Nasza misja jest kamieniem węgielnym Gammy. To wokół niej budujemy zespół ekspertów zorientowanych na dostarczanie realnej pozytywnej zmiany – nie tylko na poziomie reakcji (zadowolenia) i wiedzy uczestników, ale również obserwowalnych zachowań i wyników biznesowych. Wszędzie tam, gdzie jest taka możliwość stosujemy narzędzia People Analytics i liczymy wraz z naszym partnerem HC ROI (Human Capital Return on Investment) dla przedsięwzięcia.
Fundamenty naszej skuteczności
Łańcuch wartości HR – projektujemy nasze rozwiązania w taki sposób, aby poszczególne działania mierzyć wskaźnikami celów HR (absencja, rotacja, poziom kompetencji, zadowolenie pracowników, koszty pracy) i znajdować niezaprzeczalne powiązania z celami biznesowymi organizacji (np.EBIDTA, jakość, OTD, sprzedaż, marża, zadowolenie klientów, produktywność).
Proces, a nie projekt – zgodnie z krzywą zmiany Virgini Safir bezpośrednio po wdrożeniu zmiany (np. poprzez działania rozwojowe) pojawia się ryzyko porzucenia tejże. Systemowe działania wspierające (digital learning, peer mentoring, zaangażowanie przełożonych, przypisanie odpowiedzialności) pozwalają te ryzyko zminimalizować oraz uzyskać zmianę na poziomie nowych zachowań oraz wyników finansowych.
Projekt rozwojowy to zmiana – i jak każda, żeby się powiodła powinna komunikować wartości dla jej interesariuszy. Czyli wszystkich tych, na których zmiana wpłynie. Komunikowanie wartości wymaga zlinkowania i zdefiniowania celu projektu z oczekiwaniami tych grup. Korzystamy tu z metodyki Human Centered Desing.
Kompetencje przyszłości – ok. 15% ludzi dysponuje wysokim learning agility. Tych wystarczy inspirować, a oni spontanicznie sprawdzą nowe narzędzie i idee i jeśli są skuteczne dochodzi do zmiany. W Gammie projektujemy nasze rozwiązania tak, aby wpłynąć na pozostałą grupę uczestników przedsięwzięcia (m.in. poprzez rozwój poznawczych kompetencji przyszłości).
Online
Doświadczenie w formatach online zdobywaliśmy jeszcze przed pandemią. Na zlecenie naszych polskich klientów prowadziliśmy webinary i warsztaty online dla oddziałów, przedstawicielstw czy siostrzanych spółek za granicą.
Od zawsze eksperymentowaliśmy z formami rozwojowymi (edutainment, nauka kohortowa, digital learning, peer mentoring online.).
Wiemy i rozumiemy, że każdy format ma swoje blaski i cienie. Staramy się uwydatniać i wykorzystywać blaski zdalnych form rozwojowych, a poprzez dobrze zaprojektowany proces niwelować cienie i słabe punkty.
Bierzemy odpowiedzialność za rezultaty – od lat świadomie doskonalimy nasze metody i sposoby pracy nad projektami rozwojowymi. Zarówno kierownicy projektów jak i trenerzy mają silną motywację do dostarczania mierzalnych rezultatów. To potwierdza badanie przeprowadzone wśród naszych klientów przez zewnętrzną agencję – duże zaangażowanie i orientacja na rezultaty były wskazywane jako kluczowe powody, dla których decydowali się na długoletnią współpracę.