Największym wyzwaniem stojącym w dzisiejszej wyjątkowej sytuacji przed menadżerami działów handlowych wszystkich szczebli, jest zapewnienie ciągłości sprzedaży oraz mobilizowanie handlowców do systematycznego podnoszenia wskaźników sprzedażowych we współpracy z istniejącymi klientami firmy.
Szkolenie zamknięte
Poniższy program jest punktem wyjścia do rozmowy na temat potrzeb i oczekiwań wobec szkolenia z tego obszaru. Część szkoleń zamkniętych realizujemy jako jednorazowe wydarzenia, inne stają się elementem szerszego procesu rozwojowego, na który składają się narzędzia wspierające – pre-worki, follow-up’y pigułki wiedzy w formie video, tekstowej bądź podcastu. Często w rezultacie rozmów początkowy program jest znacząco modyfikowany i dostosowany pod kątem kontekstu organizacyjnego, celów przełożonych i działu HR oraz poziomu kompetencji uczestników.
Realizujemy szkolenia zamknięte zarówno w wersji stacjonarnej jak również online.
Szkolenie otwarte
Szkolenia są organizowane w bardzo dobrych centrach edukacyjno szkoleniowych np. Golden Floor Tower w Warszawie. Centra są dobrze skomunikowane i nowoczesne. Mieszczą się w budynkach najwyższej klasy. W trakcie szkolenia zapewniamy catering i przerwy kawowe.
Uwaga! Sale spełniają wytyczne związane z organizacją szkoleń w trakcie epidemii w celu minimalizacji ryzyka zakażenia.
Dodatkową wartością szkolenia otwartego jest wymiana doświadczeń i wiedzy między uczestnikami i trenerem.
Szkolenie online
Zdobywanie nowych klientów, aktywny hunting, jest w obecnej sytuacji bardzo utrudniony. Natomiast paleta dotychczasowych klientów stwarza szerokie pole do popisu w obszarze zaktywizowania dobrze przeprowadzonych działań farmerskich.
Oprócz dotychczas stosowanych przez działy handlowe metod i praktyk, ważne jest zastosowanie adekwatnych do sytuacji działań, które pozwolą na świadome i skuteczne zarządzanie portfelem posiadanych, często od dawna odbiorców, poprzez odpowiednie alokowanie swoich działań i środków pozwalających rozwijać strategiczną współpracę z klientami.
Rolą menadżera jest budowanie napędu zmiany i uświadomienie handlowcom, że w obecnym czasie niezbędna jest transformacja podejścia do współpracy z klientem. Z biernego budowania relacji interpersonalnych, służących dobremu samopoczuciu obu stron w kontaktach, powinna zmienić się na budowanie strategicznej, biznesowej relacji partnerskiej (doradczej), w której handlowiec nie obawia się mieć często innego stanowiska niż klient.
Kluczem do budowania takiej doradczej współpracy, jest egzekwowanie przez menadżera od handlowców wykorzywania narzędzi analitycznych do kategoryzacji portfela klientów, badania modelu biznesowego klienta, tworzenia oferty wartości zamiast dotychczasowych ofert cenowych oraz sprostaniu wyzwaniom pracy z klientami typu Chellenger.
Zdobywanie nowych klientów, aktywny hunting, jest w obecnej sytuacji bardzo utrudniony. Natomiast paleta dotychczasowych klientów stwarza szerokie pole do popisu w obszarze zaktywizowania dobrze przeprowadzonych działań farmerskich.
Oprócz dotychczas stosowanych przez działy handlowe metod i praktyk, ważne jest zastosowanie adekwatnych do sytuacji działań, które pozwolą na świadome i skuteczne zarządzanie portfelem posiadanych, często od dawna odbiorców, poprzez odpowiednie alokowanie swoich działań i środków pozwalających rozwijać strategiczną współpracę z klientami.
Rolą menadżera jest budowanie napędu zmiany i uświadomienie handlowcom, że w obecnym czasie niezbędna jest transformacja podejścia do współpracy z klientem. Z biernego budowania relacji interpersonalnych, służących dobremu samopoczuciu obu stron w kontaktach, powinna zmienić się na budowanie strategicznej, biznesowej relacji partnerskiej (doradczej), w której handlowiec nie obawia się mieć często innego stanowiska niż klient.
Kluczem do budowania takiej doradczej współpracy, jest egzekwowanie przez menadżera od handlowców wykorzywania narzędzi analitycznych do kategoryzacji portfela klientów, badania modelu biznesowego klienta, tworzenia oferty wartości zamiast dotychczasowych ofert cenowych oraz sprostaniu wyzwaniom pracy z klientami typu Chellenger.
1. Zdefiniowanie podstawowych wskaźników dla aktywnego farmingu
2. Oś aktywności zespołu sprzedażowego
3. Narzędzia skutecznego egzekwowania rozwoju strategicznej współpracy partnerskiej z klientami
4. Uruchamiamy napęd aktywnego farmingu
5. Praca z różnymi postawami i emocjami pracowników
1. Zdefiniowanie podstawowych wskaźników dla aktywnego farmingu
2. Oś aktywności zespołu sprzedażowego
3. Narzędzia skutecznego egzekwowania rozwoju strategicznej współpracy partnerskiej z klientami
4. Uruchamiamy napęd aktywnego farmingu
5. Praca z różnymi postawami i emocjami pracowników
Cały system zrealizowany przez Gammę pozwolił wypracować nowe standardy menedżerskie i sprzedażowe w organizacji.
Na poziomie przygotowania i obsługi projektu trenerzy i konsultanci Gammy byli zaangażowani w poznanie mechanizmów związanych z rynkiem reklamy, pracy Wydawnictwa oraz specyfiki Organizacji.
Ich siłą są trenerzy – mają doświadczenie, wiedzę, umiejętności. Widać, że lubią to, co robią i że są w tym bardzo dobrzy.
Dzięki energii i charyzmie trenera, cała grupa była mocno zaangażowana w swój udział w warsztatach.
Trenerzy z firmy Gamma podczas prowadzonych szkoleń posługują się przykładami zaczerpniętymi z historii funkcjonowania naszej firmy, pracują wyłącznie na naszych produktach.
Z pełną odpowiedzialnością mogę polecić firmę Gamma Wszystkim, którzy oczekują rzetelnego i zaangażowanego partnera w realizacji programów szkoleniowych.
Współpraca z Gammą układa się bardzo dobrze zarówno pod względem planowania polityki szkoleniowej firmy jak i realizacji szkoleń. Uczestnicy szkoleń w ankietach poszkoleniowych i bezpośrednich rozmowach wystawili najwyższe oceny trenerom Gammy za merytorykę, sposób prowadzenia i atmosferę szkoleń.
Największym atutem warsztatów był ich interaktywny charakter i bardzo dobra współpraca trenera z grupą.
Narzędzia trenerskie oraz program zajęć dostarczył uczestnikom wielu cennych wskazówek i nowych umiejętności do rozwoju w zakresie miękkich kompetencji managerskich.
Od strony organizacyjnej polecam współpracę z firmą Gamma. Trenerzy potrafią wsłuchać się w potrzeby i dopasować program szkolenia do potrzeb klienta. Dotrzymują terminów, działają zgodnie z ustalonymi założeniami.
Trenerzy i konsultacji Gammy zyskali nasze uznanie wysokim zaangażowaniem i profesjonalizmem oraz elastycznością w zakresie czasu i formy współpracy.
Front Desk Manager
tel. kom.: 505 273 550
tel: 22 266 08 48