Inne strony: GAMMA DISCOVER
Sukces w sprzedaży nie zależy od tych, których znasz, tylko do tych, którzy chcą poznać Ciebie

Telesprzedaż, sztuka umawiania spotkań

Szkolenia otwarte: Sprzedażowe
Nadchodzi nowa era - era 100% skuteczności. Nie możliwe?! Staje się możliwe. Prowadź rozmowę z Klientem w taki sposób, żebyś to Ty decydował co dalej się wydarzy. Doprowadź do pożądanego rozwiązania. Dzięki szkoleniu Uczestnicy nauczą się w jaki sposób budować argumentację przekonująca do spotkania.

IDEA SZKOLENIA

Skuteczne szkolenie to takie, które realizuje cele pracownika oraz przede wszystkim organizacji. Proponowany warsztat podnosi efektywność kontaktu telefonicznego na poziomie indywidualnym, dzięki czemu firma zyskuje wyższą efektywność na poziomie wskaźników (więcej spotkań, sprzedaży).
 
Specyfika kontaktu telefonicznego (w porównaniu do rozmowy bezpośredniej) ułatwia Klientowi odmowę. Klienci w coraz większym stopniu reagują na wszelkie propozycje negatywnie (będąc obiektem intensywnych akcji sprzedażowych i marketingowych). Seria reakcji odmownych często jednak powoduje frustrację u konsultantów/sprzedawców i niechęć do aktywnego przekonywania potencjalnych Klientów do spotkania bądź kupna produktu.
 
W związku z tym proponujemy, aby szkolenie opierało na dwóch poziomach:
Poziom psychologiczny – wielu pracowników telesprzedaży już po pierwszej, ewentualnie drugiej odmowie rezygnuje z realizacji celu sprzedażowego. Poziom psychologiczny szkolenia pokazuje, w jaki sposób można przyjąć i obejść wielokrotną odmowę klienta. Tu wprowadzamy unikalny, trójpoziomowy model rozmowy telesprzedażowej.

Poziom merytoryczny – w tym obszarze projekt ma formułę propozycji konkretnych technik i narzędzi pozwalających:
  • rozpoznawać typy Klienta (pod kątem preferencji dotyczących argumentacji i komunikacji)
  • wywierać skuteczną perswazję (na poziomie racjonalnym i emocjonalnym)
  • radzić sobie z obiekcjami i niwelowaniem obaw Klienta

Grupa docelowa:
  • pracownicy sprzedaży
  • pracownicy call center
  • pracownicy zajmujący się wsparciem sprzedaży

Fakty szkoleniowe
1
Przeszkoliliśmy ponad
70 tys. handlowców.
2
Średni wzrost sprzedaży / parametrów sprzedaży naszych szkoleń wynosi 12%.
3
Trenerzy Gammy są skuteczni łącząc bogate doświadczenie na stanowiskach sprzedażowych z wysokimi umiejętnościami trenerskimi.
Według badań DiscoverOrg, sprzedawcy firm o wysokim wzroście  częściej widzą, że  umiejętność cald call’i wpływa na ich wyniki sprzedaży (dwukrotnie częściej)
SZKOLENIE NA ZAMÓWIENIE

PROGRAM SZKOLENIA

1. Wprowadzenie
  • Rozpoznanie osobistych przekonań dotyczących telemarketingu

2. Przełamywanie barier osobistych w telemarketingu
  • Umiejętność nakładania maski zawodowej
  • Trening biegłości w omijaniu odmowy
  • Depersonalizacja negatywnych konsekwencji rozmów telemarketingowych
(w przeciwieństwie do kontaktu f2f mamy możliwość eksperymentowania z różnymi technikami wielokrotnie i bez konsekwencji – jak nam się nie uda mamy kolejną szansę)

3. III poziomy rozmowy z Klientem
  • Rozpoznanie własnego telemarketingu na 3 poziomach – realne telefony do Klientów
    • Ankietowy
    • Wielokrotnej odmowy
    • Improwizacji
  • Sposoby na przechodzenie z niższego poziomu na wyższy
    • Poziom postaw – inne zdefiniowanie sytuacji
    • Poziom technik – propozycja rozwiązań (zwłaszcza w 3 poziomie telesprzedaży)

4. Typologia Klientów (preferencje komunikacyjne i perswazyjne)
  • Inteligencja emocjonalna w kontakcie telefonicznym
  • Koncepcja stylów społecznych Grega Morgenthama
    • Autodiagnoza własnego stylu społecznego (test indywidualny)
    • Skale oceny (asertywność i spontaniczność)
  • Typologia stylów społecznych
    • Wódz, Błyskawica, Analityk, Przyjaciel
    • Wskaźniki behawioralne – po czym rozpoznać styl społeczny Klienta przez telefon
    • Feedback – co w sobie zmienić, aby być skuteczniejszym na poziomie telesprzedażowym

5. Perswazja w rozmowie telefonicznej
  • Perswazja na poziomie racjonalnym
    • Język zalety vs. Język korzyści
    • Baza korzyści
  • Perswazja na poziomie emocjonalnym
    • Język korzyści vs. Język wyobrażeń
    • Techniki wpływu społecznego

6. Trudne sytuacje w rozmowie z Klientem
  • Reakcja na obiekcje i obawy
    • Obiekcja jawna – nie mam czasu
    • Obiekcja jawna – my już wszystko wiemy
    • Obiekcja jawna – nie widzimy takiej potrzeby
    • Obiekcja jawna – dobrze nam się pracuje z obecną firmą
    • Obiekcja jawna – jest kryzys
    • Obiekcja ukryta – nie widzę korzyści dla siebie
    • Obiekcja ukryta – nie chce mi się
    • Inne obiekcje
    • Baza reakcji na najczęstsze obiekcje

7. Podsumowanie szkolenia w formie wniosków na przyszłość
  • Formuła start-stop-kontynuacja
    • Co zacznę stosować po szkoleniu?
    • Jakich zachowań chcę się pozbyć?
    • Jakie zachowania będę podtrzymywał?
  • Wnioski na poziomie sprzedażowym

Cena szkolenia
1500 zł
Miejsce szkolenia

Termin szkolenia
23 styczeń 2018 do 24 styczeń 2018

Klienci, dla których Gamma zrealizowała szkolenia:

KORZYŚCI DLA ORGANIZACJI:

  • realizacja tych samych celów sprzedażowych mniejszą liczbą telefonów – wymierna oszczędność
  • wzmocnienie dobrego wizerunku firmy w oczach Klientów
  • wzrost efektywności jednostki i zespołu w przełożeniu na wskaźniki biznesowe
  • zwiększenie satysfakcji pracowników telemarketingu w wyniku osiągania przez nich  wyższych wyników

KORZYŚCI DLA PRACOWNIKA:

  • rozpoznanie własnych przekonań dotyczących telemarketingu (tych, które pomagają i tych, które utrudniają efektywną telesprzedaż)
  • zwiększenie osobistej wydajności w pracy przy jednoczesnym zminimalizowaniu wydatku energetycznego
  • nabycie wiedzy i umiejętności w zakresie perswazji i budowania relacji w oparciu o matrycę stylów społecznych Grega Morgenthama

KORZYŚCI WSPÓLNE:

  • wzrost skuteczności umawiania spotkań handlowych
  • optymalizacja własnego czasu pracy – maksimum efektów przy minimalnym czasie i zaangażowaniu
  • wyższa samoocena jako efekt lepszych wyników – większa motywacja wewnętrzna

TRENERZY SZKOLENIA

OPINIE O SZKOLENIACH

Konsultant szkolenia

Szybki kontakt

Justyna Mejłun

Project Manager
tel. kom:. +48 783 682 017
j.mejlun@projektgamma.pl
Justyna Mejłun

Interesuje Cię to szkolenie?

Zostaw adres e-mail i nr. telefonu a przypomnimy Ci o tym szkoleniu.
Preferuję kotakt:

ZGŁOSZENIE NA SZKOLENIE

Zgłoszenie prosimy przesłać na adres biuro@projektgamma.pl lub faks 22 266 08 51 Wybrane szkolenie:

Telesprzedaż, sztuka umawiania spotkań

Termin szkolenia: 23 styczeń 2018 r. do 24 styczeń 2018 r.
Imię i NazwiskoStanowiskoTelefonAdres e-mail

1*

2

3

4

5

* Zaproszenia wysyłamy bezpośrednio do uczestników szkolenia – e-mailem.

Warunki zgłoszenia
  • Cena uczestnictwa dla 1 osoby: 1500 zł
    Do podanej ceny należy doliczyć 23% VAT.
  • Cena obejmuje prelekcje, materiały szkoleniowe, przerwy kawowe, lunch.
  • Wypełnienie formularza zgłoszeniowego stanowi zawarcie wiążącej umowy pomiędzy zgłaszającym a Gamma D.Didiuk i M.Wasilewski Sp.j.
  • Odbiór zgłoszenia potwierdzimy mailem.
  • Prosimy o dokonanie wpłaty w terminie 14 dni od momentu otrzymania faktury.
    Wpłaty należy dokonać na konto:
    Gamma D.Didiuk i M.Wasilewski Sp. J.
    01-612 Warszawa
    ul. Mysłowicka 15
    Nr konta: 26 1140 2017 0000 4102 0842 7785
  • W przypadku wycofania zgłoszenia w terminie późniejszym niż 14 dni przed warsztatami, uczestnik zostanie obciążony kosztami w wysokości 20% opłaty za udział.
  • Rezygnacja ze szkolenia w terminie późniejszym niż 7 dni przed rozpoczęciem szkolenia będzie skutkowała obciążeniem uczestnika całkowitym kosztem za szkolenie. Odwołanie zgłoszenia musi być dokonane w formie pisemnej.
  • Zamiast zgłoszonej osoby w Wydarzeniu może wziąć udział inny pracownik firmy.
  • Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w programie oraz do odwołania Wydarzenia.
  • Nieodwołanie zgłoszenia i niewzięcie udziału w wydarzeniu powoduje obciążenie pełnymi kosztami udziału.

Szkolenia otwarte: Sprzedażowe

zobacz najbliższe szkolenia.
25 czerwiec 2018 - 26 czerwiec 2018 Warszawa
Negocjacje kluczem do biznesu! Wzmocnij wiarę we własne możliwości. Uzyskaj najlepszy możliwy wynik negocjacji dbając o relacje z Klientem. Nasze szkolenie bazuje na Harvardzkim modelu negocjacyjnym. Uczestnicy na szkoleniu otrzymują techniki negocjacyjne pozwalające wpływać na proces negocjacji i uzyskać sukces zarówno na poziomie finansowym jak i relacyjnym.
13 wrzesień 2018 - 14 wrzesień 2018 Warszawa
Obsługuj Klienta profesjonalnie, tak jak by sobie tego życzył. Przewiduj trudne sytuacje, aktywnie przeciwdziałaj nim i odpowiednio reaguj jak już się pojawią. W szkoleniu łączymy techniki psychologiczne, nowoczesne standardy obsługi i narzędzia marketingu szeptanego. Ich wykorzystanie daje komfort pracy z Klientem i poprawę wizerunku firmy.
19 wrzesień 2018 - 20 wrzesień 2018
„The Challanger Sale” nazywany jest czwartą rewolucją w sprzedaży. Jest to model sprzedaży oparty na dowodach  (badania na grupie 24 tys. handlowców w 95 krajach). System jest odpowiedzią współczesne oczekiwania klientów, którzy: traktują poświęcony czas dla handlowca jako inwestycję oczekują doradztwa i partnerstwa nie cenią budowania relacji jako fundamentu transakcji sprzedaż/ kupno
4 październik 2018 - 5 październik 2018 Warszawa
Szkolenie prowadzi Dawid Didiuk, współwłaściciel firmy szkoleniowej GAMMA odpowiedzialny za obszar sprzedaży GAMMA (wg. rankingu Gazety Finansowej 1. miejsce  w kategorii obrót za 2016 rok wśród firm szkoleniowych w Polsce). Współtwórca firmy produkującej naturalne kosmetyki Mokosh, zajmującej czołowe miejsce na polskim i europejskim rynku kosmetycznym.
25 październik 2018 - 26 październik 2018 Warszawa
Rozszerz działania sprzedażowe poza spotkanie z Klientem! Metoda trzech graczy, na której bazuje szkolenie pozwala zwiększyć liczbę procesów sprzedaży kończących się sukcesem i sprzedawać skuteczniej. Podział współdecydentów u potencjalnego Klienta na decision owner’a, implementor’a i evaluator’a oraz zastosowanie dla każdego z nich jednej z trzech strategii sprzedażowych pozwala odróżnić sprzedaż tradycyjną od sprzedaży B2B.
25 październik 2018 - 26 październik 2018 Warszawa
Dzięki udziałowi w szkoleniu zdobędziesz kluczowe techniki dla każdego etapu procesu sprzedaży! Dowiesz się jak nawiązywać i budować relację z Klientem biznesowym, jak rozpoznawać i analizować potrzeby, jak przygotować ofertę w pełni spełniającą oczekiwania Klienta. Podczas szkolenia poznasz zasady prowadzenia rozmowy handlowej oraz metody docierania do osób decyzyjnych w firmach.
Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm
© Gamma sp. j. ul. Mysłowicka 15, 01-612 Warszawa. Wszelkie prawa zastrzeżone.