Budowanie autorytetu HR BP

Szkolenia HR onlineotwartezamkniete
Rolą HRBP jest dostrzegać wyzwania zanim dostrzeże je biznes
Szkolenie HR Business Partner uczy w jaki sposób budować swoją pozycję w organizacji, w relacji z biznesem, z pracownikami. Warsztat ma formułę mentoringową – uczestnicy otrzymają szereg praktycznych rekomendacji i narzędzi gotowych do wdrożenia. Zapraszamy na szkolenie przygotowujące do roli HR Business Partnera.

INFORMACJE O SZKOLENIU

Szkolenie online

  • Korzystamy z większości dostępnych technologii transmisji video (Microsoft Teams, Google Meet, Webex, Zoom, Skype for Business, Clickmeeting) jak również narzędzi uatrakcyjniających spotkanie (Mural, Mentimeter, Kahoot, Miro, Videoask, Quizlet etc.)
  • Mamy wyjątkowe doświadczenie wśród firm szkoleniowych w organizacji szkoleń online i webinarów. Prowadziliśmy je długo przed pandemią.
  • Jeśli pojawiają się problemy z użytkowaniem programów nasz asystent online jest dostępny i służy pomocą.
  • Dostarczamy narzędzia wspierające rozwój w postaci zadań przedszkoleniowych, poszkoleniowych oraz pigułek wiedzy (video, tekst, podcast).
  • Cena obejmuje: udział w szkoleniu online, materiały w wersji elektronicznej, certyfikat PDF.
03.11.2022
9.00 - 14.00
Szkolenie online
750 zł netto/os.

Szkolenie otwarte
Szkolenia są organizowane w bardzo dobrych centrach edukacyjno szkoleniowych np. Golden Floor Tower w Warszawie. Centra są dobrze skomunikowane i nowoczesne. Mieszczą się w budynkach najwyższej klasy. W trakcie szkolenia zapewniamy catering i przerwy kawowe.

Uwaga! Sale spełniają wytyczne związane z organizacją szkoleń w trakcie epidemii w celu minimalizacji ryzyka zakażenia.

W razie zaostrzenia sytuacji epidemicznej szkolenie przeprowadzimy online

Dodatkową wartością szkolenia otwartego jest wymiana doświadczeń i wiedzy między uczestnikami i trenerem.

Szkolenie zamknięte
Poniższy program jest punktem wyjścia do rozmowy na temat potrzeb i oczekiwań wobec szkolenia z tego obszaru. Część szkoleń zamkniętych realizujemy jako jednorazowe wydarzenia, inne stają się elementem szerszego procesu rozwojowego, na który składają się narzędzia wspierające – pre-worki, follow-up’y pigułki wiedzy w formie video, tekstowej bądź podcastu. Często w rezultacie rozmów początkowy program jest znacząco modyfikowany i dostosowany pod kątem kontekstu organizacyjnego, celów przełożonych i działu HR oraz poziomu kompetencji uczestników.

Realizujemy szkolenia zamknięte zarówno w wersji stacjonarnej jak również online.

IDEA SZKOLENIA (SZKOLENIE OTWARTESZKOLENIE ONLINESZKOLENIE ZAMKNIĘTE)

Potrzebą każdego menedżera jest mieć podwładnych, którzy są odpowiedzialni, samodzielni i zaangażowani w pracę. Sztuka efektywnego zarządzania polega na stwarzaniu pracownikom takich warunków pracy, by wydobyć z nich potencjał do osiągania wysokich wyników. Tylko jak to zrobić w świecie deadline’ów, wielozadaniowości i ciągłej presji czasu oraz niepewności jutra?

Misją HR powinno być wsparcie i doradztwo w zakresie zapewnienia rozwoju kompetencji i utrzymania pracowników dla realizacji celów biznesowych firmy pomimo aktualnej sytuacji rodzącej stres i niepweność. Reagowanie na potrzeby biznesu wyraża się w identyfikacji problemów personalnych, codziennej pomocy menedżerom w egzekwowaniu zadań i motywowaniu pracowników.

Podczas warsztatów odpowiemy na pytanie, jak zbudować właściwą relację pomiędzy kadrą zarządzającą i kierowniczą odpowiedzialną za pracę poszczególnych działów oraz jak ta relacja zmienia się pod wpływem aktualnej sytuacji społeczno-gospodarczej.

Podczas warsztatów powiemy:

  • Za co obecnie odpowiada HR BP
  • Jakie funkcje HR BP pełni na co dzień
  • Jaki wpływ na biznes może mieć HR BP

Zadaniem skutecznego HR Business Partnera jest pełnienie roli partnera biznesu poprzez wsparcie merytoryczne, inicjowanie zmian oraz planowanie rozwoju zasobów ludzkich zgodnie z misją firmy i jej kluczowymi celami. Ale aby się to udało ważny jest sposób postrzegania specjalistów HR przez resztę organizacji.

Postrzeganie roli HR w firmie zależy od wielu czynników. Dużą rolę odgrywa wiedza Partnerów na temat rozwiązań HR-owych oraz umiejętność przełożenia jej na konkretne działania wewnątrz organizacji, które przyniosą oczekiwane wyniki biznesowe.

Autorytet buduje się w codziennych kontaktach. Na to, czy specjalista HR będzie cenionym przez pozostałych partnerów graczem ma wpływ nie tylko jego wiedza dotycząca biznesu czy narzędzi HR, ale także umiejętność budowania swojej pozycji i autorytetu.

Paradoksalnie jednak, autorytet najłatwiej zbudować w sytuacji trudnej czy konfliktowej, gdy potrafimy właściwie w niej zareagować.

Grupa docelowa:

  • Pracownicy działów HR.

Zadaniem skutecznego HR Business Partnera jest pełnienie roli partnera biznesu poprzez wsparcie merytoryczne, inicjowanie zmian oraz planowanie rozwoju zasobów ludzkich zgodnie z misją firmy i jej kluczowymi celami. Ale aby się to udało ważny jest sposób postrzegania specjalistów HR przez resztę organizacji.

Postrzeganie roli HR w firmie zależy od wielu czynników. Dużą rolę odgrywa wiedza Partnerów na temat rozwiązań HR-owych oraz umiejętność przełożenia jej na konkretne działania wewnątrz organizacji, które przyniosą oczekiwane wyniki biznesowe.

Autorytet buduje się w codziennych kontaktach. Na to, czy specjalista HR będzie cenionym przez pozostałych partnerów graczem ma wpływ nie tylko jego wiedza dotycząca biznesu czy narzędzi HR, ale także umiejętność budowania swojej pozycji i autorytetu.

Paradoksalnie jednak, autorytet najłatwiej zbudować w sytuacji trudnej czy konfliktowej, gdy potrafimy właściwie w niej zareagować.

Grupa docelowa:

  • Pracownicy działów HR.

PROGRAM SZKOLENIA (SZKOLENIE OTWARTESZKOLENIE ONLINESZKOLENIE ZAMKNIĘTE)

Zwinne zarządzanie to konieczność czy opcja?

  • Określenie sytuacji wyjściowej: Kim jesteśmy? Jakie jest miejsce HR w firmie w obecnej sytuacji? Jak dział HR jest dziś spostrzegany jest przez otoczenie wewnętrzne i zewnętrzne?
  • Impact Map – analiza 6 stref wpływu na działania HR
  • Identyfikacja „wąskich gardeł” i oczekiwań biznesu w stosunku do nowej roli HR
  • Rozpoznawanie potrzeb biznesu i generowania rozwiązań z zakresu zarządzania sytuacyjnego
  • Jakie warunki trzeba spełnić, żeby skutecznie rywalizować cele biznesowe przy wsparciu HR?
  • Sposoby pokonywania barier, trudności i zahamowań przed wdrażaniem działań HR w środowisku wewnętrznych Klientów.

Dzisiejsze wyzwania HR BP

  • Przyciągniecie kluczowych grup pracowników spełniających oczekiwania organizacji
  • Utrzymanie kluczowych grup pracowników
  • Systemy zarządzania przez cele (MBO) w pracy on-line
  • Transformacja kultury organizacyjnej w dobie pandemii
  • Empowerment – budowanie postawy zaangażowania pracowników w dobie Corona wirusa

1. Oczekiwania biznesu a możliwości HR:

  • Rola HR w organizacji
  • Przyczyny trudnej współpracy HR z biznesem
  • Oczekiwania biznesu a możliwości HR
  • Możliwe korzyści dla biznesu z działań HR

 

2. Budowanie autorytetu partnera biznesowego:

  • Świadomość biznesowa pracowników HR
  • Narzędzia HR i ich możliwe wykorzystanie dla biznesu
  • Co buduje zaufanie biznesu do HR

 

3. Potrzeby partnerów biznesowych:

  • Przeprowadzanie oceny potrzeb
  • Zadawanie właściwych pytań
  • Kreowanie potrzeb
  • Możliwe błędy podczas prowadzenia oceny potrzeb

 

4. Prezentowanie rozwiązań partnerom biznesowym:

  • Struktura wypowiedzi ułatwiająca zrozumienie
  • Używanie języka korzyści
  • Pokonywanie zastrzeżeń
  • Przewidywanie zastrzeżeń

 

5. Komunikacja podczas rozmowy z partnerem biznesowym:

  • Intencja a rozumienie
  • Uświadomienie sobie swoich intencji/ celów; odrzucenie destrukcyjnych i koncentracja na zdrowych – zmiana swojego nastawienia poprzez zmianę intencji.
  • Rozpoznawanie intencji rozmówcy kryjących się pod jego zachowaniem
  • Aktywne słuchanie jako narzędzie potwierdzania rozumienia

6. Trudności pojawiające się w rozmowach z partnerem biznesowym:

  • Obserwowanie i dostrzeganie niewłaściwego przebiegu rozmowy
  • Obserwowanie swojego stylu reagowania w sytuacji stresujących rozmów
  • Reagowanie na agresywną / ironiczną krytykę
  • Aktywne słuchanie jako sposób reagowania na krytykę

1. Oczekiwania biznesu a możliwości HR:

  • Rola HR w organizacji
  • Przyczyny trudnej współpracy HR z biznesem
  • Oczekiwania biznesu a możliwości HR
  • Możliwe korzyści dla biznesu z działań HR

 

2. Budowanie autorytetu partnera biznesowego:

  • Świadomość biznesowa pracowników HR
  • Narzędzia HR i ich możliwe wykorzystanie dla biznesu
  • Co buduje zaufanie biznesu do HR

 

3. Potrzeby partnerów biznesowych:

  • Przeprowadzanie oceny potrzeb
  • Zadawanie właściwych pytań
  • Kreowanie potrzeb
  • Możliwe błędy podczas prowadzenia oceny potrzeb

 

4. Prezentowanie rozwiązań partnerom biznesowym:

  • Struktura wypowiedzi ułatwiająca zrozumienie
  • Używanie języka korzyści
  • Pokonywanie zastrzeżeń
  • Przewidywanie zastrzeżeń

 

5. Komunikacja podczas rozmowy z partnerem biznesowym:

  • Intencja a rozumienie
  • Uświadomienie sobie swoich intencji/ celów; odrzucenie destrukcyjnych i koncentracja na zdrowych – zmiana swojego nastawienia poprzez zmianę intencji.
  • Rozpoznawanie intencji rozmówcy kryjących się pod jego zachowaniem
  • Aktywne słuchanie jako narzędzie potwierdzania rozumienia

6. Trudności pojawiające się w rozmowach z partnerem biznesowym:

  • Obserwowanie i dostrzeganie niewłaściwego przebiegu rozmowy
  • Obserwowanie swojego stylu reagowania w sytuacji stresujących rozmów
  • Reagowanie na agresywną / ironiczną krytykę
  • Aktywne słuchanie jako sposób reagowania na krytykę

MIELIŚMY PRZYJEMNOŚĆ PRACOWAĆ DLA:

1

Przeszkoliliśmy ponad 40000 dyrektorów, menedżerów, kierowników i naczelników.

2

W Akademiach menedżerskich, w których mierzyliśmy efektywność (47 projektów 286 dni szkol.) poziom kompetencji wzrósł średnio o 16%.

3

Pracujemy na poziomie kompetencji (wiem co i jak mam zrobić), motywacji (wierzę, że warto), postawy (zamierzam to zrobić) , wdrożenia (follow up)

4

Zgodnie z badaniami przeprowadzonymi przez amerykańskie centrum Center for American Progress, koszt zastąpienia pracowników wynosi około 16% ich rocznego wynagrodzenia. W przypadku menadżera zwiększa się do 100%.

Badania BLR®  wskazują, że HR jest postrzegany jako partner strategiczny przez zespoły zarządzające dla 33,3% badanych uczestników Nadal przez 35,9% postrzegany jest jako dostawca funkcji administracyjnych.

Szkolenie związane z:
  • hr biznes partner
  • hr business partner

KORZYŚCI DLA ORGANIZACJI:

  • HR Business Partnerzy lepiej wspierają osiąganie celów biznesowych organizacji.
  • HR Business Partnerzy stosują strategię personalną, która uwzględnia cele biznesowe organizacji.

KORZYŚCI DLA PRACOWNIKA:

  • Umiejętność budowania własnej pozycji jako osoby znającej i rozumiejącej różne aspekty biznesu.
  • Świadomość, jak  rozmawiać o potrzebach innych podmiotów w organizacji.
  • Zdolność prezentowania rozwiązań tak, aby zachęcać do korzystania z nich.
  • Umiejętność  monitorowania działań wdrożeniowych.

KORZYŚCI WSPÓLNE:

  • Świadome włączenie działu HR w obszar zarządzania firmą.
  • Przełożenie misji i wartości organizacji na strategię zarządzania personelem.
Budowanie pozycji i autorytetu HR Business Partnera

TRENERZY SZKOLENIA

OPINIE O SZKOLENIACH

Patrycja Michałowska

Front Desk Manager tel. kom.: 505 273 550  biuro@projektgamma.pl Patrycja Michałowska

Ilona Ziętkowska

Project Manager
tel. kom:. +48 517 081 300

i.zietkowska@projektgamma.pl
Ilona Ziętkowska

Ilona Ziętkowska

Project Manager
tel. kom:. +48 517 081 300

i.zietkowska@projektgamma.pl
Ilona Ziętkowska
Zaznacz liczebność grupy i zostaw dane kontaktowe, a odezwiemy się z wyceną szkolenia.

ZOBACZ NAJBLIŻSZE Szkolenia HR

Kontakt z odmienną kulturą stał się dziś codziennością, ale zagraniczny partner czy międzynarodowy zespół to wciąż wyzwanie dla wielu organizacji. Kompetencja międzykulturowa ułatwia nawiązywanie i podtrzymywanie relacji biznesowych, jednak wymaga zarówno wiedzy i doświadczenia, jak i specjalnego treningu.

2022-10-17
17 października 2022 - 18 października 2022
2022-10-18
Szkolenie online Szkolenie online
Dostępne jest szkolenie zamknięte.

Różnorodne zespoły są bardziej efektywne i innowacyjne niż homogeniczne. Płeć, wiek, wykształcenie, wiedza, umiejętności i kompetencje, system wartości, kultura - organizacja skorzysta na różnorodności pracowników, kiedy da im szansę na wykorzystanie potencjału, wymianę i dzielenie się wiedzą. Kluczowe jest zrozumienie różnic i efektywne zarządzanie różnorodnością.

2022-10-19
19 października 2022 - 20 października 2022
2022-10-20
Szkolenie online Szkolenie online
Dostępne jest szkolenie zamknięte.
Wersja online: Agile – zwinne zarządzanie projektami dla HR – warsztat online

Zwinne podejście do pracy w obecnych czasach VUCA (niepewności, niejednoznaczności, złożoności) święci triumfy. Pozwala szybko reagować na zmiany i wypracowywać najbardziej efektywny sposób osiągania efektów satysfakcjonujących klientów. Z perspektywy HR wszyscy pracownicy to klienci. Dziś mają więcej potrzeb i szybciej zmieniających się niż kiedykolwiek. Warto wprowadzić wybrane metodyki Agile do pracy działu oraz poznając ten sposób pracy zastanowić się, które obszary organizacji potrzebują zwinnego podejścia do pracy – nie tylko do zarządzania projektami.

2022-10-26
26 października 2022 - 27 października 2022
2022-10-27
Szkolenie online Szkolenie online
Dostępne jest szkolenie zamknięte.

Kontakt
biuro@projektgamma.pl
tel.: 505 273 550


ul. Farysa 64
01-971 Warszawa
NIP: 113-26-90-108


Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2021 roku.
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.