Gamma sp. j.

Sztuki korporacyjne - Gamma Discover

Sztuki korporacyjne to propozycja skierowana do wszystkich pracodawców, którym zależy na wzmocnieniu zrozumienia misji, wizji oraz wartości firmowych przez pracowników.
12pytan.jpg|3c_managment_banner.jpg|9_lekcji.jpg|AC.jpg|aktywne_sluchanie_pracownikow_1.jpg|aktywne_sluchanie_pracownikow_2.jpg|aktywne_sluchanie_pracownikow_3.jpg|aktywne_sluchanie_pracownikow_podstawy.jpg|analiza_potrzeb_klienta.jpg|analiza_wnetrza.jpg|anna_kazakow_wideo.jpg|artykul_klienta_w_call_center.jpg|artykul_komunikacja_niewerbalna_dystans.jpg|artykul_komunikacja_niewerbalna_mowa_ciala.jpg|artykul_komunikacja_niewerbalna_najpopularniejsze_bledy.jpg|artykul_komunikacja_niewerbalna_podstawy.jpg|artykul_komunikacja_niewerbalna_rozmowa_telefoniczna.jpg|artykul_obsluga_klienta_w_call_center.jpg|artykul_obsluga_trudnego_klienta_metaprogramy.jpg|artykul_obsluga_trudnego_klienta_podstawy.jpg|artykul_obsluga_trudnego_klienta_style_reakcji.jpg|artykul_pierwsze_wrazenie.jpg|artykul_telemarketing_metody_pokonywania_strachu.jpg|artykul_telemarketing_przelamywanie_osobistych_barier.jpg|asertywnosc.jpg|asertywnosc_w_biznesie.jpg|asertywnosc_w_komunikacji.jpg|asertywnosczalozenia.jpg|atmosfera_w_pracy_i_motywownaie_pracownikow_gamma_banner.jpg|atrakcje_w_czasie_szkolenia_wyjazdowego.jpg|atrakcje-wieczorne-gamma-discover.jpg|autoprezentacja_artykuly_banner.jpg|b2bwiki.jpg|bardzo_bardzo_trudny_klient_art_banner_gamma.jpg|bariery_efektywnosci_osobistej_1.jpg|bariery_efektywnosci_osobistej_2.jpg|bariery_efektywnosci_osobistej_3.jpg|bariery_efektywnosci_osobistej_4.jpg|bariery-komunikacyjne.jpg|bariery_komunikacyjne_w_kontakcie_z_pracownikami_bariery_poznawcze.jpg|bariery_komunikacyjne_w_kontakcie_z_pracownikami_bariery_spoleczne.jpg|bariery_komunikacyjne_w_kontakcie_z_pracownikami_czynniki_zewnetrzne.jpg|berzna_obecnosc_banner.jpg|bez_asystentki_ani_ruszt_art_banner_gamma.jpg|biuro_zarzadu_zgodnie_z_prawem_art_banner_gamma.jpg|bledyjezykowe.jpg|bledy_w_zarz_ludzmi_gamma_banner.jpg|błędyost.jpg|budowanie_kultury.jpg|budowanie_marki.jpg|budowanie_osobistej_marki_1.jpg|budowanie_osobistej_marki_2.jpg|budowanie_osobistej_marki_3.jpg|cechy_skutecznego_sprzedawcy.jpg|cechy_sprzedawcy_gamma_art_banner.jpg|cert_na_bycie_dobrym_liderem_art_banner_gamma.jpg|challanger_sale_video.jpg|climb_banner.jpg|climb.jpg|coaching-definicja-coachingu.jpg|coaching-dlugosc-procesu-coachingowego.jpg|coaching.jpg|coaching-kiedy-siegamy-po-coacha.jpg|coachingowa_informacja_zwrotna.jpg|coaching-trener-vs-coach.jpg|coach_wideo.jpg|co_cech_dobrego_managera_gamma_banner.jpg|co_cechuje_najlepszych_sprzedawcow.jpg|co_zatem_kryje_sie_za_tajemniczym_haslem_team_building.jpg|co_zrobic_aby_otworzyc_firme_eventowa.jpg|co_zrobic_by_skutecznie_zwiekszyc_sprzedaz.jpg|csr_pod_skrzydlami_hr.jpg|cwiczenia_na_komunikacje_artykuly_banner.jpg|cykl_zycia_zespolu.jpg|czego_moga_nauczyc_szkolenia_pmi_art_banner_gamma.jpg|czego_ucza_szkolenia_sprzedazowe.jpg|czym_jest_firma_eventowa.jpg|czym-jest-gamma-discover-gamma-discover.jpg|czym_jest_storytelling.jpg|czym_jest_team_building.jpg|czym_jest_wlasciwa_obsluga_klienta_kim_jest_klient.jpg|czym_jest_zmiana.jpg|czy_program_partnerski_pomoze_zwiekszyc_nasza_sprzedaz.jpg|czy_wysylkac_na_szkolenia_pmi_art_banner_gamma.jpg|design_thinking_banner.jpg|design-thinking_banner.jpg|diagnoza_potrzeb.jpg|dobre_szkolenie_z_obslugi_klienta.jpg|dobro_deficytowe_czas_art_banner_gamma.jpg|dobry_manager_art_banner_gamma.jpg|do_celu_banner.jpg|dynamika_konfliktu.jpg|dzialalnosc_charytatywna_jako_mozliwosc_imprezy_firmowej.jpg|editor_b9e43cec44d57d90e0d77adf3912aa7d_e54d62.jpeg|edutainment_banner.jpg|Edutainment_rozwoju_kompetencji_integracji.jpg|efekt-pelza1.jpg|efektywana_komunikacja_szkolenie_art_banner_gamma.jpg|efektywnainformacja.jpg|efektywna_komunikacja_szkolenie_artykuly_banner.jpg|efektywna_sprzedaz_b2b.jpg|efektywnosc_szkolen_biznesowych_i_sprzedazowych.jpg|eksperyment_storytelling.jpg|employerbrandin.jpg|ERG.jpg|escape_rooma_jako_sposob_na_sprawdzenie_twoich_pracownikow.jpg|eventy-gamma-discover.jpg|ewaluacja_1.jpg|ewaluacja_2.jpg|ewaluacja_3.jpg|fazy_rozmowy_telefonicznej_podstawy_i_przygotowanie.jpg|fazy_rozmowy_telefonicznej_wlasciwa_rozmowa.jpg|fazy_rozmowy_telefonicznej_zakonczenie_i_podsumowanie.jpg|feedback2.jpg|feedback3.jpg|feedback_bierna_reakcja.jpg|feedback_lekcewazenie.jpg|feedback_udzielanie_informacji_zwrotnej_1.jpg|feedback_udzielanie_informacji_zwrotnej_2.jpg|feedforward_banner.jpg|finalizacja_sprzedazy_artykuly_banner.jpg|finalizowanie.jpg|firma_zawsze_powinna_isc_naprzod_art_banner_gamma.jpg|firmowy_wyjazd_nad_morze_wszystko_co_powinienes_o_nim_wiedziec.jpg|firmy_szkoleniowe.jpg|fotolia1.jpg|Fotolia_20562949_XS.jpg|Fotolia_28309727_XS.jpg|Fotolia_34092222_XS.jpg|Fotolia_34374526_XS.jpg|Fotolia_36523073_S.jpg|Fotolia_36983078_XS.jpg|Fotolia_39123911_XS.jpg|Fotolia_39595358_XS.jpg|Fotolia_39806982_XS.jpg|Fotolia_42108441_S.jpg|Fotolia_46435082_XS.jpg|Fotolia_47071642_XS.jpg|Fotolia_47547860_XS.jpg|Fotolia_48645624_XS.jpg|Fotolia_48706845_S.jpg|Fotolia_50304945_XS.jpg|Fotolia_51942003_XS.jpg|Fotolia_52177948_XS.jpg|Fotolia_53082648_S.jpg|Fotolia_54809452_XS.jpg|Fotolia_54879630_S.jpg|Fotolia_57315009_XS.jpg|Fotolia_57325101_S.jpg|Fotolia_58632203_XS.jpg|Fotolia_8737291_XS.jpg|fuo.jpg|gallup_banner.jpg|gammaonas.jpg|gamma_to_my.jpg|gamma_to_my_wideo.jpg|gdzie_najlepiej_jechac_na_wyjazd_integracyjny.jpg|generacja_Y_w_natarciu.jpg|gesty_w_negocjacjach.jpg|globalne_trendy_banner.jpg|gry_negocjacyjne.jpg|gry-scenariuszowe-i-larpy-gamma-discover.jpg|gry_team_building.jpg|hr_2016_graf3.jpg|impreza_integracyjna_nad_morzem.jpg|imprezy_firmowe_jako_dodatkowa_korzysc_dla_twoich_.jpg|imprezy_firmowe_jako_dodatkowa_korzysc_dla_twoich_pracownikow_i_ciebie.jpg|imprezy_firmowe_swietna_okazja_do_integracji_calej_firmy.jpg|imprezy_integracyjne_forma_uwalniania_potencjalu_w_twojej_firmie.jpg|imprezy_integracyjne_w_gorach.jpg|indywidualne_vs_grupowe_podejmowanie_decyzji.jpg|innowacyjnosc.jpg|integracja_pracownikow_waznym_elementem_profesjona.jpg|integracja_pracownikow_waznym_elementem_profesjonalnego_przedsiebiorstwa.jpg|inteligentne-projekty-gamma-discover.jpg|internetowe_bazy_danych.jpg|it_banner.jpg|jak_byc_dobrym_sprzedawca.jpg|jak_cie_widza_tak_cie_pisza_art_banner_gamma.jpg|jak_czesto_organizowac_szkolenia_wyjazdowe.jpg|jak_dobrze_przygotowac_sie_do_kontaktu_sprzedazowego.jpg|jakie_bledy_najczesciej_popelniaja_sprzedawcy.jpg|jakie_bledy_popelniaja-managerowie_gamma_banner.jpg|jak_niskim_kosztem_zorganizowac_integracyjna_impreze_firmowa.jpg|jak_optymalizowac_straty_w_czasie_szkolenia_wyjazd.jpg|jak_optymalizowac_straty_w_czasie_szkolenia_wyjazdowego.jpg|jak_poradzic_sobie_z_trudnym_klientem.jpg|jak_prawidlowo_obslugiwac_klienta_w_sklepie.jpg|jak_przygotowac_sie_do_negocjacji.jpg|jak_przyspieszyc_obsluge_klienta.jpg|jak_radzic_sobie_z_trudnym_klientem.jpg|jak_realizowac_wytyczone_cele_art_banner_gamma.jpg|jak_rozpoznac_klamstwo_w_negocjacjach.jpg|jak_rozpoznac_typ_klienta.jpg|jak_sie_zachowac_na_biznes_lunch_by_zyskac_klienta.jpg|jak_skutecznie_sprzedac_swoj_produkt.jpg|jak_skutecznie_sprzedawac.jpg|jak_skutecznie_sprzedawac_w_internecie.jpg|jak_sprzedawac_przez_telefon.jpg|jak_stac_sie_bogatym.jpg|jak_traktowac_pracownikow_gamma_banner.jpg|jak_zagwarantowac_sobie_sukces_w_sprzedazy.jpg|jak_zapewnic_sprawna_pracve_przy_projekcie_pmi_art_banner_gamma.jpg|jak_zorganizowac_szkolenie_wyjazdowe.jpg|jak_zostac_profesjonalnym_kierownikiem_art_banner_gamma.jpg|jak_zwiekszyc_sprzedaz_posiadajac_wlasna_strone.jpg|jeszcze_lepszy_sekreteariat_art_banner_gamma.jpg|jezyk_korzysci_w_kontaktach_z_klientem.jpg|kidnapping_jako_forma_imprezy_integracyjnej.jpg|kierowanie_ludzmi_banner.jpg|kilka_roznic_miedzy_sprzedaza_na_infolinii_a_bezposrednia.jpg|kilka_zabaw_z_wyjazdow_teambuildingowych.jpg|kim_jest_project_manager_art_banner_gamma.jpg|kim_jest_przywodca_banner.jpg|klucz_do_sukcesu_gamma_banner.jpg|kolo.png|komunikacja_artykuly_banner.jpg|komunikacja_a_zarzadzanie.jpg|komunikacja_interpersonalna_artykuly_banner.jpg|komunikacja_interpersonalna_warsztaty_art_banner_gamma.jpg|komunikacja_interpersonalna_w_pracy.jpg|komunikacja_niewerbalna_1.jpg|komunikacja_niewerbalna_2.jpg|komunikacja_szkolenie_program_art_banner_gamma.jpg|komunikacja_warsztatyj_art_banner_gamma.jpg|komunikacja_w_biznesie_szkolenie_artykuly_banner.jpg|komunikacja_werbalna_programatory_lingwistyczne.jpg|komunikacja_werbalna_sposoby_zadawania_pytan.jpg|komunikacja_werbalna_w_obsludze_klienta.jpg|komunikacja_werbalna_zakazane_slowa.jpg|komunikacja_z_podwladnymi_gamma_banner.jpg|koncepcja_marketingu.jpg|korzysci_wyjazdow_szkoleniowych.jpg|kreacja_potrzeby_zwiekszone_zyski.jpg|krotka_forma_banner.jpg|krotka_forma_szkoleniowa_banner.jpg|krzysztof_pilarczyk_wideo.jpg|krzywa_refa.jpg|kultura_organizacyjna_banner.jpg|kurs_asertywnosci.jpg|kurs_rozwiazywania_konfliktow.jpg|leadership_4d_wideo.jpg|leadership_banner.jpg|lejek_sprzedazowy.jpg|lek_przed_sukcesem_i_lek_przed_porazka.jpg|lider_banner.jpg|lidership.jpg|male_triki_antystresowe_art_banner_gamma.jpg|marcin-juchniewicz-gamma-projekt.jpg|marcin_juchniewicz_wideo.jpg|marka osobista.jpg|marketing_spolecznosciowy.jpg|mentoring_banner.jpg|mentoring.jpg|metaprogramy.jpg|metaprogramy_video.jpg|metoda_challanger_2.jpg|metoda_challanger.jpg|metoda_gdt.jpg|metodajahari.jpg|metodyki_agile_banner.jpg|mindmapping.jpg|mini_jakub_snochowski.jpg|model personalny.jpg|model_20personalny.jpg|model_5_dysfunkcji_banner.jpg|model_arte_banner1.jpg|model_arte_banner.jpg|modeldiltsa.jpg|modele_informacj_zwrotnej.jpg|modele_negocjacji_gamma_banner.jpg|modele_sprzedazy_banner_cz_1.jpg|modele_sprzedazy_cz2_wiki_gamma_banner.jpg|model-komfort-ryzyko-panika.jpg|model_z.jpg|motywacja.jpg|mowa_ciala.jpg|mowa_ciala_w_obsludze_klienta.jpg|mowa_niewerbalna_w_prezentacji_1.jpg|mowa_niewerbalna_w_prezentacji_2.jpg|mowa_niewerbalna_w_prezentacji_3.jpg|mowa_niewerbalna_w_prezentacji_4.jpg|na_co_zwracac_uwage_obslugujac_klienta.jpg|najczesciej_popelniane_bledy_jezykowe.jpg|najlepsze_pomysly_na_firmowa_impreze_integracyjna.jpg|najpopularniejsze_obiekcje_i_zastrzezenia.jpg|najwazniejszy_element_asertywnosci_1.jpg|najwazniejszy_element_asertywnosci_2.jpg|najwazniejszy_element_asertywnosci_3.jpg|nasze_10_lat_wideo.jpg|nasze_x_lat.jpg|negatywne_efekty_konfliktow.jpg|negocjacja_i_rozmowa_jako_sposob_rozwiazywania_konfliktow.jpg|negocjacja_manipulacje_art_banner_gamma.jpg|negocjacje_a_sprzedaz.jpg|negocjacje.jpg|negocjacje_ktore_sie_nie_koncza_art_banner_gamma.jpg|negocjacje_w_biznesie_jak_je_prowadzic.jpg|negocjacje_w_sprzedazy_umiejetnosc_rozwiazywania_k.jpg|negocjacje_w_sprzedazy_umiejetnosc_rozwiazywania_konfliktow.jpg|negocjator_handlowy_art_banner_gamma.jpg|negocjujemy_dla_zabawy_art_banner_gamma.jpg|niedocenione_talenty_banner.jpg|nielubiana_sprzedaz_telefoniczna_art_banner_gamma.jpg|niezlomny_negocjator_art_banner_gamma.jpg|NLP.jpg|nowi_w_biznesie_swiatowym_art_banner_gamma.jpg|nowocesny_model_sprzedazy.jpg|nowoczesne_metody_sprzedaży_w_vr_gamma_banner.jpg|obsluga_klienta_banner_art_wiki_gamma.jpg|obsluga_klienta_czas_reakcji.jpg|obsluga_klienta_dlaczego_jest_taka_wazna.jpg|obsluga_klienta_gamma_art_banner.jpg|obsluga_klienta.jpg|obsluga_klienta_na_co_warto_uwazac.jpg|obsluga_klienta_na_infolinii.jpg|obszary_wplywu.jpg|o_czym_powinien_wiedziec_sprzedawca.jpg|od_czego_zaczac_zarz_projektami_artykuly_banner.jpg|odplyw_fachowcow_z_firmy_jak_sobie_radzic.jpg|odpowiednie_podejscie_do_integracji_czynnikiem_gwa.jpg|odpowiednie_podejscie_do_integracji_czynnikiem_gwarantujacym_zadowolenie.jpg|odwrot_od_sprzedazy_relacyjnej.jpg|o_kilku_bledach_w_sprzedazy_b2b.jpg|open_space_technology_banner.jpg|opor_w_grupie.jpg|organizacja_imprez_firmowych.jpg|organizacja_przestrzeni_i_wyglad_zewnetrzny_w_biurze.jpg|organizacja_wyjazdu_integracyjnego_samodzielnie_czy_za_posrednictwem_agencji.jpg|organizowanie_szkolenia_wyjazdowego.jpg|osplay_zespol_choroba_dzialow_sprzedazy_wiki_banner.jpg|o_sprzedazy_na_infolinii_slow_kilka.jpg|ostateczny_etap_sprzedazy_art_banner_gamma.jpg|outplacement.jpg|paintball_jako_ciekawa_realizacja_twojej_imprezy_firmowej.jpg|paintball_jako_ciekawa_realizacja_twojej_imprezy_f.jpg|panowanie_nad_czasem_art_banner_gamma.jpg|panowanie_nad_stresem_artykuly_banner.jpg|pecha_kucha_banner.jpg|pecha_kuchta.jpg|pelna_integracja_firmowa_na_torze_kartingowym.jpg|perfekcyjny_manager_banner.jpg|performance_management_banner.jpg|personalizacja_w_obsludze_klienta.jpg|piotr_szamalek.jpg|piramida_sukcesu.jpg|plan_prezentacji.jpg|po_co_firmie_szkolenie_pmi_art_banner_gamma.jpg|poczucie_szczescia_banner.jpg|podstawowe_narzedzie_do_motywowania_dla_menadzerow.jpg|podstawowe_zasady_profesjonalnej_obslugi_klienta.jpg|podstawy_zarz_projektami_szkolenie_artykuly_banner.jpg|pomidorowe_oblezenie.jpg|pomysl_na_impreze_integracyjna.jpg|po_pierwsze_postawa.jpg|postawamenagerska.jpg|potega_komunikacji_art_banner_gamma.jpg|potrzeba_cecha_korzysc.jpg|power_point.jpg|poziomy_komunikacyjne.jpg|pozytywnamotywacja.jpg|pozytywne_efekty_dzialania_team_buildingu.jpg|pozytywne_skutki_konfliktow.jpg|prawa_negocjatora.jpg|predyspozycje_negocjatora.jpg|prezentacja_na_poziome_emocjonalnym.jpg|prezentacja_produktu_b2b.jpg|prezentowanie_rozwiazan.jpg|proces_tworzenia_zespolu.jpg|profil_motywacyjny_reissa.jpg|profil_talenta.png|prof_obsluga_pacjenta_artykuly_banner.jpg|project_manager_charakterystyka_artykuly_banner.jpg|projekty-csr-gamma-discover.jpg|przebieg_rozmowy.jpg|przyciaganie_klienta_gamma_art_banner.jpg|przyczyny_powstawania_konfliktow_1.jpg|przyczyny_powstawania_konfliktow_2.jpg|przydatne_porady_podczas_obslugi_klienta.jpg|przygotowanie_do_spotkania_z_klientem.jpg|przygotowanie_prezentacji.jpg|przykladowe_cwiczenia_na_podciagniecie_wynikow_sprzedazowych.jpg|przykladowe_scenariusze_teambuildingu.jpg|przyklad_strefa_wiedz1.png|przyklad_strefa_wiedz2.png|przyklad_strefa_wiedz3.png|przyklad_strefa_wiedz4.png|przyklady_odpowiedzi_i_zachowan_w_przypaku_zastrzezen_1_.jpg|przyklady_odpowiedzi_i_zachowan_w_przypaku_zastrzezen_2.jpg|przysz_C5_82osc_zarzadzania_banner.jpg|przyszłosc_zarzadzania_banner.jpg|przyszosc_zarzadzania_banner.jpg|przywodztwo1.jpg|przywodztwo_banner.jpg|przywodztwo_w_czszach_kryzysu.jpg|psychologia_sprzedazy.jpg|raport_hr_2018.jpg|raport_hr_banner.jpg|Raport_HR_Tendencje_w_rozwoju.jpg|raport_jak_hr_moze_wspierac_sprzedaz.jpg|raport_onboarding_banner.jpg|razenie_sobie_z_obiekcjami.jpg|rebelia_mlodych_banner.jpg|recognition.jpg|retencja_pracownikow_banner.jpg|rodzaje_komunikacji_artykuly_banner.jpg|rodzaje_negocjacji.jpg|rola_autorytetu.jpg|rozni_klienci_gamma_art_banner.jpg|rozwiazywanie_konfliktow_artykuly_banner.jpg|rozwiazywanie_konfliktow_diagnoza_obecnej_sytuacji.jpg|rozwiazywanie_konfliktow_formulowanie_problemow.jpg|rozwiazywanie_konfliktow_poszukiwanie_rozwiazan.jpg|rozwiazywanie_konfliktow_przygotowanie_i_rozpoczecie_rozmowy_2.jpg|rozwiazywanie_konfliktow_przygotowanie_i_rozpoczecie_rozmowy.jpg|rozwiazywanie_konfliktow_wprowadzanie_rozwiazan_w_zycie.jpg|rozwiazywanie_konfliktow_wspolne_nazywanie_interes.jpg|rozwiazywanie_konfliktow_wspolne_nazywanie_interesow.jpg|rozwiazywanie_konfliktow_zamykanie_procesu.jpg|rozwiazywanie-problemow1.jpg|rozw_konfliktow_warsztaty_artykuly_banner.jpg|rynek_pracownika.jpg|rywalizacje_sportowe_w_firmie.jpg|scenariusze_team_building.jpg|schemat_procesu_odpowiadania_na_zastrzezenia_i_watpliwosci.jpg|schemat_reagowania_na_zastzezenia.jpg|sciezki_kariery.jpg|serce_kazdej_firmy_art_banner_gamma.jpg|skuteczna_postawa_sprzedawcy.jpg|skuteczna_sprzedaz_jak_budowac_relacje_z_klientem.jpg|skuteczna_sprzedaz.jpg|skuteczna_technika_sprzedazy.jpg|skuteczne_sprzeda_jak_zdobywac_nowych_klientow.jpg|skuteczne_techniki_negocjacyjne_w_biznesie.jpg|skuteczne_zarz_ludzmi_gamma_banner.jpg|skuteczny_sprzedawca_art_banner_gamma.jpg|skuteczny_team_building.jpg|skuteczny_teambuilding.jpg|social_media_w_administracji.jpg|specjalisici_od_zarzadzania_projektami_art_banner_gamma.jpg|sposob_na_zrelaksowany_zespol.jpg|sposoby_przezwyciezania_barier_w_komunikowaniu.jpg|sposoby_radzenia_sobie_z_manipulacja_i_agresja.jpg|sprzedaz_b2b_gamma_art_banner.jpg|sprzedaz_bezposrednia.jpg|sprzedaz_internetowa_a_sklep_facebook.jpg|sprzedaz_internetowa_gamma_art_banner.jpg|sprzedaznaracyjna.jpg|sprzedaz_narracyjna.jpg|sprzedaz_przez_telefon_jak_powinna_wygladac_pierwsza_rozmowa_z_klientem.jpg|sprzedaz_przez_telefon.jpg|sprzedaz_telefoniczna_co_i_jak.jpg|sprzedaz_telefoniczna_gamma_art_banner.jpg|sprzedaz_tel_gamma_banner.jpg|sprzesdaz_gamma_art_banner.jpg|standardy_obslugi_klienta_dlaczego_sa_takie_wazne.jpg|storytelling.jpg|stosowanie_technik_sprzedazy_art_banner_gamma.jpg|strategicznakarta.jpg|strategie_radzenia_ze_stresem_banner.jpg|strategie_rozwoju.jpg|stres2.jpg|stres.jpg|stresujaca_praca_stresujacae_zycie_prywatne_art_banner_gamma.jpg|style_negocjacji_w_biznesie.jpg|style_reakcji_w_sytuacjach_konfliktowych.jpg|style_reakcji_w_sytuacjach_konfliktowych_kompromis.jpg|style_reakcji_w_sytuacjach_konfliktowych_rywalizacja.jpg|style_reakcji_w_sytuacjach_konfliktowych_uleganie.jpg|style_reakcji_w_sytuacjach_konfliktowych_unikanie.jpg|style_reakcji_w_sytuacjach_konfliktowych_wspolpraca.jpg|style_reakcji_w_sytuacjach_konfliktowych_wspolprac.jpg|style_rozwiazywania_konfliktow_1.jpg|style_rozwiazywania_konfliktow_2.jpg|style_rozwiazywania_konfliktow_brak_rozwiazania.jpg|style_rozwiazywania_konfliktow_na_pol_wygrany_na_pol_przegrany.jpg|style_rozwiazywania_konfliktow_przegrany_wygrany.jpg|style_rozwiazywania_konfliktow_wygrany_przegrany.jpg|style_rozwiazywania_konfliktow_wygrany_wygrany.jpg|style_uczenia_sie_ludzi_doroslych_1.jpg|style_uczenia_sie_ludzi_doroslych_2.jpg|sukcesja_w_firmie.jpg|sukcesja_w_zakladach_produkcyjnych.jpg|Sytuacja_awansu_wewnetrznego.jpg|szkolene_z_negocjacji_zakupowych_z_elementami_perswazji.jpg|szkolenia_dla_sprzedwcow_artykuly_banner.jpg|szkolenia_outdoor.jpg|szkolenia_outdoorowe_jak_wygladaja_koszty.jpg|szkolenia_sprzedaz_gamma_art_banner.jpg|szkolenia_sprzedazowe.jpg|szkolenia_sprzedazowe_test.jpg|szkolenia_sprzedwcow_artykuly_banner.jpg|szkolenia_wyjazdowe_gwarancja_jakosci_firmy.jpg|szkolenia_wyjazdowe_jako_system_motywacyjny.jpg|szkolenia_z_najskuteczniejszych_technik_negocjacji.jpg|szkolenia_z_negocjacji_biznesowych.jpg|szkolenia_z_przywodztwa_banner.jpg|szkolenie_gdzie_najlepiej_zorganizowac.jpg|szkolenie_prezentacja_art_banner_gamma.jpg|szkolenie_sprzedazowe_jak_wybrac_odpowiednie.jpg|szkolenie_techniki_i_strategii_negocjacji.jpg|szkolenie_technik_sprzedazy_posredniej.jpg|szkolenie_wystapienia_publiczne_art_banner_gamma.jpg|szkolenie_zarz_czasem_artykuly_banner.jpg|szkolenie_zarz_projektami_artykuly_banner.jpg|szkolenie_z_autoprezentacji_art_banner_gamma.jpg|szkolenie_ze_sprzedazy_bezposredniej.jpg|szkolenie_z_negocjacji_handlowych_artykuly_banner.jpg|szkolenie_z_negocjacji_zakupowych_artykuly_banner.jpg|szkolenie_z_wystapien_publicznych_art_banner_gamma.jpg|szkol_na_stanowisku_kierowniczym_banner.jpg|sztuka_finalizacji_sprzedaży_gamma_banner.jpg|sztuka_umawiania_spotkan_mowienie.jpg|sztuka_umawiania_spotkan_sluchanie.jpg|sztuka_umawiania_spotkan_techniki.jpg|sztuki-korporacyjne-gamma-discover.jpg|talent.jpg|team_building_a_sport.jpg|team_building_dla_windykacji.jpg|team_building_wady_i_zalety.jpg|team_building_w_malej_firmie.jpg|technika_mus_altenatywny_sposob_na_radzenie_sobie_.jpg|technika_mus_altenatywny_sposob_na_radzenie_sobie_z_obiekcjami.jpg|techniki_negocjacji_artykuly_banner.jpg|techniki_negocjacyjne.jpg|techniki_perswazji.jpg|techniki_radzenia_sobie_z_zastrzezeniami.jpg|techniki_skutecznej_sprzedazy_przez_internet.jpg|techniki_sprzedazy_artykuly_banner.jpg|techniki_sprzedaży_artykuly_banner.jpg|techniki_wplywu_spolecznego.jpg|techniki_zarzadzania_czasem1.jpg|techniki_zarzadzania_czasem.jpg|telesprzedaz_artykuly_banner.jpg|tendencje_w_rozwoju_wiki_banner.jpg|Teoria Herzberga.jpg|trema_banner.jpg|trening_mentalny_banner.jpg|trening_mentalny_flow.jpg|trudne_sytuacje_w_pracy_trenera_1.jpg|trudne_sytuacje_w_pracy_trenera_2.jpg|trudne_sytuacjie_z_pracownikami_1.jpg|trudne_sytuacjie_z_pracownikami_2.jpg|trudne_sytuacjie_z_pracownikami_brak_systematycznosci.jpg|trudne_sytuacjie_z_pracownikami_pracownik_nadmiernie_dyskutujacy.jpg|trudne_sytuacjie_z_pracownikami_pracownik_nadmiern.jpg|trudne_sytuacjie_z_pracownikami_pracownik_ze_zlym_nastawieniem.jpg|trudne_sytuacjie_z_pracownikami_pracownik_z_gorszymi_wynikami.jpg|trudne_sytuacjie_z_pracownikami_pracownik_zle_relacje_z_innymi_czlonkami_zespolu.jpg|trudne_sytuacjie_z_pracownikami_problemy_osobiste.jpg|trudne_sytuacjie_z_pracownikami_rywalizacja_z_przelozonym.jpg|turkus_banner.jpg|tutoring.jpg|typy_osobowosci_jung_banner.jpg|udane_negocjacje_meidzynarodowe_art_banner_gamma.jpg|uklad_cieply.jpg|uklad_dystansu_i_braku_zainteresowania.jpg|uklad_oko_w_oko.jpg|uklad_podczas_rozmowy.jpg|uklad_przyjacielsko_wspolpracujacy.jpg|uprzejmosc_wazny_aspekt_obslugi_klienta.jpg|ustalenie_celow_na_pierwszy_kontakt.jpg|v_cechy_sprzedawcy_zapewniajace_efektywna_sprzedaz.jpg|v_co_to_jest_team_building.jpg|v_dobry_team_building.jpg|v_escape_room.jpg|v_gry_i_zabawy.jpg|v_gry_planszowe_a_team_building.jpg|v_indywidualizm_w_team_building.jpg|v_jak_sprzedawac_skutecznie_i_bez_stresu.jpg|v_kregle_jako_element_integracji.jpg|v_kto_jest_klientem.jpg|v_mlody_zespol_i_team_building.jpg|v_niezawodne_techniki_sprzedazy.jpg|v_piknik_rodzinny.jpg|v_pomiedzy_rozrywka_a_szkoleniem.jpg|v_sektor_b2b.jpg|v_skuteczna_negocjacja_w_biznesie.jpg|v_skuteczna_sprzedaz_przez_internet.jpg|v_skuteczna_sprzedaz_telefoniczna.jpg|v_splyw_kajakowy.jpg|v_sprzedaz_ubezpieczen_na_zycie.jpg|v_szkolenia_na_profesjonalnego_sprzedawce.jpg|v_team_building_a_rachunek_ekonomiczny.jpg|v_team_building_a_utrzymanie_pracownika.jpg|v_team_building_a_wyjazdy_integracyjne.jpg|v_team_building.jpg|v_team_building_poprzez_sport.jpg|v_teoria_team_buildingu.jpg|v_wieksze_zyski_bez_obnizania_cen.jpg|v_wyjazd_integracyjny_a_team_building.jpg|v_wyjazdy_integracyjne.jpg|v_zorganizowanie_dobrego_wyjazdu_integracyjnego.jpg|warsztaty_asertywnosci_artykuly_banner.jpg|warsztaty_asertywnosci.jpg|warsztaty_dla_managerow_banner.jpg|warsztaty-integracyjne-gamma-discover.jpg|warsztaty_komunikacji_interpersonalnej_art_banner_gamma.jpg|warsztaty_z_asertywnosci_1_artykuly_banner.jpg|warsztaty_z_komunikacji_artykuly_banner.jpg|warsztaty_z_komunikacji_interpersonalnej_art_banner_gamma.jpg|wikizdjcia9.jpg|wikizdjecia3.jpg|wikizdjecia4.jpg|wikizdjecia6.jpg|wikizdjecia8.jpg|wikizdjecie2.jpg|wikizdjeia5.jpg|wirtualny_zespol_banner.jpg|witold_salski_mini.jpg|wizerunek_firmy.jpg|wizja_misja_firmy.jpg|wolontariat_pracowniczy_banne.jpg|wolontariat_pracowniczy_banner.jpg|wplyw_znieksztalcen_percepcyjnych_na_konflikt.jpg|wprowadzanie_zmian_w_firmie_banner.jpg|wprowadzenie_do_automotywacji.jpg|w_swojej_firmie_postaw_na_kulinaria.jpg|wyjazd_integracyjny_ile_powinien_trwac.jpg|wykorzystac_potencjal_yz.jpg|wywieranie_wplywu_wprow.jpg|y_certyfikowany_project_manager_szkolenie.jpg|y_narzedzia_do_zarzadzania_projektami.jpg|y_nauka_negocjacji.jpg|y_nowoczesne_techniki_sprzedazy.jpg|y_profesjonalne_szkolenie_z_obslugi_klienta_telefonicznego.jpg|y_skuteczne_negocjacje_biznesowe.jpg|y_skuteczny_project_manager_szkolenie.jpg|y_szkolenia_dla_przedstawicieli_handlowych.jpg|y_szkolenia_sprzedazowe.jpg|y_szkolenia_z_obslugi_klientow_ubezpieczeniowych.jpg|y_szkolenie_z_kierowania_zespolem.jpg|y_szkolenie_z_zarzadzania_zespolem_handlowym.jpg|y_techniki_sprzedazy_czy_manipulacja.jpg|y_uniwersalne_zasady_w_profesjonalnej_obsludze_klienta.jpg|y_zabawa_w_negocjacjie.jpg|zadania_sprzedawcy_gamma_art_banner.jpg|zadowolony_klient_art_banner_gamma.jpg|zapobieganie_konfliktom_w_organizacji.jpg|zarzadzanie_oparte_na_uzdolnieniach_banner.jpg|zarzadzanietalnetami.jpg|zarzadzanie_wizerunkiem_pod_katem_prezentacji.jpg|zarzdaniezmiana2.jpg|zarzdzanie.jpg|zarZ_ludzmi_zasady_gamma_banner.jpg|zarz_przestrzenia.jpg|zarz_strategiczne.jpg|zarz_wiekiem.jpg|zarz_zespolem_banner.jpg|zarz_zespolem_skzolenie_artykuly_banner.jpg|zarz_zmiana_banner.jpg|zasady_informacji_zwrotnej.jpg|zasady-kreatywnego_myslenia.jpg|zasady_podczas_kontaktu_z_klientami.jpg|zasady_postepowania_w_poszczegolnych_sferach_konfliktu_1.jpg|zasady_postepowania_w_poszczegolnych_sferach_konfliktu_2.jpg|zasady_skutecznej_sprzedazy.jpg|zasady_skutecznej_sprzedaży_gamma_banner.jpg|zasad_zarz_ludzmi_gamma_banner.jpg|zastosowaniewplywu.jpg|zdjeciawiki7.jpg|zeglarstwo_walka_czy_gra_z_zywiolem_i_co_do_tego_ma_twoja_firma.jpg|zgoda_buduje_art_banner_gamma.jpg|zlodzieje_czasu.jpg|zmiany_tech_wsrod_pracy_banner.jpg|zmiany_w_dirmie_banner.jpg|z_punktu_widzenia_szefa_obsluga_klienta.jpg|zrozumienie_procesu_zmian.jpg marcin_juchniewicz_wideo.jpg 517Rows - 520

Zobacz szkolenia powiązane z tym tematem

ODKRYJ NOWE MOŻLIWOŚCI! Kreatywność dla każdego – jak być (bardziej) pomysłowym?
ODKRYJ NOWE MOŻLIWOŚCI! Kreatywność dla każdego – jak być (bardziej) pomysłowym?

Kreatywność zapobiega poddaniu się automatyzmom i rutynie oraz pozwala czuć się bardziej użytecznym – kreatywne pomysły, które da się zastosować w praktyce, przyniosą pożytek firmie, klientom i samym pracownikom. Uczestnicy warsztatów poznają techniki pobudzające kreatywność, przeanalizują przykłady kreatywnych działań i wezmą udział w praktycznych ćwiczeniach, pomagających w rozwinięciu kreatywności.

MATRIX, CZYLI JAK ZOSTAĆ WYBRAŃCEM – prawdziwa droga menedżera.
MATRIX, CZYLI JAK ZOSTAĆ WYBRAŃCEM – prawdziwa droga menedżera.

W trakcie warsztatów, wykorzystując ogólnie fabułę filmową, prześledzimy trajektorię zmian, charakterystyczną dla ludzkiego życia i naszej pracy. To będzie coś innego niż tradycyjne „zarządzanie zmianą”  każdy lider będzie mógł dostrzec, jaką faktyczną zmianę do świata wnoszą jego działania i z czym to się wiąże dla niego i innych. Dzięki takiemu podejściu menedżerowie z większą świadomością mogą planować i skutecznie wdrażać swoje zamierzenia w życie, lepiej wykorzystywać własny potencjał i potencjał innych (zarówno sojuszników, jak i przeciwników projektów), łatwiej przewidywać i lepiej radzić sobie z przeciwnościami i trudnościami, sprawniej znajdować dla siebie wsparcie i efektywnie domykać projekty; ucząc się również, że naturalne i pożądane jest nagradzanie za osiągane wyniki i świętowanie sukcesu.

GWIEZDNE WOJNY, CZYLI Z CZYM TAK NAPRAWDĘ ZMAGAMY SIĘ W NASZEJ PRACY. (Prawie!) cała prawda o podejściu do biznesu.
GWIEZDNE WOJNY, CZYLI Z CZYM TAK NAPRAWDĘ ZMAGAMY SIĘ W NASZEJ PRACY. (Prawie!) cała prawda o podejściu do biznesu.

„Gwiezdne wojny” są niezwykłą filmową sagą, która od 40 lat podbija serca publiczności na całym świecie, bez względu na język, kulturę czy wiek. W „Gwiezdnych wojnach” – jak w każdej dobrej opowieści – przebrzmiewają pewne uniwersalne prawdy, które dotyczą każdego z nas (tego, jak żyjemy, jak pracujemy, jak działamy w relacjach z innymi ludźmi).

877 881 871
Obecna strona
Sztuki korporacyjne - Gamma Discover
...DLACZEGO GAMMA ...STREFA WIEDZY ...MATERIAŁY I INFORMACJE ...JAK NAS OCENIAJĄ KLIENCI

Misja naszej firmy to „bierzemy odpowiedzialność za rezultaty” . Według nas szkolenia handlowe są inwestycją w rozwój firmy, i jak każda inwestycja, powinna prowadzić do jasno określonych rezultatów biznesowych. Projekty, w których określamy, mierzymy i realizujemy cele biznesowe postawione przed projektem szkoleniowym dają nam i Klientom największą satysfakcję. Proponujemy realizację szkoleń poprzez zaspokojenie potrzeb trzech grup odbiorców projektu szkoleniowego: działu HR, uczestników oraz ich przełożonych. Projektując szkolenia ze sprzedaży uwzględniamy perspektywę biznesową.

Edutainment rozwoju kompetencji i integracji3536
Edutainment rozwoju kompetencj ...

Usiądźmy wygodnie w fotelu, popatrzmy w niebo za oknem i zobaczmy dział HR za ...

Profil motywacyjny Reissa3565
Profil motywacyjny Reissa ...

Profil motywacyjny RMP opracowany został w 1998 roku przez Stevena Reissa i jego ...

Social media  w administracji publicznej3579
Social media w administracji ...

Czy jesteśmy przygotowani na rozwiązywanie kryzysów społecznych na poziomie ...

...

Dariusz Wiśniewski

Zastępca dyrektora Centrum rozwoju zawodowego MSZ
...
Projekty szkoleniowe Gammy zawierają moduły mierzące efektywność szkolenia. Pozwalają ocenić firmę szkoleniową oraz rozwój poszczególnych uczestników.
...
...

Katarzyna Krzemińska

HR Manager, Syngenta
...
Wreszcie trenerzy, którzy sami potrafią sprzedawać.
...
...

Bartosz Łuczak

Dział szkoleń, Decathlon
...
Ich siłą są trenerzy – mają doświadczenie, wiedzę, umiejętności. Widać, że lubią to, co robią i że są w tym bardzo dobrzy.
...
...

Iwona Matysiak

Dyrektor ds. badań i analiz, Radio Eska
...
Ich szkolenia menadżerskie były bodźcem do wprowadzenia nowych narzędzi zarządczych
...
...

Łukasz Kawęcki

Dyrektor biura reklamy, Wydawnictwo Murator
...
Potrafią rozwiązywać problemy na bieżąco. Nie pozostawiają żadnych kwestii niewyjaśnionych.
...
...

Elżbieta Wolniak

Unit Manager, ING Nationale Nederlanden
...
Ich szkolenia są spektakularne – zarówno pod względem proponowanych narzędzi, jak i atmosfery.
...
...

Joanna Dutkowska

Dział personalny, Infosys BPO
...
Gammę cenimy za innowacyjność – ich autorskie ćwiczenia i symulacje potrafią zaangażować nawet bardzo wymagających pracowników.
...
...

Katarzyna Koltarska

Dyrektor personalny Samsung Electronics
...
Gamma to znakomici trenerzy, autorskie know-how oraz duży nacisk na efektywność proponowanych rozwiązań.
...
...

Beata Olszewska

Dział personalny, Polska Grupa Farmaceutyczna
...
Ankiet i testy szkoleniowe mówią jedno – pracownicy nie tylko zyskują wiedzę i nowe techniki, ale także świetnie się bawią – dla nas to cenna wartość.
...
...

Marek Noster

Dyrektor ds. szkoleń i rozwoju, Alior Bank
...
Mocnym punktem Gammy są na pewno trenerzy – przygotowani, mający świetny kontakt z grupą oraz posiadający bogate doświadczenie biznesowe.
...
...

Łukasz Sowiński

Kierownik Działy Szkoleń, Real
...
Doświadczenie, elastyczność i zrozumienie dla procesów, które przebiegają w naszej organizacji, to powody dla których warto korzystać ze szkoleń Gammy.
...

SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI

Porozmawiamy o twoich potrzebach
tel: 22/266 08 48, tel. kom.: 505 273 550, biuro@projektgamma.pl
*wymagane
© Gamma sp. j. ul. Mysłowicka 15, 01-612 Warszawa. Wszelkie prawa zastrzeżone