Szkolenie online
Szkolenie otwarte
Szkolenia są organizowane w bardzo dobrych centrach edukacyjno szkoleniowych np. Golden Floor Tower w Warszawie. Centra są dobrze skomunikowane i nowoczesne. Mieszczą się w budynkach najwyższej klasy. W trakcie szkolenia zapewniamy catering i przerwy kawowe.
Dodatkową wartością szkolenia otwartego jest wymiana doświadczeń i wiedzy między uczestnikami i trenerem.
Szkolenie zamknięte
Program jest propozycją wstępną. Może zostać zmodyfikowany, aby odpowiedzieć na oczekiwania wynikające ze specyficznego kontekstu, dodatkowych potrzeb czy profilu grupy docelowej.
Zawartość może być realizowana w wersji warsztatowej, webinarowej, część materiału może być przedstawiona w formie pigułek wiedzy – video, podcast, infografiki. Może być również elementem większej akademii szkoleniowej.
Dobrze zaprojektowana strategia CSR i wolontariatu pozwala nie tylko realizować oczekiwania i potrzeby pracowników i beneficjentów działań, ale daje też szanse na zwiększenie innowacyjności firmy.
Celem szkolenia jest wskazanie najskuteczniejszych narzędzi i rozwiązań, a także potencjalnych obszarów zaangażowania wolontariuszy, które są możliwe do zaimplementowania w konkretnej firmie w sytuacji pandemii oraz potencjalnego lockdownu.
Uczestnicy szkolenia dowiedzą się, jak zainicjować i wdrożyć program wolontariatu pracowniczego, by był on optymalny dla konkretnej firmy, przynosił wymierne korzyści wszystkim zaangażowanym stronom i mógł być realizowany także zdalnie.
Szkolenie składa się z trzech części.
W pierwszej na konkretnych przykładach omówione zostaną podstawowe założenia CSR, wpisane w takie obszary, jak innowacyjność firmy, budowanie kapitału społecznego i przewagi konkurencyjnej, tworzenie wspólnych wartości oraz zrównoważony rozwój. Przedstawione zostaną także korzyści z wdrożenia wolontariatu pracowniczego firmy – zarówno dla organizacji, jak i dla pracowników.
W drugiej części uczestnicy poznają możliwości, jakie organizacje tworzą swoim pracownikom w ramach wolontariatu – w tym możliwości wolontariatu realizowanego w formie zdalnej – ograniczenia i szanse wynikające z formuły zdalnej.
W trzeciej części omówione zostaną zasady organizacji i sposoby zarządzania zespołem wolontariuszy – szczególnie motywowanie i wsparcie przy inicjowaniu takich działań.
Grupa docelowa
Szkolenie rozwija następujące kompetencje i umiejętności:
Szkolenie uczy jak zainicjować i wdrożyć program wolontariatu pracowniczego, by był on odpowiedni dla konkretnej firmy i przynosił wymierne korzyści wszystkim zaangażowanym stronom.
Celem szkolenia jest wskazanie najskuteczniejszych narzędzi i rozwiązań, które są możliwe do zaimplementowania w konkretnej firmie. Szkolenie będzie miało w dużej mierze charakter praktyczny, każdy z modułów zawiera ćwiczenia warsztatowe.
Szkolenie składa się z pięciu części. W pierwszej na konkretnych przykładach omówione zostaną podstawowe założenia CSR, wpisane w takie obszary, jak innowacyjność firmy, budowanie kapitału społecznego i przewagi konkurencyjnej, tworzenie wspólnych wartości oraz zrównoważony rozwój. Przedstawione zostaną także korzyści z wdrożenia wolontariatu pracowniczego.
W drugiej uczestnicy poznają możliwości, jakie organizacje tworzą swoim pracownikom w ramach wolontariatu. Kolejna część poświęcona zostanie budowaniu partnerstw międzysektorowych, korzyściom i wyzwaniom wynikającym z takich partnerstw a także konkretnym wskazówkom, jak dobierać partnerów do działań CSR.
Następnie uczestnicy stworzą własny projekt zmotywowania i zaangażowania pracowników w oparciu o specyficzne dla ich organizacji i branży potrzeby społeczne oraz oczekiwania i możliwości samych pracowników.
Ostatni moduł jest poświęcony komunikacji działań CSR – zarówno wewnątrz firmy, jak i komunikacji zewnętrznej – media i social media relations oraz tworzenie pozafinansowych raportów.
Grupa docelowa
Szkolenie rozwija następujące kompetencje:
Szkolenie uczy jak zainicjować i wdrożyć program wolontariatu pracowniczego, by był on odpowiedni dla konkretnej firmy i przynosił wymierne korzyści wszystkim zaangażowanym stronom.
Celem szkolenia jest wskazanie najskuteczniejszych narzędzi i rozwiązań, które są możliwe do zaimplementowania w konkretnej firmie. Szkolenie będzie miało w dużej mierze charakter praktyczny, każdy z modułów zawiera ćwiczenia warsztatowe.
Szkolenie składa się z pięciu części. W pierwszej na konkretnych przykładach omówione zostaną podstawowe założenia CSR, wpisane w takie obszary, jak innowacyjność firmy, budowanie kapitału społecznego i przewagi konkurencyjnej, tworzenie wspólnych wartości oraz zrównoważony rozwój. Przedstawione zostaną także korzyści z wdrożenia wolontariatu pracowniczego.
W drugiej uczestnicy poznają możliwości, jakie organizacje tworzą swoim pracownikom w ramach wolontariatu. Kolejna część poświęcona zostanie budowaniu partnerstw międzysektorowych, korzyściom i wyzwaniom wynikającym z takich partnerstw a także konkretnym wskazówkom, jak dobierać partnerów do działań CSR.
Następnie uczestnicy stworzą własny projekt zmotywowania i zaangażowania pracowników w oparciu o specyficzne dla ich organizacji i branży potrzeby społeczne oraz oczekiwania i możliwości samych pracowników.
Ostatni moduł jest poświęcony komunikacji działań CSR – zarówno wewnątrz firmy, jak i komunikacji zewnętrznej – media i social media relations oraz tworzenie pozafinansowych raportów.
Grupa docelowa
Szkolenie rozwija następujące kompetencje:
CSR
Wolontariat pracowniczy
Jak wdrażać wolontariat w firmie – krok po kroku
Jak zaangażować pracowników do wolontariatu i motywować ich do działania?
CSR
Wolontariat pracowniczy
Moduł 1
Rodzaje wolontariatu (w oparciu o konkretne przykłady) – korzyści dla pracownika, dla HR i dla firmy
Moduł 2
Wolontariat a partnerstwa międzysektorowe (biznes, administracja, NGO, środowiska akademickie i naukowe – model poczwórnej helisy)
Moduł 3
Jak wdrażać wolontariat w firmie
Moduł 4
Jak zaangażować pracowników do wolontariatu?
Moduł 5
Jak „sprzedać” wolontariat otoczeniu zewnętrznemu (np partnerom, mediom)
CSR
Wolontariat pracowniczy
Moduł 1
Rodzaje wolontariatu (w oparciu o konkretne przykłady) – korzyści dla pracownika, dla HR i dla firmy
Moduł 2
Wolontariat a partnerstwa międzysektorowe (biznes, administracja, NGO, środowiska akademickie i naukowe – model poczwórnej helisy)
Moduł 3
Jak wdrażać wolontariat w firmie
Moduł 4
Jak zaangażować pracowników do wolontariatu?
Moduł 5
Jak „sprzedać” wolontariat otoczeniu zewnętrznemu (np partnerom, mediom)
Przeszkoliliśmy ponad 40000 dyrektorów, menedżerów, kierowników i naczelników.
W Akademiach menedżerskich, w których mierzyliśmy efektywność (47 projektów 286 dni szkol.) poziom kompetencji wzrósł średnio o 16%.
Pracujemy na poziomie kompetencji (wiem co i jak mam zrobić), motywacji (wierzę, że warto), postawy (zamierzam to zrobić) , wdrożenia (follow up)
Zgodnie z badaniami przeprowadzonymi przez amerykańskie centrum Center for American Progress, koszt zastąpienia pracowników wynosi około 16% ich rocznego wynagrodzenia. W przypadku menadżera zwiększa się do 100%.
Projekt badawczy THINKTANK FOB®, wskazuje, że korzyści z wolontariatu w organizacji to wzrost zaangażowania pracowników oraz rozwijanie ich kompetencji menedżerskich i przywódczych.
Trenerka z doświadczeniem w obszarze CSR, współpracy międzysektorowej, kompetencji międzykulturowej, komunikacji, zarządzania różnorodnością, zarządzania pokoleniami oraz prezentacji i autoprezentacji. Doświadczenie zdobywa, pełniąc od 2012 roku funkcję wiceprezesa Fundacji WrOpenUp, realizującej międzysektorowy projekt Społecznej Odpowiedzialności Biznesu, oparty na wolontariacie kompetencyjnym międzynarodowego zespołu pracowników globalnych korporacji (IBM, Google, UBS, Nokia, HP, Volvo, Credit Suisse itp.). Projekt obejmuje działania edukacyjne: warsztaty dla uczniów, nauczycieli, pracowników korporacji oraz dziennikarzy z zakresu kompetencji międzykulturowej i komunikacyjnej oraz konkurs dla szkół a także wyprawy edukacyjne połączone z warsztatami z zakresu m.in. przywództwa i kompetencji międzykulturowej. Współorganizatorka i panelistka Konferencji Laboratorium Odpowiedzialnego Biznesu. Autorka i trenerka programu szkoleń „ABC Polish Culture”, przeznaczonego dla obcokrajowców zamieszkałych w Polsce, prowadzonego we współpracy z Wrocławskim Centrum Rozwoju Społecznego.
Pracownicy uczestniczący w szkoleniu w zdecydowanym stopniu rozwinęli swoje umiejętności w zakresie objętym szkoleniem. Szkolenie zmotywowało bowiem pracowników do przygotowania długoterminowych planów rozwojowych, które wraz z planem rozwojowym o charakterze „on-the-job” pozwoliło na objęcie przez nich wyższych stanowisk, w tym menedżerskich.
Kompetentni trenerzy, indywidualne podejście do uczestników, profesjonalizm w przekazywaniu wiedzy oraz formuła szkolenia, wpłynęły na pozytywną opinię uczestników
Biorąc pod uwagę dotychczasową współpracę oceniamy firmę Gamma, jako dostawcę szkoleń o najwyższej, jakości. Jesteśmy pełni uznania dla know-how firmy oraz kompetencji trenerów.
Trenerzy prowadzący szkolenia wykazali się rzetelnością oraz profesjonalizmem, co zaważyło o podjęciu decyzji o realizacji kolejnego projektu, który wspólnie rozpoczęliśmy
Projekt został oceniony wysoko, zarówno pod względem przekazu merytorycznego, jak również atmosfery oraz zaangażowania i komunikatywności wszystkich trzech trenerów prowadzących szkolenie.
Obszar zarządzania zespołem (delegowanie zadań, budowanie autorytetu, motywowanie pracowników, zarządzanie rozwoje) jest tym, w którym na pewno Gamma się specjalizuje.
Szkolenie było szczególnie istotne w przypadku grupy o zróżnicowanym poziomie kompetencji – od pracowników bardzo młodych stażem, przez osoby z kilkuletnim doświadczeniem, po menedżerów średniego szczebla. Realizacja w kilku oddzielnych modułach tematycznych, z jednoczesnym podsumowaniem wspólnych tematów w całej grupie dała oczekiwane przez nas efekty.
Dzięki kreatywnej formule szkoleń opracowanej przez Gamma sp. j. uczestnicy zostali w pełni zaangażowani w aktywności szkoleniowe oraz wysoko ocenili wartość merytoryczną warsztatów i zdobytą wiedzę oraz umiejętności.
Cenię sobie dobrą komunikację i obsługę klienta za strony firmy Gamma. Pracownicy firmy cały czas czuwają nad przebiegiem projektu szkoleniowego, zgłaszają ewentualne zagrożenia i rekomendują zmiany.
Trenerzy wykazali się dużą wiedzą i doświadczeniem w prowadzeniu warsztatów. Każdy z nich stosował indywidualne podejście do uczestnika, co wpływało na efektywność całego procesu szkoleniowego.
Dzięki Współpracy z firmą Gamma, w badaniu satysfakcji pracowników za rok 2011, uzyskaliśmy Wzrost wskaźników w obszarach efektywne zarządzanie i leadership odpowiednio o 5% i 13%.
Cenimy zespół firmy Gamma za zaangażowanie, dynamikę pracy i wypracowywanie rozwiązań dopasowanych do potrzeb Klienta.
Projekty szkoleniowe Gammy zawierają moduły mierzące efektywność szkolenia. Pozwalają ocenić firmę szkoleniową oraz rozwój poszczególnych uczestników.
Rekomendujemy Gammę, jako firmę doradczo-szkoleniową, która nie tylko realizuje dobre szkolenia, ale dodatkowo w taki sposób współpracuje z Klientem, by wszystkie działania były spójne ze specyfiką i strategią firmy.
Efekt marketingowy szkoleń najłatwiej mierzyć prośbami o kolejne tego typu spotkania. Farmaceuci, jako wyjątkowo wymagająca grupa na tyle wysoko ocenili pracę trenerską, że sami, z własnej inicjatywy zwracali się z prośbą do koordynatora projektu o możliwość rozbudowania działań szkoleniowych
Fachowość oraz miła atmosfera podczas szkolenia spotkały się z uznaniem uczestników, którzy wysoko ocenili kwalifikacje prowadzących zajęcia.
Pragniemy potwierdzić wysoki poziom przeprowadzonego szkolenia, mający odzwierciedlenie w danych uzyskanych z ankiet od uczestników. Szkolenie cechowało bardzo dobre przygotowanie merytoryczne trenerów prowadzących oraz wysoki poziom obsługi nas, jako klienta firmy GAMMA.
Rzetelność i fachowość firmy „Gamma”, połączone z osobistym zaangażowaniem jej pracowników, zaowocowały szkoleniem przeprowadzonym na bardzo wysokim poziomie merytorycznym.
Szkolenie HR Business Partner uczy w jaki sposób budować swoją pozycję w organizacji, w relacji z biznesem, z pracownikami. Warsztat ma formułę mentoringową - uczestnicy otrzymają szereg praktycznych rekomendacji i narzędzi gotowych do wdrożenia. Zapraszamy na szkolenie przygotowujące do roli HR Business Partnera
Jak wykorzystać siłę opiniotwórczą pracowników i ich środowiska, aby firma wydawała się atrakcyjna jako pracodawca, przyciągała dobrych specjalistów oraz współpracowników, ograniczała kosztowną fluktuację kadr i jednocześnie budowała pożądaną reputację na rynku? Szkolenia employer branding - zapraszamy.
Według ekspertów zajmujących się współczesnymi organizacjami za dziesięć lat aż 80% pracowników będzie kierowało się tym, czy dana firma ma zbudowaną strategię wellbeingową. Nie podejmą pracy w środowisku organizacyjnym, które nie dba o zadowolenie i potrzeby pracownika
ul. Farysa 64
01-971 Warszawa
NIP: 113-26-90-108
Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2021 roku.
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.