Zarządzanie w sytuacji kryzysowej (ang. crisis management)
Zarządzanie w sytuacji kryzysowej definiuje się jako serię kroków podejmowanych przez organizację w celu poradzenia sobie ze znaczącym, negatywnym wydarzeniem.

Zarządzanie w sytuacji kryzysowej definiuje się jako serię kroków podejmowanych przez organizację w celu poradzenia sobie ze znaczącym, negatywnym wydarzeniem. Kryzys zakłóca operacje biznesowe, grozi obniżeniem nastroju pracowników, szkodzi reputacji firmy i negatywnie wpływa na finanse.
Zarządzanie w sytuacji kryzysowej wymaga podejmowania decyzji w krótkim czasie, często dopiero po tym, jak negatywne wydarzenie już miało miejsce. Aby zmniejszyć niepewność w przypadku kryzysu, organizacje często tworzą plan zarządzania kryzysowego.
Ownership mindset – Menedżer architektem odpowiedzialności
Współodpowiedzialność bierze się z poczucia współwłasności, a to z poczucia wpływu, współdecydowania i powiązania celów własnych z celami firmowymi. Zapraszamy na szkolenie ownership mindset –…Zarządzanie zmianą w wymagającej rzeczywistości VUCA
Współczesne otoczenie biznesowe, określane jest jako “świat VUCA”. VUCA to akronim wprowadzony przez amerykańskich wojskowych strategów na określenie sytuacji, jaka powstała po zakończeniu Zimnej Wojny:… HR może i powinien pełnić rolę kluczowego partnera dla biznesu. Jeśli chcesz mieć realny wpływ, musisz być o dwa kroki przed wyzwaniami.
Dlatego tak ważne jest, aby mieć zaufanego partnera, który pomoże mądrze Ci się rozwijać.
Nasz „360° Newsletter HR” powstał właśnie w tym celu. Sprawdź i działaj pewniej.