Opiekun klienta
Opiekun Klienta to osoba, która odpowiada w danej firmie za pozyskiwanie nowych klientów oraz opiekę nad obecnymi.

Opiekun Klienta to osoba, która odpowiada w danej firmie za pozyskiwanie nowych klientów oraz opiekę nad obecnymi. Do głównych obowiązków pracownika na tym stanowisku należy m.in.: aktywna sprzedaż usług/produktów, realizacja celów sprzedażowych, obsługa dokumentacji sprzedażowej, pozyskiwanie nowych klientów oraz budowanie oraz utrzymywanie relacji z obecnymi klientami.
Techniki prezentacji „mniej znaczy więcej”
Skuteczność przekazu podnosimy poprzez zmianę formy i jego treści. W Online jedno i drugie nie jest tak intuicyjne jak w świecie spotkań bezpośrednich. Warto wiec… HR może i powinien pełnić rolę kluczowego partnera dla biznesu. Jeśli chcesz mieć realny wpływ, musisz być o dwa kroki przed wyzwaniami.
Dlatego tak ważne jest, aby mieć zaufanego partnera, który pomoże mądrze Ci się rozwijać.
Nasz „360° Newsletter HR” powstał właśnie w tym celu. Sprawdź i działaj pewniej.