Menadżer aktywnego farmingu

Menadżer aktywnego farmingu

Menadżer aktywnego farmingu

JAK BUDOWAĆ STRATEGICZNĄ WSPÓŁPRACĘ Z KLIENTEM

Szkolenia sprzedażowe

Największym wyzwaniem stojącym w dzisiejszej wyjątkowej sytuacji przed menadżerami działów handlowych wszystkich szczebli, jest zapewnienie ciągłości sprzedaży oraz mobilizowanie handlowców do systematycznego podnoszenia wskaźników sprzedażowych we współpracy z istniejącymi klientami firmy.

INFORMACJE O SZKOLENIU

Szkolenie zamknięte
Poniższy program jest punktem wyjścia do rozmowy na temat potrzeb i oczekiwań wobec szkolenia z tego obszaru. Część szkoleń zamkniętych realizujemy jako jednorazowe wydarzenia, inne stają się elementem szerszego procesu rozwojowego, na który składają się narzędzia wspierające – pre-worki, follow-up’y pigułki wiedzy w formie video, tekstowej bądź podcastu. Często w rezultacie rozmów początkowy program jest znacząco modyfikowany i dostosowany pod kątem kontekstu organizacyjnego, celów przełożonych i działu HR oraz poziomu kompetencji uczestników.

Realizujemy szkolenia zamknięte zarówno w wersji stacjonarnej jak również online.

Szkolenie otwarte
Szkolenia są organizowane w bardzo dobrych centrach edukacyjno szkoleniowych np. Golden Floor Tower w Warszawie. Centra są dobrze skomunikowane i nowoczesne. Mieszczą się w budynkach najwyższej klasy. W trakcie szkolenia zapewniamy catering i przerwy kawowe.

Uwaga! Sale spełniają wytyczne związane z organizacją szkoleń w trakcie epidemii w celu minimalizacji ryzyka zakażenia.

W razie zaostrzenia sytuacji epidemicznej szkolenie przeprowadzimy online

Dodatkową wartością szkolenia otwartego jest wymiana doświadczeń i wiedzy między uczestnikami i trenerem.

Obecnie nie ma ustalonego terminu szkolenia otwartego. Dowiedz się o nowym terminie: Konsultant

Szkolenie online

  • Korzystamy z większości dostępnych technologii transmisji video (Microsoft Teams, Google Meet, Webex, Zoom, Skype for Business, Clickmeeting) jak również narzędzi uatrakcyjniających spotkanie (Mural, Mentimeter, Kahoot, Miro, Videoask, Quizlet etc.)
  • Mamy wyjątkowe doświadczenie wśród firm szkoleniowych w organizacji szkoleń online i webinarów. Prowadziliśmy je długo przed pandemią.
  • Jeśli pojawiają się problemy z użytkowaniem programów nasz asystent online jest dostępny i służy pomocą.
  • Dostarczamy narzędzia wspierające rozwój w postaci zadań przedszkoleniowych, poszkoleniowych oraz pigułek wiedzy (video, tekst, podcast).
  • Cena obejmuje: udział w szkoleniu online, materiały w wersji elektronicznej, certyfikat PDF.

Obecnie nie ma ustalonego terminu szkolenia online. Dowiedz się o nowym terminie: Konsultant

IDEA SZKOLENIA (SZKOLENIE OTWARTESZKOLENIE ONLINESZKOLENIE ZAMKNIĘTE)

Zdobywanie nowych klientów, aktywny hunting, jest w obecnej sytuacji bardzo utrudniony. Natomiast paleta dotychczasowych klientów stwarza szerokie pole do popisu w obszarze zaktywizowania dobrze przeprowadzonych działań farmerskich.

Oprócz dotychczas stosowanych przez działy handlowe metod i praktyk, ważne jest zastosowanie adekwatnych do sytuacji działań, które pozwolą na świadome i skuteczne zarządzanie portfelem posiadanych, często od dawna odbiorców, poprzez odpowiednie alokowanie swoich działań i środków pozwalających rozwijać strategiczną współpracę z klientami.

Rolą menadżera jest budowanie napędu zmiany i uświadomienie handlowcom, że w obecnym czasie niezbędna jest transformacja podejścia do współpracy z klientem. Z biernego budowania relacji interpersonalnych, służących dobremu samopoczuciu obu stron w kontaktach, powinna zmienić się na budowanie strategicznej, biznesowej relacji partnerskiej (doradczej), w której handlowiec nie obawia się mieć często innego stanowiska niż klient.

Kluczem do budowania takiej doradczej współpracy, jest egzekwowanie przez menadżera od handlowców wykorzywania narzędzi analitycznych do kategoryzacji portfela klientów, badania modelu biznesowego klienta, tworzenia oferty wartości zamiast dotychczasowych ofert cenowych oraz sprostaniu wyzwaniom pracy z klientami typu Chellenger.

 

Zdobywanie nowych klientów, aktywny hunting, jest w obecnej sytuacji bardzo utrudniony. Natomiast paleta dotychczasowych klientów stwarza szerokie pole do popisu w obszarze zaktywizowania dobrze przeprowadzonych działań farmerskich.

Oprócz dotychczas stosowanych przez działy handlowe metod i praktyk, ważne jest zastosowanie adekwatnych do sytuacji działań, które pozwolą na świadome i skuteczne zarządzanie portfelem posiadanych, często od dawna odbiorców, poprzez odpowiednie alokowanie swoich działań i środków pozwalających rozwijać strategiczną współpracę z klientami.

Rolą menadżera jest budowanie napędu zmiany i uświadomienie handlowcom, że w obecnym czasie niezbędna jest transformacja podejścia do współpracy z klientem. Z biernego budowania relacji interpersonalnych, służących dobremu samopoczuciu obu stron w kontaktach, powinna zmienić się na budowanie strategicznej, biznesowej relacji partnerskiej (doradczej), w której handlowiec nie obawia się mieć często innego stanowiska niż klient.

Kluczem do budowania takiej doradczej współpracy, jest egzekwowanie przez menadżera od handlowców wykorzywania narzędzi analitycznych do kategoryzacji portfela klientów, badania modelu biznesowego klienta, tworzenia oferty wartości zamiast dotychczasowych ofert cenowych oraz sprostaniu wyzwaniom pracy z klientami typu Chellenger.

 

PROGRAM SZKOLENIA (SZKOLENIE OTWARTESZKOLENIE ONLINESZKOLENIE ZAMKNIĘTE)

1. Zdefiniowanie podstawowych wskaźników dla aktywnego farmingu

  • Co oznacza aktywny farming
  • Warunki organizacyjne budowania strategicznej współpracy z klientami
  • Definiowanie celów, norm, narzędzi pracy i pętli komunikacyjnej z zepole aktywnego farmingu

2. Oś aktywności zespołu sprzedażowego

  • Definicja biegunów osi aktywności – farming vs. hunting
  • Umieszczenie własnego zespołu na osi aktywności
  • Zarządzanie zespołem sprzedażowym szkolenie vs. realna strategia
  • Action plan – scenariusz pożądany na zarządzanie sprzedażą handlowców budujących strategiczną współpracę z klientami

3. Narzędzia skutecznego egzekwowania rozwoju strategicznej współpracy partnerskiej z klientami

  • Przegląd Analizy Schematu Jakościowego Klientów
  • Badanie modelu biznesowego klientów różnych kategorii i branż
  • Tworzenie oferty wartości dopasowanej do modelu biznesowego klienta typu Challanger
  • Monitorowanie wykonania planu rozwoju współpracy z kluczowymi klientami
  • Monitorowanie wskaźników aktywnego farmingu prowadzącego do strategicznej współpracy partnerskiej

4. Uruchamiamy napęd aktywnego farmingu

  • Ekspose menadżerskie
  • Odpowiedz na podstawowe pytania: „co się wydarzy?”, „dlaczego warto?”
  • Stworzenie ram nieprzekraczalnych oraz przestrzeni na partycypację zespołu
  • Strategiczne zaplanowanie dodatniego sprzężenia zwrotnego „aktywność popłaca, więc jestem jeszcze bardziej aktywny”

5. Praca z różnymi postawami i emocjami pracowników

  • Antagonista, bierny opór, neutralny, gotowy do pomocy, zaangażowany, itp.
  • Jak pracować z poszczególnymi postawami i wykorzystać ich potencjał do wprowadzania systemu aktywnego farmingu

1. Zdefiniowanie podstawowych wskaźników dla aktywnego farmingu

  • Co oznacza aktywny farming
  • Warunki organizacyjne budowania strategicznej współpracy z klientami
  • Definiowanie celów, norm, narzędzi pracy i pętli komunikacyjnej z zepole aktywnego farmingu

2. Oś aktywności zespołu sprzedażowego

  • Definicja biegunów osi aktywności – farming vs. hunting
  • Umieszczenie własnego zespołu na osi aktywności
  • Zarządzanie zespołem sprzedażowym szkolenie vs. realna strategia
  • Action plan – scenariusz pożądany na zarządzanie sprzedażą handlowców budujących strategiczną współpracę z klientami

3. Narzędzia skutecznego egzekwowania rozwoju strategicznej współpracy partnerskiej z klientami

  • Przegląd Analizy Schematu Jakościowego Klientów
  • Badanie modelu biznesowego klientów różnych kategorii i branż
  • Tworzenie oferty wartości dopasowanej do modelu biznesowego klienta typu Challanger
  • Monitorowanie wykonania planu rozwoju współpracy z kluczowymi klientami
  • Monitorowanie wskaźników aktywnego farmingu prowadzącego do strategicznej współpracy partnerskiej

4. Uruchamiamy napęd aktywnego farmingu

  • Ekspose menadżerskie
  • Odpowiedz na podstawowe pytania: „co się wydarzy?”, „dlaczego warto?”
  • Stworzenie ram nieprzekraczalnych oraz przestrzeni na partycypację zespołu
  • Strategiczne zaplanowanie dodatniego sprzężenia zwrotnego „aktywność popłaca, więc jestem jeszcze bardziej aktywny”

5. Praca z różnymi postawami i emocjami pracowników

  • Antagonista, bierny opór, neutralny, gotowy do pomocy, zaangażowany, itp.
  • Jak pracować z poszczególnymi postawami i wykorzystać ich potencjał do wprowadzania systemu aktywnego farmingu

MIELIŚMY PRZYJEMNOŚĆ PRACOWAĆ ONLINE DLA:

1
Przeszkoliliśmy ponad 80 tys. pracowników sprzedaży, handlowców, KAM’ów i konsultantów.
2
Ponad 7000 sprzedawców uczestniczyło w naszych formatach online (warsztaty online, webinary, indywidualne sesje rozwojowe online).
3
Średni wzrost sprzedaży / parametrów sprzedaży naszych szkoleń wynosi 12%.
4
Trenerzy Gammy są skuteczni łącząc bogate doświadczenie na stanowiskach sprzedażowych z wysokimi umiejętnościami trenerskimi.
Dane CEB wskazują, że najlepsi sprzedający zarządzają „wąskim” lejkiem wysoce wyselekcjonowanych potencjalnych klientów, dających największe szanse finalizacji.
Szkolenie związane z:
  • Nowoczesne techniki sprzedaży
  • Jak poprawić wyniki sprzedaży
  • Techniki aktywnej sprzedaży
  • Aktywna sprzedaż szkolenie

TRENERZY SZKOLENIA

OPINIE O SZKOLENIACH

Justyna Mejłun

Project Manager
tel. kom:. +48 783 682 017

j.mejlun@projektgamma.pl
Justyna Mejłun
Preferuję kotakt:

Patrycja Michałowska

Front Desk Manager
tel. kom.: 505 273 550


biuro@projektgamma.pl
Patrycja Michałowska
Zaznacz liczebność grupy i zostaw dane kontaktowe, a odezwiemy się z wyceną szkolenia.
Dostępne formaty szkoleniowe:

Justyna Mejłun

Project Manager
tel. kom:. +48 783 682 017

j.mejlun@projektgamma.pl
Justyna Mejłun
Preferuję kotakt:

ZOBACZ NAJBLIŻSZE Szkolenia sprzedażowe

Wersja online: Obsługa klienta – nowoczesny i tradycyjny klient w okresie wzmożonego stresu społecznego
Pandemia to czas wyzwań dla osób obsługujących klienta. Wszyscy wokół nas odczuwają wyższy poziom stresu, lęku – nie bardzo jest kogo o to obwinić. Inaczej w tej sytuacji będzie zachowywał się tzw. nowoczesny klient a inaczej tradycyjny. Z każdym z nich inne techniki obsługowe i komunikacyjne będą skuteczne.
2021-10-28
28 października 2021 -29 października 2021
2021-10-29
Szkolenie online Szkolenie online
Wersja online: Podstawowe technik sprzedaży + sprzedaż zdalna (telefon, video)
Niby wszyscy znają podstawowe techniki sprzedaży , ale rzadko je stosują. Nie rozpoznają potrzeb, argumenty nie przyjmują formy korzyści, nie potrafią obronić ceny danego produktu czy usługi. Jednocześnie umiejętne ich stosowanie oraz dobre szkolenie ze sprzedaży mocno wpływa na sprzedaż. Szkolenie zawiera moduł dostosowawczy do warunków online.
2021-11- 8
8 listopada 2021 - 9 listopada 2021
2021-11- 9
Szkolenie online Szkolenie online
9 grudnia 2021 -10 grudnia 2021
Szkolenie online
Wersja online: Trening negocjacji online
Każdy kryzys to z jednej strony presja na cyfry, a z drugiej ogromna szansa. Szansa dla wszystkich tych, którzy w porę zrozumieją, że dawne sposoby działania przestały być skuteczne. Dziś wygrywają na rynku ci, którzy rozumieją specyfikę biznesu klienta oraz jego samego jako osobę poddaną presji.
2021-11-25
25 listopada 2021 -26 listopada 2021
2021-11-26
Szkolenie online Szkolenie online

ZOBACZ NAJBLIŻSZE Szkolenia sprzedażowe

Wersja online: Obsługa klienta – nowoczesny i tradycyjny klient w okresie wzmożonego stresu społecznego
Pandemia to czas wyzwań dla osób obsługujących klienta. Wszyscy wokół nas odczuwają wyższy poziom stresu, lęku – nie bardzo jest kogo o to obwinić. Inaczej w tej sytuacji będzie zachowywał się tzw. nowoczesny klient a inaczej tradycyjny. Z każdym z nich inne techniki obsługowe i komunikacyjne będą skuteczne.
2021-10-28
28 października 2021 -29 października 2021
2021-10-29
Szkolenie online Szkolenie online
Wersja online: Podstawowe technik sprzedaży + sprzedaż zdalna (telefon, video)
Niby wszyscy znają podstawowe techniki sprzedaży , ale rzadko je stosują. Nie rozpoznają potrzeb, argumenty nie przyjmują formy korzyści, nie potrafią obronić ceny danego produktu czy usługi. Jednocześnie umiejętne ich stosowanie oraz dobre szkolenie ze sprzedaży mocno wpływa na sprzedaż. Szkolenie zawiera moduł dostosowawczy do warunków online.
2021-11- 8
8 listopada 2021 - 9 listopada 2021
2021-11- 9
Szkolenie online Szkolenie online
9 grudnia 2021 -10 grudnia 2021
Szkolenie online
Wersja online: Trening negocjacji online
Każdy kryzys to z jednej strony presja na cyfry, a z drugiej ogromna szansa. Szansa dla wszystkich tych, którzy w porę zrozumieją, że dawne sposoby działania przestały być skuteczne. Dziś wygrywają na rynku ci, którzy rozumieją specyfikę biznesu klienta oraz jego samego jako osobę poddaną presji.
2021-11-25
25 listopada 2021 -26 listopada 2021
2021-11-26
Szkolenie online Szkolenie online

Kontakt
biuro@projektgamma.pl
tel.: 505 273 550

ul. Farysa 64
01-971 Warszawa
NIP: 113-26-90-108

Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2019 roku.
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.