Kreujemy kulturę sprzedaży zorientowaną na zdobywanie

Sprzedaż

Obserwujemy w działach sprzedaży nadmierną orientację na budowanie relacji i obsługę obecnego klienta. Z naszego doświadczenia pracę na obecnych klientach (farming) należy równoważyć samodzielnym pozyskiwaniem klientów przez handlowców (hunting). Farming natomiast powinien być inteligentny – czas poświęcany na obecnych klientów powinien być powiązany z przychodowością i potencjałem zakupowym.

Zdajemy sobie sprawę, że transformacja sprzedaży – jak każda zmiana wymaga, aby jej interesariusze (wszyscy ci, na których wpłynie) widzieli w niej wartość. Dlatego nasze rozwiązania uwzględniają oczekiwania i potrzeby menedżerów sprzedaży jak i samych handlowców.

Dostarczamy rozwiązania, które pozwalają zwiększyć liczbę skutecznych działań huntingowych w organizacji przy jednoczesnej akceptacji tej zmiany przez handlowców.

Pracowników sprzedaży, poza treścią pracy, motywuje sukces i gratyfikacja finansowa. Nasze wdrożenia pozwalają uzyskać jedno i drugie czyniąc ze sprzedawców zwolenników zmiany.

Zmiana kultury sprzedażowej na aktywną, zorientowaną na zdobywanie wymaga pełnego poparcia, zaangażowania oraz współuczestnictwa wyższej i średniej kadry menedżerskiej działu sprzedaży. Dla każdego szczebla przygotowujemy rekomendacje – jakimi działaniami mogą wspierać, monitorować i egzekwować zmianę.

Nasze rozwiązania to połączenie wiedzy na temat oczekiwań współczesnego klienta oraz wiedzy na temat specyfiki rynku. W rezultacie szkolenia mają charakter treningów rozwiązań – trener przedstawia gotowe do wdrożenia rozwiązania ćwicząc z uczestnikami biegłość w posługiwaniu się nimi.

Rozwiązania:

  • Sprzedaż w czasach kryzysu (sales management + sales techniques)
  • Budowanie strategii działu sprzedaży
  • Wczoraj kolega dziś przełożony w dziale sprzedaży
  • Przygotowanie do roli dyrektora sprzedaży
  • Sales Analytics – zarządzanie sprzedażą w oparciu o dane
  • Zarządzanie motywacją handlowców
  • Podnoszenie zyskowności pracy nad obecnymi klientami – inteligentny farming
  • Odwaga menedżerska w zarządzaniu działem sprzedaży
  • Personal Branding – budowanie marki osobistej handlowców
  • Sztuka podnoszenia cen u klienta w oparciu Business Accumen
  • Budowanie świadomości biznesowej w sprzedaży
  • Sales Learning Agility (kultura innowacyjności w sprzedaży)
  • Praca z „trudnym klientem” (dlaczego warto stawiać na takiego klienta”
  • Wypalenie zawodowe i radzenie sobie z odrzuceniem psychologicznym i stresem w sprzedaży
  • Międzykulturowe techniki sprzedaży
  • Pozyskiwanie klienta międzynarodowego (targi, email, telefon, video)
  • Pełne wdrożenie aktywnej kultury sprzedaży (huntingu) w działach sprzedaży
  • Seek & Sale Training – zwiększenie liczby jakościowych lead’ów z decydentami
  • Modern Sales Techniques – zwiększenie konwersji ze spotkań handlowch
  • Ospały zespół sprzedażowy – przesuwanie akcentów z farmingu w hunting
  • Kultura działu sprzedaży zorientowana na zdobywanie – uzyskanie trwałej zmiany w myśleniu i działaniu na temat sprzedaży – z orientacją na zdobywanie nowych klientów
  • Power Speech dla zewnętrznych sieci sprzedaży – z orientacją na przekonanie ich do większej aktywności sprzedażowej

Rezultaty:

  • Wyższa konwersja z akcji generowania lead’ów, wyższa konwersja ze spotkań sprzedażowych
  • Zmiana kultury działu sprzedaży z farmingowego na huntingowy
  • Każdy handlowiec generuje samodzielnie lead’y
  • Handlowiec postrzega swój czas jako najważniejszy zasób i tak go inwestuje, aby generować najwyższy przychód / marżę
  • Walec sprzedaży zamiast lejka sprzedaży – odsiewanie nisko rokujących lead’ów i klientów
  • Mierzenie konwersji każdej aktywności sprzedażowych i ich optymalizacji
  • Zarządzanie wynikiem sprzedaży – nie tylko ważny jest cel, ale i środki (jaki procent sprzedaży na nowych klientach / upsellingu / cross sellingu / przedłużeniach)
  • Obniżenie retencji w dziale sprzedaży
  • Przygotowanie działu sprzedaży na trudniejsze czasy

Daj nam poznać

TWOJE POTRZEBY

Zadzwoń do nas:

tel.: 505 273 550,



E-mail:
biuro@projektgamma.pl

ul. Farysa 64
01-971 Warszawa

Znajdź nas na mapie

Zobacz mapę



lub użyj formularza

Zobacz w dziale:

Aby wygrać na rynku, musisz najpierw wygrać w miejscu pracy

Wierzymy, że klientem HR jest biznes. Reprezentowany przez zarząd, prezesa bądź właściciela. A celem biznesu jest realizacja strategii wyrażonej w liczbach (EBIDTA, marża, produktywność, OTD, zadowolenie klienta ostatecznego). Zgodnie z łańcuchem wartości HR wspieramy konwertowanie zadań i celów HR w cele biznesowe.

Dostarczamy skutecznych rozwiązań menedżerskich i liderskich w świecie pełnym złożoności zmian i niepewności

Wierzymy, że skuteczny szef pracuje zarówno w roli menedżerskiej jak i liderskiej. Jako menedżer w hierarchicznej organizacji otrzymuje cele z góry i przekuje je w niżej. Jest z nich rozliczany i rozliczna je w zespole. Rola liderska ujawnia się w kształtowaniu sposobów osiągania celu.

Jeśli nie możesz czegoś zmierzyć, to nie możesz tym zarządzać

Wierzymy i wiemy, że to w jaki sposób realizujemy projekty istotnie wpływa na efektywność i rozwój organizacji. Wspieramy tworzenie kultury pro projektowej, kształtujemy i doskonalimy kompetencje kadry zaangażowanej w realizację projektów.

Kreujemy kulturę sprzedaży zorientowaną na zdobywanie

Obserwujemy w działach sprzedaży nadmierną orientację na budowanie relacji i obsługę obecnego klienta. Z naszego doświadczenia pracę na obecnych klientach (farming) należy równoważyć samodzielnym pozyskiwaniem klientów przez handlowców (hunting). Farming natomiast powinien być inteligentny – czas poświęcany na obecnych klientów powinien być powiązany z przychodowością i potencjałem zakupowym.

Pozwalamy opuścić strefę komfortu w bezpieczny sposób, aby rozwinąć umiejętności i przekonania

Rozumiemy, że kompetencje to tylko jeden z czynników budujących skuteczność w pracy. Bardzo ważna jest sfera mentalna (odporność psychiczna, odwaga, otwartość) oraz dobrostan umysłowy i psychiczny.

Przedstawiamy sześć formatów e-learningu, które już teraz są dostępne w naszej ofercie. Są to metody asynchroniczne co oznacza, że uczestnik zdobywa wiedzę w dowolnym dla siebie czasie. W obecnej sytuacji wywołanej przez Covid-19 obok webinarów jest to najbezpieczniejsza forma zdobywania wiedzy.

MATERIAŁY I INFORMACJE

szkolenia miękkie
Szkolenia miękkie

Najnowsza lista szkoleń miękkich.

Pobierz
szkolenia twarde
Szkolenia twarde

Pobierz listę szkoleń twardych (eksperckich).

Pobierz
Folder informacyjny
Folder informacyjny

Dowiedz się o nas więcej.

Pobierz
Gamma w mediach

Zobacz co piszą o nas media.

Zobacz

Zapraszamy do naszej

gamma Wiki +

Znajdziesz tam:
  • 800 pigułek wiedzy
  • 40 filmów edukacyjnych
  • ~14h nagrań raportów w wersji audiobook i wiele więcej.
Raporty HR
Raporty HR

Okręty flagowe naszej strefy wiedzy w wersji audio.

Video
Video

Szereg koncepcji, narzędzi i idei w wersji video.

Audio
Audio

Audiopigułki wiedzy w drodze do pracy czy w – trakcie spaceru.

Artykuły
Artykuły

Do przeczytania w lub do pobrania w formacie pdf.

strefy wiedzy

WikiGamma
WikiGamma

Autorskie raporty, wartościowy know-how, pigułki wiedzy.

Gamma Q&A
Gamma Q&A

Odpowiedzi na często pojawiające się pytania z obszaru HR.

Artykuły eksperckie
Artykuły eksperckie

Artykuły związane ze szkoleniami eksperckimi.

Video
Video

WikiGamma w formacie video.

Recenzje książek
Recenzje, Stanowiska pracy

Recenzje książek, lista najpopularniejszych zawodów.

Artykuły
Artykuły, Artykuły cd., Prawo

Standardowe informacje z obszaru szkoleń.

Daj nam poznać TWOJE POTRZEBY

Zadzwoń do nas:

tel.: 505 273 550,

ul. Farysa 64
01-971 Warszawa

Znajdź nas na mapie

Zobacz mapę

lub użyj formularza

Kontakt
biuro@projektgamma.pl
tel.: 505 273 550


ul. Farysa 64
01-971 Warszawa
NIP: 113-26-90-108


Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2021 roku.
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.