Szkolenie online
Szkolenie otwarte
Szkolenia są organizowane w bardzo dobrych centrach edukacyjno szkoleniowych np. Golden Floor Tower w Warszawie. Centra są dobrze skomunikowane i nowoczesne. Mieszczą się w budynkach najwyższej klasy. W trakcie szkolenia zapewniamy catering i przerwy kawowe.
Uwaga! Sale spełniają wytyczne związane z organizacją szkoleń w trakcie epidemii w celu minimalizacji ryzyka zakażenia.
W razie zaostrzenia sytuacji epidemicznej szkolenie przeprowadzimy online
Dodatkową wartością szkolenia otwartego jest wymiana doświadczeń i wiedzy między uczestnikami i trenerem.
Szkolenie zamknięte
Poniższy program jest punktem wyjścia do rozmowy na temat potrzeb i oczekiwań wobec szkolenia z tego obszaru. Część szkoleń zamkniętych realizujemy jako jednorazowe wydarzenia, inne stają się elementem szerszego procesu rozwojowego, na który składają się narzędzia wspierające – pre-worki, follow-up’y pigułki wiedzy w formie video, tekstowej bądź podcastu. Często w rezultacie rozmów początkowy program jest znacząco modyfikowany i dostosowany pod kątem kontekstu organizacyjnego, celów przełożonych i działu HR oraz poziomu kompetencji uczestników.
Realizujemy szkolenia zamknięte zarówno w wersji stacjonarnej jak również online.
Zatory płatnicze i problem z nielojalnymi kontrahentami stanowi jeden z kluczowych problemów dotykających każdego przedsiębiorcę. Zapewnienie płynności przepływu gotówki w przedsiębiorstwie jest istotnym czynnikiem wpływającym na jego prawidłowe funkcjonowanie. Stąd też temat właściwej windykacji należności powinien być elementem branym pod uwagę przy tworzeniu strategii finansowej przedsiębiorstwa. Umiejętność właściwego postępowania z dłużnikami i skuteczne odzyskiwanie należności stanowić może jeden z czynników sukcesu biznesowego każdej firmy. Pomóc w tym mogą szkolenia z zakresu windykacji.
Na szkolenie windykacja należności zapraszamy Działy finansowe i wewnętrzne działy windykacyjne przedsiębiorstw.
Zatory płatnicze i problem z nielojalnymi kontrahentami stanowi jeden z kluczowych problemów dotykających każdego przedsiębiorcę. Zapewnienie płynności przepływu gotówki w przedsiębiorstwie jest istotnym czynnikiem wpływającym na jego prawidłowe funkcjonowanie. Stąd też temat właściwej windykacji należności powinien być elementem branym pod uwagę przy tworzeniu strategii finansowej przedsiębiorstwa. Umiejętność właściwego postępowania z dłużnikami i skuteczne odzyskiwanie należności stanowić może jeden z czynników sukcesu biznesowego każdej firmy. Pomóc w tym mogą szkolenia z zakresu windykacji.
Na szkolenie windykacja należności zapraszamy Działy finansowe i wewnętrzne działy windykacyjne przedsiębiorstw.
I. WPOROWADZENIE DO TEMATYKI WINDYKACJI – czyli dlaczego dłużnik płaci innym a nie mnie
1. Jak i dlaczego dłużnik tworzy hierarchie płatność w swoim przedsiębiorstwie?
2. Czy warto nie płacić długów? – moralność płatnicza społeczeństwa i przedsiębiorstw.
II. „MĄDRY POLAK PRZED SZKODĄ” – czyli minimalizacja ryzyka późniejszych problemów z płatnościami
1.Jak sprawdzić rzetelność płatniczą przyszłego klienta?
2.Jak zabezpieczyć umowy?
3.Jak uniknąć problemów w późniejszej relacji z klientem w kwestiach ewentualnego zadłużenia? (ustalenie kontaktów w firmie dłużnika)
III. DZIAŁANIA JAKIE POWINIEN PODJĄĆ PRZEDSIĘBIORCA W RAMACH WSPÓŁPRACY BY SAMEMU NIE DAĆ KLIENTOWI POWODU DO OPÓŹNIENIA PŁATNOŚCI
1.Jakiej staranności należy dołożyć we współpracy z klientem?
-polityka kredytowa
IV. RZETELNY KLIENT STAJE SIĘ DŁUŻNIKIEM
1. Po czym poznać że możemy się spodziewać przyszłych kłopotów z płatnościami?
V. ORGANIZACJA PROCESU WINDYKACJI
1.Jak prawidłowo prowadzić działania windykacyjne?
2.Co trzeba wiedzieć i jak postępować by zmaksymalizować skuteczność windykacji?
VI. WINDYKACJA PRZEDSĄDOWA JAKO SPOSÓB POLUBOWNEGO DOCHODZENIA NALEŻNOŚCI –
PSYCHOLOGICZNY I PROCEDURALNY ASPEKT WINDYKACJI
1.Z jakimi typami dłużników mamy do czynienie , jak ich rozpoznać i z nimi postępować?
2.Jak przygotować prawidłowe formalnie przesądowe wezwanie do zapłaty?
3.Jak powinien postępować przedsiębiorca by doprowadzić do skutecznej windykacji należności?
4.Strategie przełamywania impasów czyli jak rozmawiać z dłużnikiem gdy przedstawia liczne wymówki i usprawiedliwienia w kwestii niepłacenia należności?
5.Jak negocjować z dłużnikiem by zmaksymalizować skuteczność prowadzonej windykacji?
VII. JAKIE UPRAWNIENIA I OGRANICZENIA POSIADA WIERZYCIEL WZGLĘDEM DŁUŻNKA CZYLI PRAWNE ASPEKTY WINDYKACJI
1.Jak uniknąć prowadzenia windykacji niezgodnie z prawem i na jakie konsekwencje prawno-karne można narazić się poprzez niewłaściwe prowadzenie windykacji?
2.Kiedy niespłacanie długów jest przestępstwem karnym?
3.Jak ustalić katalog działań windykacyjnych które nie naruszają prawa?
VIII.PRZELEW WIERZYTELNOŚCI JAKO SPOSÓB NA ODZYSKIWANIA ZADŁUŻENIA
1.Jak dokonać skutecznego prawnie przelewu wierzytelności?
IX.PREWENCYJNE ZAPOBEGANIE TRUDNOŚCIOM Z UDOKMENTOWANIEM ZADŁUŻENIA WYKRYTYM W TOKU WINDYKACJI
1.Jak zidentyfikować zagrożenia formalne procesu windykacji i jak im przeciwdziałać?
X.KIEDY POLUBOWNIE SIĘ JUŻ NIE DA CZYLI JAK PROWADZIĆ WINDYKACJE NA ETAPIE SĄDOWYM
1.W jakim zakresie i jakim majątkiem dłużnik opowiada za swoje zobowiązania względem naszej firmy?-zakres odpowiedzialności i jej ograniczenia związane z formą prawną prowadzenia działalności.
2.Jak przygotować prawidłowe formalnie przesądowe wezwanie do zapłaty?
3.Jak prawidłowo przygotować pozew sądowy
4.Jak prowadzić egzekucję komorniczą?
XI. JAK ODZYSKAĆ CHOĆ CZĘŚĆ PIENIĘDZY GDY NAWET SĄD I KOMORNIK NIE POMOGĄ,CZYLI PODATKOWE ASPEKTY WINDYKACJI
1.Kiedy nieściągnięte należności mogą zaliczone jako wydatek poniesiony w celu uzyskania przychodu?
I. WPOROWADZENIE DO TEMATYKI WINDYKACJI – czyli dlaczego dłużnik płaci innym a nie mnie
1. Jak i dlaczego dłużnik tworzy hierarchie płatność w swoim przedsiębiorstwie?
2. Czy warto nie płacić długów? – moralność płatnicza społeczeństwa i przedsiębiorstw.
II. „MĄDRY POLAK PRZED SZKODĄ” – czyli minimalizacja ryzyka późniejszych problemów z płatnościami
1.Jak sprawdzić rzetelność płatniczą przyszłego klienta?
2.Jak zabezpieczyć umowy?
3.Jak uniknąć problemów w późniejszej relacji z klientem w kwestiach ewentualnego zadłużenia? (ustalenie kontaktów w firmie dłużnika)
III. DZIAŁANIA JAKIE POWINIEN PODJĄĆ PRZEDSIĘBIORCA W RAMACH WSPÓŁPRACY BY SAMEMU NIE DAĆ KLIENTOWI POWODU DO OPÓŹNIENIA PŁATNOŚCI
1.Jakiej staranności należy dołożyć we współpracy z klientem?
-polityka kredytowa
IV. RZETELNY KLIENT STAJE SIĘ DŁUŻNIKIEM
1. Po czym poznać że możemy się spodziewać przyszłych kłopotów z płatnościami?
V. ORGANIZACJA PROCESU WINDYKACJI
1.Jak prawidłowo prowadzić działania windykacyjne?
2.Co trzeba wiedzieć i jak postępować by zmaksymalizować skuteczność windykacji?
VI. WINDYKACJA PRZEDSĄDOWA JAKO SPOSÓB POLUBOWNEGO DOCHODZENIA NALEŻNOŚCI –
PSYCHOLOGICZNY I PROCEDURALNY ASPEKT WINDYKACJI
1.Z jakimi typami dłużników mamy do czynienie , jak ich rozpoznać i z nimi postępować?
2.Jak przygotować prawidłowe formalnie przesądowe wezwanie do zapłaty?
3.Jak powinien postępować przedsiębiorca by doprowadzić do skutecznej windykacji należności?
4.Strategie przełamywania impasów czyli jak rozmawiać z dłużnikiem gdy przedstawia liczne wymówki i usprawiedliwienia w kwestii niepłacenia należności?
5.Jak negocjować z dłużnikiem by zmaksymalizować skuteczność prowadzonej windykacji?
VII. JAKIE UPRAWNIENIA I OGRANICZENIA POSIADA WIERZYCIEL WZGLĘDEM DŁUŻNKA CZYLI PRAWNE ASPEKTY WINDYKACJI
1.Jak uniknąć prowadzenia windykacji niezgodnie z prawem i na jakie konsekwencje prawno-karne można narazić się poprzez niewłaściwe prowadzenie windykacji?
2.Kiedy niespłacanie długów jest przestępstwem karnym?
3.Jak ustalić katalog działań windykacyjnych które nie naruszają prawa?
VIII.PRZELEW WIERZYTELNOŚCI JAKO SPOSÓB NA ODZYSKIWANIA ZADŁUŻENIA
1.Jak dokonać skutecznego prawnie przelewu wierzytelności?
IX.PREWENCYJNE ZAPOBEGANIE TRUDNOŚCIOM Z UDOKMENTOWANIEM ZADŁUŻENIA WYKRYTYM W TOKU WINDYKACJI
1.Jak zidentyfikować zagrożenia formalne procesu windykacji i jak im przeciwdziałać?
X.KIEDY POLUBOWNIE SIĘ JUŻ NIE DA CZYLI JAK PROWADZIĆ WINDYKACJE NA ETAPIE SĄDOWYM
1.W jakim zakresie i jakim majątkiem dłużnik opowiada za swoje zobowiązania względem naszej firmy?-zakres odpowiedzialności i jej ograniczenia związane z formą prawną prowadzenia działalności.
2.Jak przygotować prawidłowe formalnie przesądowe wezwanie do zapłaty?
3.Jak prawidłowo przygotować pozew sądowy
4.Jak prowadzić egzekucję komorniczą?
XI. JAK ODZYSKAĆ CHOĆ CZĘŚĆ PIENIĘDZY GDY NAWET SĄD I KOMORNIK NIE POMOGĄ,CZYLI PODATKOWE ASPEKTY WINDYKACJI
1.Kiedy nieściągnięte należności mogą zaliczone jako wydatek poniesiony w celu uzyskania przychodu?
Przeszkoliliśmy ponad 40000 dyrektorów, menedżerów, kierowników i naczelników.
W Akademiach menedżerskich, w których mierzyliśmy efektywność (47 projektów 286 dni szkol.) poziom kompetencji wzrósł średnio o 16%.
Pracujemy na poziomie kompetencji (wiem co i jak mam zrobić), motywacji (wierzę, że warto), postawy (zamierzam to zrobić) , wdrożenia (follow up)
Zgodnie z badaniami przeprowadzonymi przez amerykańskie centrum Center for American Progress, koszt zastąpienia pracowników wynosi około 16% ich rocznego wynagrodzenia. W przypadku menadżera zwiększa się do 100%.
Szkolenie było szczególnie istotne w przypadku grupy o zróżnicowanym poziomie kompetencji – od pracowników bardzo młodych stażem, przez osoby z kilkuletnim doświadczeniem, po menedżerów średniego szczebla. Realizacja w kilku oddzielnych modułach tematycznych, z jednoczesnym podsumowaniem wspólnych tematów w całej grupie dała oczekiwane przez nas efekty.
Pracownicy uczestniczący w szkoleniu w zdecydowanym stopniu rozwinęli swoje umiejętności w zakresie objętym szkoleniem. Szkolenie zmotywowało bowiem pracowników do przygotowania długoterminowych planów rozwojowych, które wraz z planem rozwojowym o charakterze „on-the-job” pozwoliło na objęcie przez nich wyższych stanowisk, w tym menedżerskich.
Obszar zarządzania zespołem (delegowanie zadań, budowanie autorytetu, motywowanie pracowników, zarządzanie rozwoje) jest tym, w którym na pewno Gamma się specjalizuje.
Pragniemy potwierdzić wysoki poziom przeprowadzonego szkolenia, mający odzwierciedlenie w danych uzyskanych z ankiet od uczestników. Szkolenie cechowało bardzo dobre przygotowanie merytoryczne trenerów prowadzących oraz wysoki poziom obsługi nas, jako klienta firmy GAMMA.
Cenię sobie dobrą komunikację i obsługę klienta za strony firmy Gamma. Pracownicy firmy cały czas czuwają nad przebiegiem projektu szkoleniowego, zgłaszają ewentualne zagrożenia i rekomendują zmiany.
Rekomendujemy Gammę, jako firmę doradczo-szkoleniową, która nie tylko realizuje dobre szkolenia, ale dodatkowo w taki sposób współpracuje z Klientem, by wszystkie działania były spójne ze specyfiką i strategią firmy.
Projekt został oceniony wysoko, zarówno pod względem przekazu merytorycznego, jak również atmosfery oraz zaangażowania i komunikatywności wszystkich trzech trenerów prowadzących szkolenie.
Kompetentni trenerzy, indywidualne podejście do uczestników, profesjonalizm w przekazywaniu wiedzy oraz formuła szkolenia, wpłynęły na pozytywną opinię uczestników
Projekty szkoleniowe Gammy zawierają moduły mierzące efektywność szkolenia. Pozwalają ocenić firmę szkoleniową oraz rozwój poszczególnych uczestników.
Fachowość oraz miła atmosfera podczas szkolenia spotkały się z uznaniem uczestników, którzy wysoko ocenili kwalifikacje prowadzących zajęcia.
Biorąc pod uwagę dotychczasową współpracę oceniamy firmę Gamma, jako dostawcę szkoleń o najwyższej, jakości. Jesteśmy pełni uznania dla know-how firmy oraz kompetencji trenerów.
Efekt marketingowy szkoleń najłatwiej mierzyć prośbami o kolejne tego typu spotkania. Farmaceuci, jako wyjątkowo wymagająca grupa na tyle wysoko ocenili pracę trenerską, że sami, z własnej inicjatywy zwracali się z prośbą do koordynatora projektu o możliwość rozbudowania działań szkoleniowych
Cenimy zespół firmy Gamma za zaangażowanie, dynamikę pracy i wypracowywanie rozwiązań dopasowanych do potrzeb Klienta.
Trenerzy wykazali się dużą wiedzą i doświadczeniem w prowadzeniu warsztatów. Każdy z nich stosował indywidualne podejście do uczestnika, co wpływało na efektywność całego procesu szkoleniowego.
Trenerzy prowadzący szkolenia wykazali się rzetelnością oraz profesjonalizmem, co zaważyło o podjęciu decyzji o realizacji kolejnego projektu, który wspólnie rozpoczęliśmy
Rzetelność i fachowość firmy „Gamma”, połączone z osobistym zaangażowaniem jej pracowników, zaowocowały szkoleniem przeprowadzonym na bardzo wysokim poziomie merytorycznym.
Dzięki Współpracy z firmą Gamma, w badaniu satysfakcji pracowników za rok 2011, uzyskaliśmy Wzrost wskaźników w obszarach efektywne zarządzanie i leadership odpowiednio o 5% i 13%.
Dzięki kreatywnej formule szkoleń opracowanej przez Gamma sp. j. uczestnicy zostali w pełni zaangażowani w aktywności szkoleniowe oraz wysoko ocenili wartość merytoryczną warsztatów i zdobytą wiedzę oraz umiejętności.
Specjalista ds. szkoleń
tel. kom.: +48 505 273 500
fax: (22) 266 08 51
Specjalista ds. szkoleń
tel. kom.: +48 505 273 500
fax: (22) 266 08 51
Specjalista ds. szkoleń
tel. kom.: +48 505 273 500
fax: (22) 266 08 51
Szkolenie dedykowane jest wszystkim osobom zawierającym/obsługującym transakcje w obrocie towarowym.
Zapraszamy na szkolenie które ma na celu zapoznanie uczestników ze specyfiką transportu i spedycji morskiej omówienie charakterystycznych dla transportu morskiego.
Zasadniczym celem szkolenia jest analiza i ocena zapasów w przedsiębiorstwie, określenie optymalnych ilości zapasów dostosowanych do potrzeb produkcyjnych i rynkowych, określenie zapasów maksymalnych, zapasów bezpieczeństwa, kosztów zamrożonych kapitałów oraz analiza i wykorzystanie metod zarządzania zapasami.
ul. Farysa 64
01-971 Warszawa
NIP: 113-26-90-108
Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2021 roku.
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.