Proces reklamacyjny i dochodzenie odszkodowań

Reklamacja szkód w międzynarodowym prawie przewozowym

Szkolenia - logistyka, transport, spedycja onlineotwartezamkniete

Głównym tematem szkolenia reklamacje dla transportu będzie reklamacja szkód w międzynarodowym prawie przewozowym. Szkolenie z transportu drogowego poprowadzi wybitny ekspert w dziedzinie dochodzenia roszczeń i reklamacji z tytułu transportu i spedycji. Zapraszamy na szkolenie!

INFORMACJE O SZKOLENIU

Szkolenie online

  • Dostarczamy narzędzia wspierające rozwój w postaci zadań przedszkoleniowych, poszkoleniowych oraz pigułek wiedzy (video, tekst, podcast).
  • Jeśli pojawiają się problemy z użytkowaniem programów nasz asystent online jest dostępny i służy pomocą.
  • Cena obejmuje: udział w szkoleniu online, materiały w wersji elektronicznej, certyfikat PDF.
09.09.2024
10.00 - 16.00
Szkolenie online
850 zł netto/os.

Szkolenie otwarte
Szkolenia są organizowane w bardzo dobrych centrach edukacyjno szkoleniowych np. Golden Floor Tower w Warszawie. Centra są dobrze skomunikowane i nowoczesne. Mieszczą się w budynkach najwyższej klasy. W trakcie szkolenia zapewniamy catering i przerwy kawowe.

Dodatkową wartością szkolenia otwartego jest wymiana doświadczeń i wiedzy między uczestnikami i trenerem.

Szkolenie zamknięte

Program jest propozycją wstępną. Może zostać zmodyfikowany, aby odpowiedzieć na oczekiwania wynikające ze specyficznego kontekstu, dodatkowych potrzeb czy profilu grupy docelowej.

Zawartość może być realizowana w wersji warsztatowej, webinarowej, część materiału może być przedstawiona w formie pigułek wiedzy – video, podcast, infografiki. Może być również elementem większej akademii szkoleniowej.

IDEA SZKOLENIA (SZKOLENIE OTWARTESZKOLENIE ONLINESZKOLENIE ZAMKNIĘTE)

Zapraszamy na szkolenie które ma na celu uporządkowanie oraz dostarczenie wiedzy odnośnie transportu drogowego towarów, wskazanie obowiązków i praw stron umowy przewozu, pokazanie jak to robić prawidłowo i bezpiecznie a w przypadku szkody jak należy się zachować aby proces reklamacyjny przebiegł prawidłowo i sprawnie a przede wszystkim skutecznie. Szkolenie z transportu drogowego sprawi, że nauczymy się też jak odpierać nieuzasadnione roszczenia.

Na warsztaty zapraszamy:

  • logistyków
  • spedytorów
  • przewoźników
  • osoby mające zawiązek z nadawaniem i odbieraniem towarów przewożonych transportem drogowym

Zapraszamy na szkolenie które ma na celu uporządkowanie oraz dostarczenie wiedzy odnośnie transportu drogowego towarów, wskazanie obowiązków i praw stron umowy przewozu, pokazanie jak to robić prawidłowo i bezpiecznie a w przypadku szkody jak należy się zachować aby proces reklamacyjny przebiegł prawidłowo i sprawnie a przede wszystkim skutecznie. Szkolenie z transportu drogowego sprawi, że nauczymy się też jak odpierać nieuzasadnione roszczenia.

Na warsztaty zapraszamy:

  • logistyków
  • spedytorów
  • przewoźników
  • osoby mające zawiązek z nadawaniem i odbieraniem towarów przewożonych transportem drogowym

PROGRAM SZKOLENIA (SZKOLENIE OTWARTESZKOLENIE ONLINESZKOLENIE ZAMKNIĘTE)

1. Przepisy regulujące odpowiedzialność przewoźnika drogowego za ubytek, uszkodzenie, utratę towaru oraz za opóźnienie w dostawie

  • Ustawa Prawo przewozowe, zakres stosowania
  • Konwencja o umowie międzynarodowego drogowego przewozu towarów (CMR), zakres stosowania.
  • rola spedytora w przewozach drogowych i jego odpowiedzialność
  • problem fałszywych przewoźników
  • prawa i obowiązki przewoźnika drogowego
  • prawa i obowiązki nadawcy i odbiorcy
  • problem odpowiedzialności za prawidłowy załadunek i rozmieszczenie towaru, kto mocuje towar na pojeździe, czy kierowca ma „pomagać” przy załadunku lub rozładunku?
  • bardzo ważna (a niedoceniana) rola listu przewozowego i wysokie kary z ich nieprawidłowe lub niedostateczne wypełnienie.

2. Zakres odpowiedzialności przewoźnika drogowego i przesłanki zwalniające od odpowiedzialności

  • ubytek, uszkodzenie, utrata towaru
  • opóźnienie w dostawie
  • przesłanki zwalniające podstawowe i „uprzywilejowane”
  • ograniczenie wysokości odszkodowania

3. Ubezpieczenia w transporcie drogowym towarów

  • OCPD czyli ubezpieczenie przewoźnika, co daje a czego nie daje, ograniczenia i wyłączenia w ubezpieczeniach
  • ubezpieczenie CARGO czyli ładunku, rodzaje ubezpieczeń, ograniczenia i wyłączenia z ubezpieczenia,
  • czy wysokie ubezpieczanie OCPD (przewoźnika) może zastąpić CARGO i dlaczego zdecydowanie nie

4. Terminy i składanie zastrzeżeń i reklamacji

  • czym się różni zastrzeżenie od reklamacji
  • forma pisemna i co to znaczy
  • zawieszenie biegu przedawnienia a jego przerwanie
  • znaczące różnice w terminach i formie w reklamacjach krajowych i międzynarodowych
  • protokół o stanie przesyłki
  • obowiązek wykazania szkody i jej wysokości
  • jak to robić prawidłowo i skutecznie

1. Przepisy regulujące odpowiedzialność przewoźnika drogowego za ubytek, uszkodzenie, utratę towaru oraz za opóźnienie w dostawie

  • Ustawa Prawo przewozowe, zakres stosowania
  • Konwencja o umowie międzynarodowego drogowego przewozu towarów (CMR), zakres stosowania.
  • rola spedytora w przewozach drogowych i jego odpowiedzialność
  • problem fałszywych przewoźników
  • prawa i obowiązki przewoźnika drogowego
  • prawa i obowiązki nadawcy i odbiorcy
  • problem odpowiedzialności za prawidłowy załadunek i rozmieszczenie towaru, kto mocuje towar na pojeździe, czy kierowca ma „pomagać” przy załadunku lub rozładunku?
  • bardzo ważna (a niedoceniana) rola listu przewozowego i wysokie kary z ich nieprawidłowe lub niedostateczne wypełnienie.

2. Zakres odpowiedzialności przewoźnika drogowego i przesłanki zwalniające od odpowiedzialności

  • ubytek, uszkodzenie, utrata towaru
  • opóźnienie w dostawie
  • przesłanki zwalniające podstawowe i „uprzywilejowane”
  • ograniczenie wysokości odszkodowania

3. Ubezpieczenia w transporcie drogowym towarów

  • OCPD czyli ubezpieczenie przewoźnika, co daje a czego nie daje, ograniczenia i wyłączenia w ubezpieczeniach
  • ubezpieczenie CARGO czyli ładunku, rodzaje ubezpieczeń, ograniczenia i wyłączenia z ubezpieczenia,
  • czy wysokie ubezpieczanie OCPD (przewoźnika) może zastąpić CARGO i dlaczego zdecydowanie nie

4. Terminy i składanie zastrzeżeń i reklamacji

  • czym się różni zastrzeżenie od reklamacji
  • forma pisemna i co to znaczy
  • zawieszenie biegu przedawnienia a jego przerwanie
  • znaczące różnice w terminach i formie w reklamacjach krajowych i międzynarodowych
  • protokół o stanie przesyłki
  • obowiązek wykazania szkody i jej wysokości
  • jak to robić prawidłowo i skutecznie

MIELIŚMY PRZYJEMNOŚĆ PRACOWAĆ DLA:

1

Przeszkoliliśmy ponad 40000 dyrektorów, menedżerów, kierowników i naczelników.

2

W Akademiach menedżerskich, w których mierzyliśmy efektywność (47 projektów 286 dni szkol.) poziom kompetencji wzrósł średnio o 16%.

3

Pracujemy na poziomie kompetencji (wiem co i jak mam zrobić), motywacji (wierzę, że warto), postawy (zamierzam to zrobić) , wdrożenia (follow up)

4

Zgodnie z badaniami przeprowadzonymi przez amerykańskie centrum Center for American Progress, koszt zastąpienia pracowników wynosi około 16% ich rocznego wynagrodzenia. W przypadku menadżera zwiększa się do 100%.

Szkolenie związane z:
  • proces reklamacyjny
  • odszkowowania
  • prawo przewozowe
  • szkolenia reklamacje
  • międzynarodowe prawo przewozowe

OPINIE O SZKOLENIACH

Monika Tarczyńska-Nowak


Specjalista ds. szkoleń
tel.: 505 273 500
fax: 22 266 08 51
m.tarczynska-nowak@projektgamma.pl
Monika Tarczyńska-Nowak

Monika Tarczyńska-Nowak


Specjalista ds. szkoleń
tel.: 505 273 500
fax: 22 266 08 51
m.tarczynska-nowak@projektgamma.pl
Monika Tarczyńska-Nowak

Monika Tarczyńska-Nowak


Specjalista ds. szkoleń
tel.: 505 273 500
fax: 22 266 08 51
m.tarczynska-nowak@projektgamma.pl
Monika Tarczyńska-Nowak
Zaznacz liczebność grupy i zostaw dane kontaktowe, a odezwiemy się z wyceną szkolenia.

ZOBACZ NAJBLIŻSZE Szkolenia - logistyka, transport, spedycja

Na szkolenie zapraszamy wszystkie osoby zajmujące się profesjonalnie obrotem towarowym, kierowaniem i obsługą procesów celnych i logistycznych z wykorzystaniem klasyfikacji taryfowej towarów a także osoby dokonujące zgłoszeń celnych, osoby składające deklaracje INTRASTAT i osoby zaangażowane w dokumentowanie pochodzenia towarów.

2024-06-19
19 czerwca 2024
2024-06-19
Szkolenie online Szkolenie online
2024-09-19
19 września 2024
2024-09-19
Szkolenie online Szkolenie online
Dostępne jest szkolenie zamknięte.

Uczestnicy szkolenia poznają reguły ustalania pochodzenia towarów, konsekwencje błędnej klasyfikacji oraz najczęściej popełniane błędy.

2024-06-20
20 czerwca 2024
2024-06-20
Szkolenie online Szkolenie online
2024-09-24
24 września 2024
2024-09-24
Szkolenie online Szkolenie online
Dostępne jest szkolenie zamknięte.

Szkolenie poświęcone będzie przedstawieniu możliwości stosowania optymalnych procedur celnych, najczęściej popełnianym błędom oraz wskazaniem ich rozwiązywania/unikania.

2024-06-28
28 czerwca 2024
2024-06-28
Szkolenie online Szkolenie online
kontakt

ul. Farysa 64
01-971 Warszawa
NIP: 113-26-90-108

firma szkoleniowa

Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2021 roku.
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.