Lean managment - poziom menedżerski - LIDER

Lean Management - Lider

Lean Management

Lean to filozofia działania biznesowego wywodząca się z Japonii, która polega na nieustannym eliminowaniu marnotrawstw i dokonywaniu ciągłych usprawnień w każdym obszarze funkcjonowania organizacji. Zapraszamy na szkolenie menedżerskie z lean managementu.

IDEA SZKOLENIA

Lean to filozofia działania biznesowego wywodząca się z Japonii, która polega na nieustannym eliminowaniu marnotrawstw i dokonywaniu ciągłych usprawnień w każdym obszarze funkcjonowania organizacji.

Poziom LIDER przeznaczony jest dla osób, które ukończyły szkolenie ADEPT i chcą rozwijać swoje kompetencje w zakresie budowania kultury Lean w swoich organizacjach. Uczestnicy nabędą kompetencje związane z przewodzeniem zespołom w kulturze Lean – zarówno w warstwie narzędziowej jak również służącym zmianie postaw współpracowników.

Podczas szkolenia poruszone będą zagadnienia dotyczące każdego newralgicznego procesu biznesowego. Zakres szkolenia obejmuje umiejętności nie tylko niezbędne do skutecznego kierowania w firmie stosującej rozwiązania Lean ale także pozwalające zarządzać ich wdrażaniem oraz utrzymanie pozytywnych efektów w długiej perspektywie czasu.


GRUPA DOCELOWA:

  • Managerowie liniowi,
  • Średnia kadra zarządzająca,
  • Dyrektorzy, członkowie Zarządów.


SZKOLENIE ROZWIJA NASTĘPUJĄCE UMIEJĘTNOŚCI/KOMPETENCJE:

  • Umiejętności pozwalające na wdrożenie systemów zarządzania jakością.
  • Umiejętności związane z projektowaniem i wdrożeniem systemu autonomicznego utrzymania ruchu.
  • Umiejętności zarządzania jakością w firmach usługowych, administracji i działach nieprodukcyjnych. Prowadzenie projektów metodą Kart A3.
  • Moderacja sesji problem solving.
  • Zaawansowane narzędzia rozwiązywania problemów.


METODA:
Szkolenie prowadzone jest aktywnymi metodami warsztatowymi, pozwalającymi uczestnikom zrozumieć, doświadczyć i ćwiczyć wybrane umiejętności (ćwiczenia, symulacje, eksperymenty edukacyjne, itp.).

Metoda warsztatowa zakłada maksymalny i aktywny udział uczestników przy zminimalizowaniu tradycyjnych sposobów przekazywania wiedzy.
Swoją wyjątkową skuteczność zawdzięcza:

  • uczeniu się przez doświadczenie
  • wytworzeniu osobistego zaangażowania

Warsztat bazuje na dynamice grupy i wykorzystaniu potencjału uczestników. Pomiędzy modułami szkolenia przewidziana jest praca wdrożeniowa dla uczestników szkolenia, by mogli w swoim środowisku pracy przetestować zdobyte umiejętności.

Fakty szkoleniowe
1
Przeszkoliliśmy ponad 40000 dyrektorów, menedżerów, kierowników i naczelników.
2
W Akademiach menedżerskich, w których mierzyliśmy efektywność (47 projektów 286 dni szkol.) poziom kompetencji wzrósł średnio o 16%.
3
Pracujemy na poziomie kompetencji (wiem co i jak mam zrobić), motywacji (wierzę, że warto), postawy (zamierzam to zrobić) , wdrożenia (follow up)
Zgodnie z badaniami przeprowadzonymi przez amerykańskie centrum Center for American Progress, koszt zastąpienia pracowników wynosi około 16% ich rocznego wynagrodzenia. W przypadku menadżera zwiększa się do 100%.
SZKOLENIE ZAMKNIĘTE
Szkolenie odbywa się w siedzibie firmy na terenie całej Polski.
Czy możesz uzyskać 50-80%
dofinansowanie do
szkolenia poprzez BUR?
Najpierw zła informacja (dla niektórych) – firmy z woj. mazowieckiego i pomorskiego oraz te, które zatrudniają powyżej 250 os. nie mogą korzystać z BUR. Są od tego wyjątki:
  • firmy z woj. mazowieckiego i pomorskiego – jeśli mają oddziały w innych województwach to mogą szkolić tam zatrudnione osoby
  • duże przedsiębiorstwa z pozostałych 14 województw mogą szkolić osoby na kontraktach menedżerskich, rozliczających się fakturą, pracowników franczyz oraz zatrudnianych przez zewnętrznych partnerów

    Możesz skorzystać z dofinansowania BUR?

    od 50 do 80% dofinansowania do szkolenia z Europejskiego Funduszu Społecznego na wszystkie szkolenia Gamma.

    1

    Skontaktuj się z nami przez formularz na tej stronie albo telefonicznie.

    2

    Dowiesz się od nas jak dostać dofinansowanie.

    3

    Rozwijaj swoje umiejętności z firmą szkoleniową nr 1 w Polsce.

    4

    Wykorzystaj nowo zdobyte umiejętności do rozwoju swojej kariery!
     

    PROGRAM SZKOLENIA

    Total Quality Management – narzędzia do zarządzania jakością.

    • Elementy metody – czym jest jakość, jakie są następstwa nieprzestrzegania norm jakościowych, skutki „nadjakości”
    • Model jakościowy według Deminga
    • Przegląd metod, narzędzi, technik TQM
    • FMEA
    • Projektowanie zgodne z Poka Yoke
    • Statystyczna kontrola procesu

    Total Productive Maintenance – zarządzanie parkiem maszynowym i autonomiczne utrzymanie ruchu.

    • Budowa systemu TPM – 7 poziomów
    • Etapy samodzielnej konserwacji
    • Definicje wskaźników opisujących system utrzymania ruchu
    • Zarządzanie wizualne w systemie TPM
    • Zadania operatorów maszyn i pracowników utrzymania ruchu w systemie TPM
    • KOBETSU KAIZEN – rozwiązywanie problemów z parkiem maszynowym.
    • Standaryzacja konserwacji maszyn
    • Audytowanie systemu TPM
    • System szkoleń w TPM

    Total Service Management – zarządzanie usługami, sprzedażą i administracją.

    • Świadomość marnotrawstwa w sektorze usług i administracji
    • 6 poziomów efektywności w sektorze usług i administracji
    • Podnoszenie jakości pracy zespołowej
    • Optymalizacja procesów z perspektywy oczekiwań klienta (wewn. i zewn.)

    Total Flow Management – zarządzanie płynnością przepływu procesów.

    • Rodzaje przepływów w przedsiębiorstwie
    • Just In Time w identyfikacji i eliminacji marnotrawstwa
    • Organizacja procesu (one-piece-flow, SMED)
    • Balansowanie pracy i zapobieganie przeciążeniom pracowników
    • Mizusumashi i Kanban – systemy zasilania procesów

    Zarządzanie projektami KAIZEN za pomocą Kart A3.

    • Tworzenie zindywidualizowanych Kart A3
    • Planowanie i przebieg realizacji projektu prowadzonego metodą Kart A3
    • Zakres zadań i odpowiedzialności w zależności od pełnionej roli w projektach
    • Zarządzanie wieloma projektami – ich wzajemne oddziaływanie i dystraktory
    • Zarządzanie wizualne projektami wg. metody Kart A3
    • Zaawansowane narzędzia problem solving

    Pomiary procesowe w miejscu powstawania wartości dodanej

    • Projektowanie KPI i KRI
    • Powiązania pomiędzy wskaźnikami
    • Cel i sens robienia pomiarów
    • Audyt jako narzędzie rozwoju a nie represji

    VOUCHER SZKOLENIOWY
    NA 2019 R.

    Klienci, dla których Gamma zrealizowała szkolenia:

    KORZYŚCI DLA ORGANIZACJI:

    • Możliwość wdrożenie systemu zarządzania jakością.
    • Możliwość wdrożenia kompleksowego systemu utrzymania ruchu i autonomicznej konserwacji maszyn.
    • Możliwość zbudowania procesów usługowych, sprzedażowych, administracyjnych w oparciu o Lean Management.
    • Zbudowanie systemu zarządzania optymalizacją procesów w oparciu o metodę Kart A3.

    KORZYŚCI DLA PRACOWNIKA:

    • Włączenie się na zasadzie właścicielstwa procesowego w optymalizację działania firmy.
    • Uzyskanie realnego wpływu na utrzymanie jakości i ciągłą poprawę realizowanych procesów.

    KORZYŚCI WSPÓLNE:

    TRENERZY SZKOLENIA

    OPINIE O SZKOLENIACH

    Konsultant szkolenia

    Szybki kontakt

    Patrycja Michałowska

    Front Desk Manager
    tel: 22 266 08 48
    tel. kom.: 505 273 550

    biuro@projektgamma.pl
    Patrycja Michałowska

    Interesuje Cię szkolenie otwarte z tej tematyki?

    Zostaw adres e-mail i nr. telefonu a przypomnimy Ci o tym szkoleniu.
    Przypomnij mi:
    Preferuję kotakt:

    WSTĘPNA WYCENA SZKOLENIA

    Zaznacz liczebność grupy i zostaw dane kontaktowe, a odezwiemy się z wyceną szkolenia.
    Dostępne formaty szkoleniowe:
    Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm
    © Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
     ul. Mysłowicka 15, 01-612 Warszawa. Wszelkie prawa zastrzeżone.