Gamma sp. j.

Budowanie dobrego wizerunku urzędu

Idea szkolenia

Rozwiń

Za budowanie i utrzymanie dobrego wizerunku urzędu, odpowiedzialny jest każdy pracownik jednostki administracji publicznej. Szkolenie dostarcza wiedzy na czym polega specyficzny charakter działań PR w administracji publicznej oraz rozwija umiejętność kreowania pozytywnego wizerunku urzędu. Omówione zostaną między innymi działania PR wewnętrznego i zewnętrznego, zasady profesjonalnej autoprezentacji pracownika urzędu oraz znaczenie dobrej komunikacji wewnętrznej, medialnej oraz z klientami urzędu.

Program szkolenia

Rozwiń
PROGRAM SZKOLENIA

1. Wprowadzenie do szkolenia

    • Cele szkolenia
    • Oczekiwania uczestników dotyczące treści warsztatu

2. Czym jest wizerunek urzędu

    • Tożsamość organizacji
    • Tożsamość organizacji a wizerunek
    • Obszary wizerunku organizacji 
    • Jak budować wiarygodność urzędu

3. Marketing w administracji publicznej

    • Definicja i rodzaje Public Relations 
    • Działania PR w jednostkach administracji publicznej
        • Szanse i ograniczenia
        • Dlaczego budowanie wizerunku urzędu jest ważne
        • Działania PR, które warto rozwijać
        • Współpraca z agencją PR vs zespół PR w urzędzie
        • Sposoby poszukiwania nowych obszarów działać PR dla urzędu
    • Cele działań PR w urzędzie
        • Korzyści z budowania dobrego wizerunku 
        • Elementy PRu korporacyjnego, które można wykorzystać w administracji
        • Cele PR wewnętrznego i PR zewnętrznego
    • Misja i wizja urzędu w procesie kształtowania wizerunku

4. Budowanie wizerunku wewnątrz urzędu

    • Obszary PR wewnętrznego 
        • Proces rekrutacyjny i derekrutacyjny
        • Oceny okresowe i rozmowy rozwojowe
        • Motywowanie pracowników
        • Prowadzenie zebrań i spotkań wewnętrznych
        • Szkolenia oraz działania integrujące pracowników
        • Komunikacja wewnątrz urzędu
        • Konkursy
        • Internet
    • Rola kadry kierowniczej w budowaniu wizerunku urzędu
        • Komunikacja na linii przełożony-podwładni
        • Dobór sposobu komunikacji do danego pracownika
        • Budowanie świadomości poczucia tożsamości pracowników z urzędem
    • Rola pracowników w kształtowaniu wizerunku urzędu 
    • Wprowadzanie nowych działań PR wewnętrznego
    • Przełamywanie oporu wobec zmian 
    • Efekty budowania dobrego wizerunku wewnątrz urzędu
        • Szybko zauważalne
        • Długoterminowe

5. Budowanie wizerunku na zewnątrz urzędu

    • Obszary PR zewnętrznego
        • Kontakt z mediami 
        • Zasady profesjonalnego kontaktu z dziennikarzami
        • Rola rzecznika prasowego w urzędzie
        • Komunikaty i informacje prasowe
        • Wywiady telewizyjne i radiowe
        • Konferencje prasowe
        • Informacje zamieszczane w Internecie
        • Wydarzenia medialne i wizerunkowe 
        • Marketing mobilny
        • Autoprezentacja pracowników
    • Budowanie i ochrona wizerunku w sytuacji kryzysowej
        • Możliwe sytuacje kryzysowe
        • Sposoby reakcji na sytuację kryzysową 
        • Udzielanie informacji w sytuacji kryzysowej – kto może udzielać informacji, w którym momencie, jak radzić sobie z pytaniami trudnymi / prowokacjami
        • Zarządzanie informacjami w sytuacji kryzysowej
        • Przykłady i sposoby zaradcze
    • Efekty budowania dobrego wizerunku na zewnątrz urzędu
        • Krótkoterminowe 
        • Długoterminowe

6. Strategia, taktyka i program PR w urzędzie

    • Jak dobrać strategię?
    • Jak wybrać i zastosować odpowiednią taktykę?
    • Jak opracować i wdrożyć właściwy program PR w urzędzie?
    • Jak stworzyć zespół odpowiadający za działania PR?
    • Wybór liderów zmian i pracowników do pomocy
    • Praktyczne opracowanie planu działań PR

7. Action plan – jak wprowadzić narzędzia szkoleniowe w praktyce?

    • Co chce zmienić?
    • Od czego zacznę?
    • Kiedy zacznę?
    • Co mogę zrobić?
    • Jak konkretnie to zrobię?

8. Podsumowanie szkolenia

    • Karta SSC
        • Start – co zacznę stosować?
        • Continue – co będę kontynuował/-a?
        • Stop – czego zaprzestanę?
    • Wnioski
        • Na poziomie indywidualnym
        • Na poziomie grupy

Klienci, dla których Gamma zrealizowała szkolenia:

M_forte__media-saturn_ministerstwo_infrastruktury_i_rozwoju_makro_link4_syngenta.jpg|O_atlantic-fund-services_dct-gdansk_hbo_amerigas_pge_wydawnictwo-wiedza-i-praktyka.jpg|O_inspektorat-transportu_-centrum-krwi_fundusz-rehabilitacji-niepelnosprawnych_oki_ministerstwo-kultury_benefit-syst.jpg|O_sanicet-kolo_rwe_tmobile_infosys_deloitte_faurecia.jpg|O_syngenta_johnson&johnson_whirlpool_profarm_sodexo_kancelaria-sejmu.jpg|O_tvn_rossman_edc_windcor-nixdorf_pandora_tom-tom.jpg
204|210|269
126budowaniewizerunku.jpg
TRENERZY SZKOLENIA
INFORMACJE O SZKOLENIU

SZKOLENIE NA ZAMÓWIENIE

KONSULTANT SZKOLENIA

Michał Cal

Manager ds. rozwoju
+48 22 266 08 43

m.cal@projektgamma.pl
Zostaw swój nr. telefonu. Skontaktujemy się szybko.

Obecne szkolenie
Budowanie dobrego wizerunku urzędu
Następne szkolenie

Szkolenia: Administracja Publiczna

...
Etyka i przeciwdziałanie korupcjji

Proponowane szkolenie obejmuje główne zasady i wartości etyki urzędniczej oraz uświadamia znaczenie etyki w budowaniu pozytywnego wizerunku urzędu.

...
IPRZ

Szkolenie wpływa na wzrost kompetencji kadry kierowniczej w obszarze prowadzenia rozmów rozwojowych oraz  podnosi jakość tworzonych w urzędzie IPRZ-ów.

...
Obsługa klienta z niepełnosprawnością

Szkolenie dostarcza wiedzy na temat prawidłowych postaw i zachowań w trakcie obsługi klientów z różnego rodzaju niepełnosprawnościami oraz uwrażliwia uczestników szkolenia na tematykę niepełnosprawności.

...
Work-life balance

Work-life balance to inaczej równowaga pomiędzy życiem zawodowym i prywatnym. Szkolenie rozwija świadomość sposobów osiągania harmonii pomiędzy oba tymi obszarami, które są komplementarne wobec siebie a nie przeciwstawne.

...
V Ogólnopolskie warsztaty z poprawności językowej w urzędzie

Głównym celem przedmiotowego szkolenia jest przekazanie precyzyjnych i aktualnych informacji z zakresu poprawności językowej w urzędzie, w tym kompleksowe  omówienie przykładów błędów językowych, jakie mogą pojawiać się w codziennej pracy urzędnika.

...
Ewaluacja szkoleń w administracji publicznej

Osoby odpowiedzialne za szkolenia w jednostkach administracji publicznej, zwracają coraz baczniejszą uwagę na poparte danymi wyniki, próbując odpowiedzieć na pytanie w jaki sposób wydatki na szkolenia przekładają się na funkcjonowanie urzędu.

...
Zarządzanie zmianą w administracji publicznej

Szkolenie przygotowuje kadrę kierowniczą do przeprowadzenia i koordynacji procesu różnego typu zmian a pracowników do współpracy z procesie wprowadzania oraz adaptacji do zmian i przełamywania oporu.

...
Budowanie dobrego wizerunku urzędu

Za budowanie i utrzymanie dobrego wizerunku urzędu odpowiedzialny jest każdy pracownik jednostki administracji publicznej. Szkolenie dostarcza wiedzy na czym polega specyficzny charakter działań PR w administracji publicznej.

...
Profesjonalna obsługa klienta w urzędzie

Szkolenie wielowymiarowo przygotowuje pracowników administracji publicznej do profesjonalnego procesu obsługi klienta urzędu. Łączy techniki psychologiczne, nowoczesne standardy obsługi oraz umiejętności przeciwdziałania i radzenia sobie trudnych sytuacjach obsługowych.

...
Ochrona danych osobowych w urzędzie

Szkolenie, którego celem jest przede wszystkim aktualizacja i usystematyzowanie wiedzy na temat przepisów dotyczących ochrony danych osobowych.

...
Pierwsza ocena i ocena okresowa w służbie cywilnej

System ocen to niezwykle ważne narzędzie służące obiektywnej ewaluacji kompetencji poszczególnych pracowników oraz poprawie efektywności pracy jak i lepszemu podejmowaniu decyzji kadrowych.

...
Projektowanie efektywnych szkoleń dla JST

Najnowsze badania dotyczące efektywności edukacji wskazują, że tradycyjne podejście do szkoleń nie jest wystarczająco efektywne. Tego typu szkolenia są skuteczne w przypadku 15-20% uczestników – tych, dla których rozwój stanowi wartość osobistą. Najnowsze, potwierdzone trendy projektowania szkoleń postulują:

...DLACZEGO GAMMA ...STREFA WIEDZY ...MATERIAŁY I INFORMACJE ...JAK NAS OCENIAJĄ KLIENCI

Misja naszej firmy to „bierzemy odpowiedzialność za rezultaty” . Według nas szkolenia handlowe są inwestycją w rozwój firmy, i jak każda inwestycja, powinna prowadzić do jasno określonych rezultatów biznesowych. Projekty, w których określamy, mierzymy i realizujemy cele biznesowe postawione przed projektem szkoleniowym dają nam i Klientom największą satysfakcję. Proponujemy realizację szkoleń poprzez zaspokojenie potrzeb trzech grup odbiorców projektu szkoleniowego: działu HR, uczestników oraz ich przełożonych. Projektując szkolenia ze sprzedaży uwzględniamy perspektywę biznesową.

...359
Modele sprzedaży cz. 1 ...

Szanowni Państwo! W czerwcu 1925 roku ukazała się książka „The Psychology of ...

...361
Retencja kluczowych pracownik ...

Sukces firmy zależy od ludzi w niej pracujących, a kluczowi pracownicy mają ...

...345
Open Space Technology ...

Open Space Technology to metoda pracy z dużymi grupami (do 2500 osób), która ...

...

Dariusz Wiśniewski

Zastępca dyrektora Centrum rozwoju zawodowego MSZ
...
Projekty szkoleniowe Gammy zawierają moduły mierzące efektywność szkolenia. Pozwalają ocenić firmę szkoleniową oraz rozwój poszczególnych uczestników.
...
...

Katarzyna Krzemińska

HR Manager, Syngenta
...
Wreszcie trenerzy, którzy sami potrafią sprzedawać.
...
...

Bartosz Łuczak

Dział szkoleń, Decathlon
...
Ich siłą są trenerzy – mają doświadczenie, wiedzę, umiejętności. Widać, że lubią to, co robią i że są w tym bardzo dobrzy.
...
...

Iwona Matysiak

Dyrektor ds. badań i analiz, Radio Eska
...
Ich szkolenia menadżerskie były bodźcem do wprowadzenia nowych narzędzi zarządczych
...
...

Łukasz Kawęcki

Dyrektor biura reklamy, Wydawnictwo Murator
...
Potrafią rozwiązywać problemy na bieżąco. Nie pozostawiają żadnych kwestii niewyjaśnionych.
...
...

Elżbieta Wolniak

Unit Manager, ING Nationale Nederlanden
...
Ich szkolenia są spektakularne – zarówno pod względem proponowanych narzędzi, jak i atmosfery.
...
...

Joanna Dutkowska

Dział personalny, Infosys BPO
...
Gammę cenimy za innowacyjność – ich autorskie ćwiczenia i symulacje potrafią zaangażować nawet bardzo wymagających pracowników.
...
...

Katarzyna Koltarska

Dyrektor personalny Samsung Electronics
...
Gamma to znakomici trenerzy, autorskie know-how oraz duży nacisk na efektywność proponowanych rozwiązań.
...
...

Beata Olszewska

Dział personalny, Polska Grupa Farmaceutyczna
...
Ankiet i testy szkoleniowe mówią jedno – pracownicy nie tylko zyskują wiedzę i nowe techniki, ale także świetnie się bawią – dla nas to cenna wartość.
...
...

Marek Noster

Dyrektor ds. szkoleń i rozwoju, Alior Bank
...
Mocnym punktem Gammy są na pewno trenerzy – przygotowani, mający świetny kontakt z grupą oraz posiadający bogate doświadczenie biznesowe.
...
...

Łukasz Sowiński

Kierownik Działy Szkoleń, Real
...
Doświadczenie, elastyczność i zrozumienie dla procesów, które przebiegają w naszej organizacji, to powody dla których warto korzystać ze szkoleń Gammy.
...

SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI

Porozmawiamy o twoich potrzebach
tel: 22/266 08 48, tel. kom.: 505 273 550, biuro@projektgamma.pl
*wymagane
© Gamma sp. j. ul. Mysłowicka 15, 01-612 Warszawa. Wszelkie prawa zastrzeżone