Gamma sp. j.

Przywództwo transformacyjne

Korzyści ze szkolenia

Rozwiń

Korzyści dla organizacji

  • wsparcie zarządzania poprzez wizję i strategię
  • wzrost efektywności jednostki i zespołu w przełożeniu na wskaźniki biznesowe
  • lepsze wychywtywanie trendów rynkowych, aby przyśpieszyć rozwój organizacji
  • stworzenie kultury wzajemnego inspirowania się w zespołach/w firmie
  • silniejsza identyfikacja z celami/misją firmy

Korzyści dla pracownika

  • wzrost umiejętności zarządzania efektywnością zespołu
  • umiejętność zarządzania poprzez oddziaływanie nie wprost
  • kreatywność
  • skuteczne rozwiązywanie problemów emocjonalnych i merytorycznych, pozwalające na sprawne realizowanie zadań zespołowych oraz indywidualnych wśród podległych pracowników

Korzyści wspólne

  • sprawne zarządzanie zmianą
  • inicjowanie większej liczby działań innowacyjnych
  • długofalowa motywacja pracowników do rozwoju i efektywniejszego realizowania powierzanych zadań
  • korzystniejsza atmosfera pracy – komfort psychofizyczny pozwalający na optymalne wykorzystanie potencjału pracowników
  • skuteczniejsze stawianie celów, zlecanie zadań

Idea szkolenia

Rozwiń

Badania pokazują, iż polscy menedżerowie koncentrują swoje działania na maksymalizacji efektywności pracy własnego zespołu, identyfikując zakres swojej odpowiedzialności z podstawowymi funkcjami kierowniczymi: planowaniem, monitorowaniem, motywowaniem czy ocenianiem pracowników. Takie podejście do przywództwa nazwano, zgodnie z koncepcją Bassa i Avollio, transakcyjnym. Rola lidera we współczesnym świecie polega jednakże na skupieniu się także na innych aspektach związanych z zarządzaniem ludźmi i na nich właśnie bazuje szkolenie, opierające się na koncepcji lidera transformacyjnego.

Przywództwo transformacyjne różni się od klasycznego przywództwa transakcyjnego między innymi tym, że menedżer posiada autorytet, wiarygodność i charyzmę – czynniki, poprzez które może oddziaływać na zespół nie wprost; niekoniecznie wykorzystując formalne i proceduralne narzędzia kierownicze.

Przywództwo transformacyjne, poprzez wzmocnienie realizacji wartości organizacyjnych oraz budowanie kultury współpracy i zaangażowania, pozwala też na podniesie efektywności działań wszystkich pracowników.

Opiera się ono na czterech głównych założeniach:

  • wpływie charyzmy
  • inspirującej motywacji
  • stymulacji intelektualnej
  • zindywidualizowanym podejściu

Lidera transformacyjnego można więc opisać następującymi charakterystykami:

  • ma optymistyczną wizję przyszłości
  • dla swojego zespołu jest mentorem i coachem
  • jest kreatywny i jednocześnie pobudza innowacyjność u podwładnych
  • jest wzorem zachowań, jakich oczekuje od zespołu

W trakcie szkolenia pomagamy uczestnikom odkryć w sobie ów potencjał, a następnie dostarczamy narzędzia do jego rozwoju.

 

Grupa docelowa:
Szkolenie skierowane jest do kadry menedżerskiej średniego i wyższego szczebla

Program szkolenia

Rozwiń
1. Liderowanie transformacyjne odpowiedzią na potrzeby efektywnego zarządzania zasobami ludzkimi?
  • Deficyty Liderowania transakcyjnego
    • nacisk na efektywność źródłem kryzysu przywództwa
    • podstawowe funkcje kierownicze
  • Skuteczność przywódcy transformacyjnego
    • optymistyczna wizja przyszłości
    • poświęcenie celów jednostkowych celom organizacji
    • wspieranie innowacyjności
    • modelowanie etyką własną

2. Koncepcja „Leadership 4D”
  • Koncepcja przywództwa 4D
    • Obszar – organizacja
    • Obszar – otoczenie biznesowe
    • Obszar – mój zespół
    • Obszar - ja

3. Efektywne funkcjonowanie zespołu - organizacja i otoczenie biznesowe
  • Wspólny cel i perspektywiczność myślenia
    • Pokonywanie granic międzywydziałowych
    • Zarządzanie biznesem poprzez wizję i strategię
  • Poprawa jakości zgodnie z Cyklem Demminga (PDCA)
    • Plan – planowanie
    • Do - pilotaż i prototypy
    • Check – kontrola i wyciągnięcie wniosków
    • Act – implementacja nowych pomysłów

4. Rozwiązywanie problemów – innowacyjność jako podstawa działania organizacji
  • Czym jest kreatywność, a czym innowacyjność?
  • Nonkonformizm i myślenie heurystyczne jako podstawa innowacyjności
  • Jak budować kulturę zorientowaną na rozwiązywanie problemów i innowacyjność?

5. Obszar - ja – lider transformacyjny promotorem kultury innowacyjności
  • Samospełniające się proroctwo – pobudzanie pracowników do kreowania odważnych pomysłów
    • Wpływ przekonań na funkcjonowanie w biznesie
    • Zgubne konsekwencje schematycznego myślenia
  • Out of Box thinking –rozwijanie kreatywności zgodnie z zasadami 4R
    • Re – expression
    • Related worlds
    • Random Links
    • Revolution
  • Greenhousing – tworzenie warunków dla wdrożenia nowatorskich idei
    • identyfikacja idea killerów w organizacji
    • Related worlds
    • tolerancja dla błędów
    • kultura SUN

6. Metody wspomagające rozwiązywanie problemów
  • Technika Walta Disneya
  • Skuteczność przywódcy transformacyjnego
  • Technika da Vinciego
  • Technika Kapeluszy De Bono
  • Antytemat - ciekawa i twórcza alternatywa w sytuacjach patowych

7. Zarządzanie zmianą
  • Zarządzanie oporem pracowniczym w procesie zmiany
  • Metody i techniki neutralizowania oporu pracowniczego
  • Procesy, procedury i dostępne zasoby – planowanie oraz zarządzanie

Case studies

Rozwiń
 
Firma Whirlpool zgłosiła się do nas z prośbą o wsparcie w obszarze Przywództwa. W badaniu satysfakcji pracowników z pracy najsłabiej wypadała ocena leadershipu i umiejętności menedżerskich przełożonych. Zaproponowaliśmy ośmiodniową Akademię Leadership 4D, która upatruje podstawy nowoczesnego przywództwa w przeniesieniu odpowiedzialności lidera z podstawowych funkcji kierowniczych na 3 inne obszary, w którym lider funkcjonuje w organizacji.
 
Budowaliśmy   przemianę na poziomie postaw liderów firmy Whirlpool w oparciu o 3 filary:
I filar – odświeżenie misji, wizji i wartości firmy, jako podstawy stabilnych decyzji kadry menedżerskiej w czasach kryzysu. Wyznaczanie optymistycznej wizji poradzenia sobie z trudną sytuacją rynkową, zaczęło uspokajać poczucie zagrożenia u pracowników i wpływać na wewnętrzną motywację ludzi do cięższej pracy.

II filar – identyfikacja z celami organizacji. Pracowaliśmy nad dostrzeżeniem istoty pracy w organizacji, likwidacją animozji pomiędzy działami i przywróceniem integracyjnej roli celów strategicznych firmy. Liderzy mieli za zadanie promować wyższość celów organizacji nad partykularnymi interesami poszczególnych zespołów. Menedżerowie mieli być pierwszymi, którzy to uczynią, zamodelują właściwe zachowania, chociażby poprzez pomoc w realizacji celów innemu zespołowi.

III filar - odwrócenie roli lidera. Menedżerowie postrzegali swoją rolę w organizacji jako  przywilej, źródło władzy i skupiali się głównie na właściwym wyznaczaniu zadań i ich egzekwowaniu.  Trenerzy w oparciu o koncepcję recognition pracowali nad zmianą postaw liderów ukazując, iż ich funkcja stawać się powinna służebną wobec potrzeb członków zespołu. Nauczyliśmy menedżerów narzędzi mentoringu i coachingu, by w ten sposób wspierali rozwój pracowników.

W kolejnym badaniu satysfakcji o 5% wzrosła ocena leadershipu, o 13 zaś  ocena umiejętności menedżerskich.

 
Firma telekomunikacyjna
 
W ramach strategii sprzedażowej firma telekomunikacyjna zamówiła projekt szkoleniowy, którego celem było zwiększenie liczby Klientów w salonach sprzedaży. Do zadania można było podejść dwojako:

Transakcyjnie – przygotować Kierowników do zakomunikowania zmiany, stworzenie taryfikatora benefitów finansowych za liczbę zaproszonych Klientów, oddziaływanie poprzez motywację zewnętrzną.

Transformacyjnie – Leadership transformacyjny zakłada, że kierownik pełni rolę służebną wobec zespołu, jest autentyczny, buduje zaangażowanie poprzez motywację wewnętrzną do realizowania nowych celów. W modelu realizowanym przez Gammę wszystkie etapy były realizowane transformacyjnie.

Pierwszy etap – trenerzy Gammy na „własnej skórze” doświadczyli reakcji Klienta – zapraszali do punktów sprzedaży, testowali techniki, spotykali się pozytywnymi bądź negatywnymi reakcjami.

Drugi etap – kierownicy salonów poznali na szkoleniu techniki zapraszania Klientów, doświadczyli odmów Klientów (część szkolenia odbywało się poza salą szkoleniową). Podczas szkolenia kierownicy uczyli się w sposób autentyczny komunikować nową zmianę – pokazując na własnym przykładzie skuteczność technik, odporność na odmowy oraz emocje, które towarzyszyły nieprzyjemnym reakcjom ze strony Klienta.

Trzeci etap – sama zmiana odbyła się wywołując dużo mniejsze trudności niż początkowo zakładaliśmy. Kierownicy autentycznie angażując się w nowe standardy sprzedaży zyskiwali szacunek pracowników. Nie zaklinając rzeczywistości, przyznając, że zadanie jest trudne i obarczone emocjami zyskiwali wiarygodność i ich relacje z zespołem stawały się bardziej autentyczne. Duża część zespołów sprzedażowych znalazła w sobie motywację wewnętrzną do realizowania nowych standardów sprzedażowych.

 
 
Podwarszawski browar został przejęty przez nowych właścicieli w czasach, kiedy prawie 99 % rynku zajęte było przez wielkie koncerny piwne takie jak Kompania Piwowarska, grupa Żywiec lub Carlsberg. Właściciele bardzo chcieli wprowadzić swój produkt do okolicznych lokali, jednakże przeważająca większość miała podpisane umowy lojalnościowe z browarami koncernowymi, które zapewniały nieodpłatnie meble, parasole, lodówki, a nawet znaczące pieniądze za prawo wyłącznej sprzedaży ich piw. Tego też restauratorzy oczekiwali od Browaru Konstancin, a browaru lokalnego nie było na to stać. Dyrektor poprosił jednego z coachów Gammy o wsparcie.

Każdy lider powinien sobie odpowiedzieć na 3 pytania:
Co robimy? Jak to robimy? Dlaczego to robimy?

Lider transakcyjny odpowiada na nie idąc od zewnątrz. Coach prowadził sesję w kierunku odwrotnym, charakterystycznym dla przywództwa transformacyjnego.

Początkowe sprowokował dyrektora do odpowiedzenia sobie na pytanie: „Dlaczego chcemy sprzedawać piwo w pubach i restauracjach?” W odpowiedzi usłyszał, że chodzi o to, aby w Warszawie można było napić się prawdziwie warzonego piwa, niepasteryzowanego, prosto z beczki.

Następnie postawiono przed dyrektorem wyzwanie, zadając pytanie: jak chcecie to robić?

Dyrektor był pewien, że nie chce płacić restauratorom „za wyłączność”, że chce te pieniądze przeznaczać na utrzymanie zawsze najwyższej jakości piwa. Chce produkować i dostarczać taki trunek, którego smak będzie pożądany przez klientów a nie pieniądz, który za nim stoi.

W końcu dyrektor zdefiniował co będzie robić. Zamierzał dostarczać najlepsze piwo, którego wyjątkowy smak i jakość będzie odpowiadała klientom, i zainteresuje restauratorów Browarem Konstancin jako partnerem-dostawcą.

W tym celu browar zaczął systematycznie inwestować w tradycyjny charakter i wysoką jakość surowców i oryginalne receptury piw, stanowiące o ich wyjątkowym smaku i autentyczności. W roku 2012 Browar Konstancin zdobył 3 złote i 1 brązowy medal na Chmielakach Krasnostawskich (najstarszy konkurs konsumencki piw  w Polsce), a w 2010 roku Bractwo Piwne uznało produkowane w Konstancinie piwa niepasteryzowane za najlepsze piwa jasne w Polsce. Równolegle został stworzony  atrakcyjny dla restauratorów system realizacji zamówień 24H, który zapewniał właścicielom lokali pewność ciągłej dostępności piwa w lokalu, a co za tym idzie brak przerw w zarabianiu.

Dzięki temu obecnie Browar Konstancin dostarcza piwa do ponad 100 lokali na terenie Warszawy i okolic.

Klienci, dla których Gamma zrealizowała szkolenia:

M_forte__media-saturn_ministerstwo_infrastruktury_i_rozwoju_makro_link4_syngenta.jpg|M_ministerstwo-rolnictwa-i-rozwoju-wsi_kancelaria_prezesa_rady_ministrow_decathlon_stomilex_coca-cola_nordea.jpg|M_salamander_axa_ministerstwo-spraw-zagranicznych_ministerstwo-sprawiedliwosci_generalna-dyrekcja-drog-krajowych-i-autostrad_ministerstwo-skarbu-panstwa.jpg|M_samsung_pandora_stomilex_brvz_msd_new-yorker.jpg
208|255|210|206|257
-1przywodztwotransformacyjne.jpg
TRENERZY SZKOLENIA
INFORMACJE O SZKOLENIU

DOSTĘPNE FORMATY SZKOLENIOWE:
Konsultacje szkoleniowe – 1-3 os.
Trening kompetencji – 4 – 12 os.
Format wykładowo-szkoleniowy – 8-25 os.
Essence learning – 12 – 60 os.
Szkolenie otwarte - od 1 os.

KONSULTANT SZKOLENIA

Dawid Didiuk
Dyrektor działu sprzedaży
tel.: +48 (22) 112 08 82 sprzedaz@projektgamma.pl
Zostaw swój nr. telefonu. Skontaktujemy się szybko.

Obecne szkolenie
Przywództwo transformacyjne

Szkolenia zamknięte: Menedżerskie

...
Sztuka motywowania i recognition

Każda firma chce przyciągać i utrzymywać najlepszych pracowników. Jednym z efektywnych sposobów osiągnięcia tego jest kompleksowy program okazywania uznania dla pracowników- z nami dowiesz się jak tego dokonać. Uznanie dla pracowników jest kluczem do chronienia i budowania tożsamości jednostek.

...
Coaching menadżerski i zarządzanie rozwojem

Wzmacnianie inicjatywy, odpowiedzialności, samodzielność pracowników- poznaj siłę coachingowego stylu pracy. Coaching menedżerski można zdefiniować jako proces rozwoju potencjału zawodowego. Jest to skuteczna metoda wprowadzania pożądanych zmian, zarówno w życiu zawodowym, jak i prywatnym. Dzięki nam będziesz coachem dla swoich pracowników.

...
Budowanie zaangażowania

Najskuteczniejszy sposób na budowanie wysokiego zaangażowania pracowników w ich zadania jest artykułowanie oczekiwań i informacja zwrotna przekazana w jasny sposób. Należy umiejętnie pokazać pracownikowi, jakie robi błędy i jak może je poprawić. W teorii brzmi to prosto jednak w praktyce często bywa, że feedback zamiast motywować pracowników ma odwrotne skutki: zmniejsza zaangażowanie w pracę i sprawy firmy.

...
Zarządzanie projektami według PMI

Udział w szkoleniu dostarczy najlepsze metody, techniki i narzędzia, które są niezbędne w procesie efektywnej pracy przy projekcie. Zastosowanie w praktyce każdej z poznanych technik znacząco podnosi prawdopodobieństwo sukcesu przedsięwzięcia. Techniki i zasady jakie poznają uczestnicy szklenia są uniwersalne dla większości projektów i tym samym łatwo dają się zastosować przez zarówno początkujących jak i doświadczonych kierowników projektów

TABLET GRATIS!

...
Budowanie autorytetu i wizerunku lidera

W zasadzie wszystkie modele przywództwa zakładają, że jednym z podstawowych metod wpływu lidera na zespół jest jego osobisty przykład. To w jaki sposób jest postrzegany i oceniany przez swoich podwładnych wpływa na postawy pracownicze, zaangażowanie, lojalność – czyli te czynniki, które odróżniają tradycyjne zarządzanie od leadershipu.

...
Zarządzanie w oparciu o metodologię MBTI®

MBTI® to narzędzie, które bardzo pomaga w zrozumieniu stylu funkcjonowania każdego człowieka. Pokazuje nasze preferowane strategie budowania relacji z innymi, podejmowania decyzji, wyjaśnia i pomaga zaakceptować różnice pomiędzy ludźmi, dzięki temu jest przydatne do rozwijania różnorodnych kompetencji tak w życiu zawodowym jak i osobistym w sposób świadomy i zgodny z naszymi potrzebami i wartościami.

 

...
Przywództwo transformacyjne

Lider transformacyjny posiada charyzmę, poprzez którą może oddziaływać na zespół nie wprost – niekoniecznie wykorzystując formalne i proceduralne narzędzia kierownicze. Rola lidera we współczesnym świecie polega na skupieniu się na aspektach związanych z zarządzaniem ludźmi i na nich właśnie bazuje szkolenie, opierające się na koncepcji lidera transformacyjnego.

...
Excellent Manager – sztuka delegowania i motywowania zespołu

Szkolenie koncentruje się na podniesieniu efektywności pracy poprzez rozwój fundamentalnych umiejętności menedżerskich na poziomie osobistym i poziomie zespołowym. Dzięki szkoleniu uczestnicy będą bardziej skuteczni, a to przełoży się na zwiększenie zaangażowania i motywację pracowników, a tym samym realizację celów biznesowych.

...
Rozmowy oceniające i podsumowujące

Szkolenie pozwoli na rozwój w zakresie oceniania pracowników oraz doskonalenia komunikacji na linii przełożony-pracownik. Ponad to celem szkolenia jest pokazanie związku między oceną okresową, a efektywnością pracownika oraz rozwianie wątpliwości dotyczących zasadności wprowadzania podsumowania okresowego w Firmie.

...
Zarządzanie zmianą

Szkolenie skupia się na psychologicznych mechanizmach zachowania pracowników w okresie zmian, a także na aspekcie relacyjnym zmiany na linii przełożony-podwładni. Poruszane zagadnienia również obejmują specyfikę procesów adaptacyjnych, kształtowanie i  modyfikowanie postaw pracowniczych wobec zmian, jak również aspekty motywacyjne w procesie zmian. Uczestnicy zostaną wyposażeni w metody i techniki radzenia sobie ze zmianą, by w ostatecznym rezultacie zmiana została wprowadzona szybko i zgodnie z planem.

...
Retencja – jak zatrzymać najlepszych pracowników w firmie?

Zatrzymanie w firmie najlepszych pracowników to gwarancja ciągłej sprzedaży i zadowolonych klientów. Badania pokazują że jeszcze nigdy wcześniej skuteczne działania retencyjne w obszarze HR nie miały takiego przełożenia na biznes. Jak nie stracić najlepszych pracowników i uniknąć nadmiernej rotacji? Dzięki warsztatom z naszym ekspertem dowiesz się jak to zrobić.

...
Turkusowa organizacja – inspiracyjny warsztat dla HR

Większość współczesnych firm różni się między sobą wszystkim: wielkością, zasięgiem działania, branżą –łączy je jednak jeden wspólny mianownik: identyczny zestaw problemów, z jakimi się borykają. Większość ekspertów i praktyków coraz częściej odnosi wrażenie, że obecne modele funkcjonowania firm zbliżają się do wyczerpania. Turkusowy model pracy wychodzi poza schemat mainstreamu.

...
Zarządzanie talentami wg Gallupa - jak wydobyć talenty pracowników i zbudować na nich mocne strony organizacji?

Znajdź sposób na swoją osobistą  efektywność! Odkryj talenty swoje i swoich pracowników, podejmuj świadome decyzje o ścieżkach  rozwoju zespołu, którym zarządzasz! Idź drogą MISTRZOSTWA OSOBISTEGO. Nie trać czasu i energii na niwelowanie swoich słabych stron i słabych stron swoich pracowników.

...
Metodologia Design Thinking dla HR

Metodologia Design Thinking pozwala na tworzenie produktów i usług w oparciu o głębokie potrzeby użytkownika, dzięki czemu powstają kreatywne i twórcze rozwiązania. Dla pracowników działów personalnych to szansa na wprowadzanie w organizacji innowacyjnych narzędzi HR, odpowiadających autentycznym potrzebom pracowników.

...
Turkusowe przywództwo

Sposób funkcjonowania każdej organizacji podlega stałej ewolucji w czasie. Wraz z tym procesem zmieniały się metody, style i narzędzia zarządzania firmą. Zmieniał się także charakter i rola liderów.  Stąd pojawiło się na świecie wiele organizacji, które zaczynają pracować w nowym paradygmacie, który Frederic Laloux nazwał turkusową organizacją, gdzie potrzebni są turkusowi przywódcy.

...
Ownership mindset – Menedżer architektem odpowiedzialności

Nawet najsprawniejszy menedżer nie osiągnie sukcesu, licząc tylko na siebie. Najważniejsze cele  firma może osiągnąć  wyłącznie dzięki wspólnemu wysiłkowi wszystkich bez wyjątku pracowników. Jednak zbyt wielu pracowników przyjmuje postawę  „robię swoje, a reszta mnie nie interesuje".

...
Start with why leadership – po co masz to zrobić? Bądź liderem emocjonalnym

Leadership bazuje między innymi na emocjach. Dlatego lider powinien być opowiadaczem historii – narratorem. Narracja to znakomite narzędzie oddziaływania nie wprost, perswazji i tworzenia wizji. Przywództwo transformacyjne na poziomie postaw oraz techniki narracyjne na poziomie umiejętności to połączenie odkrywające praktyczny wymiar leadershipu.

...
Mentoring - jak skutecznie przekazać swoje doświadczenie?

Wzrastające potrzeby rozwojowe pracowników nie idą niestety w parze z adekwatnym wzrostem budżetów szkoleniowych w firmie. Często jednak bezcenna wiedza, która  jest dostępna wewnątrz firmy jest zupełnie nie wykorzystywana. Ta wiedza jest w głowach pracowników firmy, którzy mogą stać się mentorami dla swoich mniej doświadczonych współpracowników.

...DLACZEGO GAMMA ...STREFA WIEDZY ...MATERIAŁY I INFORMACJE ...JAK NAS OCENIAJĄ KLIENCI

Misja naszej firmy to „bierzemy odpowiedzialność za rezultaty” . Według nas szkolenia handlowe są inwestycją w rozwój firmy, i jak każda inwestycja, powinna prowadzić do jasno określonych rezultatów biznesowych. Projekty, w których określamy, mierzymy i realizujemy cele biznesowe postawione przed projektem szkoleniowym dają nam i Klientom największą satysfakcję. Proponujemy realizację szkoleń poprzez zaspokojenie potrzeb trzech grup odbiorców projektu szkoleniowego: działu HR, uczestników oraz ich przełożonych. Projektując szkolenia ze sprzedaży uwzględniamy perspektywę biznesową.

...1100
Modele sprzedaży cz. 2 ...

Szanowni Państwo!W tej części przedstawiamy kolejne modele sprzedaży, w tym ...

...941
Modele sprzedaży cz. 1 ...

Szanowni Państwo! W czerwcu 1925 roku ukazała się książka „The Psychology of ...

...1328
Alternatywa dla ocen okresowyc ...

Szanowni Państwo!Jednym z podstawowych oczekiwań od ekspertów HR oraz HR Business ...

...

Dariusz Wiśniewski

Zastępca dyrektora Centrum rozwoju zawodowego MSZ
...
Projekty szkoleniowe Gammy zawierają moduły mierzące efektywność szkolenia. Pozwalają ocenić firmę szkoleniową oraz rozwój poszczególnych uczestników.
...
...

Katarzyna Krzemińska

HR Manager, Syngenta
...
Wreszcie trenerzy, którzy sami potrafią sprzedawać.
...
...

Bartosz Łuczak

Dział szkoleń, Decathlon
...
Ich siłą są trenerzy – mają doświadczenie, wiedzę, umiejętności. Widać, że lubią to, co robią i że są w tym bardzo dobrzy.
...
...

Iwona Matysiak

Dyrektor ds. badań i analiz, Radio Eska
...
Ich szkolenia menadżerskie były bodźcem do wprowadzenia nowych narzędzi zarządczych
...
...

Łukasz Kawęcki

Dyrektor biura reklamy, Wydawnictwo Murator
...
Potrafią rozwiązywać problemy na bieżąco. Nie pozostawiają żadnych kwestii niewyjaśnionych.
...
...

Elżbieta Wolniak

Unit Manager, ING Nationale Nederlanden
...
Ich szkolenia są spektakularne – zarówno pod względem proponowanych narzędzi, jak i atmosfery.
...
...

Joanna Dutkowska

Dział personalny, Infosys BPO
...
Gammę cenimy za innowacyjność – ich autorskie ćwiczenia i symulacje potrafią zaangażować nawet bardzo wymagających pracowników.
...
...

Katarzyna Koltarska

Dyrektor personalny Samsung Electronics
...
Gamma to znakomici trenerzy, autorskie know-how oraz duży nacisk na efektywność proponowanych rozwiązań.
...
...

Beata Olszewska

Dział personalny, Polska Grupa Farmaceutyczna
...
Ankiet i testy szkoleniowe mówią jedno – pracownicy nie tylko zyskują wiedzę i nowe techniki, ale także świetnie się bawią – dla nas to cenna wartość.
...
...

Marek Noster

Dyrektor ds. szkoleń i rozwoju, Alior Bank
...
Mocnym punktem Gammy są na pewno trenerzy – przygotowani, mający świetny kontakt z grupą oraz posiadający bogate doświadczenie biznesowe.
...
...

Łukasz Sowiński

Kierownik Działy Szkoleń, Real
...
Doświadczenie, elastyczność i zrozumienie dla procesów, które przebiegają w naszej organizacji, to powody dla których warto korzystać ze szkoleń Gammy.
...

SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI

Porozmawiamy o twoich potrzebach
tel: 22/266 08 48, tel. kom.: 505 273 550, biuro@projektgamma.pl
*wymagane
© Gamma sp. j. ul. Mysłowicka 15, 01-612 Warszawa. Wszelkie prawa zastrzeżone