Sales Drive Management – jak podnosić sprzedaż w zespole sprzedaży

Strefa menadżera sprzedaży onlineotwartezamkniete
Hunter sprzedaje, farmer obsługuje. Jeśli Twój zespół sprzedaży składa się z farmerów to zmień nazwę działu
Skuteczne zarządzanie zespołem sprzedaży wymaga działań w dwóch perspektywach: „tu i teraz” – „dowozimy” sprzedaż na koniec miesiąca, kwartału, roku „przyszły plan sprzedaży” – jak przygotować zespół, żeby zrealizować oczekiwany wzrost w kolejnym roku/ latach.  Zapraszamy na szkolenie zarządzanie zespołem sprzedaży!

INFORMACJE O SZKOLENIU

  • Jeśli pojawiają się problemy techniczne w trakcie połączenia nasz asystent online jest dostępny i służy pomocą.
  • Cena obejmuje: udział w szkoleniu online, materiały w wersji elektronicznej, certyfikat PDF.
29.10.2025 - 30.10.2025
10.00 - 14.00
Szkolenie online
1600 zł netto/os.

Szkolenie otwarte
Szkolenia są organizowane w bardzo dobrych centrach edukacyjno szkoleniowych np. Golden Floor Tower w Warszawie. Centra są dobrze skomunikowane i nowoczesne. Mieszczą się w budynkach najwyższej klasy. W trakcie szkolenia zapewniamy catering i przerwy kawowe.

Dodatkową wartością szkolenia otwartego jest wymiana doświadczeń i wiedzy między uczestnikami i trenerem.

Szkolenie zamknięte

Program jest propozycją wstępną. Może zostać zmodyfikowany, aby odpowiedzieć na oczekiwania wynikające ze specyficznego kontekstu, dodatkowych potrzeb czy profilu grupy docelowej.

Zawartość może być realizowana w wersji warsztatowej, webinarowej, część materiału może być przedstawiona w formie pigułek wiedzy – video, podcast, infografiki. Może być również elementem większej akademii szkoleniowej.

IDEA SZKOLENIA (SZKOLENIE OTWARTESZKOLENIE ONLINESZKOLENIE ZAMKNIĘTE)


POZWÓLMY MENEDŻEROM SPRZEDAŻY

NAPĘDZAĆ SPRZEDAŻ!


Skuteczne zarządzanie zespołem sprzedaży wymaga działań w dwóch perspektywach:

  • „tu i teraz” – „dowozimy” sprzedaż na koniec miesiąca, kwartału, roku
  • przyszły plan sprzedaży” – jak przygotować zespół, żeby zrealizować oczekiwany wzrost w kolejnym roku/ latach.

Wybraliśmy takie fundamenty wzrostu sprzedaży, które wpływają na obie perspektywy:

  • Wektor w dobrą stronę – ludzie sprzedaży są z natury waleczni. Zorientowani (w zależności od stażu w firmie) na zdobywanie bądź utrzymywanie – klientów, kontraktów, ale również przywilejów w swoim dziale. Skuteczny menedżer sprzedaży powinien być zdecydowany. Zgodnie z zasadą „dostajesz to co nagradzasz” powinien w taki sposób reagować na próby walki, negocjacji wewnętrznych, żeby się one nie opłacały handlowcom. Dzięki temu sprzedawcy będą kierować energię na zdobywanie klientów, a nie wpływów w organizacji.
  • Menedżer jako narzędzie sprzedaży – skuteczny menedżer sprzedaży jest zasobem swojego działu – jego zadaniem jest sprawiać, że handlowcy sprzedali więcej – takie jest też oczekiwanie samych sprzedawców. Czas poświęcony na budowę „team spirit” powinien poświęcić na opracowanie i wyegzekwowanie nowej strategii na klienta. Wraz z sukcesami dobra atmosfera pojawi się samoistnie.
  • Odpowiedzialność osobista za wynik – zadaniem menedżera jest sprawić, aby jego ludzie autentycznie uwierzyli, że to oni są odpowiedzialni za wynik (nie marketing, nie produkt, czy procesy firmowe) . Takie postawienie sprawy powoduje, że zarówno porażki jak i sukcesy stają impulsem do podnoszenia efektywności sprzedaży.
  • Pełne wykorzystanie potencjału sprzedawcy i jego klientów – każdy handlowiec ma swoje mocne strony, które pozwalają mu sprzedawać, swoich klientów, którzy mają często nie wykorzystany potencjał oraz czas – najważniejszy zasób handlowca. Zadaniem menedżera sprzedaży jest sprawić, aby handlowiec inwestował swój czas w klientów o największym potencjale i w takich, którzy będą podatni na jego sposób sprzedaży.
  • Sztuka inwestowania czasu – podobnie jak w przypadku handlowca, najcenniejszym zasobem szefa sprzedaży jest czas. Skuteczny menedżer inwestuje czas w działania, które podnoszą sprzedaż jego ludzi. Bierny menedżer wybiera te aktywności, które nie wymagają wychodzenia ze strefy komfortu.


POZWÓLMY MENEDŻEROM SPRZEDAŻY

NAPĘDZAĆ SPRZEDAŻ!


Skuteczne zarządzanie zespołem sprzedaży wymaga działań w dwóch perspektywach:

  • „tu i teraz” – „dowozimy” sprzedaż na koniec miesiąca, kwartału, roku
  • przyszły plan sprzedaży” – jak przygotować zespół, żeby zrealizować oczekiwany wzrost w kolejnym roku/ latach.

Wybraliśmy takie fundamenty wzrostu sprzedaży, które wpływają na obie perspektywy:

  • Wektor w dobrą stronę – ludzie sprzedaży są z natury waleczni. Zorientowani (w zależności od stażu w firmie) na zdobywanie bądź utrzymywanie – klientów, kontraktów, ale również przywilejów w swoim dziale. Skuteczny menedżer sprzedaży powinien być zdecydowany. Zgodnie z zasadą „dostajesz to co nagradzasz” powinien w taki sposób reagować na próby walki, negocjacji wewnętrznych, żeby się one nie opłacały handlowcom. Dzięki temu sprzedawcy będą kierować energię na zdobywanie klientów, a nie wpływów w organizacji.
  • Menedżer jako narzędzie sprzedaży – skuteczny menedżer sprzedaży jest zasobem swojego działu – jego zadaniem jest sprawiać, że handlowcy sprzedali więcej – takie jest też oczekiwanie samych sprzedawców. Czas poświęcony na budowę „team spirit” powinien poświęcić na opracowanie i wyegzekwowanie nowej strategii na klienta. Wraz z sukcesami dobra atmosfera pojawi się samoistnie.
  • Odpowiedzialność osobista za wynik – zadaniem menedżera jest sprawić, aby jego ludzie autentycznie uwierzyli, że to oni są odpowiedzialni za wynik (nie marketing, nie produkt, czy procesy firmowe) . Takie postawienie sprawy powoduje, że zarówno porażki jak i sukcesy stają impulsem do podnoszenia efektywności sprzedaży.
  • Pełne wykorzystanie potencjału sprzedawcy i jego klientów – każdy handlowiec ma swoje mocne strony, które pozwalają mu sprzedawać, swoich klientów, którzy mają często nie wykorzystany potencjał oraz czas – najważniejszy zasób handlowca. Zadaniem menedżera sprzedaży jest sprawić, aby handlowiec inwestował swój czas w klientów o największym potencjale i w takich, którzy będą podatni na jego sposób sprzedaży.
  • Sztuka inwestowania czasu – podobnie jak w przypadku handlowca, najcenniejszym zasobem szefa sprzedaży jest czas. Skuteczny menedżer inwestuje czas w działania, które podnoszą sprzedaż jego ludzi. Bierny menedżer wybiera te aktywności, które nie wymagają wychodzenia ze strefy komfortu.


POZWÓLMY MENEDŻEROM SPRZEDAŻY

NAPĘDZAĆ SPRZEDAŻ!


Skuteczne zarządzanie zespołem sprzedaży wymaga działań w dwóch perspektywach:

  • „tu i teraz” – „dowozimy” sprzedaż na koniec miesiąca, kwartału, roku
  • przyszły plan sprzedaży” – jak przygotować zespół, żeby zrealizować oczekiwany wzrost w kolejnym roku/ latach.

Wybraliśmy takie fundamenty wzrostu sprzedaży, które wpływają na obie perspektywy:

  • Wektor w dobrą stronę – ludzie sprzedaży są z natury waleczni. Zorientowani (w zależności od stażu w firmie) na zdobywanie bądź utrzymywanie – klientów, kontraktów, ale również przywilejów w swoim dziale. Skuteczny menedżer sprzedaży powinien być zdecydowany. Zgodnie z zasadą „dostajesz to co nagradzasz” powinien w taki sposób reagować na próby walki, negocjacji wewnętrznych, żeby się one nie opłacały handlowcom. Dzięki temu sprzedawcy będą kierować energię na zdobywanie klientów, a nie wpływów w organizacji.
  • Menedżer jako narzędzie sprzedaży – skuteczny menedżer sprzedaży jest zasobem swojego działu – jego zadaniem jest sprawiać, że handlowcy sprzedali więcej – takie jest też oczekiwanie samych sprzedawców. Czas poświęcony na budowę „team spirit” powinien poświęcić na opracowanie i wyegzekwowanie nowej strategii na klienta. Wraz z sukcesami dobra atmosfera pojawi się samoistnie.
  • Odpowiedzialność osobista za wynik – zadaniem menedżera jest sprawić, aby jego ludzie autentycznie uwierzyli, że to oni są odpowiedzialni za wynik (nie marketing, nie produkt, czy procesy firmowe) . Takie postawienie sprawy powoduje, że zarówno porażki jak i sukcesy stają impulsem do podnoszenia efektywności sprzedaży.
  • Pełne wykorzystanie potencjału sprzedawcy i jego klientów – każdy handlowiec ma swoje mocne strony, które pozwalają mu sprzedawać, swoich klientów, którzy mają często nie wykorzystany potencjał oraz czas – najważniejszy zasób handlowca. Zadaniem menedżera sprzedaży jest sprawić, aby handlowiec inwestował swój czas w klientów o największym potencjale i w takich, którzy będą podatni na jego sposób sprzedaży.
  • Sztuka inwestowania czasu – podobnie jak w przypadku handlowca, najcenniejszym zasobem szefa sprzedaży jest czas. Skuteczny menedżer inwestuje czas w działania, które podnoszą sprzedaż jego ludzi. Bierny menedżer wybiera te aktywności, które nie wymagają wychodzenia ze strefy komfortu.

PROGRAM SZKOLENIA (SZKOLENIE OTWARTESZKOLENIE ONLINESZKOLENIE ZAMKNIĘTE)

Sales Drive Management – jak podnosić sprzedaż w zespole sprzedaży


1. Zarządzanie zespołem sprzedaży

  • Dwie perspektywy
    • „Tu i teraz” – jak rozmawiać z ludźmi, żeby zmobilizowali się i dowieźli wynik „na szybko”
    • Kolejny plan sprzedaży – jak przygotować fundamenty pod oczekiwany wzrost sprzedaży
  • 5 obszarów wpływu menedżera sprzedaży:
    • Wektor w dobrą stronę
    • Menedżer jako narzędzie sprzedaży
    • Odpowiedzialność handlowca za wynik
    • Potencjał klienta + Potencjał handlowca + inwestycja czasu i energii
    • Sztuka inwestowania czasu

2. Silny menadżer sprzedaży – trening mentalny

  • Umiejętność komunikowania się wprost
  • Odważny feedback – nazywanie rzeczy po imieniu
  • Budowanie odporności na manipulację
  • Rozwijanie umysłu, hamowanie emocji
  • Tworzenie komunikatu – to moja decyzja (a nie zarządu, przełożonego etc.)
  • „wszędzie dobrze, gdzie nas nie ma” – umiejętne pozycjonowanie pracy w naszym dziale sprzedaży względem konkurencji

3. Najnowsze trendy sprzedaży – manager jako mentor

  • Jak sprzedawać na obecnym rynku i do obecnego klienta
  • Poręczne techniki sprzedaży
    • Poziom maila
    • Poziom rozmowy telefonicznej
    • Poziom rozmowy f2f
  • Dlaczego relacja w sprzedaży ma coraz mniejsze znaczenie (The Challanger Sales)
  • Budowanie strategii sprzedażowej
  • Analiza gdzie i po co jeżdżą moi handlowcy
  • Jak wyeliminować 30% nie efektywnych spotkań (lejek vs walec sprzedaży)

4. Jak budować kulturę opartą o sprzedaż

  • Budowanie atmosfery sprzedażowej
    • Sukces motywuje
    • Osobista odpowiedzialność za wynik
    • Wektor na klientów zewnętrznych
  • Kodeks dobrych praktyk (dostajesz co nagradzasz)
  • Menedżer jako narzędzie sprzedaży
  • Zaszczepienie pierwiastka inteligentnego huntingu
  • Regulamin CRM

5. Profile handlowców i jak z nimi pracować

  • Dlaczego ludzie którzy robią dobre wyniki są „trudni” – odpowiedzialność, ambicja i dwie strony medalu
  • Handlowiec który chce awansować.
  • Handlowiec pracowity, ale nie skuteczny
  • Analiza najnowszych badań dotyczących relacji handlowiec – klient
    • Czego oczekują klienci od handlowców
    • Jaki typ handlowca występuje najczęściej w topie sprzedawców
  • Trudne sytuacje z pracownikiem
    • Radzenie sobie z pracownikiem demotywującym grupę
    • Radzenie sobie z pracownikiem obniżającym jakość pracy
    • Radzenie sobie z pracownikiem rywalizującym
    • Radzenie sobie z pracownikiem nie potrafiącym słuchać
    • Radzenie sobie z pracownikiem posiadającym niską motywację
    • Radzenie sobie z pracownikiem o wysokiej motywacji i niskich kwalifikacjach
    • Radzenie sobie z pracownikiem konfliktogennym
    • Radzenie sobie z pracownikiem usprawiedliwiającym się

6. Pełne wykorzystanie potencjału sprzedawcy i jego klientów

  • Analiza portfolio klientów danego handlowca
    • Komu sprzedaje najczęściej i dlaczego?
    • Jakiego rodzaju klientów nie pozyskuje
    • Na których klientów poświęca najwięcej czasu
    • Jak wygląda relacja poświęconego czasu do uzyskanych na kliencie przychodów
  • Plan zaradczy
    • Oczyszczenie bazy potencjalnych klientów o 30% (tych o najmniejszym potencjale)
    • tworzenie krótkoterminowych o średnioterminowych celów na rozpoczęcie procesów sprzedaży
    • Poprowadzenie rozmowy z handlowcem tak, aby zrozumiał optykę inwestycji czasowej w klienta

7. Rozwiązywanie i przeciwdziałanie konfliktom

  • Przeciwdziałanie – zarządzanie oparte na zasadach
  • Sztuka wyboru – kiedy warto zajmować się konfliktem w zespole
  • Mediacje vs. arbitraż
  • Asertywność w ujęciu sprzedażowym
    • Odporność na manipulację
    • Sztuka uzasadniania odmowy
    • Wprowadzenie zasad bazujących na sprawiedliwości a nie na sympatii
    • Różnice między poleceniem a prośbą przełożonego

8. Podsumowanie szkolenia + pomost w przyszłość

  • Zaplanowanie nowego otwarcia – działanie poszkoleniowe w konsultacji z trenerem
  • Action plan SSC
    • Start – co zacznę stosować bezpośrednio po nowym otwarciu
    • Stop – jakich praktyk zaprzestanę
    • Continue – które z moich obecnych zachowań wzmacniają sprzedaż

Sales Drive Management – jak podnosić sprzedaż w zespole sprzedaży


1. Zarządzanie zespołem sprzedaży

  • Dwie perspektywy
    • „Tu i teraz” – jak rozmawiać z ludźmi, żeby zmobilizowali się i dowieźli wynik „na szybko”
    • Kolejny plan sprzedaży – jak przygotować fundamenty pod oczekiwany wzrost sprzedaży
  • 5 obszarów wpływu menedżera sprzedaży:
    • Wektor w dobrą stronę
    • Menedżer jako narzędzie sprzedaży
    • Odpowiedzialność handlowca za wynik
    • Potencjał klienta + Potencjał handlowca + inwestycja czasu i energii
    • Sztuka inwestowania czasu

2. Silny menadżer sprzedaży – trening mentalny

  • Umiejętność komunikowania się wprost
  • Odważny feedback – nazywanie rzeczy po imieniu
  • Budowanie odporności na manipulację
  • Rozwijanie umysłu, hamowanie emocji
  • Tworzenie komunikatu – to moja decyzja (a nie zarządu, przełożonego etc.)
  • „wszędzie dobrze, gdzie nas nie ma” – umiejętne pozycjonowanie pracy w naszym dziale sprzedaży względem konkurencji

3. Najnowsze trendy sprzedaży – manager jako mentor

  • Jak sprzedawać na obecnym rynku i do obecnego klienta
  • Poręczne techniki sprzedaży
    • Poziom maila
    • Poziom rozmowy telefonicznej
    • Poziom rozmowy f2f
  • Dlaczego relacja w sprzedaży ma coraz mniejsze znaczenie (The Challanger Sales)
  • Budowanie strategii sprzedażowej
  • Analiza gdzie i po co jeżdżą moi handlowcy
  • Jak wyeliminować 30% nie efektywnych spotkań (lejek vs walec sprzedaży)

4. Jak budować kulturę opartą o sprzedaż

  • Budowanie atmosfery sprzedażowej
    • Sukces motywuje
    • Osobista odpowiedzialność za wynik
    • Wektor na klientów zewnętrznych
  • Kodeks dobrych praktyk (dostajesz co nagradzasz)
  • Menedżer jako narzędzie sprzedaży
  • Zaszczepienie pierwiastka inteligentnego huntingu
  • Regulamin CRM

5. Profile handlowców i jak z nimi pracować

  • Dlaczego ludzie którzy robią dobre wyniki są „trudni” – odpowiedzialność, ambicja i dwie strony medalu
  • Handlowiec który chce awansować.
  • Handlowiec pracowity, ale nie skuteczny
  • Analiza najnowszych badań dotyczących relacji handlowiec – klient
    • Czego oczekują klienci od handlowców
    • Jaki typ handlowca występuje najczęściej w topie sprzedawców
  • Trudne sytuacje z pracownikiem
    • Radzenie sobie z pracownikiem demotywującym grupę
    • Radzenie sobie z pracownikiem obniżającym jakość pracy
    • Radzenie sobie z pracownikiem rywalizującym
    • Radzenie sobie z pracownikiem nie potrafiącym słuchać
    • Radzenie sobie z pracownikiem posiadającym niską motywację
    • Radzenie sobie z pracownikiem o wysokiej motywacji i niskich kwalifikacjach
    • Radzenie sobie z pracownikiem konfliktogennym
    • Radzenie sobie z pracownikiem usprawiedliwiającym się

6. Pełne wykorzystanie potencjału sprzedawcy i jego klientów

  • Analiza portfolio klientów danego handlowca
    • Komu sprzedaje najczęściej i dlaczego?
    • Jakiego rodzaju klientów nie pozyskuje
    • Na których klientów poświęca najwięcej czasu
    • Jak wygląda relacja poświęconego czasu do uzyskanych na kliencie przychodów
  • Plan zaradczy
    • Oczyszczenie bazy potencjalnych klientów o 30% (tych o najmniejszym potencjale)
    • tworzenie krótkoterminowych o średnioterminowych celów na rozpoczęcie procesów sprzedaży
    • Poprowadzenie rozmowy z handlowcem tak, aby zrozumiał optykę inwestycji czasowej w klienta

7. Rozwiązywanie i przeciwdziałanie konfliktom

  • Przeciwdziałanie – zarządzanie oparte na zasadach
  • Sztuka wyboru – kiedy warto zajmować się konfliktem w zespole
  • Mediacje vs. arbitraż
  • Asertywność w ujęciu sprzedażowym
    • Odporność na manipulację
    • Sztuka uzasadniania odmowy
    • Wprowadzenie zasad bazujących na sprawiedliwości a nie na sympatii
    • Różnice między poleceniem a prośbą przełożonego

8. Podsumowanie szkolenia + pomost w przyszłość

  • Zaplanowanie nowego otwarcia – działanie poszkoleniowe w konsultacji z trenerem
  • Action plan SSC
    • Start – co zacznę stosować bezpośrednio po nowym otwarciu
    • Stop – jakich praktyk zaprzestanę
    • Continue – które z moich obecnych zachowań wzmacniają sprzedaż

Sales Drive Management – jak podnosić sprzedaż w zespole sprzedaży


1. Zarządzanie zespołem sprzedaży

  • Dwie perspektywy
    • „Tu i teraz” – jak rozmawiać z ludźmi, żeby zmobilizowali się i dowieźli wynik „na szybko”
    • Kolejny plan sprzedaży – jak przygotować fundamenty pod oczekiwany wzrost sprzedaży
  • 5 obszarów wpływu menedżera sprzedaży:
    • Wektor w dobrą stronę
    • Menedżer jako narzędzie sprzedaży
    • Odpowiedzialność handlowca za wynik
    • Potencjał klienta + Potencjał handlowca + inwestycja czasu i energii
    • Sztuka inwestowania czasu

2. Silny menadżer sprzedaży – trening mentalny

  • Umiejętność komunikowania się wprost
  • Odważny feedback – nazywanie rzeczy po imieniu
  • Budowanie odporności na manipulację
  • Rozwijanie umysłu, hamowanie emocji
  • Tworzenie komunikatu – to moja decyzja (a nie zarządu, przełożonego etc.)
  • „wszędzie dobrze, gdzie nas nie ma” – umiejętne pozycjonowanie pracy w naszym dziale sprzedaży względem konkurencji

3. Najnowsze trendy sprzedaży – manager jako mentor

  • Jak sprzedawać na obecnym rynku i do obecnego klienta
  • Poręczne techniki sprzedaży
    • Poziom maila
    • Poziom rozmowy telefonicznej
    • Poziom rozmowy f2f
  • Dlaczego relacja w sprzedaży ma coraz mniejsze znaczenie (The Challanger Sales)
  • Budowanie strategii sprzedażowej
  • Analiza gdzie i po co jeżdżą moi handlowcy
  • Jak wyeliminować 30% nie efektywnych spotkań (lejek vs walec sprzedaży)

4. Jak budować kulturę opartą o sprzedaż

  • Budowanie atmosfery sprzedażowej
    • Sukces motywuje
    • Osobista odpowiedzialność za wynik
    • Wektor na klientów zewnętrznych
  • Kodeks dobrych praktyk (dostajesz co nagradzasz)
  • Menedżer jako narzędzie sprzedaży
  • Zaszczepienie pierwiastka inteligentnego huntingu
  • Regulamin CRM

5. Profile handlowców i jak z nimi pracować

  • Dlaczego ludzie którzy robią dobre wyniki są „trudni” – odpowiedzialność, ambicja i dwie strony medalu
  • Handlowiec który chce awansować.
  • Handlowiec pracowity, ale nie skuteczny
  • Analiza najnowszych badań dotyczących relacji handlowiec – klient
    • Czego oczekują klienci od handlowców
    • Jaki typ handlowca występuje najczęściej w topie sprzedawców
  • Trudne sytuacje z pracownikiem
    • Radzenie sobie z pracownikiem demotywującym grupę
    • Radzenie sobie z pracownikiem obniżającym jakość pracy
    • Radzenie sobie z pracownikiem rywalizującym
    • Radzenie sobie z pracownikiem nie potrafiącym słuchać
    • Radzenie sobie z pracownikiem posiadającym niską motywację
    • Radzenie sobie z pracownikiem o wysokiej motywacji i niskich kwalifikacjach
    • Radzenie sobie z pracownikiem konfliktogennym
    • Radzenie sobie z pracownikiem usprawiedliwiającym się

6. Pełne wykorzystanie potencjału sprzedawcy i jego klientów

  • Analiza portfolio klientów danego handlowca
    • Komu sprzedaje najczęściej i dlaczego?
    • Jakiego rodzaju klientów nie pozyskuje
    • Na których klientów poświęca najwięcej czasu
    • Jak wygląda relacja poświęconego czasu do uzyskanych na kliencie przychodów
  • Plan zaradczy
    • Oczyszczenie bazy potencjalnych klientów o 30% (tych o najmniejszym potencjale)
    • tworzenie krótkoterminowych o średnioterminowych celów na rozpoczęcie procesów sprzedaży
    • Poprowadzenie rozmowy z handlowcem tak, aby zrozumiał optykę inwestycji czasowej w klienta

7. Rozwiązywanie i przeciwdziałanie konfliktom

  • Przeciwdziałanie – zarządzanie oparte na zasadach
  • Sztuka wyboru – kiedy warto zajmować się konfliktem w zespole
  • Mediacje vs. arbitraż
  • Asertywność w ujęciu sprzedażowym
    • Odporność na manipulację
    • Sztuka uzasadniania odmowy
    • Wprowadzenie zasad bazujących na sprawiedliwości a nie na sympatii
    • Różnice między poleceniem a prośbą przełożonego

8. Podsumowanie szkolenia + pomost w przyszłość

  • Zaplanowanie nowego otwarcia – działanie poszkoleniowe w konsultacji z trenerem
  • Action plan SSC
    • Start – co zacznę stosować bezpośrednio po nowym otwarciu
    • Stop – jakich praktyk zaprzestanę
    • Continue – które z moich obecnych zachowań wzmacniają sprzedaż

MIELIŚMY PRZYJEMNOŚĆ PRACOWAĆ DLA:

1

Przeszkoliliśmy ponad 40000 dyrektorów, menedżerów, kierowników i naczelników.

2

W Akademiach menedżerskich, w których mierzyliśmy efektywność (47 projektów 286 dni szkol.) poziom kompetencji wzrósł średnio o 16%.

3

Pracujemy na poziomie kompetencji (wiem co i jak mam zrobić), motywacji (wierzę, że warto), postawy (zamierzam to zrobić) , wdrożenia (follow up)

4

Zgodnie z badaniami przeprowadzonymi przez amerykańskie centrum Center for American Progress, koszt zastąpienia pracowników wynosi około 16% ich rocznego wynagrodzenia. W przypadku menadżera zwiększa się do 100%.

Dane CEB wskazują, że najlepsi sprzedający zarządzają „wąskim” lejkiem wysoce wyselekcjonowanych potencjalnych klientów, dających największe szanse finalizacji.

Szkolenie związane z:

TRENERZY SZKOLENIA

OPINIE O SZKOLENIACH

Marta Siębor


Front Desk Manager
tel.: 505 273 550
biuro@projektgamma.pl
Marta Siębor

Ilona Ziętkowska


Project Manager
tel.: 517 081 300
i.zietkowska@projektgamma.pl
Ilona Ziętkowska

Ilona Ziętkowska


Project Manager
tel.: 517 081 300
i.zietkowska@projektgamma.pl
Ilona Ziętkowska
Zaznacz liczebność grupy i zostaw dane kontaktowe, a odezwiemy się z wyceną szkolenia.

ZOBACZ NAJBLIŻSZE Strefa menadżera sprzedaży

Skuteczne zarządzanie zespołem sprzedaży wymaga działań w dwóch perspektywach: „tu i teraz” – „dowozimy” sprzedaż na koniec miesiąca, kwartału, roku „przyszły plan sprzedaży” – jak przygotować zespół, żeby zrealizować oczekiwany wzrost w kolejnym roku/ latach.  Zapraszamy na szkolenie zarządzanie zespołem sprzedaży!
2025-10-29
29 października 2025 - 30 października 2025
2025-10-30
Szkolenie online Szkolenie online
Dostępne jest szkolenie zamknięte.
Syndromem ospałego zespołu sprzedaży nazywamy sytuację, w której większość handlowców zajmuje się farmingiem czyli budowaniem relacji z obecnymi klientami oraz pracuje na lead’ach pozyskanych z innego źródła niż własne.
Termin szkolenia online wkrótce.
Dostępne jest szkolenie zamknięte.
Cold Calling jest szkoleniem najrzadziej wybieranym przez samych handlowców mimo że to tej kompetencji najbardziej potrzebują.  Seek&Sale jest warsztatem rozwiązań – uczestnicy otrzymują gotowe techniki, które są skuteczne w polskich warunkach wobec klientów, którzy cenią swój czas i są wymagającymi rozmówcami. Zapraszamy na szkolenie sprzedaż przez telefon!
Termin szkolenia online wkrótce.
Dostępne jest szkolenie zamknięte.

FAQ

Czy istnieje metoda zarządzania sprzedażą?

Współczesne podejście do zarządzania sprzedażą wymaga czegoś więcej niż klasycznych technik nacisku czy rutynowych odpraw. Kluczowe jest wdrożenie **procesów opartych na realnych danych** i konsekwentne monitorowanie postępów zespołu. Na rynku sprawdzają się metody takie jak zarządzanie przez wskaźniki KPI, regularne podsumowania oraz jasne stawianie celów. Coraz większą rolę odgrywają narzędzia cyfrowe pozwalające nie tylko śledzić wyniki, ale też szybko identyfikować potencjał i obszary do poprawy. Bezpośredni kontakt lidera z zespołem, bieżąca analiza sprzedaży i natychmiastowa reakcja na spadki to fundament skutecznego zarządzania – właśnie takie praktyki są ćwiczone podczas szkolenia Sales Drive Management.

Nowoczesny lider handlowców to nie nadzorca, lecz **mentor i coach**. Menedżer, który potrafi pobudzić motywację do działania, daje realną przewagę konkurencyjną. Warto pamiętać, że efekty sprzedażowe są wynikiem nie tylko indywidualnych umiejętności sprzedawców, ale też sposobu prowadzenia zespołu, systematyczności rozliczeń i inspiracji do rozwoju. Dobrze ułożony proces zarządzania sprzedażą powinien być powtarzalny, mierzalny i angażujący wszystkich członków zespołu.

Jak wzmacniać motywację handlowców?

Motywowanie zespołu sprzedaży to proces, który wymaga **indywidualnego podejścia** do każdego pracownika. Nie każdy reaguje na te same bodźce: jednych napędza premia, innych docenienie na forum czy możliwość rozwoju. Ważne jest, by lider potrafił rozpoznać, co napędza konkretnego handlowca – i mądrze to wykorzystać. Szkolenie Sales Drive Management koncentruje się na praktycznych technikach motywacyjnych, takich jak feedback rozwojowy, budowanie poczucia sprawczości czy praca na celach zespołowych. Dzięki temu lider może szybciej wykrywać spadki zaangażowania i lepiej reagować na wyzwania codzienności.

Dlaczego coaching sprzedażowy przynosi efekty?

Coaching w sprzedaży nie polega tylko na poprawianiu błędów czy powtarzaniu standardowych komunikatów. To **proces rozwojowy** nastawiony na wzmacnianie mocnych stron handlowca, a nie tylko eliminację słabości. Regularne sesje coachingowe pozwalają wspólnie analizować wyniki, wyznaczać cele i omawiać wyzwania, z jakimi mierzy się zespół. Efektem jest nie tylko wzrost sprzedaży, ale też lepsza atmosfera pracy i większa samodzielność pracowników. Takie podejście prowadzi do długoterminowego wzrostu skuteczności całego zespołu i pozwala budować zaufanie do lidera.

Praca coachingowa daje szansę na głębsze zrozumienie barier, z którymi mierzą się sprzedawcy – i właśnie wtedy można wdrażać najlepsze strategie rozwoju. Dodatkowo, stałe wsparcie lidera pozwala utrzymywać wysoką energię w zespole nawet wtedy, gdy wyniki chwilowo spadają. Dobrze poprowadzony coaching to jedna z najskuteczniejszych dróg do podniesienia poziomu sprzedaży.

Jak rozliczać zespół z wyników?

Efektywne rozliczanie zespołu sprzedaży nie może ograniczać się do “sztywnych” raportów czy jednorazowych rozmów. Liderzy uczą się, jak **prowadzić regularne podsumowania**, które nie tylko informują o poziomie realizacji planów, ale stają się inspiracją do dalszych działań. Transparentność wskaźników, dostęp do bieżących danych i umiejętność konstruktywnej rozmowy o wynikach to podstawa rozwoju – zarówno pojedynczego handlowca, jak i całego zespołu.

Ważne jest, by każda rozmowa o rezultatach nie była tylko oceną, ale dawała konkretne wskazówki, jak poprawić wyniki. Podczas szkolenia ćwiczone są techniki rozmów podsumowujących, sposoby ustalania indywidualnych celów oraz metody budowania odpowiedzialności za wyniki. To wszystko sprawia, że rozliczanie przestaje być przykrym obowiązkiem, a staje się elementem wzmacniania zaangażowania i motywacji.

W praktyce regularne rozliczanie umożliwia szybkie wychwytywanie problemów oraz natychmiastowe wdrażanie rozwiązań. To nie tylko narzędzie kontroli, ale przede wszystkim sposób na aktywne wspieranie rozwoju ludzi i całej firmy.

firma szkoleniowa 2025 roku