Design Thinking 2.0 - Warsztat dla Moderatorów

Szkolenia HR onlineotwartezamkniete
Design thinking to zmiana sposobu myślenia: organizacji i ludzi
Design Thinking to metodologia rozwiązywania problemów metodami kreatywnymi. Jest to nowatorskie podejście do tworzenia innowacyjnych usług, produktów i rozwiązań, w oparciu o zrozumienie głębokich potrzeb klienta. To idealna metoda do budowania zaangażowanych zespołów i kreowania innowacji. Design Thinking uczy, jak rozwiązywać problemy, nie dla samego rozwiązania, ale w kontekście potrzeb użytkownika docelowego.

INFORMACJE O SZKOLENIU

Szkolenie online

  • Korzystamy z większości dostępnych technologii transmisji video (Microsoft Teams, Google Meet, Webex, Zoom, Skype for Business, Clickmeeting) jak również narzędzi uatrakcyjniających spotkanie (Mural, Mentimeter, Kahoot, Miro, Videoask, Quizlet etc.)
  • Mamy wyjątkowe doświadczenie wśród firm szkoleniowych w organizacji szkoleń online i webinarów. Prowadziliśmy je długo przed pandemią.
  • Jeśli pojawiają się problemy z użytkowaniem programów nasz asystent online jest dostępny i służy pomocą.
  • Dostarczamy narzędzia wspierające rozwój w postaci zadań przedszkoleniowych, poszkoleniowych oraz pigułek wiedzy (video, tekst, podcast).
  • Cena obejmuje: udział w szkoleniu online, materiały w wersji elektronicznej, certyfikat PDF.

Szkolenie otwarte
Szkolenia są organizowane w bardzo dobrych centrach edukacyjno szkoleniowych np. Golden Floor Tower w Warszawie. Centra są dobrze skomunikowane i nowoczesne. Mieszczą się w budynkach najwyższej klasy. W trakcie szkolenia zapewniamy catering i przerwy kawowe.

Dodatkową wartością szkolenia otwartego jest wymiana doświadczeń i wiedzy między uczestnikami i trenerem.

Szkolenie zamknięte
Poniższy program jest punktem wyjścia do rozmowy na temat potrzeb i oczekiwań wobec szkolenia z tego obszaru. Część szkoleń zamkniętych realizujemy jako jednorazowe wydarzenia, inne stają się elementem szerszego procesu rozwojowego, na który składają się narzędzia wspierające – pre-worki, follow-up’y pigułki wiedzy w formie video, tekstowej bądź podcastu. Często w rezultacie rozmów początkowy program jest znacząco modyfikowany i dostosowany pod kątem kontekstu organizacyjnego, celów przełożonych i działu HR oraz poziomu kompetencji uczestników.

Realizujemy szkolenia zamknięte zarówno w wersji stacjonarnej jak również online.

IDEA SZKOLENIA (SZKOLENIE OTWARTESZKOLENIE ONLINESZKOLENIE ZAMKNIĘTE)

Według Tima Browna, jednego z autorytetów nowoczesnego projektowania, design thinking to „dyscyplina, która korzysta ze zdrowego rozsądku i metod projektantów, aby zaspokoić potrzeby ludzi za pomocą tego, co jest technologicznie możliwe i co rozsądna strategia biznesowa może zmienić w wartość dla klienta, i szansę rynkową”.

Dzięki niej można stworzyć innowacyjny produkt, usługę, poprawić proces obsługi klienta lub opracować nowatorskie rozwiązania w zakresie zatrudniania pracowników.

Metodologia, która wcześniej charakterystyczna była dla zespołów projektanckich, znalazła zastosowanie w innych obszarach biznesu. Od prototypu m.in. myszki komputerowej, do design thinking wspierającej organizacje w dynamicznym rozwoju, działającej w obszarach: strategii, komunikacji, marketingu i HR. 

Szkolenie przeznaczone jest dla osób, które w przyszłości będą moderowały pracę zespołów projektowych metodą Design Thinking (np.: analityk biznesowy, kierownik projektów, ekspert, lider projektów, lider i manager zespołów, product owner, scrum master).

Szkolenie prowadzone jest metodą warsztatową, w uważności na proces grupowy. Wykorzystywane są różnorodne, aktywizujące metody szkoleniowe oraz case study. W celu pobudzenia kreatywności przestrzeń i materiały na warsztat są odpowiednio dobierane.

 

Według Tima Browna, jednego z autorytetów nowoczesnego projektowania, design thinking to „dyscyplina, która korzysta ze zdrowego rozsądku i metod projektantów, aby zaspokoić potrzeby ludzi za pomocą tego, co jest technologicznie możliwe i co rozsądna strategia biznesowa może zmienić w wartość dla klienta, i szansę rynkową”.

Dzięki niej można stworzyć innowacyjny produkt, usługę, poprawić proces obsługi klienta lub opracować nowatorskie rozwiązania w zakresie zatrudniania pracowników.

Metodologia, która wcześniej charakterystyczna była dla zespołów projektanckich, znalazła zastosowanie w innych obszarach biznesu. Od prototypu m.in. myszki komputerowej, do design thinking wspierającej organizacje w dynamicznym rozwoju, działającej w obszarach: strategii, komunikacji, marketingu i HR. 

Szkolenie przeznaczone jest dla osób, które w przyszłości będą moderowały pracę zespołów projektowych metodą Design Thinking (np.: analityk biznesowy, kierownik projektów, ekspert, lider projektów, lider i manager zespołów, product owner, scrum master).

Szkolenie prowadzone jest metodą warsztatową, w uważności na proces grupowy. Wykorzystywane są różnorodne, aktywizujące metody szkoleniowe oraz case study. W celu pobudzenia kreatywności przestrzeń i materiały na warsztat są odpowiednio dobierane.

 

Według Tima Browna, jednego z autorytetów nowoczesnego projektowania, design thinking to „dyscyplina, która korzysta ze zdrowego rozsądku i metod projektantów, aby zaspokoić potrzeby ludzi za pomocą tego, co jest technologicznie możliwe i co rozsądna strategia biznesowa może zmienić w wartość dla klienta, i szansę rynkową”.

Dzięki niej można stworzyć innowacyjny produkt, usługę, poprawić proces obsługi klienta lub opracować nowatorskie rozwiązania w zakresie zatrudniania pracowników.

Metodologia, która wcześniej charakterystyczna była dla zespołów projektanckich, znalazła zastosowanie w innych obszarach biznesu. Od prototypu m.in. myszki komputerowej, do design thinking wspierającej organizacje w dynamicznym rozwoju, działającej w obszarach: strategii, komunikacji, marketingu i HR. 

Szkolenie przeznaczone jest dla osób, które w przyszłości będą moderowały pracę zespołów projektowych metodą Design Thinking (np.: analityk biznesowy, kierownik projektów, ekspert, lider projektów, lider i manager zespołów, product owner, scrum master).

Szkolenie prowadzone jest metodą warsztatową, w uważności na proces grupowy. Wykorzystywane są różnorodne, aktywizujące metody szkoleniowe oraz case study. W celu pobudzenia kreatywności przestrzeń i materiały na warsztat są odpowiednio dobierane.

 

PROGRAM SZKOLENIA (SZKOLENIE OTWARTESZKOLENIE ONLINESZKOLENIE ZAMKNIĘTE)

1. Wprowadzenie w metodę Design Thinking

  • Źródła metodologii
  • Schemat design thinking
  • Proces, przestrzeń, ludzie:
    • co warto wiedzieć, aby proces był efektywny; narzędzia
    • tworzenie przestrzeni sprzyjającej efektywnej pracy kreatywnej
  • Kontekst zastosowania design thinking
  • Insighty

2. Szczegółowe poznanie metody Design Thinking

  • Empatia:
    • Z jakiego powodu warto poznać użytkownika?
    • Narzędzia, które pomogą Ci dotrzeć i zrozumieć głębokie potrzeby użytkownika
    • Jak przygotować się do wywiadów: listy pytań
    • Tworzenie Persony
    • Obserwacje
    • Uważne słuchanie
    • Dlaczego ważne jest „dlaczego”? i „po co”?
    • Tworzenie Mapy Empatii
    • Moodboard
  • Diagnoza potrzeb:
    • Rozróżnianie potrzeb od rozwiązań
    • Formułowanie problemu/ wyzwania projektowego
  • Generowanie pomysłów:
    • Jak zaplanować ten etap? Przestrzeń, ludzie, materiały, techniki
    • Metody kreatywne wspierające generowanie pomysłów
    • Kiedy ważna jest ilość, kiedy jakość – etapy kreatywności i selekcji
    • Kryteria wyboru – jak dobierać?
  • Prototypowanie:
    • Przestrzeń i materiały
    • Co to jest prototyp?
    • Zasady udanego prototypowania
    • Rodzaje prototypów
  • Testowanie:
    • Pytaj – Słuchaj – Poprawiaj
    • Karta feedbacku
    • Kryteria oceny
    • Czemu służy powtarzanie procesu?
    • Prezentacja finalna – sposoby tworzenia

3. Doświadczenie Design Thinking

Design Thinking Sprint
­przejście przez wszystkie etapy procesu i wypracowanie konkretnego rezultatu (prototypu)

Wykorzystanie w praktyce narzędzi z poszczególnych etapów myślenia projektowego, m.in.:

  • Empatia:
    • Mapa Empatii
    • Wywiad
    • Karta obserwacji
    • Moodboard
    • Storyboard
    • Mock up
    • Poster
    • Value Proposition Map
  • Diagnoza potrzeb:
    • Drabina problemu
    • 5 why
  • Generowanie pomysłów
    • Burza mózgów
    • Odwrócona burza mózgów
    • Słownik
    • Co ma piernik do wiatraka, itp.
  • Prototypowanie
    • Sposoby tworzenia prototypów, m.in.: role play, storytelling, role script
  • Testowanie
    • Karta pomysłu

4. Szczegółowe poznanie metody Design Thinking w kontekście zadań moderatora

  • Proces
    • Etapy procesu Design Thinking: Empatia, Diagnoza potrzeb, Generowanie pomysłów, Prototypowanie i Testowanie i rola moderatora w każdym z etapów
    • Narzędzia wykorzystywane na każdym etapie procesu – zadania po stronie moderatora
    • Doświadczenie procesu – jak zapewnić warunki
    • Odpowiedzialność za rezultat
    • Kluczowe wyzwania na każdym etapie – jak sobie z nimi radzić
  • Przestrzeń
    • Sposoby tworzenia przestrzeni do kreatywnej pracy zespołów projektowych – poszukiwanie możliwości, a nie ograniczeń
    • Efektywne wykorzystywanie przestrzeni do pracy kreatywnej – uwaga na pułapki
    • Materiały
  • Ludzie
    • W jaki sposób budować zespoły projektowe
    • W jaki sposób zadbać o różnorodność w zespołach projektowych
    • W jaki sposób wykorzystywać potencjał i różnorodności zespołów projektowych
    • Skuteczne moderowanie pracy zespołów projektowych – praca nad kompetencjami wspierającymi pracę moderatora
    • Komunikacja w zespole
    • Role i procesy zespołowe
    • Sieciowanie
    • Wymiana wiedzy w organizacji
    • Zarządzanie różnorodnością
    • Efektywność pracy zespołu projektowego w procesie design thinking
    • Uważność jako umiejętność wyboru i koncentracji na tym ważne

5. Kompetencje moderatora – teoria i ćwiczenia

  • Uważność
  • Umiejętność pracy z grupą
  • Wiedza o mechanizmach i dynamice pracy grupowej
  • Techniki pracy grupowej
  • Wykorzystanie pracy zespołowej do osiągnięcia przez grupę założonego celu i rezultatu

6. Praktyka

  • ­ Uczestnicy przygotowują i prowadzą samodzielnie część procesu.

7. Posumowanie warsztatu

  • ­ Zaplanowanie 1 procesu indywidualnie przez każdego uczestnika
  • ­ Dzielenie się dobrymi praktykami i cases

1. Wprowadzenie w metodę Design Thinking

  • Źródła metodologii
  • Schemat design thinking
  • Proces, przestrzeń, ludzie:
    • co warto wiedzieć, aby proces był efektywny; narzędzia
    • tworzenie przestrzeni sprzyjającej efektywnej pracy kreatywnej
  • Kontekst zastosowania design thinking
  • Insighty

2.  Szczegółowe poznanie metody Design Thinking

  • Empatia:
    • Z jakiego powodu warto poznać użytkownika?
    • Narzędzia, które pomogą Ci dotrzeć i zrozumieć głębokie potrzeby użytkownika
    • Jak przygotować się do wywiadów: listy pytań
    • Tworzenie Persony
    • Obserwacje
    • Uważne słuchanie
    • Dlaczego ważne jest „dlaczego”? i „po co”?
    • Tworzenie Mapy Empatii
    • Moodboard
  • Diagnoza potrzeb:
    • Rozróżnianie potrzeb od rozwiązań
    • Formułowanie problemu/ wyzwania projektowego
  • Generowanie pomysłów:
    • Jak zaplanować ten etap? Przestrzeń, ludzie, materiały, techniki
    • Metody kreatywne wspierające generowanie pomysłów
    • Kiedy ważna jest ilość, kiedy jakość – etapy kreatywności i selekcji
    • Kryteria wyboru – jak dobierać?
  • Prototypowanie:
    • Przestrzeń i materiały
    • Co to jest prototyp?
    • Zasady udanego prototypowania
    • Rodzaje prototypów
  • Testowanie:
    • Pytaj – Słuchaj – Poprawiaj
    • Karta feedbacku
    • Kryteria oceny
    • Czemu służy powtarzanie procesu?
    • Prezentacja finalna – sposoby tworzenia

3. Doświadczenie Design Thinking

Design Thinking Sprint
­przejście przez wszystkie etapy procesu i wypracowanie konkretnego rezultatu (prototypu)

Wykorzystanie w praktyce narzędzi z poszczególnych etapów myślenia projektowego, m.in.:

  • Empatia:
    • Mapa Empatii
    • Wywiad
    • Karta obserwacji
    • Moodboard
    • Storyboard
    • Mock up
    • Poster
    • Value Proposition Map
  • Diagnoza potrzeb:
    • Drabina problemu
    • 5 why
  • Generowanie pomysłów
    • Burza mózgów
    • Odwrócona burza mózgów
    • Słownik
    • Co ma piernik do wiatraka, itp.
  • Prototypowanie
    • Sposoby tworzenia prototypów, m.in.: role play, storytelling, role script
  • Testowanie
    • Karta pomysłu

4. Szczegółowe poznanie metody Design Thinking w kontekście zadań moderatora

  • Proces
    • Etapy procesu Design Thinking: Empatia, Diagnoza potrzeb, Generowanie pomysłów, Prototypowanie i Testowanie i rola moderatora w każdym z etapów
    • Narzędzia wykorzystywane na każdym etapie procesu – zadania po stronie moderatora
    • Doświadczenie procesu – jak zapewnić warunki
    • Odpowiedzialność za rezultat
    • Kluczowe wyzwania na każdym etapie – jak sobie z nimi radzić
  • Przestrzeń
    • Sposoby tworzenia przestrzeni do kreatywnej pracy zespołów projektowych – poszukiwanie możliwości, a nie ograniczeń
    • Efektywne wykorzystywanie przestrzeni do pracy kreatywnej – uwaga na pułapki
    • Materiały
  • Ludzie
    • W jaki sposób budować zespoły projektowe
    • W jaki sposób zadbać o różnorodność w zespołach projektowych
    • W jaki sposób wykorzystywać potencjał i różnorodności zespołów projektowych
    • Skuteczne moderowanie pracy zespołów projektowych – praca nad kompetencjami wspierającymi pracę moderatora
    • Komunikacja w zespole
    • Role i procesy zespołowe
    • Sieciowanie
    • Wymiana wiedzy w organizacji
    • Zarządzanie różnorodnością
    • Efektywność pracy zespołu projektowego w procesie design thinking
    • Uważność jako umiejętność wyboru i koncentracji na tym ważne

5. Kompetencje moderatora – teoria i ćwiczenia

  • Uważność
  • Umiejętność pracy z grupą
  • Wiedza o mechanizmach i dynamice pracy grupowej
  • Techniki pracy grupowej
  • Wykorzystanie pracy zespołowej do osiągnięcia przez grupę założonego celu i rezultatu

6. Praktyka

  • ­    Uczestnicy przygotowują i prowadzą samodzielnie część procesu.

7. Posumowanie warsztatu

  • ­    Zaplanowanie 1 procesu indywidualnie przez każdego uczestnika
  • ­    Dzielenie się dobrymi praktykami i cases

1. Wprowadzenie w metodę Design Thinking

  • Źródła metodologii
  • Schemat design thinking
  • Proces, przestrzeń, ludzie:
    • co warto wiedzieć, aby proces był efektywny; narzędzia
    • tworzenie przestrzeni sprzyjającej efektywnej pracy kreatywnej
  • Kontekst zastosowania design thinking
  • Insighty

2. Szczegółowe poznanie metody Design Thinking

  • Empatia:
    • Z jakiego powodu warto poznać użytkownika?
    • Narzędzia, które pomogą Ci dotrzeć i zrozumieć głębokie potrzeby użytkownika
    • Jak przygotować się do wywiadów: listy pytań
    • Tworzenie Persony
    • Obserwacje
    • Uważne słuchanie
    • Dlaczego ważne jest „dlaczego”? i „po co”?
    • Tworzenie Mapy Empatii
    • Moodboard
  • Diagnoza potrzeb:
    • Rozróżnianie potrzeb od rozwiązań
    • Formułowanie problemu/ wyzwania projektowego
  • Generowanie pomysłów:
    • Jak zaplanować ten etap? Przestrzeń, ludzie, materiały, techniki
    • Metody kreatywne wspierające generowanie pomysłów
    • Kiedy ważna jest ilość, kiedy jakość – etapy kreatywności i selekcji
    • Kryteria wyboru – jak dobierać?
  • Prototypowanie:
    • Przestrzeń i materiały
    • Co to jest prototyp?
    • Zasady udanego prototypowania
    • Rodzaje prototypów
  • Testowanie:
    • Pytaj – Słuchaj – Poprawiaj
    • Karta feedbacku
    • Kryteria oceny
    • Czemu służy powtarzanie procesu?
    • Prezentacja finalna – sposoby tworzenia

3. Doświadczenie Design Thinking

Design Thinking Sprint
­przejście przez wszystkie etapy procesu i wypracowanie konkretnego rezultatu (prototypu)

Wykorzystanie w praktyce narzędzi z poszczególnych etapów myślenia projektowego, m.in.:

  • Empatia:
    • Mapa Empatii
    • Wywiad
    • Karta obserwacji
    • Moodboard
    • Storyboard
    • Mock up
    • Poster
    • Value Proposition Map
  • Diagnoza potrzeb:
    • Drabina problemu
    • 5 why
  • Generowanie pomysłów
    • Burza mózgów
    • Odwrócona burza mózgów
    • Słownik
    • Co ma piernik do wiatraka, itp.
  • Prototypowanie
    • Sposoby tworzenia prototypów, m.in.: role play, storytelling, role script
  • Testowanie
    • Karta pomysłu

4. Szczegółowe poznanie metody Design Thinking w kontekście zadań moderatora

  • Proces
    • Etapy procesu Design Thinking: Empatia, Diagnoza potrzeb, Generowanie pomysłów, Prototypowanie i Testowanie i rola moderatora w każdym z etapów
    • Narzędzia wykorzystywane na każdym etapie procesu – zadania po stronie moderatora
    • Doświadczenie procesu – jak zapewnić warunki
    • Odpowiedzialność za rezultat
    • Kluczowe wyzwania na każdym etapie – jak sobie z nimi radzić
  • Przestrzeń
    • Sposoby tworzenia przestrzeni do kreatywnej pracy zespołów projektowych – poszukiwanie możliwości, a nie ograniczeń
    • Efektywne wykorzystywanie przestrzeni do pracy kreatywnej – uwaga na pułapki
    • Materiały
  • Ludzie
    • W jaki sposób budować zespoły projektowe
    • W jaki sposób zadbać o różnorodność w zespołach projektowych
    • W jaki sposób wykorzystywać potencjał i różnorodności zespołów projektowych
    • Skuteczne moderowanie pracy zespołów projektowych – praca nad kompetencjami wspierającymi pracę moderatora
    • Komunikacja w zespole
    • Role i procesy zespołowe
    • Sieciowanie
    • Wymiana wiedzy w organizacji
    • Zarządzanie różnorodnością
    • Efektywność pracy zespołu projektowego w procesie design thinking
    • Uważność jako umiejętność wyboru i koncentracji na tym ważne

5. Kompetencje moderatora – teoria i ćwiczenia

  • Uważność
  • Umiejętność pracy z grupą
  • Wiedza o mechanizmach i dynamice pracy grupowej
  • Techniki pracy grupowej
  • Wykorzystanie pracy zespołowej do osiągnięcia przez grupę założonego celu i rezultatu

6. Praktyka

  • ­ Uczestnicy przygotowują i prowadzą samodzielnie część procesu.

7. Posumowanie warsztatu

  • ­ Zaplanowanie 1 procesu indywidualnie przez każdego uczestnika
  • ­ Dzielenie się dobrymi praktykami i cases

MIELIŚMY PRZYJEMNOŚĆ PRACOWAĆ DLA:

1

Przeszkoliliśmy ponad 40000 dyrektorów, menedżerów, kierowników i naczelników.

2

W Akademiach menedżerskich, w których mierzyliśmy efektywność (47 projektów 286 dni szkol.) poziom kompetencji wzrósł średnio o 16%.

3

Pracujemy na poziomie kompetencji (wiem co i jak mam zrobić), motywacji (wierzę, że warto), postawy (zamierzam to zrobić) , wdrożenia (follow up)

4

Zgodnie z badaniami przeprowadzonymi przez amerykańskie centrum Center for American Progress, koszt zastąpienia pracowników wynosi około 16% ich rocznego wynagrodzenia. W przypadku menadżera zwiększa się do 100%.

Szkolenie związane z:

KORZYŚCI DLA ORGANIZACJI:

  • optymalizacja procesów projektowania rozwiązań
  • praktyczne zastosowanie metody Design Thinking, dzięki której powstają innowacyjne rozwiązania
  • budowanie zaangażowanych zespołów
  • zwiększenie zaangażowania pracowników w kreowanie innowacyjnych rozwiązań
  • przygotowanie liderów do prowadzenia projektów mierzących się z wyzwaniami dynamicznego biznesu, gdzie rozwiązania są nieoczywiste, a ich powodzenie w dużej mierze zależy od odbioru przez użytkownika końcowego
  • wspiera tworzenie pozytywnego środowiska pracy, opartego na zaangażowaniu, współpracy, radości i satysfakcji
  • podniesienie efektywności współpracy

KORZYŚCI DLA PRACOWNIKA:

  • urozmaicenie koszyka posiadanych narzędzi wspierających ekspertów w projektowaniu rozwiązań
  • szersza perspektywa w kreowaniu nowatorskich usług i rozwiązań, uwzględniająca potrzeby klientów
  • wzrost zaangażowania w wyzwania
  • wzrost efektywności w rozwiązywaniu problemów
  • zdobycie umiejętności moderowania pracy zespołów z wykorzystaniem podejścia Design Thinking, dzięki któremu powstają innowacyjne rozwiązania, produkty, usługi i procesy
  • poznanie zasady budowania efektywnych zespołów projektowych
  • wzmocnienie kompetencji niezbędnych dla moderatora (nie tylko procesu design thinking):
    • Uważność
    • Umiejętność pracy z grupą
    • Wiedza o mechanizmach i dynamice pracy grupowej
    • Poznanie technik pracy grupowej
    • Umiejętność wykorzystania pracy zespołowej do osiągnięcia przez grupę założonego celu i rezultatu

KORZYŚCI WSPÓLNE:

  • wzrost efektywności rozwiązywania problemów
  • zwiększenie zaangażowania w kreowanie rozwiązań
Design Thinking 2.0 - Warsztat dla Moderatorów

TRENERZY SZKOLENIA

OPINIE O SZKOLENIACH

Anna Staniszewska


Front Desk Manager
tel.: 505 273 550
biuro@projektgamma.pl
Anna Staniszewska

Ilona Ziętkowska


Project Manager
tel.: 517 081 300
i.zietkowska@projektgamma.pl
Ilona Ziętkowska

Ilona Ziętkowska


Project Manager
tel.: 517 081 300
i.zietkowska@projektgamma.pl
Ilona Ziętkowska
Zaznacz liczebność grupy i zostaw dane kontaktowe, a odezwiemy się z wyceną szkolenia.

ZOBACZ NAJBLIŻSZE Szkolenia HR

Szkolenie HR Business Partner uczy w jaki sposób budować swoją pozycję w organizacji, w relacji z biznesem, z pracownikami. Warsztat ma formułę mentoringową - uczestnicy otrzymają szereg praktycznych rekomendacji i narzędzi gotowych do wdrożenia. Zapraszamy na szkolenie przygotowujące do roli HR Business Partnera

2024-04-04
04 kwietnia 2024
2024-04-04
Szkolenie online Szkolenie online
Dostępne jest szkolenie zamknięte.

Jak wykorzystać siłę opiniotwórczą pracowników i ich środowiska, aby firma wydawała się atrakcyjna jako pracodawca, przyciągała dobrych specjalistów oraz współpracowników, ograniczała kosztowną fluktuację kadr i jednocześnie budowała pożądaną reputację na rynku? Szkolenia employer branding - zapraszamy.

2024-04-08
08 kwietnia 2024
2024-04-08
Szkolenie online Szkolenie online
Dostępne jest szkolenie zamknięte.

Według ekspertów zajmujących się współczesnymi organizacjami za dziesięć lat aż 80% pracowników będzie kierowało się tym, czy dana firma ma zbudowaną strategię wellbeingową. Nie podejmą pracy w środowisku organizacyjnym, które nie dba o zadowolenie i potrzeby pracownika

2024-04-09
09 kwietnia 2024
2024-04-09
Szkolenie online Szkolenie online
Dostępne jest szkolenie zamknięte.
kontakt

ul. Farysa 64
01-971 Warszawa
NIP: 113-26-90-108

firma szkoleniowa

Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2021 roku.
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.