Gamma sp. j.

Metaprogramy w sprzedaży prowokatywnej

12pytan.jpg|3c_managment_banner.jpg|9_lekcji.jpg|AC.jpg|aktywne_sluchanie_pracownikow_1.jpg|aktywne_sluchanie_pracownikow_2.jpg|aktywne_sluchanie_pracownikow_3.jpg|aktywne_sluchanie_pracownikow_podstawy.jpg|analiza_potrzeb_klienta.jpg|analiza_wnetrza.jpg|anna_kazakow_wideo.jpg|artykul_klienta_w_call_center.jpg|artykul_komunikacja_niewerbalna_dystans.jpg|artykul_komunikacja_niewerbalna_mowa_ciala.jpg|artykul_komunikacja_niewerbalna_najpopularniejsze_bledy.jpg|artykul_komunikacja_niewerbalna_podstawy.jpg|artykul_komunikacja_niewerbalna_rozmowa_telefoniczna.jpg|artykul_obsluga_klienta_w_call_center.jpg|artykul_obsluga_trudnego_klienta_metaprogramy.jpg|artykul_obsluga_trudnego_klienta_podstawy.jpg|artykul_obsluga_trudnego_klienta_style_reakcji.jpg|artykul_pierwsze_wrazenie.jpg|artykul_telemarketing_metody_pokonywania_strachu.jpg|artykul_telemarketing_przelamywanie_osobistych_barier.jpg|asertywnosc.jpg|asertywnosc_w_biznesie.jpg|asertywnosc_w_komunikacji.jpg|asertywnosczalozenia.jpg|atmosfera_w_pracy_i_motywownaie_pracownikow_gamma_banner.jpg|atrakcje_w_czasie_szkolenia_wyjazdowego.jpg|atrakcje-wieczorne-gamma-discover.jpg|autoprezentacja_artykuly_banner.jpg|b2bwiki.jpg|bardzo_bardzo_trudny_klient_art_banner_gamma.jpg|bariery_efektywnosci_osobistej_1.jpg|bariery_efektywnosci_osobistej_2.jpg|bariery_efektywnosci_osobistej_3.jpg|bariery_efektywnosci_osobistej_4.jpg|bariery-komunikacyjne.jpg|bariery_komunikacyjne_w_kontakcie_z_pracownikami_bariery_poznawcze.jpg|bariery_komunikacyjne_w_kontakcie_z_pracownikami_bariery_spoleczne.jpg|bariery_komunikacyjne_w_kontakcie_z_pracownikami_czynniki_zewnetrzne.jpg|berzna_obecnosc_banner.jpg|bez_asystentki_ani_ruszt_art_banner_gamma.jpg|biuro_zarzadu_zgodnie_z_prawem_art_banner_gamma.jpg|bledyjezykowe.jpg|bledy_w_zarz_ludzmi_gamma_banner.jpg|błędyost.jpg|budowanie_kultury.jpg|budowanie_marki.jpg|budowanie_osobistej_marki_1.jpg|budowanie_osobistej_marki_2.jpg|budowanie_osobistej_marki_3.jpg|cechy_skutecznego_sprzedawcy.jpg|cechy_sprzedawcy_gamma_art_banner.jpg|cert_na_bycie_dobrym_liderem_art_banner_gamma.jpg|challanger_sale_video.jpg|climb_banner.jpg|climb.jpg|coaching-definicja-coachingu.jpg|coaching-dlugosc-procesu-coachingowego.jpg|coaching.jpg|coaching-kiedy-siegamy-po-coacha.jpg|coachingowa_informacja_zwrotna.jpg|coaching-trener-vs-coach.jpg|coach_wideo.jpg|co_cech_dobrego_managera_gamma_banner.jpg|co_cechuje_najlepszych_sprzedawcow.jpg|co_zatem_kryje_sie_za_tajemniczym_haslem_team_building.jpg|co_zrobic_aby_otworzyc_firme_eventowa.jpg|co_zrobic_by_skutecznie_zwiekszyc_sprzedaz.jpg|csr_pod_skrzydlami_hr.jpg|cwiczenia_na_komunikacje_artykuly_banner.jpg|cykl_zycia_zespolu.jpg|czego_moga_nauczyc_szkolenia_pmi_art_banner_gamma.jpg|czego_ucza_szkolenia_sprzedazowe.jpg|czym_jest_firma_eventowa.jpg|czym-jest-gamma-discover-gamma-discover.jpg|czym_jest_storytelling.jpg|czym_jest_team_building.jpg|czym_jest_wlasciwa_obsluga_klienta_kim_jest_klient.jpg|czym_jest_zmiana.jpg|czy_program_partnerski_pomoze_zwiekszyc_nasza_sprzedaz.jpg|czy_wysylkac_na_szkolenia_pmi_art_banner_gamma.jpg|design_thinking_banner.jpg|design-thinking_banner.jpg|diagnoza_potrzeb.jpg|dobre_szkolenie_z_obslugi_klienta.jpg|dobro_deficytowe_czas_art_banner_gamma.jpg|dobry_manager_art_banner_gamma.jpg|do_celu_banner.jpg|dynamika_konfliktu.jpg|dzialalnosc_charytatywna_jako_mozliwosc_imprezy_firmowej.jpg|editor_b9e43cec44d57d90e0d77adf3912aa7d_e54d62.jpeg|edutainment_banner.jpg|Edutainment_rozwoju_kompetencji_integracji.jpg|efekt-pelza1.jpg|efektywana_komunikacja_szkolenie_art_banner_gamma.jpg|efektywnainformacja.jpg|efektywna_komunikacja_szkolenie_artykuly_banner.jpg|efektywna_sprzedaz_b2b.jpg|efektywnosc_szkolen_biznesowych_i_sprzedazowych.jpg|eksperyment_storytelling.jpg|employerbrandin.jpg|ERG.jpg|escape_rooma_jako_sposob_na_sprawdzenie_twoich_pracownikow.jpg|eventy-gamma-discover.jpg|ewaluacja_1.jpg|ewaluacja_2.jpg|ewaluacja_3.jpg|fazy_rozmowy_telefonicznej_podstawy_i_przygotowanie.jpg|fazy_rozmowy_telefonicznej_wlasciwa_rozmowa.jpg|fazy_rozmowy_telefonicznej_zakonczenie_i_podsumowanie.jpg|feedback2.jpg|feedback3.jpg|feedback_bierna_reakcja.jpg|feedback_lekcewazenie.jpg|feedback_udzielanie_informacji_zwrotnej_1.jpg|feedback_udzielanie_informacji_zwrotnej_2.jpg|feedforward_banner.jpg|finalizacja_sprzedazy_artykuly_banner.jpg|finalizowanie.jpg|firma_zawsze_powinna_isc_naprzod_art_banner_gamma.jpg|firmowy_wyjazd_nad_morze_wszystko_co_powinienes_o_nim_wiedziec.jpg|firmy_szkoleniowe.jpg|fotolia1.jpg|Fotolia_20562949_XS.jpg|Fotolia_28309727_XS.jpg|Fotolia_34092222_XS.jpg|Fotolia_34374526_XS.jpg|Fotolia_36523073_S.jpg|Fotolia_36983078_XS.jpg|Fotolia_39123911_XS.jpg|Fotolia_39595358_XS.jpg|Fotolia_39806982_XS.jpg|Fotolia_42108441_S.jpg|Fotolia_46435082_XS.jpg|Fotolia_47071642_XS.jpg|Fotolia_47547860_XS.jpg|Fotolia_48645624_XS.jpg|Fotolia_48706845_S.jpg|Fotolia_50304945_XS.jpg|Fotolia_51942003_XS.jpg|Fotolia_52177948_XS.jpg|Fotolia_53082648_S.jpg|Fotolia_54809452_XS.jpg|Fotolia_54879630_S.jpg|Fotolia_57315009_XS.jpg|Fotolia_57325101_S.jpg|Fotolia_58632203_XS.jpg|Fotolia_8737291_XS.jpg|fuo.jpg|gallup_banner.jpg|gammaonas.jpg|gamma_to_my.jpg|gamma_to_my_wideo.jpg|gdzie_najlepiej_jechac_na_wyjazd_integracyjny.jpg|generacja_Y_w_natarciu.jpg|gesty_w_negocjacjach.jpg|globalne_trendy_banner.jpg|gry_negocjacyjne.jpg|gry-scenariuszowe-i-larpy-gamma-discover.jpg|gry_team_building.jpg|hr_2016_graf3.jpg|impreza_integracyjna_nad_morzem.jpg|imprezy_firmowe_jako_dodatkowa_korzysc_dla_twoich_.jpg|imprezy_firmowe_jako_dodatkowa_korzysc_dla_twoich_pracownikow_i_ciebie.jpg|imprezy_firmowe_swietna_okazja_do_integracji_calej_firmy.jpg|imprezy_integracyjne_forma_uwalniania_potencjalu_w_twojej_firmie.jpg|imprezy_integracyjne_w_gorach.jpg|indywidualne_vs_grupowe_podejmowanie_decyzji.jpg|innowacyjnosc.jpg|integracja_pracownikow_waznym_elementem_profesjona.jpg|integracja_pracownikow_waznym_elementem_profesjonalnego_przedsiebiorstwa.jpg|inteligentne-projekty-gamma-discover.jpg|internetowe_bazy_danych.jpg|it_banner.jpg|jak_byc_dobrym_sprzedawca.jpg|jak_cie_widza_tak_cie_pisza_art_banner_gamma.jpg|jak_czesto_organizowac_szkolenia_wyjazdowe.jpg|jak_dobrze_przygotowac_sie_do_kontaktu_sprzedazowego.jpg|jakie_bledy_najczesciej_popelniaja_sprzedawcy.jpg|jakie_bledy_popelniaja-managerowie_gamma_banner.jpg|jak_niskim_kosztem_zorganizowac_integracyjna_impreze_firmowa.jpg|jak_optymalizowac_straty_w_czasie_szkolenia_wyjazd.jpg|jak_optymalizowac_straty_w_czasie_szkolenia_wyjazdowego.jpg|jak_poradzic_sobie_z_trudnym_klientem.jpg|jak_prawidlowo_obslugiwac_klienta_w_sklepie.jpg|jak_przygotowac_sie_do_negocjacji.jpg|jak_przyspieszyc_obsluge_klienta.jpg|jak_radzic_sobie_z_trudnym_klientem.jpg|jak_realizowac_wytyczone_cele_art_banner_gamma.jpg|jak_rozpoznac_klamstwo_w_negocjacjach.jpg|jak_rozpoznac_typ_klienta.jpg|jak_sie_zachowac_na_biznes_lunch_by_zyskac_klienta.jpg|jak_skutecznie_sprzedac_swoj_produkt.jpg|jak_skutecznie_sprzedawac.jpg|jak_skutecznie_sprzedawac_w_internecie.jpg|jak_sprzedawac_przez_telefon.jpg|jak_stac_sie_bogatym.jpg|jak_traktowac_pracownikow_gamma_banner.jpg|jak_zagwarantowac_sobie_sukces_w_sprzedazy.jpg|jak_zapewnic_sprawna_pracve_przy_projekcie_pmi_art_banner_gamma.jpg|jak_zorganizowac_szkolenie_wyjazdowe.jpg|jak_zostac_profesjonalnym_kierownikiem_art_banner_gamma.jpg|jak_zwiekszyc_sprzedaz_posiadajac_wlasna_strone.jpg|jeszcze_lepszy_sekreteariat_art_banner_gamma.jpg|jezyk_korzysci_w_kontaktach_z_klientem.jpg|kidnapping_jako_forma_imprezy_integracyjnej.jpg|kierowanie_ludzmi_banner.jpg|kilka_roznic_miedzy_sprzedaza_na_infolinii_a_bezposrednia.jpg|kilka_zabaw_z_wyjazdow_teambuildingowych.jpg|kim_jest_project_manager_art_banner_gamma.jpg|kim_jest_przywodca_banner.jpg|klucz_do_sukcesu_gamma_banner.jpg|kolo.png|komunikacja_artykuly_banner.jpg|komunikacja_a_zarzadzanie.jpg|komunikacja_interpersonalna_artykuly_banner.jpg|komunikacja_interpersonalna_warsztaty_art_banner_gamma.jpg|komunikacja_interpersonalna_w_pracy.jpg|komunikacja_niewerbalna_1.jpg|komunikacja_niewerbalna_2.jpg|komunikacja_szkolenie_program_art_banner_gamma.jpg|komunikacja_warsztatyj_art_banner_gamma.jpg|komunikacja_w_biznesie_szkolenie_artykuly_banner.jpg|komunikacja_werbalna_programatory_lingwistyczne.jpg|komunikacja_werbalna_sposoby_zadawania_pytan.jpg|komunikacja_werbalna_w_obsludze_klienta.jpg|komunikacja_werbalna_zakazane_slowa.jpg|komunikacja_z_podwladnymi_gamma_banner.jpg|koncepcja_marketingu.jpg|korzysci_wyjazdow_szkoleniowych.jpg|kreacja_potrzeby_zwiekszone_zyski.jpg|krotka_forma_banner.jpg|krotka_forma_szkoleniowa_banner.jpg|krzysztof_pilarczyk_wideo.jpg|krzywa_refa.jpg|kultura_organizacyjna_banner.jpg|kurs_asertywnosci.jpg|kurs_rozwiazywania_konfliktow.jpg|leadership_4d_wideo.jpg|leadership_banner.jpg|lejek_sprzedazowy.jpg|lek_przed_sukcesem_i_lek_przed_porazka.jpg|lider_banner.jpg|lidership.jpg|male_triki_antystresowe_art_banner_gamma.jpg|marcin-juchniewicz-gamma-projekt.jpg|marcin_juchniewicz_wideo.jpg|marka osobista.jpg|marketing_spolecznosciowy.jpg|mentoring_banner.jpg|mentoring.jpg|metaprogramy.jpg|metaprogramy_video.jpg|metoda_challanger_2.jpg|metoda_challanger.jpg|metoda_gdt.jpg|metodajahari.jpg|metodyki_agile_banner.jpg|mindmapping.jpg|mini_jakub_snochowski.jpg|model personalny.jpg|model_20personalny.jpg|model_5_dysfunkcji_banner.jpg|model_arte_banner1.jpg|model_arte_banner.jpg|modeldiltsa.jpg|modele_informacj_zwrotnej.jpg|modele_negocjacji_gamma_banner.jpg|modele_sprzedazy_banner_cz_1.jpg|modele_sprzedazy_cz2_wiki_gamma_banner.jpg|model-komfort-ryzyko-panika.jpg|model_z.jpg|motywacja.jpg|mowa_ciala.jpg|mowa_ciala_w_obsludze_klienta.jpg|mowa_niewerbalna_w_prezentacji_1.jpg|mowa_niewerbalna_w_prezentacji_2.jpg|mowa_niewerbalna_w_prezentacji_3.jpg|mowa_niewerbalna_w_prezentacji_4.jpg|na_co_zwracac_uwage_obslugujac_klienta.jpg|najczesciej_popelniane_bledy_jezykowe.jpg|najlepsze_pomysly_na_firmowa_impreze_integracyjna.jpg|najpopularniejsze_obiekcje_i_zastrzezenia.jpg|najwazniejszy_element_asertywnosci_1.jpg|najwazniejszy_element_asertywnosci_2.jpg|najwazniejszy_element_asertywnosci_3.jpg|nasze_10_lat_wideo.jpg|nasze_x_lat.jpg|negatywne_efekty_konfliktow.jpg|negocjacja_i_rozmowa_jako_sposob_rozwiazywania_konfliktow.jpg|negocjacja_manipulacje_art_banner_gamma.jpg|negocjacje_a_sprzedaz.jpg|negocjacje.jpg|negocjacje_ktore_sie_nie_koncza_art_banner_gamma.jpg|negocjacje_w_biznesie_jak_je_prowadzic.jpg|negocjacje_w_sprzedazy_umiejetnosc_rozwiazywania_k.jpg|negocjacje_w_sprzedazy_umiejetnosc_rozwiazywania_konfliktow.jpg|negocjator_handlowy_art_banner_gamma.jpg|negocjujemy_dla_zabawy_art_banner_gamma.jpg|niedocenione_talenty_banner.jpg|nielubiana_sprzedaz_telefoniczna_art_banner_gamma.jpg|niezlomny_negocjator_art_banner_gamma.jpg|NLP.jpg|nowi_w_biznesie_swiatowym_art_banner_gamma.jpg|nowocesny_model_sprzedazy.jpg|nowoczesne_metody_sprzedaży_w_vr_gamma_banner.jpg|obsluga_klienta_banner_art_wiki_gamma.jpg|obsluga_klienta_czas_reakcji.jpg|obsluga_klienta_dlaczego_jest_taka_wazna.jpg|obsluga_klienta_gamma_art_banner.jpg|obsluga_klienta.jpg|obsluga_klienta_na_co_warto_uwazac.jpg|obsluga_klienta_na_infolinii.jpg|obszary_wplywu.jpg|o_czym_powinien_wiedziec_sprzedawca.jpg|od_czego_zaczac_zarz_projektami_artykuly_banner.jpg|odplyw_fachowcow_z_firmy_jak_sobie_radzic.jpg|odpowiednie_podejscie_do_integracji_czynnikiem_gwa.jpg|odpowiednie_podejscie_do_integracji_czynnikiem_gwarantujacym_zadowolenie.jpg|odwrot_od_sprzedazy_relacyjnej.jpg|o_kilku_bledach_w_sprzedazy_b2b.jpg|open_space_technology_banner.jpg|opor_w_grupie.jpg|organizacja_imprez_firmowych.jpg|organizacja_przestrzeni_i_wyglad_zewnetrzny_w_biurze.jpg|organizacja_wyjazdu_integracyjnego_samodzielnie_czy_za_posrednictwem_agencji.jpg|organizowanie_szkolenia_wyjazdowego.jpg|osplay_zespol_choroba_dzialow_sprzedazy_wiki_banner.jpg|o_sprzedazy_na_infolinii_slow_kilka.jpg|ostateczny_etap_sprzedazy_art_banner_gamma.jpg|outplacement.jpg|paintball_jako_ciekawa_realizacja_twojej_imprezy_firmowej.jpg|paintball_jako_ciekawa_realizacja_twojej_imprezy_f.jpg|panowanie_nad_czasem_art_banner_gamma.jpg|panowanie_nad_stresem_artykuly_banner.jpg|pecha_kucha_banner.jpg|pecha_kuchta.jpg|pelna_integracja_firmowa_na_torze_kartingowym.jpg|perfekcyjny_manager_banner.jpg|performance_management_banner.jpg|personalizacja_w_obsludze_klienta.jpg|piotr_szamalek.jpg|piramida_sukcesu.jpg|plan_prezentacji.jpg|po_co_firmie_szkolenie_pmi_art_banner_gamma.jpg|poczucie_szczescia_banner.jpg|podstawowe_narzedzie_do_motywowania_dla_menadzerow.jpg|podstawowe_zasady_profesjonalnej_obslugi_klienta.jpg|podstawy_zarz_projektami_szkolenie_artykuly_banner.jpg|pomidorowe_oblezenie.jpg|pomysl_na_impreze_integracyjna.jpg|po_pierwsze_postawa.jpg|postawamenagerska.jpg|potega_komunikacji_art_banner_gamma.jpg|potrzeba_cecha_korzysc.jpg|power_point.jpg|poziomy_komunikacyjne.jpg|pozytywnamotywacja.jpg|pozytywne_efekty_dzialania_team_buildingu.jpg|pozytywne_skutki_konfliktow.jpg|prawa_negocjatora.jpg|predyspozycje_negocjatora.jpg|prezentacja_na_poziome_emocjonalnym.jpg|prezentacja_produktu_b2b.jpg|prezentowanie_rozwiazan.jpg|proces_tworzenia_zespolu.jpg|profil_motywacyjny_reissa.jpg|profil_talenta.png|prof_obsluga_pacjenta_artykuly_banner.jpg|project_manager_charakterystyka_artykuly_banner.jpg|projekty-csr-gamma-discover.jpg|przebieg_rozmowy.jpg|przyciaganie_klienta_gamma_art_banner.jpg|przyczyny_powstawania_konfliktow_1.jpg|przyczyny_powstawania_konfliktow_2.jpg|przydatne_porady_podczas_obslugi_klienta.jpg|przygotowanie_do_spotkania_z_klientem.jpg|przygotowanie_prezentacji.jpg|przykladowe_cwiczenia_na_podciagniecie_wynikow_sprzedazowych.jpg|przykladowe_scenariusze_teambuildingu.jpg|przyklad_strefa_wiedz1.png|przyklad_strefa_wiedz2.png|przyklad_strefa_wiedz3.png|przyklad_strefa_wiedz4.png|przyklady_odpowiedzi_i_zachowan_w_przypaku_zastrzezen_1_.jpg|przyklady_odpowiedzi_i_zachowan_w_przypaku_zastrzezen_2.jpg|przysz_C5_82osc_zarzadzania_banner.jpg|przyszłosc_zarzadzania_banner.jpg|przyszosc_zarzadzania_banner.jpg|przywodztwo1.jpg|przywodztwo_banner.jpg|przywodztwo_w_czszach_kryzysu.jpg|psychologia_sprzedazy.jpg|raport_hr_2018.jpg|raport_hr_banner.jpg|Raport_HR_Tendencje_w_rozwoju.jpg|raport_jak_hr_moze_wspierac_sprzedaz.jpg|raport_onboarding_banner.jpg|razenie_sobie_z_obiekcjami.jpg|rebelia_mlodych_banner.jpg|recognition.jpg|retencja_pracownikow_banner.jpg|rodzaje_komunikacji_artykuly_banner.jpg|rodzaje_negocjacji.jpg|rola_autorytetu.jpg|rozni_klienci_gamma_art_banner.jpg|rozwiazywanie_konfliktow_artykuly_banner.jpg|rozwiazywanie_konfliktow_diagnoza_obecnej_sytuacji.jpg|rozwiazywanie_konfliktow_formulowanie_problemow.jpg|rozwiazywanie_konfliktow_poszukiwanie_rozwiazan.jpg|rozwiazywanie_konfliktow_przygotowanie_i_rozpoczecie_rozmowy_2.jpg|rozwiazywanie_konfliktow_przygotowanie_i_rozpoczecie_rozmowy.jpg|rozwiazywanie_konfliktow_wprowadzanie_rozwiazan_w_zycie.jpg|rozwiazywanie_konfliktow_wspolne_nazywanie_interes.jpg|rozwiazywanie_konfliktow_wspolne_nazywanie_interesow.jpg|rozwiazywanie_konfliktow_zamykanie_procesu.jpg|rozwiazywanie-problemow1.jpg|rozw_konfliktow_warsztaty_artykuly_banner.jpg|rynek_pracownika.jpg|rywalizacje_sportowe_w_firmie.jpg|scenariusze_team_building.jpg|schemat_procesu_odpowiadania_na_zastrzezenia_i_watpliwosci.jpg|schemat_reagowania_na_zastzezenia.jpg|sciezki_kariery.jpg|serce_kazdej_firmy_art_banner_gamma.jpg|skuteczna_postawa_sprzedawcy.jpg|skuteczna_sprzedaz_jak_budowac_relacje_z_klientem.jpg|skuteczna_sprzedaz.jpg|skuteczna_technika_sprzedazy.jpg|skuteczne_sprzeda_jak_zdobywac_nowych_klientow.jpg|skuteczne_techniki_negocjacyjne_w_biznesie.jpg|skuteczne_zarz_ludzmi_gamma_banner.jpg|skuteczny_sprzedawca_art_banner_gamma.jpg|skuteczny_team_building.jpg|skuteczny_teambuilding.jpg|social_media_w_administracji.jpg|specjalisici_od_zarzadzania_projektami_art_banner_gamma.jpg|sposob_na_zrelaksowany_zespol.jpg|sposoby_przezwyciezania_barier_w_komunikowaniu.jpg|sposoby_radzenia_sobie_z_manipulacja_i_agresja.jpg|sprzedaz_b2b_gamma_art_banner.jpg|sprzedaz_bezposrednia.jpg|sprzedaz_internetowa_a_sklep_facebook.jpg|sprzedaz_internetowa_gamma_art_banner.jpg|sprzedaznaracyjna.jpg|sprzedaz_narracyjna.jpg|sprzedaz_przez_telefon_jak_powinna_wygladac_pierwsza_rozmowa_z_klientem.jpg|sprzedaz_przez_telefon.jpg|sprzedaz_telefoniczna_co_i_jak.jpg|sprzedaz_telefoniczna_gamma_art_banner.jpg|sprzedaz_tel_gamma_banner.jpg|sprzesdaz_gamma_art_banner.jpg|standardy_obslugi_klienta_dlaczego_sa_takie_wazne.jpg|storytelling.jpg|stosowanie_technik_sprzedazy_art_banner_gamma.jpg|strategicznakarta.jpg|strategie_radzenia_ze_stresem_banner.jpg|strategie_rozwoju.jpg|stres2.jpg|stres.jpg|stresujaca_praca_stresujacae_zycie_prywatne_art_banner_gamma.jpg|style_negocjacji_w_biznesie.jpg|style_reakcji_w_sytuacjach_konfliktowych.jpg|style_reakcji_w_sytuacjach_konfliktowych_kompromis.jpg|style_reakcji_w_sytuacjach_konfliktowych_rywalizacja.jpg|style_reakcji_w_sytuacjach_konfliktowych_uleganie.jpg|style_reakcji_w_sytuacjach_konfliktowych_unikanie.jpg|style_reakcji_w_sytuacjach_konfliktowych_wspolpraca.jpg|style_reakcji_w_sytuacjach_konfliktowych_wspolprac.jpg|style_rozwiazywania_konfliktow_1.jpg|style_rozwiazywania_konfliktow_2.jpg|style_rozwiazywania_konfliktow_brak_rozwiazania.jpg|style_rozwiazywania_konfliktow_na_pol_wygrany_na_pol_przegrany.jpg|style_rozwiazywania_konfliktow_przegrany_wygrany.jpg|style_rozwiazywania_konfliktow_wygrany_przegrany.jpg|style_rozwiazywania_konfliktow_wygrany_wygrany.jpg|style_uczenia_sie_ludzi_doroslych_1.jpg|style_uczenia_sie_ludzi_doroslych_2.jpg|sukcesja_w_firmie.jpg|sukcesja_w_zakladach_produkcyjnych.jpg|Sytuacja_awansu_wewnetrznego.jpg|szkolene_z_negocjacji_zakupowych_z_elementami_perswazji.jpg|szkolenia_dla_sprzedwcow_artykuly_banner.jpg|szkolenia_outdoor.jpg|szkolenia_outdoorowe_jak_wygladaja_koszty.jpg|szkolenia_sprzedaz_gamma_art_banner.jpg|szkolenia_sprzedazowe.jpg|szkolenia_sprzedazowe_test.jpg|szkolenia_sprzedwcow_artykuly_banner.jpg|szkolenia_wyjazdowe_gwarancja_jakosci_firmy.jpg|szkolenia_wyjazdowe_jako_system_motywacyjny.jpg|szkolenia_z_najskuteczniejszych_technik_negocjacji.jpg|szkolenia_z_negocjacji_biznesowych.jpg|szkolenia_z_przywodztwa_banner.jpg|szkolenie_gdzie_najlepiej_zorganizowac.jpg|szkolenie_prezentacja_art_banner_gamma.jpg|szkolenie_sprzedazowe_jak_wybrac_odpowiednie.jpg|szkolenie_techniki_i_strategii_negocjacji.jpg|szkolenie_technik_sprzedazy_posredniej.jpg|szkolenie_wystapienia_publiczne_art_banner_gamma.jpg|szkolenie_zarz_czasem_artykuly_banner.jpg|szkolenie_zarz_projektami_artykuly_banner.jpg|szkolenie_z_autoprezentacji_art_banner_gamma.jpg|szkolenie_ze_sprzedazy_bezposredniej.jpg|szkolenie_z_negocjacji_handlowych_artykuly_banner.jpg|szkolenie_z_negocjacji_zakupowych_artykuly_banner.jpg|szkolenie_z_wystapien_publicznych_art_banner_gamma.jpg|szkol_na_stanowisku_kierowniczym_banner.jpg|sztuka_finalizacji_sprzedaży_gamma_banner.jpg|sztuka_umawiania_spotkan_mowienie.jpg|sztuka_umawiania_spotkan_sluchanie.jpg|sztuka_umawiania_spotkan_techniki.jpg|sztuki-korporacyjne-gamma-discover.jpg|talent.jpg|team_building_a_sport.jpg|team_building_dla_windykacji.jpg|team_building_wady_i_zalety.jpg|team_building_w_malej_firmie.jpg|technika_mus_altenatywny_sposob_na_radzenie_sobie_.jpg|technika_mus_altenatywny_sposob_na_radzenie_sobie_z_obiekcjami.jpg|techniki_negocjacji_artykuly_banner.jpg|techniki_negocjacyjne.jpg|techniki_perswazji.jpg|techniki_radzenia_sobie_z_zastrzezeniami.jpg|techniki_skutecznej_sprzedazy_przez_internet.jpg|techniki_sprzedazy_artykuly_banner.jpg|techniki_sprzedaży_artykuly_banner.jpg|techniki_wplywu_spolecznego.jpg|techniki_zarzadzania_czasem1.jpg|techniki_zarzadzania_czasem.jpg|telesprzedaz_artykuly_banner.jpg|tendencje_w_rozwoju_wiki_banner.jpg|Teoria Herzberga.jpg|trema_banner.jpg|trening_mentalny_banner.jpg|trening_mentalny_flow.jpg|trudne_sytuacje_w_pracy_trenera_1.jpg|trudne_sytuacje_w_pracy_trenera_2.jpg|trudne_sytuacjie_z_pracownikami_1.jpg|trudne_sytuacjie_z_pracownikami_2.jpg|trudne_sytuacjie_z_pracownikami_brak_systematycznosci.jpg|trudne_sytuacjie_z_pracownikami_pracownik_nadmiernie_dyskutujacy.jpg|trudne_sytuacjie_z_pracownikami_pracownik_nadmiern.jpg|trudne_sytuacjie_z_pracownikami_pracownik_ze_zlym_nastawieniem.jpg|trudne_sytuacjie_z_pracownikami_pracownik_z_gorszymi_wynikami.jpg|trudne_sytuacjie_z_pracownikami_pracownik_zle_relacje_z_innymi_czlonkami_zespolu.jpg|trudne_sytuacjie_z_pracownikami_problemy_osobiste.jpg|trudne_sytuacjie_z_pracownikami_rywalizacja_z_przelozonym.jpg|turkus_banner.jpg|tutoring.jpg|typy_osobowosci_jung_banner.jpg|udane_negocjacje_meidzynarodowe_art_banner_gamma.jpg|uklad_cieply.jpg|uklad_dystansu_i_braku_zainteresowania.jpg|uklad_oko_w_oko.jpg|uklad_podczas_rozmowy.jpg|uklad_przyjacielsko_wspolpracujacy.jpg|uprzejmosc_wazny_aspekt_obslugi_klienta.jpg|ustalenie_celow_na_pierwszy_kontakt.jpg|v_cechy_sprzedawcy_zapewniajace_efektywna_sprzedaz.jpg|v_co_to_jest_team_building.jpg|v_dobry_team_building.jpg|v_escape_room.jpg|v_gry_i_zabawy.jpg|v_gry_planszowe_a_team_building.jpg|v_indywidualizm_w_team_building.jpg|v_jak_sprzedawac_skutecznie_i_bez_stresu.jpg|v_kregle_jako_element_integracji.jpg|v_kto_jest_klientem.jpg|v_mlody_zespol_i_team_building.jpg|v_niezawodne_techniki_sprzedazy.jpg|v_piknik_rodzinny.jpg|v_pomiedzy_rozrywka_a_szkoleniem.jpg|v_sektor_b2b.jpg|v_skuteczna_negocjacja_w_biznesie.jpg|v_skuteczna_sprzedaz_przez_internet.jpg|v_skuteczna_sprzedaz_telefoniczna.jpg|v_splyw_kajakowy.jpg|v_sprzedaz_ubezpieczen_na_zycie.jpg|v_szkolenia_na_profesjonalnego_sprzedawce.jpg|v_team_building_a_rachunek_ekonomiczny.jpg|v_team_building_a_utrzymanie_pracownika.jpg|v_team_building_a_wyjazdy_integracyjne.jpg|v_team_building.jpg|v_team_building_poprzez_sport.jpg|v_teoria_team_buildingu.jpg|v_wieksze_zyski_bez_obnizania_cen.jpg|v_wyjazd_integracyjny_a_team_building.jpg|v_wyjazdy_integracyjne.jpg|v_zorganizowanie_dobrego_wyjazdu_integracyjnego.jpg|warsztaty_asertywnosci_artykuly_banner.jpg|warsztaty_asertywnosci.jpg|warsztaty_dla_managerow_banner.jpg|warsztaty-integracyjne-gamma-discover.jpg|warsztaty_komunikacji_interpersonalnej_art_banner_gamma.jpg|warsztaty_z_asertywnosci_1_artykuly_banner.jpg|warsztaty_z_komunikacji_artykuly_banner.jpg|warsztaty_z_komunikacji_interpersonalnej_art_banner_gamma.jpg|wikizdjcia9.jpg|wikizdjecia3.jpg|wikizdjecia4.jpg|wikizdjecia6.jpg|wikizdjecia8.jpg|wikizdjecie2.jpg|wikizdjeia5.jpg|wirtualny_zespol_banner.jpg|witold_salski_mini.jpg|wizerunek_firmy.jpg|wizja_misja_firmy.jpg|wolontariat_pracowniczy_banne.jpg|wolontariat_pracowniczy_banner.jpg|wplyw_znieksztalcen_percepcyjnych_na_konflikt.jpg|wprowadzanie_zmian_w_firmie_banner.jpg|wprowadzenie_do_automotywacji.jpg|w_swojej_firmie_postaw_na_kulinaria.jpg|wyjazd_integracyjny_ile_powinien_trwac.jpg|wykorzystac_potencjal_yz.jpg|wywieranie_wplywu_wprow.jpg|y_certyfikowany_project_manager_szkolenie.jpg|y_narzedzia_do_zarzadzania_projektami.jpg|y_nauka_negocjacji.jpg|y_nowoczesne_techniki_sprzedazy.jpg|y_profesjonalne_szkolenie_z_obslugi_klienta_telefonicznego.jpg|y_skuteczne_negocjacje_biznesowe.jpg|y_skuteczny_project_manager_szkolenie.jpg|y_szkolenia_dla_przedstawicieli_handlowych.jpg|y_szkolenia_sprzedazowe.jpg|y_szkolenia_z_obslugi_klientow_ubezpieczeniowych.jpg|y_szkolenie_z_kierowania_zespolem.jpg|y_szkolenie_z_zarzadzania_zespolem_handlowym.jpg|y_techniki_sprzedazy_czy_manipulacja.jpg|y_uniwersalne_zasady_w_profesjonalnej_obsludze_klienta.jpg|y_zabawa_w_negocjacjie.jpg|zadania_sprzedawcy_gamma_art_banner.jpg|zadowolony_klient_art_banner_gamma.jpg|zapobieganie_konfliktom_w_organizacji.jpg|zarzadzanie_oparte_na_uzdolnieniach_banner.jpg|zarzadzanietalnetami.jpg|zarzadzanie_wizerunkiem_pod_katem_prezentacji.jpg|zarzdaniezmiana2.jpg|zarzdzanie.jpg|zarZ_ludzmi_zasady_gamma_banner.jpg|zarz_przestrzenia.jpg|zarz_strategiczne.jpg|zarz_wiekiem.jpg|zarz_zespolem_banner.jpg|zarz_zespolem_skzolenie_artykuly_banner.jpg|zarz_zmiana_banner.jpg|zasady_informacji_zwrotnej.jpg|zasady-kreatywnego_myslenia.jpg|zasady_podczas_kontaktu_z_klientami.jpg|zasady_postepowania_w_poszczegolnych_sferach_konfliktu_1.jpg|zasady_postepowania_w_poszczegolnych_sferach_konfliktu_2.jpg|zasady_skutecznej_sprzedazy.jpg|zasady_skutecznej_sprzedaży_gamma_banner.jpg|zasad_zarz_ludzmi_gamma_banner.jpg|zastosowaniewplywu.jpg|zdjeciawiki7.jpg|zeglarstwo_walka_czy_gra_z_zywiolem_i_co_do_tego_ma_twoja_firma.jpg|zgoda_buduje_art_banner_gamma.jpg|zlodzieje_czasu.jpg|zmiany_tech_wsrod_pracy_banner.jpg|zmiany_w_dirmie_banner.jpg|z_punktu_widzenia_szefa_obsluga_klienta.jpg|zrozumienie_procesu_zmian.jpg metaprogramy_video.jpg 479Rows - 479

Zobacz szkolenia powiązane z tym tematem

Sprzedaż narracyjna
Sprzedaż narracyjna

Narracyjny System Sprzedaży® to zestaw narzędzi sprzedażowych bazujących na neurolingwistyce, inteligencji emocjonalnej i psychologii komunikacji. NSS® wykorzystuje w komunikacji z klientem schemat narracyjny, który dzięki swojej neurolingwistycznej konstrukcji umożliwia ominięcie „anty sprzedażowego mechanizmu obronnego” klienta i adresuje przekaz bezpośrednio do mózgu emocjonalnego. Sprzedaż narracyjna to perswazja poprzez kreowanie zaufania. Szkolenie uczy jak budując zaufanie zwielokrotnić efektywność pozostałych technik sprzedażowych.

CHALLENGER SALE -  Sprzedaż prowokatywna
CHALLENGER SALE - Sprzedaż prowokatywna

„The Challanger Sale” nazywany jest czwartą rewolucją w sprzedaży. Jest to model sprzedaży oparty na dowodach  (badania na grupie 24 tys. handlowców w 95 krajach). System jest odpowiedzią współczesne oczekiwania klientów, którzy:

  • traktują poświęcony czas dla handlowca jako inwestycję
  • oczekują doradztwa i partnerstwa
  • nie cenią budowania relacji jako fundamentu transakcji sprzedaż/ kupno

Finalizacja sprzedaży
Finalizacja sprzedaży

Czas na finalizację! Dzięki nam rozwiniesz umiejętność rozpoznania osobistych barier utrudniających finalizację, poradzisz sobie z obiekcjami, zastosujesz strategie ustępstw, rozpoznasz i wykorzystasz własne strategie finalizacyjne! Szkolenie daje pewność siebie jak zachować się w ostatniej fazie sprzedaży – żeby nie wywrzeć za dużej presji, a jednocześnie nie zakończyć rozmowy bez deklaracji Klienta.

99 1400 180
Obecna strona
Metaprogramy w sprzedaży prowokatywnej
...DLACZEGO GAMMA ...STREFA WIEDZY ...MATERIAŁY I INFORMACJE ...JAK NAS OCENIAJĄ KLIENCI

Misja naszej firmy to „bierzemy odpowiedzialność za rezultaty” . Według nas szkolenia handlowe są inwestycją w rozwój firmy, i jak każda inwestycja, powinna prowadzić do jasno określonych rezultatów biznesowych. Projekty, w których określamy, mierzymy i realizujemy cele biznesowe postawione przed projektem szkoleniowym dają nam i Klientom największą satysfakcję. Proponujemy realizację szkoleń poprzez zaspokojenie potrzeb trzech grup odbiorców projektu szkoleniowego: działu HR, uczestników oraz ich przełożonych. Projektując szkolenia ze sprzedaży uwzględniamy perspektywę biznesową.

Edutainment rozwoju kompetencji i integracji3536
Edutainment rozwoju kompetencj ...

Usiądźmy wygodnie w fotelu, popatrzmy w niebo za oknem i zobaczmy dział HR za ...

Profil motywacyjny Reissa3564
Profil motywacyjny Reissa ...

Profil motywacyjny RMP opracowany został w 1998 roku przez Stevena Reissa i jego ...

Social media  w administracji publicznej3578
Social media w administracji ...

Czy jesteśmy przygotowani na rozwiązywanie kryzysów społecznych na poziomie ...

...

Dariusz Wiśniewski

Zastępca dyrektora Centrum rozwoju zawodowego MSZ
...
Projekty szkoleniowe Gammy zawierają moduły mierzące efektywność szkolenia. Pozwalają ocenić firmę szkoleniową oraz rozwój poszczególnych uczestników.
...
...

Katarzyna Krzemińska

HR Manager, Syngenta
...
Wreszcie trenerzy, którzy sami potrafią sprzedawać.
...
...

Bartosz Łuczak

Dział szkoleń, Decathlon
...
Ich siłą są trenerzy – mają doświadczenie, wiedzę, umiejętności. Widać, że lubią to, co robią i że są w tym bardzo dobrzy.
...
...

Iwona Matysiak

Dyrektor ds. badań i analiz, Radio Eska
...
Ich szkolenia menadżerskie były bodźcem do wprowadzenia nowych narzędzi zarządczych
...
...

Łukasz Kawęcki

Dyrektor biura reklamy, Wydawnictwo Murator
...
Potrafią rozwiązywać problemy na bieżąco. Nie pozostawiają żadnych kwestii niewyjaśnionych.
...
...

Elżbieta Wolniak

Unit Manager, ING Nationale Nederlanden
...
Ich szkolenia są spektakularne – zarówno pod względem proponowanych narzędzi, jak i atmosfery.
...
...

Joanna Dutkowska

Dział personalny, Infosys BPO
...
Gammę cenimy za innowacyjność – ich autorskie ćwiczenia i symulacje potrafią zaangażować nawet bardzo wymagających pracowników.
...
...

Katarzyna Koltarska

Dyrektor personalny Samsung Electronics
...
Gamma to znakomici trenerzy, autorskie know-how oraz duży nacisk na efektywność proponowanych rozwiązań.
...
...

Beata Olszewska

Dział personalny, Polska Grupa Farmaceutyczna
...
Ankiet i testy szkoleniowe mówią jedno – pracownicy nie tylko zyskują wiedzę i nowe techniki, ale także świetnie się bawią – dla nas to cenna wartość.
...
...

Marek Noster

Dyrektor ds. szkoleń i rozwoju, Alior Bank
...
Mocnym punktem Gammy są na pewno trenerzy – przygotowani, mający świetny kontakt z grupą oraz posiadający bogate doświadczenie biznesowe.
...
...

Łukasz Sowiński

Kierownik Działy Szkoleń, Real
...
Doświadczenie, elastyczność i zrozumienie dla procesów, które przebiegają w naszej organizacji, to powody dla których warto korzystać ze szkoleń Gammy.
...

SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI

Porozmawiamy o twoich potrzebach
tel: 22/266 08 48, tel. kom.: 505 273 550, biuro@projektgamma.pl
*wymagane
© Gamma sp. j. ul. Mysłowicka 15, 01-612 Warszawa. Wszelkie prawa zastrzeżone