Skuteczny cold calling

Warsztat dla wszystkich tych, którzy chcą w sposób mądry i skuteczny pozyskiwać jakościowych klientów

Dział: Szkolenia sprzedażowe
Szkolenie dostępne w formie: stacjonarne, zamknięte

Jeżeli chcesz nauczyć się pozyskiwać nowych klientów lub potrzebujesz odświeżenia wiedzy, nabrania nowej energii i motywacji, zapraszamy Cię do wzięcia udziału w jednodniowym warsztacie prowadzonym przez praktyka biznesu. Podczas spotkania wykonujemy realne telefony do potencjalnych klientów, nie prowadzimy scenek – pracujemy na żywo!

INFORMACJE O SZKOLENIU

  • Dostarczamy narzędzia wspierające rozwój w postaci zadań przedszkoleniowych, poszkoleniowych oraz pigułek wiedzy (video, tekst, podcast).
  • Jeśli pojawiają się problemy z użytkowaniem programów nasz asystent online jest dostępny i służy pomocą.
  • Cena obejmuje: udział w szkoleniu online, materiały w wersji elektronicznej, certyfikat PDF.

Szkolenie zamknięte

Program jest propozycją wstępną. Może zostać zmodyfikowany, aby odpowiedzieć na oczekiwania wynikające ze specyficznego kontekstu, dodatkowych potrzeb czy profilu grupy docelowej.

Zawartość może być realizowana w wersji warsztatowej, webinarowej, część materiału może być przedstawiona w formie pigułek wiedzy – video, podcast, infografiki. Może być również elementem większej akademii szkoleniowej.

IDEA SZKOLENIA

Zapraszamy:
Handlowców, inżynierów sprzedaży, kierowników sprzedaży, freelancerów, osoby, które stawiają pierwsze kroki w sprzedaży.

Hunting:
Firma, która chce odnosić ponadprzeciętne sukcesy w sprzedaży musi umieć stworzyć kulturę nastawioną na sprzedaż.  Hunting – aktywne zdobywanie nowych klientów to prawdziwa sztuka perswazji i artyzm sprzedażowy. To te kompetencje z punktu widzenia rynku pracy są najwyżej wynagradzane.

Celem warsztatu jest:
zdobywanie nowych, jakościowych klientów oraz, zwiększenie marży na sprzedaży.

Duża część działów sprzedażowych pracuje albo na zamówieniach od stałych klientów, albo na leadach sprzedażowych z akcji marketingowych (mailingi, zapytania ofertowe itp.). Taka sytuacja prowadzi do uśpienia zespołu.

Handlowcy mają poczucie, że nieustannie pracują na wysokich obrotach, a sprzedaż jest realizowana wyłącznie na stałych klientach. Jest jednak różnica, między zbieraniem zamówień i obsługą stałych klientów (farming), a prawdziwą sprzedażą – zdobywaniem nowych klientów (hunting).

Cena zawiera:
Udział w szkoleniu stacjonarnym, certyfikat potwierdzający udział w szkoleniu, przerwy kawowe, lunch, 1.5 godzinny follow-up online organizowany dla całej grupy miesiąc po szkoleniu.

Follow-up:
Co udało Ci się wdrożyć, co stanowi wyzwanie, omówienie trudnych sytuacji, rekomendacja trenera, sesja wymiany doświadczeń.

PROGRAM SZKOLENIA

W trakcie praktycznych warsztatów nauczymy pracowników działu sprzedaży skutecznego, asertywnego i nowoczesnego huntingu.

Zaprezentujemy metodę gwarantującą 6 umówionych spotkań na każde 10 rozmów. Dodamy motywacji do poszukiwania nowych klientów i niepoddawania się w obliczu niepowodzeń.

Program szkolenia skupia się na: 3 obszarach  pozyskiwania nowych klientów:

  • Inteligentny cold-calling (od znalezienia kontaktu, rozmowy z osobą decyzyją, po omówienie rokującego sprzedaż spotkania)
  • Jak wykorzystać kanały social media do pozyskiwania kontaktów bądź poleceń?
  • Networking – jak naprawdę i praktycznie budować kontakty, jak działać z polecenia?

MIELIŚMY PRZYJEMNOŚĆ PRACOWAĆ DLA:

1

Przeszkoliliśmy ponad 40000 dyrektorów, menedżerów, kierowników i naczelników.

2

W Akademiach menedżerskich, w których mierzyliśmy efektywność (47 projektów 286 dni szkol.) poziom kompetencji wzrósł średnio o 16%.

3

Pracujemy na poziomie kompetencji (wiem co i jak mam zrobić), motywacji (wierzę, że warto), postawy (zamierzam to zrobić) , wdrożenia (follow up)

4

Zgodnie z badaniami przeprowadzonymi przez amerykańskie centrum Center for American Progress, koszt zastąpienia pracowników wynosi około 16% ich rocznego wynagrodzenia. W przypadku menadżera zwiększa się do 100%.

Szkolenie związane z:
  • Skuteczna sprzedaż
  • Organizacja i techniki sprzedaży
  • Zarządzanie sprzedażą
  • Cold-calling
  • Sprzedaż w kryzysie

TRENERZY SZKOLENIA

OPINIE O SZKOLENIACH

Marta Siębor


Front Desk Manager
tel.: 505 273 550
biuro@projektgamma.pl
Marta Siębor

Matylda Foltyn


Specjalistka ds. szkoleń otwartych
tel.: 506 644 921
m.foltyn@projektgamma.pl
Matylda Foltyn

Matylda Foltyn


Specjalistka ds. szkoleń otwartych
tel.: 506 644 921
m.foltyn@projektgamma.pl
Matylda Foltyn
Zaznacz liczebność grupy i zostaw dane kontaktowe, a odezwiemy się z wyceną szkolenia.

ZOBACZ NAJBLIŻSZE Szkolenia sprzedażowe

Każda duża zmiana na rynku to z jednej strony presja na cyfry, a z drugiej ogromna szansa. Szansa dla wszystkich tych, którzy w porę zrozumieją, że dawne sposoby działania przestały być skuteczne. Dziś wygrywają na rynku ci, którzy rozumieją specyfikę biznesu klienta oraz jego samego jako osobę poddaną presji.

2024-10-24
24 października 2024 - 25 października 2024
2024-10-25
Szkolenie online Szkolenie online
Dostępne jest szkolenie zamknięte.
Dziś nie wygrywa ten kto dużo dzwoni, tylko ten kto dzwoni mądrze. Poznaj inteligentny telemarketing - zamiast akwizytora stań się challanger'em. Szkolenie telemarketing pozwala na zwiększenie lead'ów nawet o ~30%. Szkolenie inteligentny telemarketing cenią i uczestnicy i ich szefowie.
Termin szkolenia online wkrótce.
Dostępne jest szkolenie zamknięte.

Nowoczesny Klient kieruje się potrzebą oszczędności czasu i informacji. Stawia wiarygodność i profesjonalizm nad relację i atmosferę rozmowy.

Termin szkolenia online wkrótce.
Dostępne jest szkolenie zamknięte.