Dobrze zarządzony kryzys przestaje być kryzysem

Sytuacje kryzysowe - zarządzanie wizerunkiem organizacji

Szkolenia: Administracja Publiczna

Szkolenie ma na celu przygotowanie zarówno organizacji, jak i poszczególnych jej pracowników do reagowania  na sytuacje kryzysowe.

IDEA SZKOLENIA

Szkolenie ma na celu przygotowanie zarówno organizacji, jak i poszczególnych jej pracowników do reagowania  na sytuacje kryzysowe. Poruszona tematyka pozwoli zarówno na diagnozę sytuacji pod kątem zapobiegania kryzysom, ale również dostarczy wiedzę i umiejętności, jak zachować się w momencie ich wystąpienia. Szkolenie oparte jest o praktyczne doświadczenia organizacji.

Fakty szkoleniowe
1
Przeszkoliliśmy ponad 40000 dyrektorów, menedżerów, kierowników i naczelników.
2
W Akademiach menedżerskich, w których mierzyliśmy efektywność (47 projektów 286 dni szkol.) poziom kompetencji wzrósł średnio o 16%.
3
Pracujemy na poziomie kompetencji (wiem co i jak mam zrobić), motywacji (wierzę, że warto), postawy (zamierzam to zrobić) , wdrożenia (follow up)
Zgodnie z badaniami przeprowadzonymi przez amerykańskie centrum Center for American Progress, koszt zastąpienia pracowników wynosi około 16% ich rocznego wynagrodzenia. W przypadku menadżera zwiększa się do 100%.
SZKOLENIE ZAMKNIĘTE
Szkolenie odbywa się w siedzibie firmy na terenie całej Polski.
Czy możesz uzyskać 50-80%
dofinansowanie do
szkolenia poprzez BUR?
Najpierw zła informacja (dla niektórych) – firmy z woj. mazowieckiego i pomorskiego oraz te, które zatrudniają powyżej 250 os. nie mogą korzystać z BUR. Są od tego wyjątki:
  • firmy z woj. mazowieckiego i pomorskiego – jeśli mają oddziały w innych województwach to mogą szkolić tam zatrudnione osoby
  • duże przedsiębiorstwa z pozostałych 14 województw mogą szkolić osoby na kontraktach menedżerskich, rozliczających się fakturą, pracowników franczyz oraz zatrudnianych przez zewnętrznych partnerów

    Możesz skorzystać z dofinansowania BUR?

    od 50 do 80% dofinansowania do szkolenia z Europejskiego Funduszu Społecznego na wszystkie szkolenia Gamma.

    1

    Skontaktuj się z nami przez formularz na tej stronie albo telefonicznie.

    2

    Dowiesz się od nas jak dostać dofinansowanie.

    3

    Rozwijaj swoje umiejętności z firmą szkoleniową nr 1 w Polsce.

    4

    Wykorzystaj nowo zdobyte umiejętności do rozwoju swojej kariery!
     

    PROGRAM SZKOLENIA

    1. Kryzys -  efekt śnieżnej kuli

    • Definicja kryzysu
    • Przyczyny kryzysów wizerunkowych
    • 10 najczęstszych błędów popełnianych w sytuacjach kryzysowych
    • Emocje w kryzysie, czyli dlaczego mieć opracowany plan działania kryzysowego
    • 3 kroki do tego, jak zmniejszyć prawdopodobieństwo wystąpienia kryzysu

    2. Wizerunek organizacji

    • Co buduje, co rujnuje wizerunek instytucji
    • Organizacja, a media społecznościowe
    • Komunikacja z interesantem (klientem) i jej znaczenie w zapobieganiu kryzysom

    3. Reagowanie na sytuacje kryzysowe

    • Kiedy mówimy o kryzysie, a kiedy tylko o sytuacji problemowej?
    • Procedura antykryzysowa
    • Sztab antykryzysowy
    • 10 kroków do wyjścia z sytuacji kryzysowej

    4. Komunikacja w kryzysie

    • Rola rzecznika prasowego w kontakcie z otoczeniem
    • Jak wytypować osoby do reprezentowania instytucji na zewnątrz?
    • Komunikacja z przedstawicielami mediów – o czym pamiętać, na co uważać, aby przekazać dokładnie to co należy
    • Komunikacja z osobami zainteresowanymi kryzysem (klienci, interesanci, przedstawiciele innych instytucji) – jak budować oficjalne komunikaty.

    VOUCHER SZKOLENIOWY
    NA 2019 R.

    Klienci, dla których Gamma zrealizowała szkolenia:

    KORZYŚCI DLA ORGANIZACJI:

    • Wzrost świadomości dotyczącej przyczyn powstawania sytuacji kryzysowych
    • Sprawne przejście przez sytuacje zagrażające pozytywnemu wizerunkowi instytucji
    • Zwinne budowanie relacji z przedstawicielami mediów

    KORZYŚCI DLA PRACOWNIKA:

    • Rozwój kompetencji związanych z komunikacją i zarządzaniem wizerunkiem w czasie kryzysu
    • Umiejętność sprawnego reagowania w sytuacjach trudnych
    • Umiejętność komunikacji z uczestnikami sytuacji kryzysowej oraz  dziennikarzami

    KORZYŚCI WSPÓLNE:

    • Profesjonalne działanie w kryzysie
    • Szybkie i sprawne reagowanie na sytuacje zagrażające wizerunkowi
    • Pozytywny PR

    TRENERZY SZKOLENIA

    OPINIE O SZKOLENIACH

    Konsultant szkolenia

    Szybki kontakt

    Magdalena Wasilewska

    Specjalista ds. szkoleń
    tel.: 505 273 485

    magdalena.wasilewska@projektgamma.pl
    Magdalena Wasilewska

    Interesuje Cię szkolenie otwarte z tej tematyki?

    Zostaw adres e-mail i nr. telefonu a przypomnimy Ci o tym szkoleniu.
    Przypomnij mi:
    Preferuję kotakt:

    WSTĘPNA WYCENA SZKOLENIA

    Zaznacz liczebność grupy i zostaw dane kontaktowe, a odezwiemy się z wyceną szkolenia.
    Dostępne formaty szkoleniowe:
    Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm
    © Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
     ul. Mysłowicka 15, 01-612 Warszawa. Wszelkie prawa zastrzeżone.