Wygodniej jest być farmerem, skuteczniej hunterem!
Syndromem ospałego zespołu sprzedaży nazywamy sytuację, w której większość handlowców zajmuje się farmingiem czyli budowaniem relacji z obecnymi klientami oraz pracuje na lead’ach pozyskanych z innego źródła niż własne.
Szkolenie zamknięte
Poniższy program jest punktem wyjścia do rozmowy na temat potrzeb i oczekiwań wobec szkolenia z tego obszaru. Część szkoleń zamkniętych realizujemy jako jednorazowe wydarzenia, inne stają się elementem szerszego procesu rozwojowego, na który składają się narzędzia wspierające – pre-worki, follow-up’y pigułki wiedzy w formie video, tekstowej bądź podcastu. Często w rezultacie rozmów początkowy program jest znacząco modyfikowany i dostosowany pod kątem kontekstu organizacyjnego, celów przełożonych i działu HR oraz poziomu kompetencji uczestników.
Realizujemy szkolenia zamknięte zarówno w wersji stacjonarnej jak również online.
Szkolenie otwarte
Szkolenia są organizowane w bardzo dobrych centrach edukacyjno szkoleniowych np. Golden Floor Tower w Warszawie. Centra są dobrze skomunikowane i nowoczesne. Mieszczą się w budynkach najwyższej klasy. W trakcie szkolenia zapewniamy catering i przerwy kawowe.
Uwaga! Sale spełniają wytyczne związane z organizacją szkoleń w trakcie epidemii w celu minimalizacji ryzyka zakażenia.
Dodatkową wartością szkolenia otwartego jest wymiana doświadczeń i wiedzy między uczestnikami i trenerem.
Szkolenie online
Syndromem ospałego zespołu sprzedaży nazywamy sytuację, w której większość handlowców zajmuje się farmingiem czyli budowaniem relacji z obecnymi klientami oraz pracuje na lead’ach pozyskanych z innego źródła niż własne. Nasze rozwiązanie zakłada wprowadzenie do aktywności sprzedażowych huntingu – czyli samodzielnego generowania lead’ów przez handlowców.
Szkolenie jest realizowane jako warsztat rozwiązań. Uczestnicy otrzymują sprawdzoną metodyką – wprowadzaną przez nas w Polsce, z sukcesami. Trener pokaże dokładnie, krok po kroku jak wdrożyć do w dziale sprzedaży – jakie są trudne momenty, jak sobie z nimi radzić, jak zmiana powinna odbyć się w konkretnej sytuacji – dla danego rynku, specyfiki firmy.
Podział na farmerów i hunterów rodzi wiele emocji, narosło wokół niego wiele mitów:
Syndromem ospałego zespołu sprzedaży nazywamy sytuację, w której większość handlowców zajmuje się farmingiem czyli budowaniem relacji z obecnymi klientami oraz pracuje na lead’ach pozyskanych z innego źródła niż własne. Nasze rozwiązanie zakłada wprowadzenie do aktywności sprzedażowych huntingu – czyli samodzielnego generowania lead’ów przez handlowców.
Szkolenie jest realizowane jako warsztat rozwiązań. Uczestnicy otrzymują sprawdzoną metodyką – wprowadzaną przez nas w Polsce, z sukcesami. Trener pokaże dokładnie, krok po kroku jak wdrożyć do w dziale sprzedaży – jakie są trudne momenty, jak sobie z nimi radzić, jak zmiana powinna odbyć się w konkretnej sytuacji – dla danego rynku, specyfiki firmy.
Podział na farmerów i hunterów rodzi wiele emocji, narosło wokół niego wiele mitów:
1. Ospały zespół sprzedaży – punkt wyjścia
2. Oś aktywności zespołu sprzedażowego
3. Mentoring – praca na gotowych i sprawdzonych rozwiązaniach
4. Uruchamiamy napęd w sprzedaży – co ma powiedzieć menedżer sprzedaży na początku? Jak ma wyglądać obudzenie zespołu krok po kroku?
5. Analiza sił. Radzenie sobie z oporem
6. Podsumowanie w formie w praktycznych wniosków
1. Ospały zespół sprzedaży – punkt wyjścia
2. Oś aktywności zespołu sprzedażowego
3. Mentoring – praca na gotowych i sprawdzonych rozwiązaniach
4. Uruchamiamy napęd w sprzedaży – co ma powiedzieć menedżer sprzedaży na początku? Jak ma wyglądać obudzenie zespołu krok po kroku?
5. Analiza sił. Radzenie sobie z oporem
6. Podsumowanie w formie w praktycznych wniosków
Z pełną odpowiedzialnością mogę polecić firmę Gamma Wszystkim, którzy oczekują rzetelnego i zaangażowanego partnera w realizacji programów szkoleniowych.
Dzięki energii i charyzmie trenera, cała grupa była mocno zaangażowana w swój udział w warsztatach.
Współpraca z Gammą układa się bardzo dobrze zarówno pod względem planowania polityki szkoleniowej firmy jak i realizacji szkoleń. Uczestnicy szkoleń w ankietach poszkoleniowych i bezpośrednich rozmowach wystawili najwyższe oceny trenerom Gammy za merytorykę, sposób prowadzenia i atmosferę szkoleń.
Trenerzy z firmy Gamma podczas prowadzonych szkoleń posługują się przykładami zaczerpniętymi z historii funkcjonowania naszej firmy, pracują wyłącznie na naszych produktach.
Cały system zrealizowany przez Gammę pozwolił wypracować nowe standardy menedżerskie i sprzedażowe w organizacji.
Narzędzia trenerskie oraz program zajęć dostarczył uczestnikom wielu cennych wskazówek i nowych umiejętności do rozwoju w zakresie miękkich kompetencji managerskich.
Na poziomie przygotowania i obsługi projektu trenerzy i konsultanci Gammy byli zaangażowani w poznanie mechanizmów związanych z rynkiem reklamy, pracy Wydawnictwa oraz specyfiki Organizacji.
Największym atutem warsztatów był ich interaktywny charakter i bardzo dobra współpraca trenera z grupą.
Ich siłą są trenerzy – mają doświadczenie, wiedzę, umiejętności. Widać, że lubią to, co robią i że są w tym bardzo dobrzy.
Od strony organizacyjnej polecam współpracę z firmą Gamma. Trenerzy potrafią wsłuchać się w potrzeby i dopasować program szkolenia do potrzeb klienta. Dotrzymują terminów, działają zgodnie z ustalonymi założeniami.
Trenerzy i konsultacji Gammy zyskali nasze uznanie wysokim zaangażowaniem i profesjonalizmem oraz elastycznością w zakresie czasu i formy współpracy.
Front Desk Manager
tel. kom.: 505 273 550
tel: 22 266 08 48