Sprzedaż dla działów niehandlowych

Strefa szkoleń dla handlowca onlineotwartezamkniete
Każdy kto ma kontakt z klientem, sprzedaje.
Od pierwszego kontaktu z recepcją, przez księgowość, marketing, biuro obsługi klienta, działy serwisowe  – w każdej z tych sytuacji klient może czerpać dobre bądź złe doświadczenia. Wszelkie badania nad Customer Expirience wskazują, że opinia klienta na temat firmy i produktów powstaje jako suma kontaktów ze wszystkimi osobami w organizacji, z którymi rozmawiał bezpośrednio, telefonicznie, mailowo bądź też przez komunikatory. Dlatego tak ważne jest pozytywne podejście do klienta.

INFORMACJE O SZKOLENIU

Szkolenie online

  • Korzystamy z większości dostępnych technologii transmisji video (Microsoft Teams, Google Meet, Webex, Zoom, Skype for Business, Clickmeeting) jak również narzędzi uatrakcyjniających spotkanie (Mural, Mentimeter, Kahoot, Miro, Videoask, Quizlet etc.)
  • Mamy wyjątkowe doświadczenie wśród firm szkoleniowych w organizacji szkoleń online i webinarów. Prowadziliśmy je długo przed pandemią.
  • Jeśli pojawiają się problemy z użytkowaniem programów nasz asystent online jest dostępny i służy pomocą.
  • Dostarczamy narzędzia wspierające rozwój w postaci zadań przedszkoleniowych, poszkoleniowych oraz pigułek wiedzy (video, tekst, podcast).
  • Cena obejmuje: udział w szkoleniu online, materiały w wersji elektronicznej, certyfikat PDF.

Szkolenie otwarte
Szkolenia są organizowane w bardzo dobrych centrach edukacyjno szkoleniowych np. Golden Floor Tower w Warszawie. Centra są dobrze skomunikowane i nowoczesne. Mieszczą się w budynkach najwyższej klasy. W trakcie szkolenia zapewniamy catering i przerwy kawowe.

Uwaga! Sale spełniają wytyczne związane z organizacją szkoleń w trakcie epidemii w celu minimalizacji ryzyka zakażenia.

W razie zaostrzenia sytuacji epidemicznej szkolenie przeprowadzimy online

Dodatkową wartością szkolenia otwartego jest wymiana doświadczeń i wiedzy między uczestnikami i trenerem.

Szkolenie zamknięte
Poniższy program jest punktem wyjścia do rozmowy na temat potrzeb i oczekiwań wobec szkolenia z tego obszaru. Część szkoleń zamkniętych realizujemy jako jednorazowe wydarzenia, inne stają się elementem szerszego procesu rozwojowego, na który składają się narzędzia wspierające – pre-worki, follow-up’y pigułki wiedzy w formie video, tekstowej bądź podcastu. Często w rezultacie rozmów początkowy program jest znacząco modyfikowany i dostosowany pod kątem kontekstu organizacyjnego, celów przełożonych i działu HR oraz poziomu kompetencji uczestników.

Realizujemy szkolenia zamknięte zarówno w wersji stacjonarnej jak również online.

IDEA SZKOLENIA (SZKOLENIE OTWARTESZKOLENIE ONLINESZKOLENIE ZAMKNIĘTE)

Jeżeli ustalimy, że sprzedaż to wszystkie działanie w firmie, które zmierzają ku temu, aby klient kupił nasze produkty i usługi to w firmie każdy sprzedaje.

Od pierwszego kontaktu z recepcją, przez księgowość, marketing, biuro obsługi klienta, działy serwisowe – w każdej z tych sytuacji klient może czerpać dobre bądź złe doświadczenia. Wszelkie badania nad Customer Experience wskazują, że opinia klienta na temat firmy i produktów powstaje jako suma kontaktów ze wszystkimi osobami w organizacji, z którymi rozmawiał bezpośrednio, telefonicznie, mailowo bądź też przez komunikatory, dlatego tak ważne jest pozytywne podejście do klienta.

Szkolenie „Sprzedaż dla działów niehandlowych” działa na dwóch poziomach. Pierwszy z nich to postawa prosprzedażowa, która wynika ze zrozumienia, że rzeczywiście każdy kto ma kontakt z klientem wpływa pozytywnie bądź negatywnie na sprzedaż.

Uczestnicy otrzymają szereg przykładów oddziałujących na wyobraźnię – wypowiedzi klientów etc. Drugi poziom to techniki i narzędzia, które mogą stosować w praktyce podczas rozmowy z klientami – będą to „poręczne” sposoby na budowane dobrych relacji, pozytywnego wrażenia oraz komunikowania informacji, które mogą pozytywnie wpłynąć na sprzedaż (dodatkowe informacje o produktach, informacje o powiązanych produktach etc.)

W efekcie zrealizowanego projektu uczestnicy będą potrafili:

  • Efektywnie współpracować z działami odpowiedzialnymi za sprzedaż w organizacji,
  • Skutecznie podejmować działania wspierające sprzedaż w ramach odpowiedzialności i kompetencji swoich działów,
  • Stosować język korzyści w kontaktach z aktualnymi i potencjalnymi klientami firmy,
  • Rozpoznawać styl komunikacyjny klienta i skutecznie się do niego dostosować poprzez zachowanie i używaną argumentację,

Jeżeli ustalimy, że sprzedaż to wszystkie działanie w firmie, które zmierzają ku temu, aby klient kupił nasze produkty i usługi to w firmie każdy sprzedaje.

Od pierwszego kontaktu z recepcją, przez księgowość, marketing, biuro obsługi klienta, działy serwisowe  – w każdej z tych sytuacji klient może czerpać dobre bądź złe doświadczenia. Wszelkie badania nad Customer Experience wskazują, że opinia klienta na temat firmy i produktów powstaje jako suma kontaktów ze wszystkimi osobami w organizacji, z którymi rozmawiał bezpośrednio, telefonicznie, mailowo bądź też przez komunikatory, dlatego tak ważne jest pozytywne podejście do klienta.

Szkolenie „Sprzedaż dla działów niehandlowych” działa na dwóch poziomach. Pierwszy z nich to postawa prosprzedażowa, która wynika ze zrozumienia, że rzeczywiście każdy kto ma kontakt z klientem wpływa pozytywnie bądź negatywnie na sprzedaż.

Uczestnicy otrzymają szereg przykładów oddziałujących na wyobraźnię – wypowiedzi klientów etc. Drugi poziom to techniki i narzędzia, które mogą stosować w praktyce podczas rozmowy z klientami – będą to „poręczne” sposoby na budowane dobrych relacji, pozytywnego wrażenia oraz komunikowania informacji, które mogą pozytywnie wpłynąć na sprzedaż (dodatkowe informacje o produktach, informacje o powiązanych produktach etc.)

W efekcie zrealizowanego projektu uczestnicy będą potrafili:

  • Efektywnie współpracować z działami odpowiedzialnymi za sprzedaż w organizacji,
  • Skutecznie podejmować działania wspierające sprzedaż w ramach odpowiedzialności i kompetencji swoich działów,
  • Stosować język korzyści w kontaktach z aktualnymi i potencjalnymi klientami firmy,
  • Rozpoznawać styl komunikacyjny klienta i skutecznie się do niego dostosować poprzez zachowanie i używaną argumentację,

Jeżeli ustalimy, że sprzedaż to wszystkie działanie w firmie, które zmierzają ku temu, aby klient kupił nasze produkty i usługi to w firmie każdy sprzedaje.

Od pierwszego kontaktu z recepcją, przez księgowość, marketing, biuro obsługi klienta, działy serwisowe  – w każdej z tych sytuacji klient może czerpać dobre bądź złe doświadczenia. Wszelkie badania nad Customer Experience wskazują, że opinia klienta na temat firmy i produktów powstaje jako suma kontaktów ze wszystkimi osobami w organizacji, z którymi rozmawiał bezpośrednio, telefonicznie, mailowo bądź też przez komunikatory, dlatego tak ważne jest pozytywne podejście do klienta.

Szkolenie „Sprzedaż dla działów niehandlowych” działa na dwóch poziomach. Pierwszy z nich to postawa prosprzedażowa, która wynika ze zrozumienia, że rzeczywiście każdy kto ma kontakt z klientem wpływa pozytywnie bądź negatywnie na sprzedaż.

Uczestnicy otrzymają szereg przykładów oddziałujących na wyobraźnię – wypowiedzi klientów etc. Drugi poziom to techniki i narzędzia, które mogą stosować w praktyce podczas rozmowy z klientami – będą to „poręczne” sposoby na budowane dobrych relacji, pozytywnego wrażenia oraz komunikowania informacji, które mogą pozytywnie wpłynąć na sprzedaż (dodatkowe informacje o produktach, informacje o powiązanych produktach etc.)

W efekcie zrealizowanego projektu uczestnicy będą potrafili:

  • Efektywnie współpracować z działami odpowiedzialnymi za sprzedaż w organizacji,
  • Skutecznie podejmować działania wspierające sprzedaż w ramach odpowiedzialności i kompetencji swoich działów,
  • Stosować język korzyści w kontaktach z aktualnymi i potencjalnymi klientami firmy,
  • Rozpoznawać styl komunikacyjny klienta i skutecznie się do niego dostosować poprzez zachowanie i używaną argumentację, 

PROGRAM SZKOLENIA (SZKOLENIE OTWARTESZKOLENIE ONLINESZKOLENIE ZAMKNIĘTE)

1. Wprowadzenie

  • Dlaczego wszystkie działy w organizacji powinny wspierać rozwój sprzedaży
  • Co to jest postawa „pro sprzedażowa” w realiach mojej firmy
  • Czym jest CX – Customer Expirience

2. Mój dział a strategia rozwoju sprzedaży organizacji

  • Analiza SWOT mojego działu pod kątem realizacji strategii rozwoju sprzedaży w organizacji
  • Co z mocnych stron mojego działu może stanowić przewagę konkurencyjną organizacji w obszarze współpracy z klientami obecnie oraz w przyszłości
  • Jakie działania mogę podjąć aby wzmocnić skuteczność działań sprzedażowych firmy

3. Wspieranie strategii sprzedaży organizacji przez pryzmat korzyści z zastosowania oferowanych rozwiązań

  • Cechy i korzyści z rozwiązań oferowanych przez naszą organizację klientom
  • Zastosowanie języka korzyści w codziennych kontaktach z klientami firmy
  • „Mapa rynku” – opis kanałów za pośrednictwem których możemy wspierać sprzedaż i działy handlowe firmy

4. Reguły kontaktu mailowego, telefonicznego i bezpośredniego z klientami

  • Specyfika rozmów przez telefon i kontaktu mailowego
  • Komunikacja werbalna i niewerbalna podczas rozmowy telefonicznej i bezpośredniej
  • Reguły kontaktu mailowego
  • Czytelność przekazywania komunikatu
  • Zadawanie pytań i kontrolowanie rozmowy
  • Zarządzanie informacją – sprawdzę/przekażę/wyjaśnię
  • Argumentacja i kontrargumentacja
  • „Zakazane zwroty” – co pogarsza przebieg asertywnej komunikacji z klientem wewnętrznym i zewnętrzny

5. Komunikacja z klientem zewnętrznym i wewnętrznym

  • Autodiagnoza własnego stylu komunikacyjnego
  • Metody rozpoznawania stylu klienta / współpracownika
  • Jak prowadzić rozmowę z poszczególnymi typami osobowości tak, aby była efektywna a obie strony były zadowolone z jej przebiegu
  • Dobieranie argumentów dopasowanych do stylu rozmówcy
  • Radzenie sobie z trudnymi zachowaniami klientów

6. Podsumowanie i wnioski

  • Jakie elementy ze szkolenia warto zastosować w codziennym działaniu
  • Plan moich działań pro sprzedażowych w najbliższych 3 miesiącach
  • Zamknięcie szkolenia

1. Wprowadzenie

  • Dlaczego wszystkie działy w organizacji powinny wspierać rozwój sprzedaży
  • Co to jest postawa „pro sprzedażowa” w realiach mojej firmy
  • Czym jest CX – Customer Expirience

2. Mój dział a strategia rozwoju sprzedaży organizacji

  • Analiza SWOT mojego działu pod kątem realizacji strategii rozwoju sprzedaży w organizacji
  • Co z mocnych stron mojego działu może stanowić przewagę konkurencyjną organizacji w obszarze współpracy z klientami obecnie oraz w przyszłości
  • Jakie działania mogę podjąć aby wzmocnić skuteczność działań sprzedażowych firmy

3. Wspieranie strategii sprzedaży organizacji przez pryzmat korzyści z zastosowania oferowanych rozwiązań

  • Cechy i korzyści z rozwiązań oferowanych przez naszą organizację klientom
  • Zastosowanie języka korzyści w codziennych kontaktach z klientami firmy
  • „Mapa rynku” – opis kanałów za pośrednictwem których możemy wspierać sprzedaż i działy handlowe firmy

4. Reguły kontaktu mailowego, telefonicznego i bezpośredniego z klientami

  • Specyfika rozmów przez telefon i kontaktu mailowego
  • Komunikacja werbalna i niewerbalna podczas rozmowy telefonicznej i bezpośredniej
  • Reguły kontaktu mailowego
  • Czytelność przekazywania komunikatu
  • Zadawanie pytań i kontrolowanie rozmowy
  • Zarządzanie informacją – sprawdzę/przekażę/wyjaśnię
  • Argumentacja i kontrargumentacja
  • „Zakazane zwroty” – co pogarsza przebieg asertywnej komunikacji z klientem wewnętrznym i zewnętrzny

5. Komunikacja z klientem zewnętrznym i wewnętrznym

  • Autodiagnoza własnego stylu komunikacyjnego
  • Metody rozpoznawania stylu klienta / współpracownika
  • Jak prowadzić rozmowę z poszczególnymi typami osobowości tak, aby była efektywna a obie strony były zadowolone z jej przebiegu
  • Dobieranie argumentów dopasowanych do stylu rozmówcy
  • Radzenie sobie z trudnymi zachowaniami klientów

6. Podsumowanie i wnioski

  • Jakie elementy ze szkolenia warto zastosować w codziennym działaniu
  • Plan moich działań pro sprzedażowych w najbliższych 3 miesiącach
  • Zamknięcie szkolenia

1. Wprowadzenie

  • Dlaczego wszystkie działy w organizacji powinny wspierać rozwój sprzedaży
  • Co to jest postawa „pro sprzedażowa” w realiach mojej firmy
  • Czym jest CX – Customer Expirience

2. Mój dział a strategia rozwoju sprzedaży organizacji

  • Analiza SWOT mojego działu pod kątem realizacji strategii rozwoju sprzedaży w organizacji
  • Co z mocnych stron mojego działu może stanowić przewagę konkurencyjną organizacji w obszarze współpracy z klientami obecnie oraz w przyszłości
  • Jakie działania mogę podjąć aby wzmocnić skuteczność działań sprzedażowych firmy

3. Wspieranie strategii sprzedaży organizacji przez pryzmat korzyści z zastosowania oferowanych rozwiązań

  • Cechy i korzyści z rozwiązań oferowanych przez naszą organizację klientom
  • Zastosowanie języka korzyści w codziennych kontaktach z klientami firmy
  • „Mapa rynku” – opis kanałów za pośrednictwem których możemy wspierać sprzedaż i działy handlowe firmy

4. Reguły kontaktu mailowego, telefonicznego i bezpośredniego z klientami

  • Specyfika rozmów przez telefon i kontaktu mailowego
  • Komunikacja werbalna i niewerbalna podczas rozmowy telefonicznej i bezpośredniej
  • Reguły kontaktu mailowego
  • Czytelność przekazywania komunikatu
  • Zadawanie pytań i kontrolowanie rozmowy
  • Zarządzanie informacją – sprawdzę/przekażę/wyjaśnię
  • Argumentacja i kontrargumentacja
  • „Zakazane zwroty” – co pogarsza przebieg asertywnej komunikacji z klientem wewnętrznym i zewnętrzny

5. Komunikacja z klientem zewnętrznym i wewnętrznym

  • Autodiagnoza własnego stylu komunikacyjnego
  • Metody rozpoznawania stylu klienta / współpracownika
  • Jak prowadzić rozmowę z poszczególnymi typami osobowości tak, aby była efektywna a obie strony były zadowolone z jej przebiegu
  • Dobieranie argumentów dopasowanych do stylu rozmówcy
  • Radzenie sobie z trudnymi zachowaniami klientów

6. Podsumowanie i wnioski

  • Jakie elementy ze szkolenia warto zastosować w codziennym działaniu
  • Plan moich działań pro sprzedażowych w najbliższych 3 miesiącach
  • Zamknięcie szkolenia

MIELIŚMY PRZYJEMNOŚĆ PRACOWAĆ DLA:

1

Przeszkoliliśmy ponad 40000 dyrektorów, menedżerów, kierowników i naczelników.

2

W Akademiach menedżerskich, w których mierzyliśmy efektywność (47 projektów 286 dni szkol.) poziom kompetencji wzrósł średnio o 16%.

3

Pracujemy na poziomie kompetencji (wiem co i jak mam zrobić), motywacji (wierzę, że warto), postawy (zamierzam to zrobić) , wdrożenia (follow up)

4

Zgodnie z badaniami przeprowadzonymi przez amerykańskie centrum Center for American Progress, koszt zastąpienia pracowników wynosi około 16% ich rocznego wynagrodzenia. W przypadku menadżera zwiększa się do 100%.

Według badań DiscoverOrg, sprzedawcy firm o wysokim wzroście  częściej widzą, że  umiejętność cald call’i wpływa na ich wyniki sprzedaży (dwukrotnie częściej)

Szkolenie związane z:
  • sprzedaż
  • dział niehandlowy
  • rozwój
  • szkolenie sprzedażowe
  • język korzyści
  • budowanie relacji z klientem szkolenie

KORZYŚCI DLA ORGANIZACJI:

  • Wzmocnienie pozytywnego wizerunku firmy
  • Wzrost sprzedaży
  • Wzmocnienie postawy prosprzedażowej w kulturze organizacyjnej firmy

KORZYŚCI DLA PRACOWNIKA:

  • Nauka technik perswazji i wywierania wpływu
  • Poznanie własnego stylu komunikacji i rozpoznawanie stylu rozmówców
  • Rozumienie swojej roli w kontekście sprzedaży

KORZYŚCI WSPÓLNE:

  • Poprawa komunikacji i współpracy między działami
  • Wyższe umiejętności radzenia sobie w trudnych sytuacjach z klientem
  • Rozumienie roli sprzedaży przez pracowników działów niehandlowych
Sprzedaż dla działów niehandlowych

TRENERZY SZKOLENIA

OPINIE O SZKOLENIACH

Patrycja Michałowska

Front Desk Manager tel. kom.: 505 273 550  biuro@projektgamma.pl Patrycja Michałowska

Justyna Molska

Project Manager

tel. kom:. +48 783 682 017

j.mejlun@projektgamma.pl
Justyna Molska

Justyna Molska

Project Manager

tel. kom:. +48 783 682 017

j.mejlun@projektgamma.pl
Justyna Molska
Zaznacz liczebność grupy i zostaw dane kontaktowe, a odezwiemy się z wyceną szkolenia.

ZOBACZ NAJBLIŻSZE Strefa szkoleń dla handlowca

Wobec zmieniającej się dynamicznie sytuacji, jednym z największych wyzwań stojących dzisiaj przed pracownikami działów handlowych jest zapewnienie ciągłości utrzymania wysokiej jakości kontaktów z dotychczasowymi klientami oraz rozwinięcie ich do poziomu współpracy strategicznej dla obu stron.

2022-10-11
11 października 2022 - 12 października 2022
2022-10-12
Szkolenie online Szkolenie online

Rozmowa z klientem przez telefon jest trudniejsza niż rozmowa bezpośrednia. Klient łatwiej się „nakręca” – my też nie od razu widzimy jego reakcje na nasze słowa. Dlatego tak ważne jest, aby uczestnicy poznali skuteczne sprawdzone sposoby prowadzenia rozmów, które będą dopasowane do ich specyfiki, do ich scenariuszy rozmów.

2022-10-17
17 października 2022 - 18 października 2022
2022-10-18
Szkolenie online Szkolenie online
2022-11-28
28 listopada 2022 - 29 listopada 2022
2022-11-29
Szkolenie online Szkolenie online
Dostępne jest szkolenie zamknięte.
Wersja online: Inteligentny telemarketing – kompetencja do zdobycia
Dziś nie wygrywa ten kto dużo dzwoni, tylko ten kto dzwoni mądrze. Poznaj inteligentny telemarketing - zamiast akwizytora stań się challanger'em. Szkolenie telemarketing pozwala na zwiększenie lead'ów nawet o ~30%. Szkolenie inteligentny telemarketing cenią i uczestnicy i ich szefowie.
Termin szkolenia online wkrótce.
Termin szkolenia otwartego wkrótce.
Dostępne jest szkolenie zamknięte.

Kontakt
biuro@projektgamma.pl
tel.: 505 273 550


ul. Farysa 64
01-971 Warszawa
NIP: 113-26-90-108


Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2021 roku.
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.