Specjalista ds. rekrutacji

Specjalista ds. Rekrutacji i Selekcji to osoba, która jest odpowiedzialna za proces rekrutacji. Do głównych obowiązków pracownika na tym stanowisku należy m.in.: samodzielne prowadzenie procesu rekrutacji i selekcji kandydatów.

22 maja 2019
zdjęcie - Specjalista ds. rekrutacji

Specjalista ds. rekrutacji - opis stanowiska pracy.

Specjalista ds. Rekrutacji i Selekcji to osoba, która jest odpowiedzialna za proces rekrutacji. Do głównych obowiązków pracownika na tym stanowisku należy m.in.: samodzielne prowadzenie procesu rekrutacji i selekcji kandydatów, w tym prowadzenie rozmów kwalifikacyjnych i testów psychologicznych. Osoba na tym stanowisku zamieszcza ogłoszenia rekrutacyjne w internecie i prasie, reprezentuje firmę na Targach Pracy, prowadzi bazę danych CV.

Do obowiązków osoby na tym stanowisku należy samodzielne prowadzenie procesów rekrutacji kandydatów na różne stanowiska, sporządzanie i aktualizacja ogłoszeń rekrutacyjnych w mediach a także tworzenie programów praktyk i staży oraz współpraca z biurami karier, uczelniami oraz szkołami zawodowymi i koordynowanie procesu onboardingowego.

Specjalista ds. rekrutacji - wymagania dla stanowiska.

Od kandydatów na stanowisko specjalisty ds. rekrutacji wymaga się:

  • Wykształcenia wyższego
  • Doświadczenia na samodzielnym stanowisku w rekrutacji (w konkretnej branży wymagają zazwyczaj 3 lat doświadczenia)
  • Wysokiego poziomu umiejętności komunikacji z różnymi poziomami w organizacji,
  • Jeśli firma jest międzynarodowa, wymagana jest również znajomość j. angielskiego
  • Dużej samodzielności w działaniu, dobrej organizacji pracy własnej


Specjalista ds. rekrutacji - Obowiązki na stanowisku pracy.

Do obowiązków osoby na tym stanowisku należy samodzielne prowadzenie procesów rekrutacji kandydatów na różne stanowiska, sporządzanie i aktualizacja ogłoszeń rekrutacyjnych w mediach a także tworzenie programów praktyk i staży oraz współpraca z biurami karier, uczelniami oraz szkołami zawodowymi i koordynowanie procesu onboardingowego.

Stanowiska pracy związane z: Specjalista ds. rekrutacji
Asystentka ds. administracji, HR Business Partner, Młodszy specjalista ds. kadr i płac,

ZOBACZ LOSOWE ARTYKUŁY Z NASZEJ STREFY WIEDZY

Ta metoda jest wykorzystywana również do poszukiwania kreatywnych rozwiązań. Może być praktykowana  indywidualnie, jak i grupowo. Jest znakomitym narzędziem dla menadżera do wszechstronnej analizy firmowych projektów i podsuwanych przez współpracowników pomysłów.

Masz wrażenie, że zespół, którym zarządzasz nie pracuje na miarę swoich prawdziwych możliwości? Trudno ci dostrzec u nich zaangażowanie, energię i chęć podnoszenia wyników? Sprawiają wrażenie, że aktualny stan ich zadowala? To możliwe. A nawet wielce prawdopodobne. Większość ludzi bowiem nie stawia sobie samym ambitnych celów. To całkiem sensowna strategia z punktu widzenia dbania o swoją samoocenę: po co mamy fundować sobie szansę na porażkę?

Menedżerowie na poziomie deklaracji twierdzą, że kreatywność i innowacyjność to podstawowe czynniki niezbędne do dynamicznego rozwoju każdego biznesu. Niestety nie przekładają teorii na praktykę. Pracownicy naciskani i pośpieszani przez kadrę kierowniczą nie mają czasu na pracę koncepcyjną i szukanie twórczych rozwiązań.

Ty decydujesz o tym, na co poświęcasz określoną ilość czasu. Zastanów się ile czasu poświęcasz na realizację tego co jest dla ciebie naprawdę ważne?
Większość działów sprzedażowych pracuje albo na zamówieniach od stałych klientów albo na leadach sprzedażowych z akcji marketingowych (mailingi, zapytania ofertowe itp.). Taka sytuacja prowadzi do uśpienia zespołu. Handlowcy mają poczucie, że nieustannie pracują na wysokich obrotach, a sprzedaż jest realizowana wyłącznie dzięki ich działaniom. Jest jednak różnica między zbieraniem zamówień i obsługą stałych klientów (farmerstwo), a prawdziwą sprzedażą – zdobywaniem nowych klientów (hunting).
Gamma - newsletter

Newsletter

Bądź na bieżąco z nowymi treściami wikiGammy. Zapisz się do naszego newslettera.

Zapraszamy do naszej

strefy wiedzy

WikiGamma
WikiGamma

Autorskie raporty, wartościowy know-how, pigułki wiedzy.

Gamma Q&A
Gamma Q&A

Odpowiedzi na często pojawiające się pytania z obszaru HR.

Artykuły eksperckie
Artykuły eksperckie

Artykuły związane ze szkoleniami eksperckimi.

Wideo
Wideo

WikiGamma w formacie video.

Recenzje książek
Recenzje, Stanowiska pracy

Recenzje książek, lista najpopularniejszych zawodów.

Artykuły
Artykuły, Artykuły cd., Prawo

Standardowe informacje z obszaru szkoleń.

Daj nam poznać

TWOJE POTRZEBY

Zadzwoń do nas:

tel: 22/266 08 48,

tel. kom.: 505 273 550,



E-mail:
biuro@projektgamma.pl

ul. Mysłowicka 15
01-612 Warszawa

Znajdź nas na mapie

Zobacz mapę



lub użyj formularza

Kontakt
biuro@projektgamma.pl
tel: 22/266 08 48,
tel. kom.: 505 273 550

ul. Mysłowicka 15
01-612 Warszawa
NIP: 113-26-90-108

Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2019 roku.
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.