Gamma sp. j.

NEGOCJACJE - taktyki mistrzów

Idea szkolenia

Rozwiń

Chcesz poprawić swoje umiejętności negocjacyjne, poznać nowe techniki i osiągnąć lepsze wyniki? A może chcesz nauczyć się zarządzać ryzykiem negocjacyjnym i stać się skutecznym negocjatorem? Zapisz się na trening negocjacyjny Jacka Rozenka oraz Tomasza Piotra Sidewicza i naucz się od najlepszych jak przygotować się do negocjacji, zaplanować strategię i zwiększyć własną skuteczność negocjacyjną.

W dobie zmienności otoczenia, globalizacji rynków, postępu technicznego - głównym fundamentem gospodarki jest konkurencja, a o losach firmy niejednokrotnie decyduje umiejętność skutecznego negocjowania. Negocjowanie to prawdziwa sztuka, którą można doskonalić. To umiejętność, od której zależy sukces lub porażka zarówno w biznesie jak i życiu osobistym. Negocjacje to sztuka umiejętnego załatwiania interesów oparta o mądrze prowadzoną grę coś za coś. To pozornie prosta gra rządzi się swoimi prawami , które za każdym razem są inne ponieważ każdy nowy partner jest inny.

„Jeśli miałbym osiem godzin, aby ściąć drzewo, poświęciłbym sześć z nich na ostrzenie mojego topora”
Abraham Lincoln

Dobre przygotowanie to warunek konieczny do osiągnięcia sukcesu w negocjacjach- warto więc uczyć się negocjacji od najlepszych. Aby perfekcyjnie opanować tą sztukę, wybraliśmy dwa odmienne podejścia dwóch cenionych konsultantów świata biznesu.

Ideą szkolenia jest maksymalne i wielopłaszczyznowe przygotowanie uczestników do stosowania taktyk negocjacyjnych. W poligonowym boju doświadczeń negocjacyjnych poznasz swoje możliwości negocjacyjne. Dzięki szkoleniu dowiesz się czy i kiedy blefować. Zwiększysz swoja skuteczność negocjacyjną i dowiesz się co zrobić z trudnym partnerem.

Metodologia:
Szkolenie łamie dotychczas utarte schematy szkoleniowe i ma charakter warsztatów, w których uczestnicy biorą aktywny udział.

Szkolenie skierowane jest do:

  • menedżerów, kadry zarządzającej
  • liderów sprzedaży, sprzedawców
  • liderów i pracowników działów zakupowych
  • przedsiębiorców.

 

Program szkolenia

Rozwiń

Dzień I – Jacek Rozenek

Moduł 1: Dobre przygotowanie to początek udanych negocjacji

  • Analiza indywidualnego stylu negocjacji
  • Określenie swoich słabych i mocnych stron jako negocjatora
  • Postawa skutecznego negocjatora
  • Emocje w negocjacjach
  • Rozpoznanie tereny, czyli kto jest kim w negocjacjach

 

Moduł 2: Nie ze mną te sztuczki, czyli o prowadzeniu spotkania negocjacyjnego

  • Jak wpływać na równowagę sił?
  • Jak nawiązać kontakt
  • Techniki otwarcia negocjacji
  • Co robić a co nie robić w czasie pierwszego spotkania negocjacyjnego
  • Techniki doprowadzania do zawarcia kontaktu i zamykania negocjacji
  • Feedback rezultatów spotkania negocjacyjnego

 

Moduł 3: Strategia współpracy i dochodzenie do tak

  • Styl miękki w negocjacjach
  • Negocjacje właściwe, czyli konfrontacja stanowisk
  • Konflikt w negocjacjach, czyli dbałość o interesy 
  • Prawa władzy, wojny , prawa uwodzenia w ujęciu Greena: strategia budowania przewagi w negocjacjach

 

Moduł 4: Metody wywierania wpływu w negocjacjach

  • Model praw perswazji Delta (wg Kevina H ogana): ukryta perswazja i kroki wpływu
  • Zasady wywierania wpływu psychologicznego jako scenariusze i heurystyki, czyli twórcze, otwarte sekwencje działań
  • Zastosowanie metody „gry ram” w komunikacji werbalnej
  • Motywy manipulacji wrażeniem. Stereotypy
  • Rozbijanie manipulacji werbalnych w rozmowie bezpośredniej
  • IX praw perswazji – Poziomy logiczne komunikacji oraz meta komunikacja

 

Moduł 5: Praktyczne taktyki, czyli szkielet negocjacji

  • Jak rozpoznawać i bronić się przed taktykami ?
  • Jak być skutecznym negocjatorem i łączyć taktyki i je stosować?
  • Optyk z Brooklynu, czyli umiejętne stopniowanie
  • Dobry zły glina, czyli dwa oblicza postawy
  • Dokręcanie śruby Czy na tyle tylko Cię stać?
  • Rosyjski front, czyli negocjacje na ostrzu noża
  • Pusty portfel, czyli jak zejść z ceny

 

Dzień II Tomasz Piotr Sidewicz


Moduł 1: Dobry negocjator, czyli jaki?

  • Odmitologizujmy świat negocjacji – dlaczego negocjacje nie są dla każdego.
  • Kondycja emocjonalna (negocjacyjna) co ma wspólnego z Twoim sukcesem albo porażką w negocjacjach.
  • Różne osobowości to różni negocjatorzy – dlaczego o tym zapominamy?
  • Czy w świecie biznesu łatwiej jest kupować, czy sprzedawać? Czy faktycznie istnieje jakaś różnica?
  • Mit WIN – WIN. Udział w prostym, w 100% naturalnym ćwiczeniu i analiza VIDEO pozwala zrozumieć iluzję WIN – WIN. A równanie matematyczny stawia kropkę nad mitem WIN – WIN kropkę.
  • Dylemat negocjatora – ile stylów negocjacji mamy do wyboru? Różne szkoły negocjacji podają różne style negocjacji, np. zasadniczy, miękki, twardy. Jak to wygląda w praktyce?

 

Moduł 2: 5 podstawowych taktyk – scenariusze negocjacyjne

  • 5 podstawowych taktyk, które zawsze musisz uwzględnić siadając do negocjacji
  • Czy jesteś komunikatywny analiza video case. Myśl co mówisz, a nie mów co myślisz podczas negocjacji!
  • Załóżmy, że już jesteś przygotowany – co dalej?
  • Scenariusze negocjacyjne – siła oraz słabość pozycji negocjacyjnych co trzeba wziąć pod uwagę negocjując współpracę? – analiza video case
  • Kardynalne błędy popełniane w procesie negocjacji – dlaczego je popełniamy?

 

Moduł 3: Negocjacje jako proces komunikowania się 
  • Impas i postawa psa ogrodnika w negocjacjach – jak postępować z trudnymi ludźmi?
  • Warto rozmawiać – ale czy samą rozmową załatwisz swoje sprawy?
  • Najpowszechniejsza technika negocjacyjna, stosowana przez każdego to..?

 

Moduł 4: Psychologiczne mechanizmy wywierania wpływu w negocjacjach

  • Chcesz sięgnąć po techniki negocjacji? Czyli chcesz sięgnąć po manipulację! Tylko po co?
  • W negocjacjach przegrywa ten, któremu bardziej zależy – pamiętaj o tym.
  • Trudni i wymagający partnerzy i ich zagrywki podczas negocjacji.
  • Realna i 100% naturalna prezentacja przez trenera perfidnych zagrywek i sposobów obrony w trakcie gry.

 

Moduł 5: Zamykanie negocjacji – kontrakty końcowe

  • Podsumowanie szkolenia – podliczenie wynegocjowanych punktów
  • Dyskusja i indywidualne konsultacje
  • Analiza strategii stosowanych przez uczestników w ćwiczeniach na bazie osiągniętych wyników oraz zakończenie szkolenia i wręczenie nagrody.

 

Trenerzy

Rozwiń

Jacek Rozenek

Doradca biznesowy, coach i  trener najtęższych głów biznesu, aktor filmowy i teatralny. To rzadko spotykane, piorunujące połączenie powoduje, że określany jest mianem trenera nowej generacji. Uznawany za najlepszego w Polsce eksperta  z zakresu wystąpień publicznych oraz storytellingu. Jego magnetyczna osobowość, pasja, wiedza i doświadczenie powodują, że każde spotkanie z ekspertem to intelektualna i emocjonalna przygoda.
Posiada 20-letnie doświadczenie biznesowe, które zdobył pracując w Polsce i za granicą przechodząc przez wszystkie szczeble zarządzania – od specjalisty do dyrektora generalnego. Prowadzi również szkolenia i coaching z zakresu przywództwa, technik komunikacyjnych, rozwoju osobistego oraz zaawanasowanych technik zarządzania wrażeniem w relacjach biznesowych. Jest wziętym i wysoko cenionym konsultantem świata biznesu.

Tomasz Piotr Sidewicz

Trener biznesu, coach, autor licznych artykułów w pismach branżowych. Uznawany za jednego z najlepszych ekspertów w Polsce w dziedzinie negocjacji, perswazji i wywierania wpływu. Specjalizuje się w treningach skuteczności biznesowej. Wspiera organizacje rządowe, polskie i zagraniczne firmy, menedżerów wysokiego szczebla w negocjowaniu milionowych kontaktów. 21 lat życia zawodowego wykształciło w nim postawę biznesową opartą na zasadzie: w biznesie mam tylko to, co sam wynegocjuję. Prowadząc przez 12 lat firmę obsługującą handel zagraniczny, poznał specyfikę prawie wszystkich krajów europejskich, Azji, Afryki Północnej oraz USA i Kanady. Praca oraz prowadzenie negocjacji z obcokrajowcami  dały szansę na osiągnięcie wysokiej kultury biznesowej, która jest niezbędna w handlu zagranicznym.

Case studies

Rozwiń

Szkolenie z negocjacji jest częścią dużego projektu szkoleniowego – zaplanowane na ponad półtora roku. Projekt obejmuje zarówno kadrę menedżerską, jak również siły sprzedaży.

Zadaniem szkolenia  było podniesienie parametrów sprzedażowych. Jako że grupa była zróżnicowana, zarówno pod kątem umiejętności, jak również produktów, wyzwaniem szkoleniowym było zaprojektowanie treningu, który będzie realizował specyficzne potrzeby uczestników.  Szkolenie zostało podzielone na 3 etapy:

  • Etap abstrakcyjny – w którym uczestnicy mogli uczyć się nowych technik rywalizując i współpracując w grach negocjacyjnych
  • Etap firmowy – w którym równolegle odbywało się kilka procesów negocjacyjnych dopasowanych do specyfiki poszczególnych odbiorców
  • Etap negocjacji krzyżowych – w których każdy z uczestników mógł przyjąć naturalne role zawodowe. Negocjacje krzyżowe pozwalają zasymulować prawa rynku  wpływ konkurencji na wynik rozmów.

Projekt szkoleniowy został wysoko oceniony zarówno przez uczestników, jak również przez przełożonych, dla których najważniejsze są rezultaty biznesowe przedsięwzięcia.

 

Czerwona Torebka to dynamicznie rozwijająca się ogólnopolska sieć pasaży handlowych. Ambitne plany, zakładające powstanie setek pasaży wymagały stworzenia zespołu negocjatorów zajmujących się zakupem gruntów pod nieruchomości.

Gamma jest partnerem merytorycznym projektu. Trenerzy i konsultanci Gammy przeszkolili ponad 120 pracowników Czerwonej Torebki z obszaru negocjacji. Uczestnicy przedsięwzięcia wykorzystali nowe techniki najpierw do korzystnego zakupu nieruchomości, a następnie w procesie komercjalizacji obiektów. W ramach szerszego projektu Akademii negocjacji, uczestnicy otrzymali również szkolenie e-learningowe, które poza funkcją wzmacniającą mierzyło przyrost wiedzy i umiejętności w interesujących nas obszarach kompetencyjnych.

Klienci, dla których Gamma zrealizowała szkolenia:

M_samsung_pandora_stomilex_brvz_msd_new-yorker.jpg|O_tvn_rossman_edc_windcor-nixdorf_pandora_tom-tom.jpg|S_bayer_pse_sanitec-kolo_radio-seska_konica-minolta_peek&clopenburg.jpg|S_pap_wamtechnik_czerwona-torebka_oki_siodemka_seat.jpg
666|665
1374NEGOCJACJE.jpg
Fakt
1
Przeszkoliliśmy ponad
70 tys. handlowców.
Fakt
2
Średni wzrost sprzedaży / parametrów sprzedaży naszych szkoleń wynosi 12%.
Fakt
3
Trenerzy Gammy są skuteczni łącząc bogate doświadczenie na stanowiskach sprzedażowych z wysokimi umiejętnościami trenerskimi.
Badania
Hillary Anger Elfenbein wraz z grupą naukowców i doszła do dość ciekawych wniosków. 46% wyników negocjacji można wytłumaczyć różnicami indywidualnymi pomiędzy negocjatorami. Innymi słowy – na 46% wyników wpływ miały właśnie te różnice.
1700 zł/os
Formaty szkoleniowe:

Konsultacje szkoleniowe: 1-3 os.

Trening kompetencji: 4–12 os.

Format wykładowo-szkoleniowy: 8-25 os.

Essence learning: 12–60 os.

Szkolenie otwarte: od 1 os.
Nie ma terminu szkolenia ? Zapisz się - pierwsza osoba może wybrać termin szkolenia.

KONSULTANT SZKOLENIA

Justyna Mejłun
Project Manager
tel. kom:. +48 783 682 017
j.mejlun@projektgamma.pl
Zostaw swój nr. telefonu. Skontaktujemy się szybko.

Obecne szkolenie
NEGOCJACJE - taktyki mistrzów
Następne szkolenie

Szkolenia otwarte: Sprzedażowe

...
Telesprzedaż, sztuka umawiania spotkań

Nadchodzi nowa era - era 100% skuteczności. Nie możliwe?! Staje się możliwe. Prowadź rozmowę z Klientem w taki sposób, żebyś to Ty decydował co dalej się wydarzy. Doprowadź do pożądanego rozwiązania. Dzięki szkoleniu Uczestnicy nauczą się w jaki sposób budować argumentację przekonująca do spotkania.

...
EXCELLENT CUSTOMER - skuteczne techniki sprzedaży

Nowy wymiar sprzedaży! Poznaj najskuteczniejsze modele rozmów sprzedażowych, bądź profesjonalistą! Skuteczny handlowiec to taki, który nie tylko sprzedaje, ale jest również doradcą, który razem z Klientem buduje wspólne, spójne skuteczne rozwiązanie. Dzięki szkoleniu uczestnicy dowiedzą się jak zwiększyć swoją efektywność.

...
Negocjacje w biznesie

Negocjacje kluczem do biznesu! Wzmocnij wiarę we własne możliwości. Uzyskaj najlepszy możliwy wynik negocjacji dbając o relacje z Klientem. Nasze szkolenie bazuje na Harvardzkim modelu negocjacyjnym. Uczestnicy na szkoleniu otrzymują techniki negocjacyjne pozwalające wpływać na proces negocjacji i uzyskać sukces zarówno na poziomie finansowym jak i relacyjnym.

...
Obsługa klienta - komunikacja i asertywność w pracy z trudnym klientem

Obsługuj Klienta profesjonalnie, tak jak by sobie tego życzył. Przewiduj trudne sytuacje, aktywnie przeciwdziałaj nim i odpowiednio reaguj jak już się pojawią. W szkoleniu łączymy techniki psychologiczne, nowoczesne standardy obsługi i narzędzia marketingu szeptanego. Ich wykorzystanie daje komfort pracy z Klientem i poprawę wizerunku firmy.

...
Sprzedaż narracyjna

Sprzedaż narracyjna uczy jaki sprawić, aby Klient nam zaufał. Zaufanie Klienta sprawia, że tradycyjne techniki szkoleniowe zaczynają działać. Właściwie zastosowana narracja znacznie podnosi skuteczność sprzedaży. Dzięki nam dowiesz się jak działać w sposób taki, by konsumenci i klienci utożsamili się z produktem i poczuli, że są częścią danej organizacji.

...
Sprzedaż w oparciu o metodologię MBTI®

Dobierz odpowiednią technikę sprzedaży - dzięki metodologii MBTI dowiesz się jaka technika będzie skuteczna, do różnych typów osobowości. MBTI® jest narzędziem, które bardzo pomaga w zrozumieniu stylu funkcjonowania każdego człowieka. Pokazuje nasze preferowane strategie budowania relacji z innymi, podejmowania decyzji, wyjaśnia i pomaga zaakceptować różnice pomiędzy ludźmi.

...
Zaawansowane techniki sprzedaży B2B

Rozszerz działania sprzedażowe poza spotkanie z Klientem! Metoda trzech graczy, na której bazuje szkolenie pozwala zwiększyć liczbę procesów sprzedaży kończących się sukcesem i sprzedawać skuteczniej. Podział współdecydentów u potencjalnego Klienta na decision owner’a, implementor’a i evaluator’a oraz zastosowanie dla każdego z nich jednej z trzech strategii sprzedażowych pozwala odróżnić sprzedaż tradycyjną od sprzedaży B2B.

...
Finalizacja sprzedaży

Czas na finalizację! Dzięki nam rozwiniesz umiejętność rozpoznania osobistych barier utrudniających finalizację, poradzisz sobie z obiekcjami, zastosujesz strategie ustępstw, rozpoznasz i wykorzystasz własne strategie finalizacyjne! Szkolenie daje pewność siebie jak zachować się w ostatniej fazie sprzedaży – żeby nie wywrzeć za dużej presji, a jednocześnie nie zakończyć rozmowy bez deklaracji Klienta.

...
Podstawowe Techniki Sprzedaży

Dzięki udziałowi w szkoleniu zdobędziesz kluczowe techniki dla każdego etapu procesu sprzedaży! Dowiesz się jak nawiązywać i budować relację z Klientem biznesowym, jak rozpoznawać i analizować potrzeby, jak przygotować ofertę w pełni spełniającą oczekiwania Klienta. Podczas szkolenia poznasz zasady prowadzenia rozmowy handlowej oraz metody docierania do osób decyzyjnych w firmach.

...
Radzenie sobie z psychomanipulacją w negocjacjach

Manipulacja jest wszędzie wokół nas. Jeśli chcesz się przed nią obronić musisz…..najpierw jej się nauczyć. Badania nam makiawelizmem wskazują, że najbardziej odporni na manipulację są Ci, którzy potrafią stosować te techniki. My Cię ich nauczymy. Co z nimi zrobisz – zależy od Ciebie.

...
Windykacja należności

Klient, który nie płaci zwykle ma wiele długów. Od doboru właściwych technik zależy komu zapłaci najpierw. Nauczymy Cię technik z najwyższej półki perswazyjnej – od relacyjnych po mocno egzekwujące.  Skuteczność technik zwielokrotnimy poprzez dopasowanie strategii działania do typologii dłużników.

...
ZAAWANSOWANE NEGOCJACJE W BIZNESIE - gra negocjacyjna

 Złam eksperta w pierwszych negocjacjach - a nie zapłacisz za szkolenie.

Chcesz poczuć smak prawdziwych negocjacji? Jesteś nastawiony na samodoskonalenie, proaktywność? Posiadasz silną motywację wewnętrzną do poznania swoich obszarów rozwoju w zakresie komunikacji, perswazji, wywierania wpływu oraz zaawansowanych negocjacji? To szkolenie jest dla Ciebie.

...
BACK ON TRACK - 4 kroki wychodzenia z porażki

Sprzedaż bez porażek jest iluzją. Mimo to większość tradycyjnych szkoleń dla handlowców wyposaża ich w kolejne techniki, jak osiągnąć więcej, nikt nie mówi im co zrobić z przegraną. Jak szybko wyjść z mentalnego zniechęcenia i skutecznie budować napęd sprzedażowy?  Dzięki naszemu treningowi mentalnemu dowiesz się, jak to zrobić.

...
NEGOCJACJE - taktyki mistrzów

Chcesz poprawić swoje umiejętności negocjacyjne, poznać nowe techniki i osiągnąć lepsze wyniki? A może chcesz nauczyć się zarządzać ryzykiem negocjacyjnym i stać się skutecznym negocjatorem? Poznaj trening negocjacyjny Jacka Rozenka i Tomasza Piotra Sidewicza.

...
Ludzki skaner

Poznaj metodę, dzięki której już na pierwszym spotkaniu zorientujesz się kim jest Twój rozmówca, czego pragnie, czego się obawia oraz jakie stosuje strategie, abyś tego nie dostrzegł.

...
Techniki prezentacji powered by chunking

Dzięki szkoleniu zwiększy się umiejętność poprowadzenia rozmowy dokładnie w taki sposób w jaki chcemy bazując na narzędziach wpływu. Szkolenie dla sprzedawców doprowadzi do poprawy parametrów sprzedażowych.

...
Ospały zespół sprzedażowy – jak obudzić zespół i zamienić farmerów w hunterów

Szkolenie prowadzi Dawid Didiuk, współwłaściciel firmy szkoleniowej GAMMA odpowiedzialny za obszar sprzedaży GAMMA (wg. rankingu Gazety Finansowej 1. miejsce  w kategorii obrót za 2016 rok wśród firm szkoleniowych w Polsce). Współtwórca firmy produkującej naturalne kosmetyki Mokosh, zajmującej czołowe miejsce na polskim i europejskim rynku kosmetycznym.

...
Seek&Sale Training – jak zostać hunterem®

Każdego roku liczba leadów rośnie. Byłoby to pozytywne zjawisko gdyby nie to, że w dużej mierze odpowiada za to większa liczba zapytań od tych samych klientów. Część klientów przygotowując się do zakupu nie prosi o ofertę jedną firmę tylko dwie, trzy, cztery – z każdym rokiem staje się co raz bardziej dociekliwa i skłonna do porównywania ofert.

...
CHALLENGER SALE - Sprzedaż prowokatywna

„The Challanger Sale” nazywany jest czwartą rewolucją w sprzedaży. Jest to model sprzedaży oparty na dowodach  (badania na grupie 24 tys. handlowców w 95 krajach). System jest odpowiedzią współczesne oczekiwania klientów, którzy:

  • traktują poświęcony czas dla handlowca jako inwestycję
  • oczekują doradztwa i partnerstwa
  • nie cenią budowania relacji jako fundamentu transakcji sprzedaż/ kupno

Dlaczego Gamma

Misja naszej firmy to „bierzemy odpowiedzialność za rezultaty” . Według nas szkolenia handlowe są inwestycją w rozwój firmy, i jak każda inwestycja, powinna prowadzić do jasno określonych rezultatów biznesowych. Projekty, w których określamy, mierzymy i realizujemy cele biznesowe postawione przed projektem szkoleniowym dają nam i Klientom największą satysfakcję. Proponujemy realizację szkoleń poprzez zaspokojenie potrzeb trzech grup odbiorców projektu szkoleniowego: działu HR, uczestników oraz ich przełożonych. Projektując szkolenia ze sprzedaży uwzględniamy perspektywę biznesową.

Metodyki Agile3182
Metodyki Agile ...

Szanowni Państwo! Od momentu powstania, metodyki zwinne zyskują coraz większą ...

Tendencje w szkoleniu handlowców3160
Tendencje w szkoleniu handlowc ...

Szanowni Państwo! Nigdy nie jest za wcześnie ani za późno, aby ocenić potrzeby ...

Motywowanie sprzedawców przez wartość3145
Motywowanie sprzedawców przez ...

Szanowni Państwo! Nigdy nie jest za wcześnie ani za późno, aby ocenić potrzeby ...

...

Dariusz Wiśniewski

Zastępca dyrektora Centrum rozwoju zawodowego MSZ
...
Projekty szkoleniowe Gammy zawierają moduły mierzące efektywność szkolenia. Pozwalają ocenić firmę szkoleniową oraz rozwój poszczególnych uczestników.
...
...

Katarzyna Krzemińska

HR Manager, Syngenta
...
Wreszcie trenerzy, którzy sami potrafią sprzedawać.
...
...

Bartosz Łuczak

Dział szkoleń, Decathlon
...
Ich siłą są trenerzy – mają doświadczenie, wiedzę, umiejętności. Widać, że lubią to, co robią i że są w tym bardzo dobrzy.
...
...

Iwona Matysiak

Dyrektor ds. badań i analiz, Radio Eska
...
Ich szkolenia menadżerskie były bodźcem do wprowadzenia nowych narzędzi zarządczych
...
...

Łukasz Kawęcki

Dyrektor biura reklamy, Wydawnictwo Murator
...
Potrafią rozwiązywać problemy na bieżąco. Nie pozostawiają żadnych kwestii niewyjaśnionych.
...
...

Elżbieta Wolniak

Unit Manager, ING Nationale Nederlanden
...
Ich szkolenia są spektakularne – zarówno pod względem proponowanych narzędzi, jak i atmosfery.
...
...

Joanna Dutkowska

Dział personalny, Infosys BPO
...
Gammę cenimy za innowacyjność – ich autorskie ćwiczenia i symulacje potrafią zaangażować nawet bardzo wymagających pracowników.
...
...

Katarzyna Koltarska

Dyrektor personalny Samsung Electronics
...
Gamma to znakomici trenerzy, autorskie know-how oraz duży nacisk na efektywność proponowanych rozwiązań.
...
...

Beata Olszewska

Dział personalny, Polska Grupa Farmaceutyczna
...
Ankiet i testy szkoleniowe mówią jedno – pracownicy nie tylko zyskują wiedzę i nowe techniki, ale także świetnie się bawią – dla nas to cenna wartość.
...
...

Marek Noster

Dyrektor ds. szkoleń i rozwoju, Alior Bank
...
Mocnym punktem Gammy są na pewno trenerzy – przygotowani, mający świetny kontakt z grupą oraz posiadający bogate doświadczenie biznesowe.
...
...

Łukasz Sowiński

Kierownik Działy Szkoleń, Real
...
Doświadczenie, elastyczność i zrozumienie dla procesów, które przebiegają w naszej organizacji, to powody dla których warto korzystać ze szkoleń Gammy.
...

SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI

Porozmawiamy o twoich potrzebach
tel: 22/266 08 48, tel. kom.: 505 273 550, biuro@projektgamma.pl
*wymagane
© Gamma sp. j. ul. Mysłowicka 15, 01-612 Warszawa. Wszelkie prawa zastrzeżone