Gamma sp. j.

Prawo pracy

Idea szkolenia

Rozwiń
Po ukończeniu szkolenia, uczestnicy uzyskają ujednoliconą wiedzę na temat zmian w kodeksie pracy obowiązujących od 2016 roku oraz umiejętności praktycznego jej zastosowania. Wszystkie przepisy omówione zostaną w przystępny sposób, w oparciu o praktyczne przykłady, co w znacznym stopniu ułatwi przyswojenie i utrwalenie wiadomości.

Program szkolenia

Rozwiń
1. ZMIANY DOTYCZĄCE DOKUMENTACJI PRACOWNICZEJ
  • Jakie będą nowe zasady przechowywania dokumentacji pracowniczej?
  • Jak będzie liczony 10-letni okres przechowywania dokumentacji pracowniczej?
  • Czy akta osobowe wszystkich pracowników będzie można przechowywać 10 lat?
  • Na czym będzie polegał proces elektronizacji akt osobowych?
  • Jakie będą zasady przechowywania akt osobowych elektronicznie?
  • Jakie nowe obowiązki dokumentacyjne spowoduje możliwość krótszego przechowywania dokumentacji pracowniczej?
  • Czy podpisanie umowy elektronicznie przez pracownika będzie wymagało posiadania przez niego podpisu elektronicznego?
  • Czy informacja o podstawowych warunkach zatrudnienia wręczana elektronicznie będzie musiała być opatrzona podpisem elektronicznym?
  • Czy wypowiedzenie i wypowiedzenie zmieniające będzie mogło być złożone elektronicznie?
  • Czy wypowiedzenie umowy o pracę złożone przez pracownika będzie musiało być opatrzone podpisem elektronicznym?
  • Czy zastrzeżenia związków zawodowych co do konsultowanego z nimi wypowiedzenia umowy o pracę będą musiały być opatrzone podpisem elektronicznym?
  • Które wnioski związane z rodzicielstwem będą mogły mieć formę elektroniczną?
  • Czy dokumentacja urlopowa w całości będzie mogła być elektroniczna?
  • Czy dokumentacja z zakresu bhp będzie mogła być także prowadzona elektronicznie?
  • Jakie działania ma na celu Komisja Kodyfikacyjna Prawa Pracy?

2. ŚWIADECTWO PRACY – NOWE ZASADY WYSTAWIANIA OD 1.1.2017 R.
  • Jak w świadectwie pracy ująć urlopy związane z rodzicielstwem?
  • Jak wpisywać opiekę nad dzieckiem wykorzystywaną w godzinach?
  • Czy przy stanowiskach pracy należy wpisywać okresy zatrudnienia?
  • Jak wpisywać podstawę prawną rozwiązania stosunku pracy?
  • Czy należy wpisywać kwoty zajęte w ramach egzekucji komorniczej?
  • Czy wystawia się duplikaty świadectwa pracy?
  • Kiedy można wydać świadectwo pracy osobie innej niż pracownik?
  • Jakie zaszły zmiany w trybie sprostowania świadectwa pracy?

3. ZMIANY W PRAWIE PRACY 2017 R.
  • Od kiedy nie będzie obowiązku wydawania świadectw pracy po 24 miesiącach zatrudnienia terminowego?
  • Kiedy doszło do wydłużenia terminu na odwołanie się od wypowiedzenia do sądu pracy z 7 dni na 21 dni?
  • Czy pracodawcy zatrudniający poniżej 50 pracowników mogą nie tworzyć regulaminów pracy i wynagradzania?
  • Kogo objęły planowane zmiany dotyczące minimalnego wynagrodzenia na umowie zlecenia?
  • Jakie zmiany dotyczyły ustalania minimalnego wynagrodzenia pracowników od 1.1.2017 r.?
  • Jak jest ustalana minimalna stawka przy umowach zlecenia?
  • Czy konieczna jest zmiana treści dotychczasowych umów zlecenia?
  • Czy należy prowadzić ewidencję godzin przepracowanych na zleceniu?
  • Jakie nowe kompetencjo otrzymała PIP w związku ze zmianami zasad wynagradzania umów zleceń?

4. OSTATNIE ZMIANY W PRAWIE PRACY Z 2016 R.
  • Kiedy trzeba potwierdzać na piśmie warunki umowy o pracę z nowym pracownikiem?
  • Jakie dokumenty trzeba podpisać przed dopuszczeniem pracownika do pracy?
  • Na czym polegają zmiany związane z zakazem prac wzbronionych dla kobiet?
  • Czy w związku ze zmianami dotyczącymi prac wzbronionych konieczne będą zmiany w regulaminach pracy firm?

5. UMOWY O PRACĘ I RODZICIELSTWO – STANOWISKA URZĘDOWE
  • Jak liczyć wypowiedzenia umów terminowych zawartych przed 22 lutego 2016 r. i po wejściu w życie nowelizacji?
  • Czy ze starych umów na czas określony powinno się powykreślać klauzule o 2-tygodniowym wypowiedzeniu?
  • Czy zgłoszenie do PIP umowy zawartej w związku z obiektywnymi przyczynami uzasadniającymi przekroczenie 33 miesięcy oznacza kontrolę w firmie?
  • Jak się liczy 33 miesiące zatrudnienia terminowego?
  • Czy jest limitowana liczba umów na okres próbny, które można zawrzeć z jednym pracownikiem?
  • Czy przekształci się w umowę na czas nieokreślony umowa terminowa, która przedłużyła się do dnia porodu i w trakcie tego przedłużenia przekroczono 33 miesiące zatrudnienia?
  • Czy zwolnienie z obowiązku świadczenia pracy może dotyczyć części etatu lub kilku godzin dziennie?
  • W jakich przypadkach nie będzie możliwe wykorzystanie odroczonego urlopu rodzicielskiego?
  • Jak udzielać wydłużonego urlopu rodzicielskiego?
  • Jak rozliczyć wynagrodzenie pracownika łączącego urlop rodzicielski z pracą na część etatu?
  • Jak udzielać zwolnienia na opiekę nad dzieckiem w godzinach, gdy pracownik zmienia wymiar etatu w trakcie roku?
  • Jak udzielać godzinowej opieki nad dzieckiem pracownikom niepełnosprawnym?
  • Czy przekształci się w umowę na czas nieokreślony umowa przedłużona do dnia porodu, jeśli pracownik przekroczy dzięki temu 33 miesiące zatrudnienia okresowego?
  • Czy o wydłużenie urlopu rodzicielskiego składa się odrębny wniosek?
  • Czy wydłużenie urlopu rodzicielskiego musi być wykorzystane bezpośrednio po danym odcinku urlopu rodzicielskiego?
  • Kto należy do grona najbliższych członków rodziny, którzy mogą przejąć w pewnych przypadkach urlop macierzyński?

6. ORZECZNICTWO KADROWO-PŁACOWE

Klienci, dla których Gamma zrealizowała szkolenia:

logotypyadministracja2.jpg|logotypyadministracja3.jpg|logotypymadministraca1.jpg
1361
1330prawo_pracy.jpg
TRENERZY SZKOLENIA
Formaty szkoleniowe:

Konsultacje szkoleniowe: 1-3 os.

Trening kompetencji: 4–12 os.

Format wykładowo-szkoleniowy: 8-25 os.

Essence learning: 12–60 os.

Szkolenie otwarte: od 1 os.
Pomożemy wybrać optymalny format szkoleniowy. Zapraszamy do kontaktu.

KONSULTANT SZKOLENIA

Justyna Baryła-Rychert
Specjalista ds. szkoleń
tel. +48 (22) 266 08 47
fax: (22) 266 08 51
j.baryla@projektgamma.pl
Zostaw swój nr. telefonu. Skontaktujemy się szybko.

Obecne szkolenie
Prawo pracy

Szkolenia: Administracja Publiczna

...
Etyka i przeciwdziałanie korupcjj

Proponowane szkolenie obejmuje główne zasady i wartości etyki urzędniczej oraz uświadamia znaczenie etyki w budowaniu pozytywnego wizerunku urzędu.

...
IPRZ

Szkolenie wpływa na wzrost kompetencji kadry kierowniczej w obszarze prowadzenia rozmów rozwojowych oraz  podnosi jakość tworzonych w urzędzie IPRZ-ów.

...
Obsługa klienta z niepełnosprawnością

Szkolenie dostarcza wiedzy na temat prawidłowych postaw i zachowań w trakcie obsługi klientów z różnego rodzaju niepełnosprawnościami oraz uwrażliwia uczestników szkolenia na tematykę niepełnosprawności.

...
Work-life balance

Work-life balance to inaczej równowaga pomiędzy życiem zawodowym i prywatnym. Szkolenie rozwija świadomość sposobów osiągania harmonii pomiędzy oba tymi obszarami, które są komplementarne wobec siebie a nie przeciwstawne.

...
V Ogólnopolskie warsztaty z poprawności językowej w urzędzie

Głównym celem przedmiotowego szkolenia jest przekazanie precyzyjnych i aktualnych informacji z zakresu poprawności językowej w urzędzie, w tym kompleksowe  omówienie przykładów błędów językowych, jakie mogą pojawiać się w codziennej pracy urzędnika.

...
Ewaluacja szkoleń w administracji publicznej

Osoby odpowiedzialne za szkolenia w jednostkach administracji publicznej, zwracają coraz baczniejszą uwagę na poparte danymi wyniki, próbując odpowiedzieć na pytanie w jaki sposób wydatki na szkolenia przekładają się na funkcjonowanie urzędu.

...
Zarządzanie zmianą w administracji publicznej

Szkolenie przygotowuje kadrę kierowniczą do przeprowadzenia i koordynacji procesu różnego typu zmian a pracowników do współpracy z procesie wprowadzania oraz adaptacji do zmian i przełamywania oporu.

...
Budowanie dobrego wizerunku urzędu

Za budowanie i utrzymanie dobrego wizerunku urzędu odpowiedzialny jest każdy pracownik jednostki administracji publicznej. Szkolenie dostarcza wiedzy na czym polega specyficzny charakter działań PR w administracji publicznej.

...
Profesjonalna obsługa klienta w urzędzie

Szkolenie wielowymiarowo przygotowuje pracowników administracji publicznej do profesjonalnego procesu obsługi klienta urzędu. Łączy techniki psychologiczne, nowoczesne standardy obsługi oraz umiejętności przeciwdziałania i radzenia sobie trudnych sytuacjach obsługowych.

...
Ochrona danych osobowych w urzędzie

Szkolenie, którego celem jest przede wszystkim aktualizacja i usystematyzowanie wiedzy na temat przepisów dotyczących ochrony danych osobowych.

...
Pierwsza ocena i ocena okresowa w służbie cywilnej

System ocen to niezwykle ważne narzędzie służące obiektywnej ewaluacji kompetencji poszczególnych pracowników oraz poprawie efektywności pracy jak i lepszemu podejmowaniu decyzji kadrowych.

...
Projektowanie efektywnych szkoleń dla JST

Najnowsze badania dotyczące efektywności edukacji wskazują, że tradycyjne podejście do szkoleń nie jest wystarczająco efektywne. Tego typu szkolenia są skuteczne w przypadku 15-20% uczestników – tych, dla których rozwój stanowi wartość osobistą. Najnowsze, potwierdzone trendy projektowania szkoleń postulują:

...
Gospodarowanie i obrót nieruchomościami, ustawa o gospodarce nieruchomościami

2-dniowe warsztaty praktyczne pozwolą Uczestnikom zdobyć kompetencje w zakresie przepisów regulujących gospodarkę nieruchomościami oraz zastosować je w praktyce.

...
KPA po nowelizacji

Szkolenie dedykowane jest pracownikom administracji publicznej i ma na celu przekazanie uczestnikom najaktualniejszej wiedzy niezbędnej do poprawnego stosowania przepisów znowelizowanego kodeksu postępowania administracyjnego i biegłego poruszania się w obszarze procedur administracyjnych obowiązujących w  administracji  publicznej  od  1  czerwca  2017 r.

...
Ochrona gruntów rolnych i leśnych i elementy ochrony przyrody (zadrzwień i zakrzaczeń) - aktualne zmiany prawne

Celem szkolenia jest przedstawienie słuchaczom konsekwencji zmiany ustawy o ochronie gruntów rolnych i leśnych w procesie planowania przestrzennego i działalności inwestycyjnej w gminach i gruntowne zapoznanie się ze zmienionymi przepisami.

...
Prawo pracy

Szkolenie z zakresu prawa pracy jest usystematyzowaniem wiedzy i służy poznaniu poprzez praktyczne przykłady podstawowych kwestii jak również zagadnień budzących wiele rozbieżności interpretacyjnych. Ponadto w ramach szkolenia omówione zostaną kluczowe zmiany w prawie pracy oraz   przedstawione zostanie wiele problemów wynikających ze stosowania przepisów kodeksu pracy jak również jego aktów wykonawczych.

...
Procedury zmiany organizacji ruchu – stała i czasowa organizacja ruchu. Prawo, teoria i praktyka.

W trakcie szkolenia wykładowca opiera się na przykładach z praktyki oraz wspólnie z grupą rozwiązuje rzeczywiste/symulowane przypadki na podstawie składanych dokumentacji projektów stałej i czasowej organizacji ruchu.

...
Procedury egzekucji administracyjnej w praktyce

Szkolenie ma na celu omówienie  nowelizacji procedury egzekucyjnej ( data wejścia w życie 1 lipiec i 8 wrzesień 2016r.) oraz zaznaczyć kolejne wielkie zmiany nad którymi pracuje ustawodawca a które mają całkowicie zmienić obraz aktualnej egzekucji administracyjnej ( zmiana wysokości opłaty wierzycielskiej z 5% na 10%, rozpatrywanie zarzutów wyłacznie przez wierzyciela itd)

...
Zmiany w zakresie zasad ochrony danych osobowych związane z wejściem w życie nowego pakietu unijnych rozwiązań legislacyjnych -RODO/GDPR (25.05.2018r.)

Jak należy dostosować organizację do nowych przepisów o ochronie danych osobowych i od czego zacząć proces wdrożeniowy? Jakie wyzwania są stawiane przed administratorem danych oraz inspektorem ochrony danych? Dzięki temu szkoleniu dowiesz się, jakie zmiany nas czekają i jak się na nie przygotować.

...
Wywłaszczenia / ograniczenia – postępowanie, kwestie formalne odszkodowań oraz wycena nieruchomości

Celem, szkolenia jest usystematyzowanie wiedzy osób zajmujących się na co dzień tematyką wywłaszczeń oraz oceną operatów szacunkowych.

...
Przeciwdziałanie mobbingowi i dyskryminacji w miejscu pracy

Celem szkolenia jest przedstawienie pracownikom administracji publicznej tematu równouprawnienia, dyskryminacji oraz mobbingu w kontekście polityki antymobbingowej i antydyskryminacyjnej.

...
Poprawność językowa w pismach urzędowych

Obecność błędów językowych w tekście na ogół źle świadczy o ich autorze. Poprawność językowa jest dla wielu ludzi świadectwem kultury, kompetencji i wykształcenia. Jej brak jest postrzegany jako przejaw ignorancji i braku szacunku dla odbiorcy.

...DLACZEGO GAMMA ...STREFA WIEDZY ...MATERIAŁY I INFORMACJE ...JAK NAS OCENIAJĄ KLIENCI

Misja naszej firmy to „bierzemy odpowiedzialność za rezultaty” . Według nas szkolenia handlowe są inwestycją w rozwój firmy, i jak każda inwestycja, powinna prowadzić do jasno określonych rezultatów biznesowych. Projekty, w których określamy, mierzymy i realizujemy cele biznesowe postawione przed projektem szkoleniowym dają nam i Klientom największą satysfakcję. Proponujemy realizację szkoleń poprzez zaspokojenie potrzeb trzech grup odbiorców projektu szkoleniowego: działu HR, uczestników oraz ich przełożonych. Projektując szkolenia ze sprzedaży uwzględniamy perspektywę biznesową.

Tendencje w szkoleniu handlowców3098
Tendencje w szkoleniu handlowc ...

Szanowni Państwo! Nigdy nie jest za wcześnie ani za późno, aby ocenić potrzeby ...

Motywowanie sprzedawców przez wartość3068
Motywowanie sprzedawców przez ...

Szanowni Państwo! Nigdy nie jest za wcześnie ani za późno, aby ocenić potrzeby ...

Zaufanie: nawet najlepszy proces sprzedaży sam niczego nie sprzeda3053
Zaufanie: nawet najlepszy proc ...

Szanowni Państwo! Nigdy nie jest za wcześnie ani za późno, aby ocenić potrzeby ...

...

Dariusz Wiśniewski

Zastępca dyrektora Centrum rozwoju zawodowego MSZ
...
Projekty szkoleniowe Gammy zawierają moduły mierzące efektywność szkolenia. Pozwalają ocenić firmę szkoleniową oraz rozwój poszczególnych uczestników.
...
...

Katarzyna Krzemińska

HR Manager, Syngenta
...
Wreszcie trenerzy, którzy sami potrafią sprzedawać.
...
...

Bartosz Łuczak

Dział szkoleń, Decathlon
...
Ich siłą są trenerzy – mają doświadczenie, wiedzę, umiejętności. Widać, że lubią to, co robią i że są w tym bardzo dobrzy.
...
...

Iwona Matysiak

Dyrektor ds. badań i analiz, Radio Eska
...
Ich szkolenia menadżerskie były bodźcem do wprowadzenia nowych narzędzi zarządczych
...
...

Łukasz Kawęcki

Dyrektor biura reklamy, Wydawnictwo Murator
...
Potrafią rozwiązywać problemy na bieżąco. Nie pozostawiają żadnych kwestii niewyjaśnionych.
...
...

Elżbieta Wolniak

Unit Manager, ING Nationale Nederlanden
...
Ich szkolenia są spektakularne – zarówno pod względem proponowanych narzędzi, jak i atmosfery.
...
...

Joanna Dutkowska

Dział personalny, Infosys BPO
...
Gammę cenimy za innowacyjność – ich autorskie ćwiczenia i symulacje potrafią zaangażować nawet bardzo wymagających pracowników.
...
...

Katarzyna Koltarska

Dyrektor personalny Samsung Electronics
...
Gamma to znakomici trenerzy, autorskie know-how oraz duży nacisk na efektywność proponowanych rozwiązań.
...
...

Beata Olszewska

Dział personalny, Polska Grupa Farmaceutyczna
...
Ankiet i testy szkoleniowe mówią jedno – pracownicy nie tylko zyskują wiedzę i nowe techniki, ale także świetnie się bawią – dla nas to cenna wartość.
...
...

Marek Noster

Dyrektor ds. szkoleń i rozwoju, Alior Bank
...
Mocnym punktem Gammy są na pewno trenerzy – przygotowani, mający świetny kontakt z grupą oraz posiadający bogate doświadczenie biznesowe.
...
...

Łukasz Sowiński

Kierownik Działy Szkoleń, Real
...
Doświadczenie, elastyczność i zrozumienie dla procesów, które przebiegają w naszej organizacji, to powody dla których warto korzystać ze szkoleń Gammy.
...

SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI

Porozmawiamy o twoich potrzebach
tel: 22/266 08 48, tel. kom.: 505 273 550, biuro@projektgamma.pl
*wymagane
© Gamma sp. j. ul. Mysłowicka 15, 01-612 Warszawa. Wszelkie prawa zastrzeżone