Szkolenie online
Szkolenie otwarte
Szkolenia są organizowane w bardzo dobrych centrach edukacyjno szkoleniowych np. Golden Floor Tower w Warszawie. Centra są dobrze skomunikowane i nowoczesne. Mieszczą się w budynkach najwyższej klasy. W trakcie szkolenia zapewniamy catering i przerwy kawowe.
Uwaga! Sale spełniają wytyczne związane z organizacją szkoleń w trakcie epidemii w celu minimalizacji ryzyka zakażenia.
W razie zaostrzenia sytuacji epidemicznej szkolenie przeprowadzimy online
Dodatkową wartością szkolenia otwartego jest wymiana doświadczeń i wiedzy między uczestnikami i trenerem.
Szkolenie zamknięte
Poniższy program jest punktem wyjścia do rozmowy na temat potrzeb i oczekiwań wobec szkolenia z tego obszaru. Część szkoleń zamkniętych realizujemy jako jednorazowe wydarzenia, inne stają się elementem szerszego procesu rozwojowego, na który składają się narzędzia wspierające – pre-worki, follow-up’y pigułki wiedzy w formie video, tekstowej bądź podcastu. Często w rezultacie rozmów początkowy program jest znacząco modyfikowany i dostosowany pod kątem kontekstu organizacyjnego, celów przełożonych i działu HR oraz poziomu kompetencji uczestników.
Realizujemy szkolenia zamknięte zarówno w wersji stacjonarnej jak również online.
Potrzebą każdego menedżera jest mieć podwładnych, którzy są odpowiedzialni, samodzielni i zaangażowani w pracę. Sztuka efektywnego zarządzania polega na stwarzaniu pracownikom takich warunków pracy, by wydobyć z nich potencjał do osiągania wysokich wyników. Tylko jak to zrobić w świecie deadline’ów, wielozadaniowości i ciągłej presji czasu oraz niepewności jutra?
Misją HR powinno być wsparcie i doradztwo w zakresie zapewnienia rozwoju kompetencji i utrzymania pracowników dla realizacji celów biznesowych firmy pomimo aktualnej sytuacji rodzącej stres i niepweność. Reagowanie na potrzeby biznesu wyraża się w identyfikacji problemów personalnych, codziennej pomocy menedżerom w egzekwowaniu zadań i motywowaniu pracowników.
Podczas warsztatów odpowiemy na pytanie, jak zbudować właściwą relację pomiędzy kadrą zarządzającą i kierowniczą odpowiedzialną za pracę poszczególnych działów oraz jak ta relacja zmienia się pod wpływem aktualnej sytuacji społeczno-gospodarczej.
Podczas warsztatów powiemy:
Zadaniem skutecznego HR Business Partnera jest pełnienie roli partnera biznesu poprzez wsparcie merytoryczne, inicjowanie zmian oraz planowanie rozwoju zasobów ludzkich zgodnie z misją firmy i jej kluczowymi celami. Ale aby się to udało ważny jest sposób postrzegania specjalistów HR przez resztę organizacji.
Postrzeganie roli HR w firmie zależy od wielu czynników. Dużą rolę odgrywa wiedza Partnerów na temat rozwiązań HR-owych oraz umiejętność przełożenia jej na konkretne działania wewnątrz organizacji, które przyniosą oczekiwane wyniki biznesowe.
Autorytet buduje się w codziennych kontaktach. Na to, czy specjalista HR będzie cenionym przez pozostałych partnerów graczem ma wpływ nie tylko jego wiedza dotycząca biznesu czy narzędzi HR, ale także umiejętność budowania swojej pozycji i autorytetu.
Paradoksalnie jednak, autorytet najłatwiej zbudować w sytuacji trudnej czy konfliktowej, gdy potrafimy właściwie w niej zareagować.
Grupa docelowa:
Zadaniem skutecznego HR Business Partnera jest pełnienie roli partnera biznesu poprzez wsparcie merytoryczne, inicjowanie zmian oraz planowanie rozwoju zasobów ludzkich zgodnie z misją firmy i jej kluczowymi celami. Ale aby się to udało ważny jest sposób postrzegania specjalistów HR przez resztę organizacji.
Postrzeganie roli HR w firmie zależy od wielu czynników. Dużą rolę odgrywa wiedza Partnerów na temat rozwiązań HR-owych oraz umiejętność przełożenia jej na konkretne działania wewnątrz organizacji, które przyniosą oczekiwane wyniki biznesowe.
Autorytet buduje się w codziennych kontaktach. Na to, czy specjalista HR będzie cenionym przez pozostałych partnerów graczem ma wpływ nie tylko jego wiedza dotycząca biznesu czy narzędzi HR, ale także umiejętność budowania swojej pozycji i autorytetu.
Paradoksalnie jednak, autorytet najłatwiej zbudować w sytuacji trudnej czy konfliktowej, gdy potrafimy właściwie w niej zareagować.
Grupa docelowa:
Zwinne zarządzanie to konieczność czy opcja?
Dzisiejsze wyzwania HR BP
1. Oczekiwania biznesu a możliwości HR:
2. Budowanie autorytetu partnera biznesowego:
3. Potrzeby partnerów biznesowych:
4. Prezentowanie rozwiązań partnerom biznesowym:
5. Komunikacja podczas rozmowy z partnerem biznesowym:
6. Trudności pojawiające się w rozmowach z partnerem biznesowym:
1. Oczekiwania biznesu a możliwości HR:
2. Budowanie autorytetu partnera biznesowego:
3. Potrzeby partnerów biznesowych:
4. Prezentowanie rozwiązań partnerom biznesowym:
5. Komunikacja podczas rozmowy z partnerem biznesowym:
6. Trudności pojawiające się w rozmowach z partnerem biznesowym:
Przeszkoliliśmy ponad 40000 dyrektorów, menedżerów, kierowników i naczelników.
W Akademiach menedżerskich, w których mierzyliśmy efektywność (47 projektów 286 dni szkol.) poziom kompetencji wzrósł średnio o 16%.
Pracujemy na poziomie kompetencji (wiem co i jak mam zrobić), motywacji (wierzę, że warto), postawy (zamierzam to zrobić) , wdrożenia (follow up)
Zgodnie z badaniami przeprowadzonymi przez amerykańskie centrum Center for American Progress, koszt zastąpienia pracowników wynosi około 16% ich rocznego wynagrodzenia. W przypadku menadżera zwiększa się do 100%.
Badania BLR® wskazują, że HR jest postrzegany jako partner strategiczny przez zespoły zarządzające dla 33,3% badanych uczestników Nadal przez 35,9% postrzegany jest jako dostawca funkcji administracyjnych.
Międzynarodowy coach ICC, trener z obszaru HR, przywództwa i rozwoju osobistego. Wykładowca i kierownik studiów podyplomowych na kierunku zaawansowane zarządzanie zasobami ludzkimi. Akredytowany konsultant EXTENDED DISC, Associate HR Partner IBBC Group, a także menedżer ds. polityki personalnej i rozwoju kapitału ludzkiego. Specjalizuje się w prowadzeniu audytów dla firm, dzięki czemu możliwe są m.in. przygotowanie i realizacja projektów szkoleniowych i konsultingowych skoncentrowanych wokół rozwoju polityki personalnej i zarządzania. Jest twórcą autorskich metod doboru pracowników. Wielokrotnie projektowała sesje AC i DC. Autorka publikacji w czasopismach naukowych oraz branżowych. Posiada doświadczenie w ogólnopolskich projektach badawczych, w których pełniła funkcję eksperta ds. badań i rynku pracy.
Ekspert w dziedzinie Zarządzania Zasobami Ludzkimi. Trener oraz menedżer projektów szkoleniowo – wdrożeniowych. Wykładowca kilku uczelni (w tym: Wyższa Szkoła Bankowa, SGH) oraz współorganizator studiów podyplomowych: Zarządzanie Kompetencjami oraz HR Business Partner. Prezes Polskiego Stowarzyszenia HR Business Partner. Członek HCI (Human Capital Institute) oraz ATD (Association for Talent Development). Współzałożyciel Human Resources Development Cluster. Certyfikowany konsultant HPI (Human Performance Iimprovement). Ponad 25 lat doświadczenia w branży szkoleniowo- konsultingowej. Twórca autorskiego Modelu Kompetencji Zawodowych, Modelu Talentów Zawodowych (Talent Profiler) oraz narzędzi Zarządzania Kapitałem Ludzkim.
Cenimy zespół firmy Gamma za zaangażowanie, dynamikę pracy i wypracowywanie rozwiązań dopasowanych do potrzeb Klienta.
Trenerzy wykazali się dużą wiedzą i doświadczeniem w prowadzeniu warsztatów. Każdy z nich stosował indywidualne podejście do uczestnika, co wpływało na efektywność całego procesu szkoleniowego.
Obszar zarządzania zespołem (delegowanie zadań, budowanie autorytetu, motywowanie pracowników, zarządzanie rozwoje) jest tym, w którym na pewno Gamma się specjalizuje.
Szkolenie było szczególnie istotne w przypadku grupy o zróżnicowanym poziomie kompetencji – od pracowników bardzo młodych stażem, przez osoby z kilkuletnim doświadczeniem, po menedżerów średniego szczebla. Realizacja w kilku oddzielnych modułach tematycznych, z jednoczesnym podsumowaniem wspólnych tematów w całej grupie dała oczekiwane przez nas efekty.
Dzięki kreatywnej formule szkoleń opracowanej przez Gamma sp. j. uczestnicy zostali w pełni zaangażowani w aktywności szkoleniowe oraz wysoko ocenili wartość merytoryczną warsztatów i zdobytą wiedzę oraz umiejętności.
Biorąc pod uwagę dotychczasową współpracę oceniamy firmę Gamma, jako dostawcę szkoleń o najwyższej, jakości. Jesteśmy pełni uznania dla know-how firmy oraz kompetencji trenerów.
Dzięki Współpracy z firmą Gamma, w badaniu satysfakcji pracowników za rok 2011, uzyskaliśmy Wzrost wskaźników w obszarach efektywne zarządzanie i leadership odpowiednio o 5% i 13%.
Pracownicy uczestniczący w szkoleniu w zdecydowanym stopniu rozwinęli swoje umiejętności w zakresie objętym szkoleniem. Szkolenie zmotywowało bowiem pracowników do przygotowania długoterminowych planów rozwojowych, które wraz z planem rozwojowym o charakterze „on-the-job” pozwoliło na objęcie przez nich wyższych stanowisk, w tym menedżerskich.
Trenerzy prowadzący szkolenia wykazali się rzetelnością oraz profesjonalizmem, co zaważyło o podjęciu decyzji o realizacji kolejnego projektu, który wspólnie rozpoczęliśmy
Pragniemy potwierdzić wysoki poziom przeprowadzonego szkolenia, mający odzwierciedlenie w danych uzyskanych z ankiet od uczestników. Szkolenie cechowało bardzo dobre przygotowanie merytoryczne trenerów prowadzących oraz wysoki poziom obsługi nas, jako klienta firmy GAMMA.
Projekty szkoleniowe Gammy zawierają moduły mierzące efektywność szkolenia. Pozwalają ocenić firmę szkoleniową oraz rozwój poszczególnych uczestników.
Rzetelność i fachowość firmy „Gamma”, połączone z osobistym zaangażowaniem jej pracowników, zaowocowały szkoleniem przeprowadzonym na bardzo wysokim poziomie merytorycznym.
Rekomendujemy Gammę, jako firmę doradczo-szkoleniową, która nie tylko realizuje dobre szkolenia, ale dodatkowo w taki sposób współpracuje z Klientem, by wszystkie działania były spójne ze specyfiką i strategią firmy.
Cenię sobie dobrą komunikację i obsługę klienta za strony firmy Gamma. Pracownicy firmy cały czas czuwają nad przebiegiem projektu szkoleniowego, zgłaszają ewentualne zagrożenia i rekomendują zmiany.
Fachowość oraz miła atmosfera podczas szkolenia spotkały się z uznaniem uczestników, którzy wysoko ocenili kwalifikacje prowadzących zajęcia.
Kompetentni trenerzy, indywidualne podejście do uczestników, profesjonalizm w przekazywaniu wiedzy oraz formuła szkolenia, wpłynęły na pozytywną opinię uczestników
Efekt marketingowy szkoleń najłatwiej mierzyć prośbami o kolejne tego typu spotkania. Farmaceuci, jako wyjątkowo wymagająca grupa na tyle wysoko ocenili pracę trenerską, że sami, z własnej inicjatywy zwracali się z prośbą do koordynatora projektu o możliwość rozbudowania działań szkoleniowych
Projekt został oceniony wysoko, zarówno pod względem przekazu merytorycznego, jak również atmosfery oraz zaangażowania i komunikatywności wszystkich trzech trenerów prowadzących szkolenie.
Project Manager
tel. kom:. +48 517 081 300
Project Manager
tel. kom:. +48 517 081 300
Różnorodne zespoły są bardziej efektywne i innowacyjne niż homogeniczne. Płeć, wiek, wykształcenie, wiedza, umiejętności i kompetencje, system wartości, kultura - organizacja skorzysta na różnorodności pracowników, kiedy da im szansę na wykorzystanie potencjału, wymianę i dzielenie się wiedzą. Kluczowe jest zrozumienie różnic i efektywne zarządzanie różnorodnością.
Świat szkoleń i rozwoju został wzbogacony o nową przestrzeń online’ową. Warto mierzyć efektywność, prowadzić ewaluację firmy szkoleniowej, trenerów wewnętrznych dla wszystkich formatów. Dzięki temu zdobędziemy argumenty do prowadzenia dalszych działań rozwojowych, a w duchu continous improvement zyskamy bodziec do doskonalenia tych procesów.
Normalność - życie toczące się według ustalonych, znanych praw i zwyczajów. Obserwując rzeczywistość, na pewno każdy z nas zauważył, że świat, który nas otacza stał się nieprzewidywalny, a pojedyncze zdarzenia zaczęły rządzić naszym życiem.
ul. Farysa 64
01-971 Warszawa
NIP: 113-26-90-108
Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2021 roku.
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.