Gamma sp. j.

Zarządzanie emocjami w biznesie z elementami Work Life Balance

Korzyści ze szkolenia

Rozwiń

Korzyści dla organizacji

  • Unikanie trudnych konfliktowych sytuacji wpływających negatywnie na środowisko pracy
  • Usprawnienie współpracy pomiędzy pracownikami
  • Poprawa atmosfery
  • Zwiększenie zadowolenia z pracy u pracowników
  • Wzrost zaufania do firmy jako organizacji troskliwej

Korzyści dla pracownika

  • Umiejętność rozpoznawania i kontrolowania swoich emocji
  • Umiejętność zarządzania swoimi emocjami
  • Umiejętność radzenia sobie w trudnych sytuacjach
  • Nauczenie się technik, pozwalających odseparować się od emocji innych osób
  • Umiejętność „gaszenia” konfliktów
  • Umiejętność nabierania dystansu w trudnych momentach w pracy

Korzyści wspólne

  • Poprawa jakości pracy
  • Poprawa poziomu zadowolenia pracowników
  • Wypracowanie nowych standardów

Idea szkolenia

Rozwiń

 Jeśli niedzielne popołudnie powoduje obniżenie Twojego nastroju i już z niechęcią myślisz
o nadchodzącym tygodniu to znaczy, że nie jest dobrze.  W pracy każda niesubordynacja podwładnych wywołuje Twoje wybuchy złości, w domu odreagowujesz na psie, a kierowca samochodu na sąsiednim pasie jest Twoim największym wrogiem kiedy rano obaj/oboje tkwicie w korku.

Natłok obowiązków, ciągłe zmiany i wyzwania – z jednej strony to lubimy, z drugiej przychodzi taka chwila, kiedy zaczynamy marzyć o urlopie i odcięciu się od całego świata przynajmniej na kilka dni aby odpocząć. Dopóki tak się dzieje i potrafimy po dłuższym weekendzie lub tygodniu relaksu z nową energią powrócić do pracy - wszystko jest w porządku. Problem zaczyna się, kiedy po urlopie wciąż jesteśmy zniechęceni, myślimy o wyprowadzce w Karkonosze i hodowli kóz, a emerytura jawi nam się jako najlepszy czas naszego życia. Natomiast to, co powinno nas zaniepokoić to sytuacja, kiedy nie wyjeżdżamy na urlop i nie bierzemy dni wolnych z obawy, że coś się bez nas zawali a nasza praca zostanie niewykonana.

Jak zatem zachować równowagę pomiędzy zawodowymi wyzwaniami a radością realizowania swoich prywatnych pasji. Jak oddzielić pracę od sfery prywatnej i czy to w ogóle jest potrzebne? Jak zapanować nad swoimi emocjami i zachować przy tym zdrowe serce i rozum? Jak zadbać o dobre relacje z pracownikami i przełożonymi bez stresu i frustracji? O tym wszystkim i jeszcze więcej będziemy mówili na warsztacie. Zapraszamy!

Szkolenie skierowane jest do:

  • Menedżerów i liderów
  • Osób zagrożonych wypaleniem zawodowym lub depresją
  • Osób pracujących w stresującym środowisku
  • Osób zainteresowanych rozwojem osobistym
  • Osób, dla których ważne jest budowanie trwałych i świadomych relacji

Program szkolenia

Rozwiń

Moduł 1 - ABC emocji

Inteligencja emocjonalna

Co to są emocje i gdzie je chowamy

Emocje – dobre czy złe

Emocja a nasza wiara w siebie i poczucie własnej wartości

Emocje a uczucia – jak je rozpoznawać

Moduł 2 - Zrozumieć siebie

Diagnozowanie uczuć i emocji – bycie „w kontakcie ze sobą”

Empatia a współczucie

Praca „tu i teraz”

Nieinwazyjne wyrażanie emocji

Trenowanie emocji

Emocje w pracy

Odseparowanie się od emocji innych osób

Moduł 3 – Zarządzanie emocjami

Zdrowe zasady

Stres i zające

Komunikacja a emocje

Zarządzanie emocjami w roli lidera

Optymizmu można się nauczyć

 

Moduł 4 – Work Life Balance

Projekt  „Życie”

Kiedy równowaga nam służy

Koło wpływu – ustalanie granic

Wyzwania i zmiany

Dekalog szczęśliwego człowieka J

Case studies

Rozwiń

Szkolenie zostało przygotowane dla pracowników działu personalnego oraz kadr i płac. 8 osobowy zespół oczekiwał narzędzi pozwalających zarządzać stresem – mobilizować się w sytuacji wyzwania, obniżać poziom stresu po pracy.

Szkolenie było realizowane w duchu work-life balanced. Grupa uczestników otrzymała szereg narzędzi pozwalających świadomie korzystać ze swoich zasobów emocjonalnych i intelektualnych oraz technik niwelujących bariery utrudniające realizację swojego potencjału. Szkolenie poza wartością rozwojową mocno zintegrowało zespół i obniżyło poziom stresu tu i teraz. Każdy z uczestników zakończył szkolenie indywidualnym planem działania.

 

Szkolenie zostało przygotowane dla pracowników działu personalnego oraz kadr i płac. 8 osobowy zespół oczekiwał narzędzi pozwalających zarządzać stresem – mobilizować się w sytuacji wyzwania, obniżać poziom stresu po pracy.

Szkolenie było realizowane w duchu work-life balanced. Grupa uczestników otrzymała szereg narzędzi pozwalających świadomie korzystać ze swoich zasobów emocjonalnych i intelektualnych oraz technik niwelujących bariery utrudniające realizację swojego potencjału. Szkolenie poza wartością rozwojową mocno zintegrowało zespół i obniżyło poziom stresu tu i teraz. Każdy z uczestników zakończył szkolenie indywidualnym planem działania.

Klienci, dla których Gamma zrealizowała szkolenia:

O_glowny-inspektorat-transportu-drogowego_nck_panstwowy-fundusz-rehabilitacji-osob-niepelnosprawnych_oki_ministerstwo-kultury-i-dziedzictwa-narodowego_benefit-syst.jpg|O_inspektorat-transportu_-centrum-krwi_fundusz-rehabilitacji-niepelnosprawnych_oki_ministerstwo-kultury_benefit-syst.jpg|O_sanicet-kolo_rwe_tmobile_infosys_deloitte_faurecia.jpg
721
663o_EQ.jpg
TRENERZY SZKOLENIA
INFORMACJE O SZKOLENIU

1500 zł/os
SZKOLENIE NA ZAMÓWIENIE

KONSULTANT SZKOLENIA

Agnieszka Kazubska-Galińska
Project Manager
tel.: +48 (22) 266 02 37
tel. kom:. +48 517 081 300
a.galinska@projektgamma.pl
Zostaw swój nr. telefonu. Skontaktujemy się szybko.

Obecne szkolenie
Zarządzanie emocjami w biznesie z elementami Work Life Balance

Szkolenia z efektywności osobistej otwarte

...
POWER OF PRESENTATION - sztuka skutecznych wystąpień

Koniec z tremą! Czas na perfekcyjne prezentowanie - zarządzanie wizerunkiem, świadome budowanie relacji, dobieranie technik komunikacji, odpowiednie techniki prezentacji, analiza danych, pozyskiwanie danych. Jesteś dobrym mówcą! My nauczymy Cię jak to wydobyć, pielęgnować, tak abyś był wiarygodny dla słuchaczy.

...
Asertywna komunikacja i rozwiązywanie konfliktów

Buduj długotrwałe, przyjazne i uczciwe relacje z innymi ludźmi, w zgodzie ze SOBĄ i swoimi zasadami. Szkolenie rozwija kompetencje społeczne – bardzo przydatne zarówno w życiu zawodowym jak i prywatnym. W omówieniu trener będzie odnosił się do obu kontekstów, tak aby uczestnicy mogli stosować techniki w obu sferach życiowych.

...
Zarządzanie stresem i przeciwdziałanie wypaleniu zawodowemu

Koniec z paraliżującym stresem! Dzięki nam dowiesz się jak obniżać stres kiedy sytuacja tego wymaga oraz jak mobilizować się uzyskując stres optymalny. Szkolenie skierowane jest do wszystkich osób, które chcą nauczyć się kontrolować i panować nad stresem - zarówno w pracy, jak i w codziennych sytuacjach życiowych.

...
Efektywne zarządzanie sobą w czasie

Czy wciąż brakuje Ci czasu? Jak często ostatnio to powtarzałeś? Koniec z wymówkami! Dzięki nam nauczysz się efektywnie, w sposób przemyślany wykorzystywać każdy moment Twojego cennego czasu zarówno w życiu zawodowym, jak i osobistym.

...
Profesjonalny sekretariat

Sekretariat to centrum wizytówka firmy- to miejsce, w którym firma buduje swój profesjonalny wizerunek wśród klientów oraz współpracowników. Wykorzystaj potencjał sekretariatu do umocnienia swojej pozycji na rynku.

...
Innowacyjność i kreatywność

Bądź gotowy na nowe wyzwania! Szkolenie ma celu zachęcić do innowacyjnego i kreatywnego spojrzenia oraz inspirować do odkrywania indywidualnych obszarów zdolności i poszerzania wiedzy, zmierzającej w kierunku rozwijania potencjału zawodowego oraz osobistego. Masz czasami wrażenie, że jesteś w sytuacji bez wyjścia? Z nami wykształcisz nawyk szukania innowacyjnych rozwiązań.

...
Efektywność osobista w oparciu o model R. Diltsa

Szkolenie pozwoli uczestnikom rozpoznać osobiste bariery obniżające efektywność. Każdy z uczestników będzie miał na szkoleniu przestrzeń, aby bariery zniwelować i wypracowań nowe przekonania proefektywnościowe.

...
EFFECTIVE COMMUNICATION - praktyczny warsztat komunikacji interpersonalnej w relacjach biznesowych

Czujesz się nie zrozumiany przez innych? Ty ich nie rozumiesz? Szkolenie pozwoli Ci na lepsze rozpoznanie emocji własnych oraz osób w Twoim otoczeniu. Poznasz metody i narzędzia, które pomogą Ci na efektywną komunikacje z innymi.

...
Multitasking i efektywność osobista

Czujesz się przeciążony? Koniec z tym! Dzięki nam nauczysz się wykorzystywać dostępny czas efektywnie, wykonując maksymalną ilość zadań. Bądź wielozadaniowy, a przy tym maksymalnie efektywny - z nami nauczysz się jak to połączyć i wdrożyć w życie.

...
Sztuka savoir vivre

Liczy się pierwsze wrażenie, wybierając się na spotkanie biznesowe bądź oficjalne przyjęcie będziesz wiedział jak się przedstawiać, komu wypada pierwszemu podać rękę kiedy i jak wręczyć wizytówkę. Dzięki wiedzy opartej na przykładach i symulacji trudnych sytuacji, poznasz jak stać się osobą elegancką, prowadzić rozmowy i dostosować dystans do różnic kulturowych.

...
Efektywność osobista w oparciu o metodologię MBTI®

MBTI® jest narzędziem, które pomaga w zrozumieniu stylu funkcjonowania każdego człowieka. Pokazuje nasze preferowane strategie budowania relacji z innymi, podejmowania decyzji, wyjaśnia i pomaga zaakceptować różnice pomiędzy ludźmi, dzięki temu jest przydatne do rozwijania różnorodnych kompetencji tak w życiu zawodowym, jak i osobistym w sposób świadomy i zgodny z naszymi potrzebami i wartościami.

...
Sztuka wystąpień publicznych i prezentacji z Jackiem Rozenkiem

Twoja praca wymaga publicznego prezentowania raportów, wyników swojej pracy, ofert współpracownikom, przełożonym lub klientom? Paraliżuje Cię strach przed wystąpieniami publicznymi? Masz trudności w prowadzeniu prezentacji biznesowych i przekonaniu do swoich racji? Jeśli tak- to szkolenie jest dla Ciebie.

...
Zarządzanie emocjami w biznesie z elementami Work Life Balance

Jak  zachować równowagę pomiędzy zawodowymi wyzwaniami a radością realizowania swoich prywatnych pasji.  Jak zapanować nad swoimi emocjami i zachować przy tym zdrowe serce i rozum? O tym wszystkim i jeszcze więcej będziemy mówili na warsztacie. Zapraszamy!

...
Profesjonalny Asystent Biura Zarządu i Rady Nadzorczej

Warsztaty z elementami kształtowania  postawy biznesowej i rozwijania umiejętności interpersonalnej oparte na unikalnym modelu kompetencyjnym  wypracowanym przez ekspertów  od lat wspierających działanie Biur Zarządów I Rad Nadzorczych.

...
Kaizen Yourself. Menedżer zarządzania zmianą

Chcesz dowiedzieć się dlaczego ludzie boją się zmiany i poznać psychologiczne mechanizmy rządzące ludzkim zachowaniem w trakcie przechodzenia zmian? Chcesz nauczyć się zarządzać sobą oraz zespołem pracowników w trakcie zmiany i stać się menedżerem zmiany?  Zapisz się na trening Jarosława Gibasa.

...
Asertywna komunikacja i efektywność osobista w życiu zawodowym i prywatnym

Czy kiedykolwiek zadawałeś sobie pytanie, czy Twoja skuteczność w biznesie ma jakikolwiek związek z Twoją asertywnością i umiejętnością komunikacji z innymi? Czy naprawdę uważasz, że asertywność polega na tym, że potrafisz powiedzieć twardo NIE!? Zapisz się na trening Tomasza Piotra Sidewicza i odkryj w czym tkwi sekret sukcesu.

...
Komunikacja w organizacji - jak usprawnić proces przepływu informacji?

Komunikacja. Jedna z podstawowych kompetencji „życiowych”, którą posiada każdy człowiek. A tak niewielu potrafi z niej korzystać, szczególnie w środowisku zawodowym. Jak zatem udrożnić kanały komunikacyjne, jak sprawić, aby ludzie chętniej się wymieniali informacjami i dzielili doświadczeniem? Jak usprawnić i uprzyjemnić wewnątrzfirmową korespondencję? 

...
PORZĄDEK W ŻYCIU, PORZĄDEK W SZAFIE

Kiedy ogarnia Cię chaos i poczucie bezradności. Kiedy nie wiesz, co masz robić najpierw bo zalew obowiązków Cię przerasta. Kiedy boisz się powiedzieć NIE bo nie chcesz utracić sympatii innych. Kiedy jedynym kolorem, jaki budzi Twoje zainteresowanie jest szary bo wydaje się taki bezpieczny – to znaczy, że czas na zmiany.

...
The sky is the limit - trening pewności siebie

Czy zastanawiałeś się kiedyś, jakby zmieniło się Twoje życie, gdybyś miał większą pewność siebie?
Co takiego mógłbyś osiągnąć i zrobić gdybyś bardziej wierzył we własne siły i kompetencje? Zapisz się na warsztat i zwiększ swoją pewność siebie.

...DLACZEGO GAMMA ...STREFA WIEDZY ...MATERIAŁY I INFORMACJE ...JAK NAS OCENIAJĄ KLIENCI

Misja naszej firmy to „bierzemy odpowiedzialność za rezultaty” . Według nas szkolenia handlowe są inwestycją w rozwój firmy, i jak każda inwestycja, powinna prowadzić do jasno określonych rezultatów biznesowych. Projekty, w których określamy, mierzymy i realizujemy cele biznesowe postawione przed projektem szkoleniowym dają nam i Klientom największą satysfakcję. Proponujemy realizację szkoleń poprzez zaspokojenie potrzeb trzech grup odbiorców projektu szkoleniowego: działu HR, uczestników oraz ich przełożonych. Projektując szkolenia ze sprzedaży uwzględniamy perspektywę biznesową.

...359
Modele sprzedaży cz. 1 ...

Szanowni Państwo! W czerwcu 1925 roku ukazała się książka „The Psychology of ...

...360
Retencja kluczowych pracownik ...

Sukces firmy zależy od ludzi w niej pracujących, a kluczowi pracownicy mają ...

...344
Open Space Technology ...

Open Space Technology to metoda pracy z dużymi grupami (do 2500 osób), która ...

...

Dariusz Wiśniewski

Zastępca dyrektora Centrum rozwoju zawodowego MSZ
...
Projekty szkoleniowe Gammy zawierają moduły mierzące efektywność szkolenia. Pozwalają ocenić firmę szkoleniową oraz rozwój poszczególnych uczestników.
...
...

Katarzyna Krzemińska

HR Manager, Syngenta
...
Wreszcie trenerzy, którzy sami potrafią sprzedawać.
...
...

Bartosz Łuczak

Dział szkoleń, Decathlon
...
Ich siłą są trenerzy – mają doświadczenie, wiedzę, umiejętności. Widać, że lubią to, co robią i że są w tym bardzo dobrzy.
...
...

Iwona Matysiak

Dyrektor ds. badań i analiz, Radio Eska
...
Ich szkolenia menadżerskie były bodźcem do wprowadzenia nowych narzędzi zarządczych
...
...

Łukasz Kawęcki

Dyrektor biura reklamy, Wydawnictwo Murator
...
Potrafią rozwiązywać problemy na bieżąco. Nie pozostawiają żadnych kwestii niewyjaśnionych.
...
...

Elżbieta Wolniak

Unit Manager, ING Nationale Nederlanden
...
Ich szkolenia są spektakularne – zarówno pod względem proponowanych narzędzi, jak i atmosfery.
...
...

Joanna Dutkowska

Dział personalny, Infosys BPO
...
Gammę cenimy za innowacyjność – ich autorskie ćwiczenia i symulacje potrafią zaangażować nawet bardzo wymagających pracowników.
...
...

Katarzyna Koltarska

Dyrektor personalny Samsung Electronics
...
Gamma to znakomici trenerzy, autorskie know-how oraz duży nacisk na efektywność proponowanych rozwiązań.
...
...

Beata Olszewska

Dział personalny, Polska Grupa Farmaceutyczna
...
Ankiet i testy szkoleniowe mówią jedno – pracownicy nie tylko zyskują wiedzę i nowe techniki, ale także świetnie się bawią – dla nas to cenna wartość.
...
...

Marek Noster

Dyrektor ds. szkoleń i rozwoju, Alior Bank
...
Mocnym punktem Gammy są na pewno trenerzy – przygotowani, mający świetny kontakt z grupą oraz posiadający bogate doświadczenie biznesowe.
...
...

Łukasz Sowiński

Kierownik Działy Szkoleń, Real
...
Doświadczenie, elastyczność i zrozumienie dla procesów, które przebiegają w naszej organizacji, to powody dla których warto korzystać ze szkoleń Gammy.
...

SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI

Porozmawiamy o twoich potrzebach
tel: 22/266 08 48, tel. kom.: 505 273 550, biuro@projektgamma.pl
*wymagane
© Gamma sp. j. ul. Mysłowicka 15, 01-612 Warszawa. Wszelkie prawa zastrzeżone