną opinię uczestników
Szkolenie było szczególnie istotne w przypadku grupy o zróżnicowanym poziomie kompetencji – od pracowników bardzo młodych stażem, przez osoby z kilkuletnim doświadczeniem, po menedżerów średniego szczebla. Realizacja w kilku oddzielnych modułach tematycznych, z jednoczesnym podsumowaniem wspólnych tematów w całej grupie dała oczekiwane przez nas efekty.
Rekomendujemy Gammę, jako firmę doradczo-szkoleniową, która nie tylko realizuje dobre szkolenia, ale dodatkowo w taki sposób współpracuje z Klientem, by wszystkie działania były spójne ze specyfiką i strategią firmy.
Obszar zarządzania zespołem (delegowanie zadań, budowanie autorytetu, motywowanie pracowników, zarządzanie rozwoje) jest tym, w którym na pewno Gamma się specjalizuje.
Cenimy zespół firmy Gamma za zaangażowanie, dynamikę pracy i wypracowywanie rozwiązań dopasowanych do potrzeb Klienta.
Pragniemy potwierdzić wysoki poziom przeprowadzonego szkolenia, mający odzwierciedlenie w danych uzyskanych z ankiet od uczestników. Szkolenie cechowało bardzo dobre przygotowanie merytoryczne trenerów prowadzących oraz wysoki poziom obsługi nas, jako klienta firmy GAMMA.
Program szkolenia „Trudne rozmowy menedżerskie” jest odpowiedzią na zmienność i nieprzewidywalność wielu sytuacji, a w związku z tym malejącą skuteczność gotowych recept i procedur postępowania.
O mobbingu warto jest rozmawiać. Każda jego forma i odmiana ma równie destruktywny wpływ i daleko idące konsekwencje prowadzące do pogorszenia relacji, demotywacji, wypalenia, destabilizacji psychicznej i emocjonalnej, rozpadu zespołowości. A wszystko to ma swój wyraz w jakości i efektywności pracy. W skrajnych przypadkach może prowadzić do sporów sądowych i zniszczenia wizerunku pracodawcy.
W świecie VUCA (Volatility/Szybkozmienność, Uncertainty/Płynność, Complexity/Arcyzłożoność i Ambiguity/Mętność) zarządzanie zespołami stawia nowe wyzwania przed menadżerami.
ul. Farysa 64
01-971 Warszawa
NIP: 113-26-90-108
Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2021 roku.
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.