Inne strony: GAMMA DISCOVER
Social Media to powrót do agory. Nie chodzi jedynie o występ, ale o dyskusję po nim

E-PR i social media w nowoczesnej administracji publicznej

Szkolenia: Administracja Publiczna
Za budowanie i utrzymanie dobrego wizerunku urzędu, odpowiedzialny jest każdy pracownik jednostki administracji publicznej. Szkolenie dostarcza wiedzy na czym polega specyficzny charakter działań PR w administracji publicznej oraz rozwija umiejętność kreowania pozytywnego wizerunku urzędu. 

IDEA SZKOLENIA

Omówione zostaną między innymi działania PR wewnętrznego i zewnętrznego, zasady profesjonalnej autoprezentacji pracownika urzędu oraz znaczenie dobrej komunikacji wewnętrznej, medialnej oraz z klientami urzędu. Głównymi adresatami szkolenia są osoby zajmujące stanowiska kierownicze, reprezentujące instytucję w mediach. Celem szkolenia jest ponadto uzyskanie umiejętności oraz praktycznych narzędzi skutecznej promocji oraz kreowania i ochrona nowoczesnego, dobrego wizerunku w przestrzeni publicznej za pośrednictwem Internetu i innych nowoczesnych metod komunikacji, modernizacja polityki komunikacji w administracji, przyjazny wizerunek urzędu on-line i off-line.

Fakty szkoleniowe
1
Przeszkoliliśmy ponad
70 tys. handlowców.
2
Średni wzrost sprzedaży / parametrów sprzedaży naszych szkoleń wynosi 12%.
3
Trenerzy Gammy są skuteczni łącząc bogate doświadczenie na stanowiskach sprzedażowych z wysokimi umiejętnościami trenerskimi.
tylko 30% handlowców sprzedaje w sposób świadomy dobierając najbardziej efektywne metody do sytuacji i klienta* (Forbes 2017). 70% sprzedaje nieświadomie i nieefektywnie

SZKOLENIE ZAMKNIĘTE
Szkolenie odbywa się w siedzibie firmy na terenie całej Polski.

PROGRAM SZKOLENIA

DZIEŃ 1


1.Czym jest wizerunek urzędu

  • Tożsamość organizacji
  • Tożsamość organizacji a wizerunek
  • Obszary wizerunku organizacji
  • Misja i wizja urzędu w procesie kształtowania wizerunku
  • Dobry wizerunek urzędu - czyli?
  • Jak wykorzystać media społecznościowe do budowania wizerunku urzędu i dlaczego to takie ważne?

2.Promocja i rozwój urzędu – jak na bazie obowiązującej strategii dostosować działania do współczesnych trendów?

  • Skuteczne narzędzia promocji i informacji – media społecznościowe (Facebook, Twitter, Instagram)
  • Nowoczesne środki dystrybucji informacji i promocji urzędu przy wykorzystaniu serwisu youtube

3.Internet i media społecznościowe w ręku urzędnika

  • Zasady komunikacji w Internecie, w tym w mediach społecznościowych, język stosowany w Internecie a język urzędniczy - różnice między oficjalnym językiem urzędowym a językiem używanym w sieci
  • Zasady pisania do publikowania w sieci - tworzenie wyrazistych, lekkich i atrakcyjnych tekstów do Internetu
  • Wyrazy bliskoznaczne i synonimy dla języka projektów – lista najczęstszych zwrotów (np. beneficjent, alokacja) i ich odpowiedniki w mowie potocznej
  • Praktyczne wskazówki dotyczące podnoszenia atrakcyjności tekstu dla odbiorcy i robotów Google
  • Zasady ochrony wizerunku w mediach społecznościowych z zachowaniem zasad ochrony życia prywatnego
  • Praktyczne wskazówki samodzielnego korzystania z mediów społecznościowych (Facebook, Twitter, Instagram)
  • Pułapki pisania tekstów do Internetu i ich publikacji, triki, sposoby samodzielnej weryfikacji i narzędzia wspomagające - prezentacja darmowych narzędzi ułatwiających pisanie (m. in. słownik synonimów, narzędzia antyplagiatowe itd.)

4.Skuteczna polityka promocyjna, jako uzupełnienie dokumentu strategii promocji

  • jak stworzyć skuteczną i aktualną politykę promocyjną oraz monitorować jej realizację?
  • rola mediów społecznościowych w aktywnych działaniach promocyjnych
  • aktualizacja zakresów czynności pracowników
  • dobre praktyki realizacji strategicznych działań polityki promocyjnej

5.Skuteczna polityka informacyjna, jako uzupełnienie dokumentu strategii promocji oraz polityki jakości

  • jak stworzyć skuteczną i aktualną politykę informacyjną oraz monitorować jej realizację?
  • rola mediów społecznościowych w aktywnych działaniach informacyjnych
  • aktualizacja zakresów czynności pracowników
  • dobre praktyki realizacji strategicznych działań polityki informacyjnej

6.Prezentacja i autoprezentacja pracownika urzędu

  • Praktyczny warsztat technik prezentacji i autoprezentacji
  • Savoir-vivre w kontakcie z klientem wewnętrznym i zewnętrznym urzędu, dziennikarzami
  • Mapowanie i klasyfikacja linii redakcyjnych oraz dobieranie treści komunikatów prasowych
  • Ćwiczenia z wykorzystaniem kamery. Analiza sytuacyjna (tylko za zgodą Zamawiającego i uczestników szkolenia)


DZIEŃ 2

1.Ramy prawne polityki informacyjnej i promocyjnej realizowanej przez urząd  oraz prawna ochrona wizerunku

  • Dz.U. 1994 nr 24 poz. 83. Ustawa z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych
  • Dz.U. 1984 nr 5 poz. 24. Ustawa z dnia 26 stycznia 1984 r. Prawo prasowe
  • Dz.U. 2008 nr 223 poz. 1458. Ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych
  • Dz.U. 2008 nr 227 poz. 1505. Ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej (oraz ustawy powiązane: o zawodach lekarza i lekarza dentysty, o zawodach pielęgniarki i położnej, o państwowym ratownictwie medycznym, karta nauczyciela, o narodowym spisie powszechnym, o samorządzie gminnym, o ochronie osób i mienia)
  • Dz.U. 1997 nr 88 poz. 553. Ustawa z dnia 6 czerwca 1997 r. - Kodeks karny
  • Dz.U. 1964 nr 16 poz. 93. Ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny
  • Dz.U. 1960 nr 30 poz. 168. Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego
  • Orzecznictwo sądów powszechnych oraz Sądu Najwyższego

2.Przewagi konkurencyjne urzędu na tle innych urzędów

  • Jak i co komunikować, by być jeszcze lepszym?
  • Sposoby praktycznego wykorzystania social mediów, a zwłaszcza Facebooka - czyli jak prowadzić profesjonalny fanpage na Facebooku?

3.Marka urzędu i marka osobista

  • jak stworzyć markę urzędu i korelującą z nią markę osobistą?
  • przykłady korelacji marki urzędu i marki osobistej
  • marketing miejsca, city placement etc.

4.Kryzys i zarządzanie informacją w sytuacji kryzysowej

  • Wdrażania standardów komunikacji wewnętrznej
  • Scenariusze występowania sytuacji kryzysowej
  • Diagnoza sytuacji kryzysowej
  • Sztuka prowadzenia sporów (erystyka) w praktycznym warsztacie metod i technik.
  • Perswazja i skuteczne argumentowanie
  • Komunikacja w sytuacjach kryzysowych

5.Przykłady dobrych i złych praktyk

  • Przykłady dobrze i źle prowadzonych działań PR-owych w urzędach
  • Przykłady dobrze i źle zrealizowanych kampanii internetowych

Cena szkolenia:
Miejsce szkolenia:

Termin szkolenia:

Klienci, dla których Gamma zrealizowała szkolenia:

TRENERZY SZKOLENIA

OPINIE O SZKOLENIACH

Konsultant szkolenia

Szybki kontakt

Paulina Riss

Specjalista ds. szkoleń
tel.: +48 (22) 266 08 52 p.riss@projektgamma.pl
Paulina Riss

Interesuje Cię szkolenie otwarte z tej tematyki?

Zostaw adres e-mail i nr. telefonu a przypomnimy Ci o tym szkoleniu.
Przypomnij mi:
Preferuję kotakt:

WSTĘPNA WYCENA SZKOLENIA

Zaznacz liczebność grupy i zostaw dane kontaktowe, a odezwiemy się z wyceną szkolenia.
Dostępne formaty szkoleniowe:
Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm
© Gamma sp. j. ul. Mysłowicka 15, 01-612 Warszawa. Wszelkie prawa zastrzeżone.