Zarządzanie zapasami

METODY UZUPEŁNIANIA, MAGAZYNOWANIE I DYSTRYBUCJA W ŁAŃCUCHACH DOSTAW

Szkolenia - logistyka, transport, spedycja onlineotwartezamkniete

Mechanizmy łańcuchów dostaw, przepływy produktów przez ogniwa łańcucha dostaw oraz wpływ dostępu do pełnej, bieżącej informacji rynkowej na funkcjonowanie firm. Zapraszamy na szkolenie gospodarka magazynowa, zarządzanie zapasami, metody uzupełniania, magazynowanie i dystrybucja w łańcuchach dostaw.

INFORMACJE O SZKOLENIU

Szkolenie online

  • Dostarczamy narzędzia wspierające rozwój w postaci zadań przedszkoleniowych, poszkoleniowych oraz pigułek wiedzy (video, tekst, podcast).
  • Jeśli pojawiają się problemy z użytkowaniem programów nasz asystent online jest dostępny i służy pomocą.
  • Cena obejmuje: udział w szkoleniu online, materiały w wersji elektronicznej, certyfikat PDF.

Szkolenie otwarte
Szkolenia są organizowane w bardzo dobrych centrach edukacyjno szkoleniowych np. Golden Floor Tower w Warszawie. Centra są dobrze skomunikowane i nowoczesne. Mieszczą się w budynkach najwyższej klasy. W trakcie szkolenia zapewniamy catering i przerwy kawowe.

Dodatkową wartością szkolenia otwartego jest wymiana doświadczeń i wiedzy między uczestnikami i trenerem.

Szkolenie zamknięte

Program jest propozycją wstępną. Może zostać zmodyfikowany, aby odpowiedzieć na oczekiwania wynikające ze specyficznego kontekstu, dodatkowych potrzeb czy profilu grupy docelowej.

Zawartość może być realizowana w wersji warsztatowej, webinarowej, część materiału może być przedstawiona w formie pigułek wiedzy – video, podcast, infografiki. Może być również elementem większej akademii szkoleniowej.

IDEA SZKOLENIA (SZKOLENIE OTWARTESZKOLENIE ONLINESZKOLENIE ZAMKNIĘTE)

Szkolenie Zarządzanie Łańcuchem Dostaw pozwoli uczestnikom poznać następujące aspekty funkcjonowania łańcuchów dostaw:

  • mechanizmy funkcjonowania łańcuchów dostaw,
  • wagę struktur organizacyjnych firm i łańcuchów dostaw dla skutecznego i sprawnego realizowania zadań biznesowych,
  • istotę integracji procesów biznesowych w firmach i pomiędzy firmami,
  • wagę relacji biznesowych wewnątrz firmy i pomiędzy firmami,
  • wpływ dostępu do pełnej, bieżącej informacji rynkowej na funkcjonowanie firm i łańcuchów dostaw,
  • przepływy produktów przez poszczególne ogniwa łańcucha dostaw i konsekwencje kosztowe zatrzymania przepływów,
  • podstawowe strategie konkurencyjne łańcuchów dostaw,
  • modele łańcuchów dostaw do wykorzystania w praktycznym działaniu,
  • mierniki funkcjonowania łańcuchów dostaw

Szkolenie gospodarka magazynowa uzupełniane jest zadaniami i studiami przypadków do rozwiązania przez uczestników szkolenia, przykładami z praktyki gospodarczej oraz wymianą doświadczeń pomiędzy uczestnikami szkolenia.

Na warsztaty zapraszamy:
Wszystkich menedżerów i specjalistów związanych z zarządzaniem logistyką, planowaniem produkcji, organizacją przepływu materiałów, zaopatrzeniem i logistyką magazynową.

Szkolenie Zarządzanie Łańcuchem Dostaw pozwoli uczestnikom poznać następujące aspekty funkcjonowania łańcuchów dostaw:

  • mechanizmy funkcjonowania łańcuchów dostaw,
  • wagę struktur organizacyjnych firm i łańcuchów dostaw dla skutecznego i sprawnego realizowania zadań biznesowych,
  • istotę integracji procesów biznesowych w firmach i pomiędzy firmami,
  • wagę relacji biznesowych wewnątrz firmy i pomiędzy firmami,
  • wpływ dostępu do pełnej, bieżącej informacji rynkowej na funkcjonowanie firm i łańcuchów dostaw,
  • przepływy produktów przez poszczególne ogniwa łańcucha dostaw i konsekwencje kosztowe zatrzymania przepływów,
  • podstawowe strategie konkurencyjne łańcuchów dostaw,
  • modele łańcuchów dostaw do wykorzystania w praktycznym działaniu,
  • mierniki funkcjonowania łańcuchów dostaw

Szkolenie gospodarka magazynowa uzupełniane jest zadaniami i studiami przypadków do rozwiązania przez uczestników szkolenia, przykładami z praktyki gospodarczej oraz wymianą doświadczeń pomiędzy uczestnikami szkolenia.

Na warsztaty zapraszamy:
Wszystkich menedżerów i specjalistów związanych z zarządzaniem logistyką, planowaniem produkcji, organizacją przepływu materiałów, zaopatrzeniem i logistyką magazynową.

Szkolenie Zarządzanie Łańcuchem Dostaw pozwoli uczestnikom poznać następujące aspekty funkcjonowania łańcuchów dostaw:

  • mechanizmy funkcjonowania łańcuchów dostaw,
  • wagę struktur organizacyjnych firm i łańcuchów dostaw dla skutecznego i sprawnego realizowania zadań biznesowych,
  • istotę integracji procesów biznesowych w firmach i pomiędzy firmami,
  • wagę relacji biznesowych wewnątrz firmy i pomiędzy firmami,
  • wpływ dostępu do pełnej, bieżącej informacji rynkowej na funkcjonowanie firm i łańcuchów dostaw,
  • przepływy produktów przez poszczególne ogniwa łańcucha dostaw i konsekwencje kosztowe zatrzymania przepływów,
  • podstawowe strategie konkurencyjne łańcuchów dostaw,
  • modele łańcuchów dostaw do wykorzystania w praktycznym działaniu,
  • mierniki funkcjonowania łańcuchów dostaw

Szkolenie gospodarka magazynowa uzupełniane jest zadaniami i studiami przypadków do rozwiązania przez uczestników szkolenia, przykładami z praktyki gospodarczej oraz wymianą doświadczeń pomiędzy uczestnikami szkolenia.

Na warsztaty zapraszamy:
Wszystkich menedżerów i specjalistów związanych z zarządzaniem logistyką, planowaniem produkcji, organizacją przepływu materiałów, zaopatrzeniem i logistyką magazynową.

PROGRAM SZKOLENIA (SZKOLENIE OTWARTESZKOLENIE ONLINESZKOLENIE ZAMKNIĘTE)

1. W jakim celu firmy tworzą łańcuchy dostaw

a. siły działające na współczesnych rynkach i ich wpływ na działalność organizacji biznesowych
b. podejście procesowe czy funkcjonalne do wyzwań rynkowych stojących przed biznesem
c. łańcuch dostaw, łańcuch podaży, łańcuch logistyczny, łańcuch transportowo – magazynowy – trudności ze sprecyzowaniem pojęcia i zakresu działania na rynku
d. co jest ważniejsze dla biznesu – poziom obsługi klienta czy redukcja kosztów?
e. zadania, miejsce i cele logistyki w łańcuchach dostaw

2. Podstawowe zasady tworzenia łańcuchów dostaw

a. uczestnictwo w łańcuchu dostaw jednym z aktywów firm na konkurencyjnym rynku
b. konstrukcja (architektura) łańcucha dostaw musi sprzyjać realizacji procesów w całym łańcuchu od źródeł surowców do klienta końcowego
c. projekt łańcucha dostaw musi opierać się na realizacji procesów w sposób efektywny, sprawny i skuteczny
d. nie ma idealnych łańcuchów dostaw – ciągłe doskonalenie struktur, procesów i relacji jest wyzwaniem stojącym przed każdą organizacją
e. nie można zarządzać procesami biznesowymi bez ich zmierzenia – system mierników jako narzędzie ciągłej oceny łańcuchów dostaw

3. Modele łańcuchów dostaw opracowane przez praktyków biznesu

a. czym jest model w ekonomii – wady, zalety, ograniczenia i możliwości przeniesienia wniosków do praktyki biznesowej
b. łańcuch dostaw firm czy łańcuch dostaw produktu i informacji – jeden czy wiele łańcuchów dostaw w organizacji
c. lider łańcucha dostaw – kryteria przywództwa w łańcuchu
d. SCOR – Supply Chain Operations Reference model – najpopularniejszy model łańcucha dostaw
e. model łańcucha GSCF – Global Supply Chain Forum

4. Zarządzanie łańcuchem dostaw

a. dojrzałość łańcuchów dostaw – zaufanie, wspólnota celów i wymiana informacji pomiędzy partnerami biznesowymi
b. integracja procesów w łańcuchach dostaw – od pojedynczej transakcji do aliansu strategicznego
c. tworzenie wartości dla klienta w łańcuchu dostaw, czyli za co klient jest gotów zapłacić
d. czas, jakość, koszty – podstawowe kryteria oceny konkurencyjności firm i łańcuchów dostaw
e. usługodawcy zewnętrzni w łańcuchach dostaw – outsourcing, insourcing i multisourcing

5. Podstawowe cechy łańcuchów dostaw

a. funkcjonalne vs. innowacyjne łańcuchy dostaw
b. elastyczność, zdolność do adaptacji do zmiennych potrzeb, uwzględnienie potrzeb partnerów w łańcuchach dostaw – cechy niezbędne każdemu łańcuchowi
c. partnerstwo, ryzyko, zyski i wspólnota interesów partnerów w łańcuchach dostaw
d. przepływ informacji w łańcuchach dostaw – kody kreskowe, kod QR i RFID, narzędzia automatycznej identyfikacji produktów i aktywów w łańcuchach
e.cel, zadania i podstawowe metody prognozowania popytu / sprzedaży w łańcuchach dostaw

6. Przepływ produktów przez łańcuchy dostaw

a. cel podziału produktów dla efektywniejszego zarządzania ich zakupami i przepływami w łańcuchach dostaw
b. wybrane kryteria podziału produktów na potrzeby łańcuchów dostaw
c. macierz P. Kraljica – od wąskich gardeł do produktów strategicznych dla biznesu
d. macierz Boston Consulting Group – od dojnych krów do gwiazd biznesu
e. analiza ABC (80/20 lub Pareto)

7. Strategie rynkowe łańcuchów dostaw

a. strategia kompresji czasu – skracania czasu cykli przepływów fizycznych i informacji w łańcuchach dostaw źródłem przewagi konkurencyjnej
b. strategia maksymalnego wykorzystania posiadanych aktywów – maszyn, urządzeń, obiektów, środków transportu oraz wiedzy i umiejętności pracowników dla uzyskania przewagi nad konkurencją
c. strategia korzystania z usługodawców i wykonawców zewnętrznych – 3PL, outsourcing
d. Lean Management – strategia i zasady tworzenia wartości dla klienta vs. eliminacja strat i marnotrawstwa z procesów zarządczych, wykonawczych i wspierających w łańcuchach dostaw
e. QR – Quick Response, ECR – Efficient Consumer Response i inne branżowe strategie łańcuchów dostaw

8. Mierniki efektywności łańcuchów dostaw

a. cel mierzenia efektywności funkcjonowania łańcuchów dostaw
b. mierniki skierowane na poziom obsługi klienta oraz na funkcjonowanie organizacji biznesowej
c. trzy poziomy pomiaru organizacji biznesowej – mierniki na poziomie operacyjnym, taktycznym i strategicznym w łańcuchach dostaw
d. system gromadzenia danych i informacji na potrzeby efektywnego funkcjonowania firm i łańcuchów dostaw
e. podsumowanie rozważań o łańcuchach dostaw – 10 przykazań dla managerów i uczestników łańcuchów dostaw

1. W jakim celu firmy tworzą łańcuchy dostaw

a. siły działające na współczesnych rynkach i ich wpływ na działalność organizacji biznesowych
b. podejście procesowe czy funkcjonalne do wyzwań rynkowych stojących przed biznesem
c. łańcuch dostaw, łańcuch podaży, łańcuch logistyczny, łańcuch transportowo – magazynowy – trudności ze sprecyzowaniem pojęcia i zakresu działania na rynku
d. co jest ważniejsze dla biznesu – poziom obsługi klienta czy redukcja kosztów?
e. zadania, miejsce i cele logistyki w łańcuchach dostaw

2. Podstawowe zasady tworzenia łańcuchów dostaw

a. uczestnictwo w łańcuchu dostaw jednym z aktywów firm na konkurencyjnym rynku
b. konstrukcja (architektura) łańcucha dostaw musi sprzyjać realizacji procesów w całym łańcuchu od źródeł surowców do klienta końcowego
c. projekt łańcucha dostaw musi opierać się na realizacji procesów w sposób efektywny, sprawny i skuteczny
d. nie ma idealnych łańcuchów dostaw – ciągłe doskonalenie struktur, procesów i relacji jest wyzwaniem stojącym przed każdą organizacją
e. nie można zarządzać procesami biznesowymi bez ich zmierzenia – system mierników jako narzędzie ciągłej oceny łańcuchów dostaw

3. Modele łańcuchów dostaw opracowane przez praktyków biznesu

a. czym jest model w ekonomii – wady, zalety, ograniczenia i możliwości przeniesienia wniosków do praktyki biznesowej
b. łańcuch dostaw firm czy łańcuch dostaw produktu i informacji – jeden czy wiele łańcuchów dostaw w organizacji
c. lider łańcucha dostaw – kryteria przywództwa w łańcuchu
d. SCOR – Supply Chain Operations Reference model – najpopularniejszy model łańcucha dostaw
e. model łańcucha GSCF – Global Supply Chain Forum

4. Zarządzanie łańcuchem dostaw

a. dojrzałość łańcuchów dostaw – zaufanie, wspólnota celów i wymiana informacji pomiędzy partnerami biznesowymi
b. integracja procesów w łańcuchach dostaw – od pojedynczej transakcji do aliansu strategicznego
c. tworzenie wartości dla klienta w łańcuchu dostaw, czyli za co klient jest gotów zapłacić
d. czas, jakość, koszty – podstawowe kryteria oceny konkurencyjności firm i łańcuchów dostaw
e. usługodawcy zewnętrzni w łańcuchach dostaw – outsourcing, insourcing i multisourcing

5. Podstawowe cechy łańcuchów dostaw

a. funkcjonalne vs. innowacyjne łańcuchy dostaw
b. elastyczność, zdolność do adaptacji do zmiennych potrzeb, uwzględnienie potrzeb partnerów w łańcuchach dostaw – cechy niezbędne każdemu łańcuchowi
c. partnerstwo, ryzyko, zyski i wspólnota interesów partnerów w łańcuchach dostaw
d. przepływ informacji w łańcuchach dostaw – kody kreskowe, kod QR i RFID, narzędzia automatycznej identyfikacji produktów i aktywów w łańcuchach
e.cel, zadania i podstawowe metody prognozowania popytu / sprzedaży w łańcuchach dostaw

6. Przepływ produktów przez łańcuchy dostaw

a. cel podziału produktów dla efektywniejszego zarządzania ich zakupami i przepływami w łańcuchach dostaw
b. wybrane kryteria podziału produktów na potrzeby łańcuchów dostaw
c. macierz P. Kraljica – od wąskich gardeł do produktów strategicznych dla biznesu
d. macierz Boston Consulting Group – od dojnych krów do gwiazd biznesu
e. analiza ABC (80/20 lub Pareto)

7. Strategie rynkowe łańcuchów dostaw

a. strategia kompresji czasu – skracania czasu cykli przepływów fizycznych i informacji w łańcuchach dostaw źródłem przewagi konkurencyjnej
b. strategia maksymalnego wykorzystania posiadanych aktywów – maszyn, urządzeń, obiektów, środków transportu oraz wiedzy i umiejętności pracowników dla uzyskania przewagi nad konkurencją
c. strategia korzystania z usługodawców i wykonawców zewnętrznych – 3PL, outsourcing
d. Lean Management – strategia i zasady tworzenia wartości dla klienta vs. eliminacja strat i marnotrawstwa z procesów zarządczych, wykonawczych i wspierających w łańcuchach dostaw
e. QR – Quick Response, ECR – Efficient Consumer Response i inne branżowe strategie łańcuchów dostaw

8. Mierniki efektywności łańcuchów dostaw

a. cel mierzenia efektywności funkcjonowania łańcuchów dostaw
b. mierniki skierowane na poziom obsługi klienta oraz na funkcjonowanie organizacji biznesowej
c. trzy poziomy pomiaru organizacji biznesowej – mierniki na poziomie operacyjnym, taktycznym i strategicznym w łańcuchach dostaw
d. system gromadzenia danych i informacji na potrzeby efektywnego funkcjonowania firm i łańcuchów dostaw
e. podsumowanie rozważań o łańcuchach dostaw – 10 przykazań dla managerów i uczestników łańcuchów dostaw

1. W jakim celu firmy tworzą łańcuchy dostaw

a. siły działające na współczesnych rynkach i ich wpływ na działalność organizacji biznesowych
b. podejście procesowe czy funkcjonalne do wyzwań rynkowych stojących przed biznesem
c. łańcuch dostaw, łańcuch podaży, łańcuch logistyczny, łańcuch transportowo – magazynowy – trudności ze sprecyzowaniem pojęcia i zakresu działania na rynku
d. co jest ważniejsze dla biznesu – poziom obsługi klienta czy redukcja kosztów?
e. zadania, miejsce i cele logistyki w łańcuchach dostaw

2. Podstawowe zasady tworzenia łańcuchów dostaw

a. uczestnictwo w łańcuchu dostaw jednym z aktywów firm na konkurencyjnym rynku
b. konstrukcja (architektura) łańcucha dostaw musi sprzyjać realizacji procesów w całym łańcuchu od źródeł surowców do klienta końcowego
c. projekt łańcucha dostaw musi opierać się na realizacji procesów w sposób efektywny, sprawny i skuteczny
d. nie ma idealnych łańcuchów dostaw – ciągłe doskonalenie struktur, procesów i relacji jest wyzwaniem stojącym przed każdą organizacją
e. nie można zarządzać procesami biznesowymi bez ich zmierzenia – system mierników jako narzędzie ciągłej oceny łańcuchów dostaw

3. Modele łańcuchów dostaw opracowane przez praktyków biznesu

a. czym jest model w ekonomii – wady, zalety, ograniczenia i możliwości przeniesienia wniosków do praktyki biznesowej
b. łańcuch dostaw firm czy łańcuch dostaw produktu i informacji – jeden czy wiele łańcuchów dostaw w organizacji
c. lider łańcucha dostaw – kryteria przywództwa w łańcuchu
d. SCOR – Supply Chain Operations Reference model – najpopularniejszy model łańcucha dostaw
e. model łańcucha GSCF – Global Supply Chain Forum

4. Zarządzanie łańcuchem dostaw

a. dojrzałość łańcuchów dostaw – zaufanie, wspólnota celów i wymiana informacji pomiędzy partnerami biznesowymi
b. integracja procesów w łańcuchach dostaw – od pojedynczej transakcji do aliansu strategicznego
c. tworzenie wartości dla klienta w łańcuchu dostaw, czyli za co klient jest gotów zapłacić
d. czas, jakość, koszty – podstawowe kryteria oceny konkurencyjności firm i łańcuchów dostaw
e. usługodawcy zewnętrzni w łańcuchach dostaw – outsourcing, insourcing i multisourcing

5. Podstawowe cechy łańcuchów dostaw

a. funkcjonalne vs. innowacyjne łańcuchy dostaw
b. elastyczność, zdolność do adaptacji do zmiennych potrzeb, uwzględnienie potrzeb partnerów w łańcuchach dostaw – cechy niezbędne każdemu łańcuchowi
c. partnerstwo, ryzyko, zyski i wspólnota interesów partnerów w łańcuchach dostaw
d. przepływ informacji w łańcuchach dostaw – kody kreskowe, kod QR i RFID, narzędzia automatycznej identyfikacji produktów i aktywów w łańcuchach
e.cel, zadania i podstawowe metody prognozowania popytu / sprzedaży w łańcuchach dostaw

6. Przepływ produktów przez łańcuchy dostaw

a. cel podziału produktów dla efektywniejszego zarządzania ich zakupami i przepływami w łańcuchach dostaw
b. wybrane kryteria podziału produktów na potrzeby łańcuchów dostaw
c. macierz P. Kraljica – od wąskich gardeł do produktów strategicznych dla biznesu
d. macierz Boston Consulting Group – od dojnych krów do gwiazd biznesu
e. analiza ABC (80/20 lub Pareto)

7. Strategie rynkowe łańcuchów dostaw

a. strategia kompresji czasu – skracania czasu cykli przepływów fizycznych i informacji w łańcuchach dostaw źródłem przewagi konkurencyjnej
b. strategia maksymalnego wykorzystania posiadanych aktywów – maszyn, urządzeń, obiektów, środków transportu oraz wiedzy i umiejętności pracowników dla uzyskania przewagi nad konkurencją
c. strategia korzystania z usługodawców i wykonawców zewnętrznych – 3PL, outsourcing
d. Lean Management – strategia i zasady tworzenia wartości dla klienta vs. eliminacja strat i marnotrawstwa z procesów zarządczych, wykonawczych i wspierających w łańcuchach dostaw
e. QR – Quick Response, ECR – Efficient Consumer Response i inne branżowe strategie łańcuchów dostaw

8. Mierniki efektywności łańcuchów dostaw

a. cel mierzenia efektywności funkcjonowania łańcuchów dostaw
b. mierniki skierowane na poziom obsługi klienta oraz na funkcjonowanie organizacji biznesowej
c. trzy poziomy pomiaru organizacji biznesowej – mierniki na poziomie operacyjnym, taktycznym i strategicznym w łańcuchach dostaw
d. system gromadzenia danych i informacji na potrzeby efektywnego funkcjonowania firm i łańcuchów dostaw
e. podsumowanie rozważań o łańcuchach dostaw – 10 przykazań dla managerów i uczestników łańcuchów dostaw

MIELIŚMY PRZYJEMNOŚĆ PRACOWAĆ DLA:

1

Przeszkoliliśmy ponad 40000 dyrektorów, menedżerów, kierowników i naczelników.

2

W Akademiach menedżerskich, w których mierzyliśmy efektywność (47 projektów 286 dni szkol.) poziom kompetencji wzrósł średnio o 16%.

3

Pracujemy na poziomie kompetencji (wiem co i jak mam zrobić), motywacji (wierzę, że warto), postawy (zamierzam to zrobić) , wdrożenia (follow up)

4

Zgodnie z badaniami przeprowadzonymi przez amerykańskie centrum Center for American Progress, koszt zastąpienia pracowników wynosi około 16% ich rocznego wynagrodzenia. W przypadku menadżera zwiększa się do 100%.

Szkolenie związane z:
  • Zarządzanie magazynem szkolenie
  • Szkolenie logistyka magazynowa
  • Gospodarka magazynowa szkolenie
  • Gospodarka zapasami
  • Metody zarządzania zapasami
  • Cele zarządzania zapasami

OPINIE O SZKOLENIACH

Justyna Baryła-Rychert


Project Manager
tel.: 505 273 483tel.: 505 273 500
fax: (22) 266 08 51
j.baryla@projektgamma.pl
Justyna Baryła-Rychert

Justyna Baryła-Rychert


Project Manager
tel.: 505 273 483tel.: 505 273 500
fax: (22) 266 08 51
j.baryla@projektgamma.pl
Justyna Baryła-Rychert

Justyna Baryła-Rychert


Project Manager
tel.: 505 273 483tel.: 505 273 500
fax: (22) 266 08 51
j.baryla@projektgamma.pl
Justyna Baryła-Rychert
Zaznacz liczebność grupy i zostaw dane kontaktowe, a odezwiemy się z wyceną szkolenia.

ZOBACZ NAJBLIŻSZE Szkolenia - logistyka, transport, spedycja

Na szkolenie zapraszamy wszystkie osoby zajmujące się profesjonalnie obrotem towarowym, kierowaniem i obsługą procesów celnych i logistycznych z wykorzystaniem klasyfikacji taryfowej towarów a także osoby dokonujące zgłoszeń celnych, osoby składające deklaracje INTRASTAT i osoby zaangażowane w dokumentowanie pochodzenia towarów.

2024-06-19
19 czerwca 2024
2024-06-19
Szkolenie online Szkolenie online
2024-09-19
19 września 2024
2024-09-19
Szkolenie online Szkolenie online
Dostępne jest szkolenie zamknięte.

Uczestnicy szkolenia poznają reguły ustalania pochodzenia towarów, konsekwencje błędnej klasyfikacji oraz najczęściej popełniane błędy.

2024-06-20
20 czerwca 2024
2024-06-20
Szkolenie online Szkolenie online
2024-09-24
24 września 2024
2024-09-24
Szkolenie online Szkolenie online
Dostępne jest szkolenie zamknięte.

Szkolenie poświęcone będzie przedstawieniu możliwości stosowania optymalnych procedur celnych, najczęściej popełnianym błędom oraz wskazaniem ich rozwiązywania/unikania.

2024-06-28
28 czerwca 2024
2024-06-28
Szkolenie online Szkolenie online
kontakt

ul. Farysa 64
01-971 Warszawa
NIP: 113-26-90-108

firma szkoleniowa

Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2021 roku.
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.