Szkolenie otwarte
Szkolenia są organizowane w bardzo dobrych centrach edukacyjno szkoleniowych np. Golden Floor Tower w Warszawie. Centra są dobrze skomunikowane i nowoczesne. Mieszczą się w budynkach najwyższej klasy. W trakcie szkolenia zapewniamy catering i przerwy kawowe.
Dodatkową wartością szkolenia otwartego jest wymiana doświadczeń i wiedzy między uczestnikami i trenerem.
Szkolenie zamknięte
Program jest propozycją wstępną. Może zostać zmodyfikowany, aby odpowiedzieć na oczekiwania wynikające ze specyficznego kontekstu, dodatkowych potrzeb czy profilu grupy docelowej.
Zawartość może być realizowana w wersji warsztatowej, webinarowej, część materiału może być przedstawiona w formie pigułek wiedzy – video, podcast, infografiki. Może być również elementem większej akademii szkoleniowej.
Celem warsztatów jest praktyczne przedstawienie zasad Dobrej Praktyki Produkcyjnej (GMP) dla producentów wyrobów kosmetycznych zgodnie z wytycznymi Normy PN EN ISO 22716:2009.
Dobra Praktyka Wytwarzania (GMP) w produkcji kosmetyków określa zasady poprawiające skuteczność, efektywność i stabilność wytwórcy oraz zabezpieczające przed błędami i stratami.
Wdrożenie Systemu Jakości oznacza, że wyrób został wyprodukowany zgodnie z ustalonymi wymogami bezpieczeństwa.
W trakcie warsztatów zostaną przedstawione wymagania, które muszą zostać spełnione podczas opracowywania, wdrożenia i utrzymywania systemu zarządzania jakością wraz z dokumentacją, zgodnie z zasadami GMP oraz standardem ISO 22716.
Zapraszamy na szkolenie dobra praktyka wytwarzania!
Warsztaty skierowane są do przedstawicieli firm wytwarzających produkty kosmetyczne, w szczególności do:
WYMAGANIA SPRZĘTOWE
Webinar/szkolenie online to nowoczesny format szkoleniowy wykorzystujący transmisję audio-wideo w czasie rzeczywistym. Technologia typu „Streaming” umożliwia przesyłanie takich danych jak fonia, wizja i tekst „na żywo” dzięki czemu uczestnik otrzymuje pełnowartościowe szkolenie nie wstając zza swojego biurka.
Celem warsztatów jest praktyczne przedstawienie zasad Dobrej Praktyki Produkcyjnej (GMP) dla producentów wyrobów kosmetycznych zgodnie z wytycznymi Normy PN EN ISO 22716:2009.
Dobra Praktyka Wytwarzania (GMP) w produkcji kosmetyków określa zasady poprawiające skuteczność, efektywność i stabilność wytwórcy oraz zabezpieczające przed błędami i stratami.
Wdrożenie Systemu Jakości oznacza, że wyrób został wyprodukowany zgodnie z ustalonymi wymogami bezpieczeństwa.
W trakcie warsztatów zostaną przedstawione wymagania, które muszą zostać spełnione podczas opracowywania, wdrożenia i utrzymywania systemu zarządzania jakością wraz z dokumentacją, zgodnie z zasadami GMP oraz standardem ISO 22716.
Zapraszamy na szkolenie dobra praktyka wytwarzania!
Warsztaty skierowane są do przedstawicieli firm wytwarzających produkty kosmetyczne, w szczególności do:
Celem warsztatów jest praktyczne przedstawienie zasad Dobrej Praktyki Produkcyjnej (GMP) dla producentów wyrobów kosmetycznych zgodnie z wytycznymi Normy PN EN ISO 22716:2009.
Dobra Praktyka Wytwarzania (GMP) w produkcji kosmetyków określa zasady poprawiające skuteczność, efektywność i stabilność wytwórcy oraz zabezpieczające przed błędami i stratami.
Wdrożenie Systemu Jakości oznacza, że wyrób został wyprodukowany zgodnie z ustalonymi wymogami bezpieczeństwa.
W trakcie warsztatów zostaną przedstawione wymagania, które muszą zostać spełnione podczas opracowywania, wdrożenia i utrzymywania systemu zarządzania jakością wraz z dokumentacją, zgodnie z zasadami GMP oraz standardem ISO 22716.
Zapraszamy na szkolenie dobra praktyka wytwarzania!
Warsztaty skierowane są do przedstawicieli firm wytwarzających produkty kosmetyczne, w szczególności do:
Moduł 1.
Omówienie wytycznych Normy PN-EN ISO 22716:2009 – najważniejsze zagadnienia
Moduł 2.
Zasady tworzenia dokumentacji GMP w zakładzie produkującym kosmetyki:
Moduł 3.
Strefy brudne i czyste w zakładzie: ich wyznaczanie i oznakowanie
Moduł 4.
Wyznaczanie punktów kontrolnych w procesie produkcyjnym
Moduł 5.
Najczęściej występujące zagrożenia mikrobiologiczne i ich przyczyny podczas produkcji kosmetyków: główne źródła zanieczyszczeń i analiza ryzyka
Moduł 6.
Wyrób niezgodny zasady postępowania i dokumentowania zgodnie z wytycznymi Normy 22716:2009
Moduł 7.
Zasady i wytyczne odnośnie auditowania, dokumentacja, prawa i obowiązki auditora
Moduł 8.
System zintegrowanych zasad tworzenia dokumentacji GMP w powiązaniu do działających w zakładzie innych systemów zapewniających jakość produktu
Moduł 9.
Utrzymanie Systemu GMP w zakładzie – dyskusja
Moduł 1.
Omówienie wytycznych Normy PN-EN ISO 22716:2009 – najważniejsze zagadnienia
Moduł 2.
Zasady tworzenia dokumentacji GMP w zakładzie produkującym kosmetyki:
Moduł 3.
Strefy brudne i czyste w zakładzie: ich wyznaczanie i oznakowanie
Moduł 4.
Wyznaczanie punktów kontrolnych w procesie produkcyjnym
Moduł 5.
Najczęściej występujące zagrożenia mikrobiologiczne i ich przyczyny podczas produkcji kosmetyków: główne źródła zanieczyszczeń i analiza ryzyka
Moduł 6.
Wyrób niezgodny zasady postępowania i dokumentowania zgodnie z wytycznymi Normy 22716:2009
Moduł 7.
Zasady i wytyczne odnośnie auditowania, dokumentacja, prawa i obowiązki auditora
Moduł 8.
System zintegrowanych zasad tworzenia dokumentacji GMP w powiązaniu do działających w zakładzie innych systemów zapewniających jakość produktu
Moduł 9.
Utrzymanie Systemu GMP w zakładzie – dyskusja
Moduł 1.
Omówienie wytycznych Normy PN-EN ISO 22716:2009 – najważniejsze zagadnienia
Moduł 2.
Zasady tworzenia dokumentacji GMP w zakładzie produkującym kosmetyki:
Moduł 3.
Strefy brudne i czyste w zakładzie: ich wyznaczanie i oznakowanie
Moduł 4.
Wyznaczanie punktów kontrolnych w procesie produkcyjnym
Moduł 5.
Najczęściej występujące zagrożenia mikrobiologiczne i ich przyczyny podczas produkcji kosmetyków: główne źródła zanieczyszczeń i analiza ryzyka
Moduł 6.
Wyrób niezgodny zasady postępowania i dokumentowania zgodnie z wytycznymi Normy 22716:2009
Moduł 7.
Zasady i wytyczne odnośnie auditowania, dokumentacja, prawa i obowiązki auditora
Moduł 8.
System zintegrowanych zasad tworzenia dokumentacji GMP w powiązaniu do działających w zakładzie innych systemów zapewniających jakość produktu
Moduł 9.
Utrzymanie Systemu GMP w zakładzie – dyskusja
Przeszkoliliśmy ponad 40000 dyrektorów, menedżerów, kierowników i naczelników.
W Akademiach menedżerskich, w których mierzyliśmy efektywność (47 projektów 286 dni szkol.) poziom kompetencji wzrósł średnio o 16%.
Pracujemy na poziomie kompetencji (wiem co i jak mam zrobić), motywacji (wierzę, że warto), postawy (zamierzam to zrobić) , wdrożenia (follow up)
Zgodnie z badaniami przeprowadzonymi przez amerykańskie centrum Center for American Progress, koszt zastąpienia pracowników wynosi około 16% ich rocznego wynagrodzenia. W przypadku menadżera zwiększa się do 100%.
Cenimy zespół firmy Gamma za zaangażowanie, dynamikę pracy i wypracowywanie rozwiązań dopasowanych do potrzeb Klienta.
Pragniemy potwierdzić wysoki poziom przeprowadzonego szkolenia, mający odzwierciedlenie w danych uzyskanych z ankiet od uczestników. Szkolenie cechowało bardzo dobre przygotowanie merytoryczne trenerów prowadzących oraz wysoki poziom obsługi nas, jako klienta firmy GAMMA.
Trenerzy prowadzący szkolenia wykazali się rzetelnością oraz profesjonalizmem, co zaważyło o podjęciu decyzji o realizacji kolejnego projektu, który wspólnie rozpoczęliśmy
Projekt został oceniony wysoko, zarówno pod względem przekazu merytorycznego, jak również atmosfery oraz zaangażowania i komunikatywności wszystkich trzech trenerów prowadzących szkolenie.
Szkolenie było szczególnie istotne w przypadku grupy o zróżnicowanym poziomie kompetencji – od pracowników bardzo młodych stażem, przez osoby z kilkuletnim doświadczeniem, po menedżerów średniego szczebla. Realizacja w kilku oddzielnych modułach tematycznych, z jednoczesnym podsumowaniem wspólnych tematów w całej grupie dała oczekiwane przez nas efekty.
Kompetentni trenerzy, indywidualne podejście do uczestników, profesjonalizm w przekazywaniu wiedzy oraz formuła szkolenia, wpłynęły na pozytywną opinię uczestników
Trenerzy wykazali się dużą wiedzą i doświadczeniem w prowadzeniu warsztatów. Każdy z nich stosował indywidualne podejście do uczestnika, co wpływało na efektywność całego procesu szkoleniowego.
Biorąc pod uwagę dotychczasową współpracę oceniamy firmę Gamma, jako dostawcę szkoleń o najwyższej, jakości. Jesteśmy pełni uznania dla know-how firmy oraz kompetencji trenerów.
Obszar zarządzania zespołem (delegowanie zadań, budowanie autorytetu, motywowanie pracowników, zarządzanie rozwoje) jest tym, w którym na pewno Gamma się specjalizuje.
Dzięki kreatywnej formule szkoleń opracowanej przez Gamma sp. j. uczestnicy zostali w pełni zaangażowani w aktywności szkoleniowe oraz wysoko ocenili wartość merytoryczną warsztatów i zdobytą wiedzę oraz umiejętności.
Fachowość oraz miła atmosfera podczas szkolenia spotkały się z uznaniem uczestników, którzy wysoko ocenili kwalifikacje prowadzących zajęcia.
Szkolenie było inspirujące. Poznałem metody wcześniej przeze mnie niewykorzystywane. Dodatkowym atutem była mała grupa szkoleniowa i uczestnicy z innych branż, co moim zdaniem wpłynęło pozytywnie na jakość warsztatów.
Rekomendujemy Gammę, jako firmę doradczo-szkoleniową, która nie tylko realizuje dobre szkolenia, ale dodatkowo w taki sposób współpracuje z Klientem, by wszystkie działania były spójne ze specyfiką i strategią firmy.
Cenię sobie dobrą komunikację i obsługę klienta za strony firmy Gamma. Pracownicy firmy cały czas czuwają nad przebiegiem projektu szkoleniowego, zgłaszają ewentualne zagrożenia i rekomendują zmiany.
Efekt marketingowy szkoleń najłatwiej mierzyć prośbami o kolejne tego typu spotkania. Farmaceuci, jako wyjątkowo wymagająca grupa na tyle wysoko ocenili pracę trenerską, że sami, z własnej inicjatywy zwracali się z prośbą do koordynatora projektu o możliwość rozbudowania działań szkoleniowych
Dzięki Współpracy z firmą Gamma, w badaniu satysfakcji pracowników za rok 2011, uzyskaliśmy Wzrost wskaźników w obszarach efektywne zarządzanie i leadership odpowiednio o 5% i 13%.
Pracownicy uczestniczący w szkoleniu w zdecydowanym stopniu rozwinęli swoje umiejętności w zakresie objętym szkoleniem. Szkolenie zmotywowało bowiem pracowników do przygotowania długoterminowych planów rozwojowych, które wraz z planem rozwojowym o charakterze „on-the-job” pozwoliło na objęcie przez nich wyższych stanowisk, w tym menedżerskich.
Rzetelność i fachowość firmy „Gamma”, połączone z osobistym zaangażowaniem jej pracowników, zaowocowały szkoleniem przeprowadzonym na bardzo wysokim poziomie merytorycznym.
Projekty szkoleniowe Gammy zawierają moduły mierzące efektywność szkolenia. Pozwalają ocenić firmę szkoleniową oraz rozwój poszczególnych uczestników.
Cykl życia arkuszy Excel. Case study – omówienie walidacji na przykładzie. Warsztaty – samodzielna walidacja przykładowego arkusza. Arkusze Excel a kategoria oprogramowania wg GAMP 5.
Procedura dotycząca identyfikacji, klasyfikacja drobnoustrojów. Identyfikacja mikroskopowa – problemy, które mogą nas spotkać z preparatami barwionymi metodą Grama. Identyfikacja makroskopowa – czy może się zmieniać wygląd kolonii i czy próbkowanie z każdego miejsca kolonii jest równocenne. Przeglądanie wyników identyfikacji i ich interpretacja – czy wynik identyfikacji jest zawsze prawidłowy.
Wymagania prawa kosmetycznego UE w zakresie badań stabilności produktów kosmetycznych. Przykładowe plany badawcze wykorzystywane w badaniach stabilności i kompatybilności. Testy stabilności/kompatybilności i cel ich wykonywania. Ocena końcowa stabilności masy i kompatybilności produktu kosmetycznego.
Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2021 roku.
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.