Inne strony: GAMMA DISCOVER
Nigdy nie negocjujmy ze strachu. Ale też nigdy nie bójmy się negocjować

Negocjacje w biznesie

Szkolenia otwarte: Sprzedażowe
Negocjacje kluczem do biznesu! Wzmocnij wiarę we własne możliwości. Uzyskaj najlepszy możliwy wynik negocjacji dbając o relacje z Klientem. Nasze szkolenie bazuje na Harvardzkim modelu negocjacyjnym. Uczestnicy na szkoleniu otrzymują techniki negocjacyjne pozwalające wpływać na proces negocjacji i uzyskać sukces zarówno na poziomie finansowym jak i relacyjnym.

IDEA SZKOLENIA

Skuteczne szkolenie z zakresu negocjacji powinno realizować dwa cele:

  • Mistrzostwo osobiste – rozumiane jako umiejętność poprowadzenia negocjacji dokładnie w taki sposób, w jaki chcemy, wykorzystywanie zaawansowanych socjotechnik, narzędzi negocjacyjnych, przewidywanie zachowań Klienta.
  • Lepszy wynik negocjacji – każde szkolenie negocjacyjne w rezultacie powinno doprowadzić do wyższej efektywności rozumianej jako poprawę parametrów negocjacyjnych (zamówienie, marża, termin płatności, budżet marketingowy itp.).

Zgodnie z przyjętym przez Gammę modelem wynik negocjacji należy rozpatrywać na dwóch poziomach – merytorycznym i psychologicznym. Proponowane szkolenie dostarcza technik i narzędzi ułatwiających osiągnięcie optymalnego celu na obu poziomach.

Sukces na poziomie merytorycznym definiowany jest poprzez poszczególne parametry negocjacyjne – cena, marża, termin płatności, warunki dodatkowe itd. Osiągnięcie celu na tym poziomie jest pochodną dobrego przygotowania do rozmów oraz późniejszego konsekwentnego ustępowania i uzyskiwania ustępstw z drugiej strony.

O sukces na poziomie psychologicznym jest zwykle trudniej niż na poziomie merytorycznym. Często zdarza się, że Klient pomimo wynegocjowanych dobrych warunków ma poczucie, że rozmowy potoczyły się niekorzystnie, a wynik mógłby być lepszy (zjawisko nazywane przekleństwem zwycięzcy). Z punktu widzenia efektywności negocjacji warto doprowadzić do innej sytuacji, w której na poziomie merytorycznym wynik jest optymalny, a jednocześnie Klient ma poczucie zwycięstwa. Efekt można uzyskać poprzez „miękkie podejście do negocjacji” – rozpoznanie stylu negocjowania Klienta, zaspokajanie potrzeb psychologicznych, stosowanie trików negocjacyjnych oraz budowanie relacji.


Ważna informacja:

Szkolenie bazuje na symulacjach rzeczywistych negocjacji – sytuacji, podczas których uczestnicy będą wcielali się zarówno w sprzedających, jak i kupujących. Kryteria sukcesu będą zarówno psychologiczne, jak i merytoryczne.


Grupa docelowa

  • pracownicy sił sprzedaży
  • kupcy
  • menedżerowie zajmujący się sprzedażą bądź uzgodnieniami z Klientami wewnętrznymi

Fakty szkoleniowe
1
Przeszkoliliśmy ponad
70 tys. handlowców.
2
Średni wzrost sprzedaży / parametrów sprzedaży naszych szkoleń wynosi 12%.
3
Trenerzy Gammy są skuteczni łącząc bogate doświadczenie na stanowiskach sprzedażowych z wysokimi umiejętnościami trenerskimi.
Mitem okazała się kreatywność i inteligencja negocjatorów. Wpływ za skuteczność mają osobiste przekonania o możliwości nabycia kompetencji negocjacyjnych. (badania Hillary Anger Elfenbein)
Cena szkolenia:
1500 zł/os
formularz zgłoszenia
Termin szkolenia:

25

czerwiec 2018 do

26

czerwiec 2018
Miejsce szkolenia:

Warszawa

PROGRAM SZKOLENIA

1. Wprowadzenie do negocjacji
  • Ocena wyniku negocjacji
    • Poziom merytoryczny
    • Poziom psychologiczny
  • Podejścia do negocjacji
    • Konflikt o sumie zerowej
    • Konflikt o sumie dodatniej
  • Cele negocjacyjne
    • Cele osobiste
    • Cele organizacyjne

2. Psychologia negocjacji – style negocjowania
  • Rozpoznanie własnego stylu negocjowania poprzez symulację
    • Styl rywalizacyjny
    • Styl integracyjny
    • Styl uległy
    • Styl destrukcyjny
  • Wypracowanie wskazówek w jaki sposób prowadzić rozmowy z Klientem prezentującym poszczególne style
  • Analiza stylów negocjowania pod katem rynków sprzedaży

3. Stosowanie trików negocjacyjnych
  • Zakładanie buforu negocjacyjnego (fasadowy element negocjacji)
    • Analiza hierarchii kwestii
    • Uzasadnienie buforu
    • Ustalenie kosztu buforu
  • Blef w negocjacjach
    • Odnośnie roli, odpowiedzialności
    • Odnoście parametrów negocjowanych
    • Odnoście ustępstw
  • Triki operujące na emocjach
    • Meksykański prysznic
    • Dobry / zły policjant
    • Ostatnie życzenie
    • Funny money
  • Triki stosowane przez Klienta
    • W jaki sposób je rozpoznać
    • W jaki sposób wykorzystywać
    • Kiedy ujawniać

4. Przygotowanie merytoryczne do negocjacji
  • Zhierarchizowanie parametrów negocjacyjnych
    • Cena
    • Marża
    • Termin płatności
    • Czas dostawy
    • Warunki realizacji
  • Finansowe spojrzenie na przebieg i wynik negocjacji
  • Ustalenie (DL) dolnej linii (najgorszy akceptowalny wynik negocjacji)
    • Zasady ustalenia DL
    • Niebezpieczeństwa związane z DL
  • Ustalenie celów negocjacyjnych
    • Przyjmowanie za punkt odniesienia DL
    • Przyjmowanie za punkt odniesienia pozycji otwarcia
    • Zasady ustalania celu
  • Ustalenie pozycji otwarcia (kotwicy)
    • Definiowanie kotwicy względem celu negocjacyjnego
    • Najczęściej przyjmowane w Polsce na rynku b2b kotwice
  • Baza argumentów i kontrargumentów
  • Określenie alternatywnych scenariuszy dochodzenia do porozumienia

5. Techniki kotwiczenia i przekotwiczania (uzyskiwanie pierwszej propozycji od Klienta)
  • Przewagi jakie daje poznanie kotwicy Klienta
  • Zasady przekotwiczania (podniesienia pierwszej propozycji Klienta)
    • Nie podawać własnych propozycji (poza tymi, które są w cenniku)
    • Odnosić się do rynku
    • Formuła przyjazna
    • Formuła ekspercka

6. Zasady ustępowania w negocjacjach
  • Stosowanie negocjacji sekwencyjnych vs. równoległych
  • Planowanie ustępstw
  • Reagowanie na ustępstwa drugiej strony negocjacji
  • Polityka ustępstw na koniec negocjacji
  • Elementy psychologiczne ustępowania w negocjacjach

7. Gra rynkowa bazująca na „negocjacjach krzyżowych”
Gra ma charakter podsumowujący. Zadaniem uczestników będzie zastosować wszystkie techniki i narzędzia poznane na szkoleniu.

8. Podsumowanie w formie praktycznych wniosków
  • Karta SSC
    • Start – jakie zachowania zaczniemy stosować
    • Stop – jakich zachowań pozbywamy się
    • Continue – jakie zachowania kontynuujemy
  • Wnioski
    • Na poziomie osobistym
    • Na poziomie negocjacyjnym

Cena szkolenia
1500 zł/os
Miejsce szkolenia

Warszawa

Termin szkolenia
25 czerwiec 2018 do 26 czerwiec 2018

Klienci, dla których Gamma zrealizowała szkolenia:

KORZYŚCI DLA ORGANIZACJI:

  • wzrost wskaźników biznesowych dzięki większej efektywności każdego członka zespołu sprzedażowego
  • wzmocnienie dobrego wizerunku firmy na rynku (jako grupy profesjonalistów)
  • zwiększenie rentowności sprzedaży
  • osiąganie celów biznesowych przy zachowaniu długoterminowych relacji win/win

KORZYŚCI DLA PRACOWNIKA:

  • rozpoznanie i nabycie umiejętności wykorzystywania własnej preferencji negocjacyjnej
  • nabycie umiejętności stosowania różnych stylów negocjacyjnych
  • efektywne stosowanie trików negocjacyjnych
  • rozwój wiedzy i umiejętności stosowania palety skutecznych narzędzi negocjacyjnych od etapu przygotowania po zakończenie negocjacji (egzekwowanie ustaleń negocjacyjnych)

KORZYŚCI WSPÓLNE:

  • większa skuteczność w negocjacjach – wymierne rezultaty finansowe
  • optymalizacja czasu trwania procesu negocjacji – oszczędność czasu pracy negocjatora
  • wyższa motywacja wewnętrzna dzięki większej skuteczności w negocjacjach

TRENERZY SZKOLENIA

OPINIE O SZKOLENIACH

Konsultant szkolenia

Szybki kontakt

Justyna Mejłun

Project Manager
tel. kom:. +48 783 682 017
j.mejlun@projektgamma.pl
Justyna Mejłun

Interesuje Cię to szkolenie?

Zostaw adres e-mail i nr. telefonu a przypomnimy Ci o tym szkoleniu.
Przypomnij mi:
Preferuję kotakt:

ZGŁOSZENIE NA SZKOLENIE

Zgłoszenie prosimy przesłać na adres biuro@projektgamma.pl lub faks 22 266 08 51 Wybrane szkolenie:

Negocjacje w biznesie

Termin szkolenia: 25 czerwiec 2018 r. do 26 czerwiec 2018 r.
Imię i NazwiskoStanowiskoTelefonAdres e-mail

1*

2

3

4

5

* Zaproszenia wysyłamy bezpośrednio do uczestników szkolenia – e-mailem.

Warunki zgłoszenia
  • Cena uczestnictwa dla 1 osoby: 1500 zł/os
    Do podanej ceny należy doliczyć 23% VAT.
  • Cena obejmuje prelekcje, materiały szkoleniowe, przerwy kawowe, lunch.
  • Wypełnienie formularza zgłoszeniowego stanowi zawarcie wiążącej umowy pomiędzy zgłaszającym a Gamma D.Didiuk i M.Wasilewski Sp.j.
  • Odbiór zgłoszenia potwierdzimy mailem.
  • Prosimy o dokonanie wpłaty w terminie 14 dni od momentu otrzymania faktury.
    Wpłaty należy dokonać na konto:
    Gamma D.Didiuk i M.Wasilewski Sp. J.
    01-612 Warszawa
    ul. Mysłowicka 15
    Nr konta: 26 1140 2017 0000 4102 0842 7785
  • W przypadku wycofania zgłoszenia w terminie późniejszym niż 14 dni przed warsztatami, uczestnik zostanie obciążony kosztami w wysokości 20% opłaty za udział.
  • Rezygnacja ze szkolenia w terminie późniejszym niż 7 dni przed rozpoczęciem szkolenia będzie skutkowała obciążeniem uczestnika całkowitym kosztem za szkolenie. Odwołanie zgłoszenia musi być dokonane w formie pisemnej.
  • Zamiast zgłoszonej osoby w Wydarzeniu może wziąć udział inny pracownik firmy.
  • Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w programie oraz do odwołania Wydarzenia.
  • Nieodwołanie zgłoszenia i niewzięcie udziału w wydarzeniu powoduje obciążenie pełnymi kosztami udziału.

Szkolenia otwarte: Sprzedażowe

zobacz najbliższe szkolenia.
25 czerwiec 2018 - 26 czerwiec 2018 Warszawa
Negocjacje kluczem do biznesu! Wzmocnij wiarę we własne możliwości. Uzyskaj najlepszy możliwy wynik negocjacji dbając o relacje z Klientem. Nasze szkolenie bazuje na Harvardzkim modelu negocjacyjnym. Uczestnicy na szkoleniu otrzymują techniki negocjacyjne pozwalające wpływać na proces negocjacji i uzyskać sukces zarówno na poziomie finansowym jak i relacyjnym.
13 wrzesień 2018 - 14 wrzesień 2018 Warszawa
Obsługuj Klienta profesjonalnie, tak jak by sobie tego życzył. Przewiduj trudne sytuacje, aktywnie przeciwdziałaj nim i odpowiednio reaguj jak już się pojawią. W szkoleniu łączymy techniki psychologiczne, nowoczesne standardy obsługi i narzędzia marketingu szeptanego. Ich wykorzystanie daje komfort pracy z Klientem i poprawę wizerunku firmy.
19 wrzesień 2018 - 20 wrzesień 2018
„The Challanger Sale” nazywany jest czwartą rewolucją w sprzedaży. Jest to model sprzedaży oparty na dowodach  (badania na grupie 24 tys. handlowców w 95 krajach). System jest odpowiedzią współczesne oczekiwania klientów, którzy: traktują poświęcony czas dla handlowca jako inwestycję oczekują doradztwa i partnerstwa nie cenią budowania relacji jako fundamentu transakcji sprzedaż/ kupno
4 październik 2018 - 5 październik 2018 Warszawa
Szkolenie prowadzi Dawid Didiuk, współwłaściciel firmy szkoleniowej GAMMA odpowiedzialny za obszar sprzedaży GAMMA (wg. rankingu Gazety Finansowej 1. miejsce  w kategorii obrót za 2016 rok wśród firm szkoleniowych w Polsce). Współtwórca firmy produkującej naturalne kosmetyki Mokosh, zajmującej czołowe miejsce na polskim i europejskim rynku kosmetycznym.
25 październik 2018 - 26 październik 2018 Warszawa
Rozszerz działania sprzedażowe poza spotkanie z Klientem! Metoda trzech graczy, na której bazuje szkolenie pozwala zwiększyć liczbę procesów sprzedaży kończących się sukcesem i sprzedawać skuteczniej. Podział współdecydentów u potencjalnego Klienta na decision owner’a, implementor’a i evaluator’a oraz zastosowanie dla każdego z nich jednej z trzech strategii sprzedażowych pozwala odróżnić sprzedaż tradycyjną od sprzedaży B2B.
25 październik 2018 - 26 październik 2018 Warszawa
Dzięki udziałowi w szkoleniu zdobędziesz kluczowe techniki dla każdego etapu procesu sprzedaży! Dowiesz się jak nawiązywać i budować relację z Klientem biznesowym, jak rozpoznawać i analizować potrzeby, jak przygotować ofertę w pełni spełniającą oczekiwania Klienta. Podczas szkolenia poznasz zasady prowadzenia rozmowy handlowej oraz metody docierania do osób decyzyjnych w firmach.
Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm
© Gamma sp. j. ul. Mysłowicka 15, 01-612 Warszawa. Wszelkie prawa zastrzeżone.