Szkolenie online
Szkolenie otwarte
Szkolenia są organizowane w bardzo dobrych centrach edukacyjno szkoleniowych np. Golden Floor Tower w Warszawie. Centra są dobrze skomunikowane i nowoczesne. Mieszczą się w budynkach najwyższej klasy. W trakcie szkolenia zapewniamy catering i przerwy kawowe.
Uwaga! Sale spełniają wytyczne związane z organizacją szkoleń w trakcie epidemii w celu minimalizacji ryzyka zakażenia.
W razie zaostrzenia sytuacji epidemicznej szkolenie przeprowadzimy online
Dodatkową wartością szkolenia otwartego jest wymiana doświadczeń i wiedzy między uczestnikami i trenerem.
Szkolenie zamknięte
Poniższy program jest punktem wyjścia do rozmowy na temat potrzeb i oczekiwań wobec szkolenia z tego obszaru. Część szkoleń zamkniętych realizujemy jako jednorazowe wydarzenia, inne stają się elementem szerszego procesu rozwojowego, na który składają się narzędzia wspierające – pre-worki, follow-up’y pigułki wiedzy w formie video, tekstowej bądź podcastu. Często w rezultacie rozmów początkowy program jest znacząco modyfikowany i dostosowany pod kątem kontekstu organizacyjnego, celów przełożonych i działu HR oraz poziomu kompetencji uczestników.
Realizujemy szkolenia zamknięte zarówno w wersji stacjonarnej jak również online.
Klasyczne metody, które były efektywne jeszcze w XX wieku stają się obecnie niewystarczające. Konieczne jest sięgnięcie po nowe, które sprawdzają się w branży IT. Chodzi o agile, czyli zwinność. Polega ona na dopasowaniu się do warunków otoczenia poprzez wypracowanie odpowiedniego modelu biznesowego, zwracania uwagę na kulturę organizacyjną i odpowiednim sposobie zarządzana ludźmi w organizacji.
Ostatnie badania potwierdzają jak ważna jest motywacja wewnętrzna, środowisko pracy, współpraca z innymi. To bardzo ważne czynniki, które angażują pracowników i których nie można lekceważyć. Osiągnięcia Agile są możliwe do zastosowania w wielu branżach, nie tylko IT.
Autorem koncepcji Management 3.0 jest Jurgen Appelo. Jest przede wszystkim praktykiem oraz szkoleniowcem, entuzjastą tworzenia środowiska pracy sprzyjającemu pełnemu wykorzystaniu talentów i zasobów zespołu i pracowników.
Szkolenie pomaga znaleźć odpowiedzi i lepiej zrozumieć:
Korzyści
Klasyczne metody, które były efektywne jeszcze w XX wieku stają się obecnie niewystarczające. Konieczne jest sięgnięcie po nowe, które sprawdzają się w branży IT. Chodzi o agile, czyli zwinność. Polega ona na dopasowaniu się do warunków otoczenia poprzez wypracowanie odpowiedniego modelu biznesowego, zwracania uwagę na kulturę organizacyjną i odpowiednim sposobie zarządzana ludźmi w organizacji.
Ostatnie badania potwierdzają jak ważna jest motywacja wewnętrzna, środowisko pracy, współpraca z innymi. To bardzo ważne czynniki, które angażują pracowników i których nie można lekceważyć. Osiągnięcia Agile są możliwe do zastosowania w wielu branżach, nie tylko IT.
Autorem koncepcji Management 3.0 jest Jurgen Appelo. Jest przede wszystkim praktykiem oraz szkoleniowcem, entuzjastą tworzenia środowiska pracy sprzyjającemu pełnemu wykorzystaniu talentów i zasobów zespołu i pracowników.
Szkolenie pomaga znaleźć odpowiedzi i lepiej zrozumieć:
Korzyści
Management 3.0
Bez względu na to, przez co przeszła (lub przechodzi) Twoja firma w środku pandemii, zaangażowani pracownicy pozostają sercem każdej odnoszącej sukcesy organizacji.
Zaangażowany zespół może wspierać szybkie ożywienie i innowacje w firmach, nawet gdy pracownicy dostosowują się do nowych zdalnych, elastycznych i oddalonych społecznie miejsc pracy.
Nie można lekceważyć znaczenia zaangażowania pracowników w środowisku po COVID-19. Liderzy mają możliwość stworzenia środowiska, w którym pracownicy będą czuli się związani, rozpoznawani i wspierani. Mogą również sprawić, że pracownicy czują się bliżej niż kiedykolwiek „dlaczego?” ich organizacji. W przypadku organizacji, które zwracają uwagę na to, jak traktują swoich pracowników, rośnie zaangażowanie pracowników.
Warsztaty Management 3.0 skupiają się na sześciu kluczowych perspektywach, które powinny być codziennością w pracy nowoczesnego menadżera.
MOTYWACJA WEWNĘTRZNA
EMPOWERMENT
DEFINIOWANIE OGRANICZEŃ
ROZWIJANIE KOMPETENCJI
TWORZENIE STRUKTURY
ULEPSZANIE WSZYSTKIEGO
1. Co oznacza Management 3.0?
2. Jak sprawić by pracownicy byli zmotywowani?
3. Jak uprawomocnić zespół?
4. Jak sprawić by cały zespół podążał w jednym kierunku?
5. Jak rozwijać kompetencje pracowników?
6. Jak tworzyć strukturę?
7. Jak wdrażać zmiany?
8. Retrospektywa warsztatu
1. Wprowadzenie
2. Management 3.0
3. Jaka jest rola menadżera? Sześć perspektyw
4. Motywowanie ludzi
5. Empowerment zespołów
6. Definiowanie ograniczeń
7. Rozwijanie kompetencji
8. Tworzenie struktury
9. Ulepszanie wszystkiego
10. Podsumowanie warsztatów
1. Co oznacza Management 3.0?
2. Jak sprawić by pracownicy byli zmotywowani?
3. Jak uprawomocnić zespół?
4. Jak sprawić by cały zespół podążał w jednym kierunku?
5. Jak rozwijać kompetencje pracowników?
6. Jak tworzyć strukturę?
7. Jak wdrażać zmiany?
8. Retrospektywa warsztatu
Przeszkoliliśmy ponad 40000 dyrektorów, menedżerów, kierowników i naczelników.
W Akademiach menedżerskich, w których mierzyliśmy efektywność (47 projektów 286 dni szkol.) poziom kompetencji wzrósł średnio o 16%.
Pracujemy na poziomie kompetencji (wiem co i jak mam zrobić), motywacji (wierzę, że warto), postawy (zamierzam to zrobić) , wdrożenia (follow up)
Zgodnie z badaniami przeprowadzonymi przez amerykańskie centrum Center for American Progress, koszt zastąpienia pracowników wynosi około 16% ich rocznego wynagrodzenia. W przypadku menadżera zwiększa się do 100%.
Praktyk biznesu. Posiada ponad 20 letnie doświadczenie zawodowe w pracy w działach komercyjnych z czego 15 lat w jednej z największych korporacji FMCG na świecie. Ostatnie 6 lat jako szef dystryktu zarządzał ponad pięćdziesięcioosobowym zespołem sprzedażowym oraz był członkiem TOP 30 managerów oddziału w Polsce.
Zdobył praktyczne doświadczenie w zarządzaniu działem sprzedaży, budowaniu i realizowaniu strategii krótko- i długoterminowej, budowaniem zespołów handlowców, tworzeniem oraz wprowadzaniem i negocjowaniem warunków handlowych, implementacją standardów ekspozycyjnych.
Współtworzył jeden z pierwszych systemów elektronicznego wsparcia sprzedaży (Sales Force Automation) oraz nadzorował wdrożenie od strony użytkownika.
Pragniemy potwierdzić wysoki poziom przeprowadzonego szkolenia, mający odzwierciedlenie w danych uzyskanych z ankiet od uczestników. Szkolenie cechowało bardzo dobre przygotowanie merytoryczne trenerów prowadzących oraz wysoki poziom obsługi nas, jako klienta firmy GAMMA.
Fachowość oraz miła atmosfera podczas szkolenia spotkały się z uznaniem uczestników, którzy wysoko ocenili kwalifikacje prowadzących zajęcia.
Rekomendujemy Gammę, jako firmę doradczo-szkoleniową, która nie tylko realizuje dobre szkolenia, ale dodatkowo w taki sposób współpracuje z Klientem, by wszystkie działania były spójne ze specyfiką i strategią firmy.
Dzięki kreatywnej formule szkoleń opracowanej przez Gamma sp. j. uczestnicy zostali w pełni zaangażowani w aktywności szkoleniowe oraz wysoko ocenili wartość merytoryczną warsztatów i zdobytą wiedzę oraz umiejętności.
Kompetentni trenerzy, indywidualne podejście do uczestników, profesjonalizm w przekazywaniu wiedzy oraz formuła szkolenia, wpłynęły na pozytywną opinię uczestników
Obszar zarządzania zespołem (delegowanie zadań, budowanie autorytetu, motywowanie pracowników, zarządzanie rozwoje) jest tym, w którym na pewno Gamma się specjalizuje.
Dzięki Współpracy z firmą Gamma, w badaniu satysfakcji pracowników za rok 2011, uzyskaliśmy Wzrost wskaźników w obszarach efektywne zarządzanie i leadership odpowiednio o 5% i 13%.
Trenerzy wykazali się dużą wiedzą i doświadczeniem w prowadzeniu warsztatów. Każdy z nich stosował indywidualne podejście do uczestnika, co wpływało na efektywność całego procesu szkoleniowego.
Projekt został oceniony wysoko, zarówno pod względem przekazu merytorycznego, jak również atmosfery oraz zaangażowania i komunikatywności wszystkich trzech trenerów prowadzących szkolenie.
Biorąc pod uwagę dotychczasową współpracę oceniamy firmę Gamma, jako dostawcę szkoleń o najwyższej, jakości. Jesteśmy pełni uznania dla know-how firmy oraz kompetencji trenerów.
Rzetelność i fachowość firmy „Gamma”, połączone z osobistym zaangażowaniem jej pracowników, zaowocowały szkoleniem przeprowadzonym na bardzo wysokim poziomie merytorycznym.
Efekt marketingowy szkoleń najłatwiej mierzyć prośbami o kolejne tego typu spotkania. Farmaceuci, jako wyjątkowo wymagająca grupa na tyle wysoko ocenili pracę trenerską, że sami, z własnej inicjatywy zwracali się z prośbą do koordynatora projektu o możliwość rozbudowania działań szkoleniowych
Cenimy zespół firmy Gamma za zaangażowanie, dynamikę pracy i wypracowywanie rozwiązań dopasowanych do potrzeb Klienta.
Szkolenie było szczególnie istotne w przypadku grupy o zróżnicowanym poziomie kompetencji – od pracowników bardzo młodych stażem, przez osoby z kilkuletnim doświadczeniem, po menedżerów średniego szczebla. Realizacja w kilku oddzielnych modułach tematycznych, z jednoczesnym podsumowaniem wspólnych tematów w całej grupie dała oczekiwane przez nas efekty.
Pracownicy uczestniczący w szkoleniu w zdecydowanym stopniu rozwinęli swoje umiejętności w zakresie objętym szkoleniem. Szkolenie zmotywowało bowiem pracowników do przygotowania długoterminowych planów rozwojowych, które wraz z planem rozwojowym o charakterze „on-the-job” pozwoliło na objęcie przez nich wyższych stanowisk, w tym menedżerskich.
Trenerzy prowadzący szkolenia wykazali się rzetelnością oraz profesjonalizmem, co zaważyło o podjęciu decyzji o realizacji kolejnego projektu, który wspólnie rozpoczęliśmy
Projekty szkoleniowe Gammy zawierają moduły mierzące efektywność szkolenia. Pozwalają ocenić firmę szkoleniową oraz rozwój poszczególnych uczestników.
Cenię sobie dobrą komunikację i obsługę klienta za strony firmy Gamma. Pracownicy firmy cały czas czuwają nad przebiegiem projektu szkoleniowego, zgłaszają ewentualne zagrożenia i rekomendują zmiany.
Front Desk Manager
tel. kom.: 505 273 550
biuro@projektgamma.plProject Manager
tel. kom:. +48 517 081 300
i.zietkowska@projektgamma.plProject Manager
tel. kom:. +48 517 081 300
i.zietkowska@projektgamma.plZwykle menedżerowie nie mają złych intencji – brakuje im po prostu doświadczeń i technik zarządczych. Szkolenie jest propozycją dla wszystkich tych, którzy uczestniczyli w szkoleniu (online czy wcześniej stacjonarnym) „Wczoraj kolega dziś przełożony”
Organizacja to ludzie – a ludzie to zbiór unikalnych doświadczeń i kompetencji. Mentoring pozwala na pełne korzystanie z tego skarbu w postaci przekazywania najlepszych doświadczeń i nauk od ekspertów firmowych do tych, którzy tego najbardziej potrzebują. W sytuacji niespotykanych wyzwań są w firmie osoby, które wypracowały optymalne sposoby radzenia sobie z sytuacją warto transferować te know-how właśnie poprzez mentoring.
Współczesne otoczenie biznesowe, określane jest jako "świat VUCA". VUCA to akronim wprowadzony przez amerykańskich wojskowych strategów na określenie sytuacji, jaka powstała po zakończeniu Zimnej Wojny: Volatility (zmienność, ulotność), Uncertainty (niepewność), Complexity (złożoność) i Ambiguity (niejednoznaczność). Szkolenie dostarcza szeregu dobrych praktyk, narzędzi pozwalających sprawniej funkcjonować zespołowi w kontekście nieustających zmian.
ul. Farysa 64
01-971 Warszawa
NIP: 113-26-90-108
Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2021 roku.
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.