Gamma sp. j.

Jak dowozić sprzedaż – sztuka finalizacji

Korzyści ze szkolenia

Rozwiń

Korzyści dla organizacji

  • wzrost wskaźników biznesowych dzięki efektywności każdego członka zespołu
  • wzmocnienie dobrego wizerunku firmy na rynku (jako grupy profesjonalistów)
  • zmniejszenie kosztów współpracy z klientami
  • lepsza efektywność działu handlowego

Korzyści dla pracownika

  • umiejętność rozpoznania barier w sprzedaży
  • zdobycie technik radzenia sobie z obiekcjami
  • opanowanie strategii ustępstw
  • zwiększenie skuteczności zachowania w ostatnim etapie sprzedaży

Korzyści wspólne

  • optymalizacja czasu trwania procesu sprzedaży – oszczędności czasu maksymalizacja przychodów
  • wyższa motywacja wewnętrzna dzięki większej skuteczności w sprzedaży
  • większa skuteczność sprzedażowa – wymierne rezultaty finansowe

Idea szkolenia

Rozwiń

Nawet bardzo dobre spotkanie handlowe jeżeli nie będzie we właściwy sposób zamknięte nie przyniesie zamierzonego efektu jakim jest podpisanie i realizacji kontraktu. Wiele błędów pracownicy sił sprzedaży popełniają właśnie w ostatniej fazie rozmowy. Błędy mogą skutkować obniżeniem wiarygodności, wizerunku (jeżeli finalizacja jest przedwczesna), uwrażliwieniem, podatnością na działania konkurencji (jeśli Klient nie otrzyma argumentów broniących już podjętej decyzji) czy obniżeniem marży (jeżeli nie zostanie właściwie rozpoznany potencjał zakupowy Klienta).

Szkolenie pozwoli przedstawicielom opanować techniki właściwego finalizowania rozmów oraz dalszego prowadzenia Klienta, aby realizować z nim kolejne transakcje.

Wieloletnie doświadczenie w pracy z działami sprzedaży wskazuje, że bariery utrudniające finalizację to nie tylko brak umiejętności – równie istotne są przekonania handlowców, ich motywacja. Dlatego też proponowane szkolenie będzie budowało efektywność sprzedażową zarówno na poziomie umiejętności jak również na poziomie przekonań.

Grupa docelowa:

  • Pracownicy sił sprzedaży
  • Menedżerowie zajmujący się sprzedażą bądź uzgodnieniami z Klientami


Szkolenie rozwija następujące umiejętności/kompetencje:

  • Umiejętność rozpoznania osobistych barier utrudniających finalizację
  • Zarządzanie własnymi przekonaniami dotyczącymi finalizacji
  • Oddziaływanie nie wprost – przygotowanie Klienta do finalizacji
  • Rozpoznawanie i wykorzystywanie własnych strategii finalizacyjnych
  • Radzenie sobie z obiekcjami (etap prefinalizacyjny)
  • Przygotowanie i stosowanie w praktyce strategii ustępstw
  • Radzenie sobie z trudnymi Klientem
  • Dopasowywanie technik finalizacyjnych do sytuacji sprzedażowej

Program szkolenia

Rozwiń


1. Bariery utrudniające finalizację sprzedaży

  • Bariery na poziomie przekonań
  • Bariery na poziomie umiejętności
    • Umiejętności z obszaru relacji
    • Umiejętności z obszaru finalizacji
  • Bariery na poziomie prefinalizacyjnym – obiekcji

 

2. Przekonania utrudniające finalizację

  • Przekonania dotyczące własnych umiejętności
  • Przekonania dotyczące „twardości” Klienta
  • Przekonania dotyczące produktów

 

3. Praca na poziomie przekonań

  • Wpływ przekonań na sukces w sprzedaży
  • Przekonania ułatwiające sprzedaż
  • Przekonania utrudniające sprzedaż
  • Konsekwencje przekonań na poziomie osobistym i firmowym

 

4. Finalizacja rozmów  - oddziaływanie niewprost

  • Koncepcja stylów społecznych Grega Morgenthama
    • Autodiagnoza własnego stylu społecznego (test indywidualny)
    • Skale oceny (asertywność i spontaniczność)
  • Typologia stylów społecznych
    • Wódz, Błyskawica, Analityk, Przyjaciel
    • Wskaźniki behawioralne –
    • Feedback – co w sobie zmienić, aby skuteczniej finalizować sprzedaż

     

5. Etap prefinalizacyjny - radzenie sobie z obiekcjami Klienta

  • Wprowadzenie w temat obiekcji
    • Czym są obiekcje i zastrzeżenia klienta
    • Dlaczego klienci maja obiekcje i zastrzeżenia
    • Obiekcje rzeczywiste i ukryte
    • Rodzaje obiekcji
    • Podejście do obiekcji
    • Dlaczego nie należy obawiać się obiekcji
  • Radzenie sobie z obiekcjami Klienta
    • Wykorzystywanie zastrzeżeń do analizy potrzeb Klienta
    • Zamiana obiekcji irracjonalnych na tematy obsługowe
    • Rozpoznawanie obiekcji jawnych i ukrytych
    • Radzenie sobie z nieprawdziwymi obiekcjami
    • Techniki zamiany obiekcji na korzyści
    • Baza reakcji na zastrzeżenia
  • Techniki radzenia sobie z obiekcjami
    • Zgoda i kontra
    • Zamiana zastrzeżenia w powody kupna - bumerang
    • Odraczanie odpowiedzi
    • Dementuj zastrzeżenia nieprawdziwe
    • Taktyka powtórzenia i złagodzenia  
    • Zebranie razem wielu  zarzutów
    • Obrona przetrzymująca
    • Warunkowe przyznanie racji
    • Kwalifikowane pytanie zwrotne

     

6. Radzenie sobie z trudnymi Klientami

  • Prowadzenie rozmowy z Klientem, który mówi, że nie ma czasu
  • Radzenie sobie z agresywnym rozmówcą
  • Rozmowa z Klientem nastawionym na „nie”
  • Radzenie sobie z Klientem dominującym w rozmowie
  • Praca z Klientem nie potrafiącym słuchać
  • Przejmowanie kontroli nad rozmową z Klientem dużo mówiącym
  • Stworzenie skryptów działania dopasowanych do Klientów specyficznych dla poszczególnych produktów

 

7. Techniki finalizacji transakcji

  • Pytanie o zawarcie umowy
  • Pytania warunkowe
  • Stwierdzenie, że sprzedaż została już dokonana
  • Pytanie o opcję
  • Przedstawienie specjalnej oferty lub oferty limitowanej w czasie
  • Metoda Benjamina Franklina (wersja skrócona)
  • Zasada kuli śniegowej
  • Podział decyzji
  • Metoda ustalenia

 

8. Podsumowanie w formie praktycznych wniosków

  • Karta ssc
    • Start – jakie zachowania zaczniemy stosować
    • Stop – jakich zachowań pozbywamy się
    • Continue – jakie zachowania kontynuujemy
  • Wnioski
    • Na poziomie osobistym
    • Na poziomie sprzedażowym    

Trenerzy

Rozwiń

Robert Milczarek

Doświadczony menedżer i sprzedawca. Trener który przeprowadził ponad 1000 dni  szkoleń. Zarządzał największym w Polsce projektem podnoszącym standardy sprzedaży bezpośredniej oraz obsługi klienta w sieci resellerskiej. Zajmował się tworzeniem zespołów sprzedażowych. Przez lata związany z branżą farmaceutyczną, bankową, ubezpieczeniową. Od 8 lat współpracuje z zespołem psychologów Komendy Wojewódzkiej Policji w Łodzi. Jest certyfikowanym coachem ICC i ICF, przeprowadził setki sesji coachingu menedżerskiego i sprzedażowego. Projektuje i realizuje szkolenia sprzedażowe zorientowane na precyzyjnie określone rezultaty biznesowe. Mentor dla menedżerów, coach sprzedażowy, doradca zarządów. Grupy cenią go za łączenie praktyki biznesowej z procesem szkoleniowym.

Anetta Wróblewska

Swoje doświadczenie budowała w branży nieruchomości, telekomunikacyjnej i w mediach. Tworzyła struktury sprzedażowe, odpowiadała za rekrutację i rozwój pracowników. Posiada certyfikację Hogan Assessment System, Mindsonar, Harrison Assessments, ICC, jest certyfikowanym coachem zespołowym. Łączy wiedzę i doświadczenie psychologa, menedżera i osoby odpowiedzialnej za budowanie relacji z klientami (B2B, B2C). W wielu organizacjach zajmowała się doradztwem na poziomie tworzenia struktur i procesów. Wspiera kadrę menedżerską, oferując analizę, ocenę i konstruktywny feedback oraz programy wdrożeniowe i naprawcze. Ma doświadczenia szkoleniowe w pracy zarówno z zarządami, jak i niższą kadrą kierowniczą.

Emilia Wiśniewska

Doświadczenie zawodowe pozyskiwała podczas współpracy z ogólnopolskimi mediami. Szlify redakcyjne zdobywała w Telewizji Polskiej w zespole redakcyjnym „Panoramy”. Doświadczenia zdobyte na tym stanowisku pozwoliły na stworzenie autorskich programów szkoleń z zakresu retoryki stosowanej, emisji głosu w pracy z grupą oraz narzędzi erystycznych. Prowadzi szkolenia dla średniej i niższej kadry menedżerskiej. W Gammie przez wiele lat zajmowała się business developmentem – nowe obszary powstałe pod jej przywództwem są dziś fundamentem powodzenia firmy.
Zdobyła bogate doświadczenia, realizując akademie menedżerskie dla najbardziej znanych firm w kraju. Wspiera działy personalne w projektach z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi, takich jak model kompetencyjny, programy talentowe czy oceny okresowe.

Magdalena Gazda

Trener z doświadczeniem sprzedażowym i menedżerskim. Z wykształcenia psycholog. Zarządzała ogólnopolskimi projektami w obszarze obsługi klienta i wprowadzenia nowych produktów. Autorka publikacji z obszaru sprzedaży. Jej temperament i umiejętności przywódcze nadają szkoleniom dynamikę cenioną przez siły sprzedaży. Specjalizuje się w działaniach rozwojowych dla pracowników kontaktujących się z klientem oraz efektywności osobistej. Legitymuje się doświadczeniem trenerskim liczonym w ponad 600 dniach szkoleniowych. Jako coach zrealizowała ponad 200 coachingów sprzedażowych i menedżerskich. W szkoleniach stawia na praktykę, treningową formę pracy, jest uważna na proces grupowy. Uczestnicy wychodzą z jej szkoleń z rozwiązaniami gotowymi do zastosowania w swojej pracy.

Case studies

Rozwiń

Jeden z liderów w branży B2B

Szkolenie poprzedził projekt, w którym menedżerowie działów pozasprzedażowych uczestniczyli w wizytach podwójnych. W wyniku wizyt i późniejszych rozmów z klientami został zdiagnozowany problem „KAM’owie w rozmowach z klientami sprawiają wrażenie akwizytorów”. 

Przed Gammą został postawiony cel – uzyskać korzystniejszy wizerunek account’ci nie obniżając procentu domykalności sprzedaży (conversion rate). Siły sprzedaży otrzymały szkolenie składające się z dwóch fundamentów – sprzedaży narracyjnej budującej zaufanie oraz pracy na poziomie przekonań pozwalającej stosować techniki finalizacji z większą finezją i sprawnością. W rezultacie wskaźniki zostały utrzymane przy jednocześnie wyższym komforcie pracy Key account’ów. Wywiady z Klientami również potwierdziły wyższe oceny zachowania przedstawicieli firmy.


Przed projektem szkoleniowym zostało postawione wyzwanie – podniesienie efektywności rozmów z Klietnami B2B (tzw. flota). Analiza sytuacji (badanie mystery shopping, wywiady focusowe, warsztaty z kadrą kierowniczą) wskazały dwie równoważne bariery – przekonania pracownicze obniżające gotowość do finalizacji oraz umiejętność stosowania technik „zamykania transakcji”. W rezultacie dla sił sprzedaży zostało zaprojektowane szkolenie w formule 2+1. Pomiędzy dwudniowym modułem a jednodniowym uczestnicy otrzymali indywidualną pracę rozwojową mającą na celu zainicjowanie zmiany przekonań. W opinii Klienta projekt uzyskał satysfakcjonujący rezultat  – widoczny na poziomie liczbowym. 

Klienci, dla których Gamma zrealizowała szkolenia:

S_bayer_pse_sanitec-kolo_radio-seska_konica-minolta_peek&clopenburg.jpg|S_makro_sheraton_mas_dasher_sca-hygiena_mapei.jpg|S_pap_wamtechnik_czerwona-torebka_oki_siodemka_seat.jpg|S_rwe_pko_toys-rus_real_red-bull_pgf.jpg|S_sodexo_wydawnictwo-murator_tfi-skarbiec_whirlpool_comfort-meridian_samsung.jpg
259|66|205|202
-1sprzedazowe11.jpg
Fakt
1
Przeszkoliliśmy ponad
70 tys. handlowców.
Fakt
2
Średni wzrost sprzedaży / parametrów sprzedaży naszych szkoleń wynosi 12%.
Fakt
3
Trenerzy Gammy są skuteczni łącząc bogate doświadczenie na stanowiskach sprzedażowych z wysokimi umiejętnościami trenerskimi.
Badania
Badania firmy Huthwaite wskazują, że często finalizacja sprzedaży zachodzi nie z powodu stosowanej techniki, lecz pomimo jej stosowania.

Formaty szkoleniowe:

Konsultacje szkoleniowe: 1-3 os.

Trening kompetencji: 4–12 os.

Format wykładowo-szkoleniowy: 8-25 os.

Essence learning: 12–60 os.

Szkolenie otwarte: od 1 os.
Pomożemy wybrać optymalny format szkoleniowy. Zapraszamy do kontaktu.

KONSULTANT SZKOLENIA

Dawid Didiuk
Dyrektor działu sprzedaży
tel.: +48 (22) 112 08 82 sprzedaz@projektgamma.pl
Zostaw swój nr. telefonu. Skontaktujemy się szybko.

Obecne szkolenie
Jak dowozić sprzedaż – sztuka finalizacji

Szkolenia zamknięte: Sprzedażowe

...
Telesprzedaż, sztuka umawiania spotkań

Skuteczna rozmowa telefoniczna zwiększa motywację pracowników do pracy oraz zwiększa ich efektywność, a co za tym idzie - umówione spotkania są jakościowe, następuje wzrost sprzedaży. Umiejętność prowadzenia rozmów telefonicznych do klucz do sukcesu. Pomożemy to uzyskać.

...
Zaawansowane techniki sprzedaży B2B

Skuteczność sprzedaży bazuje na dobrym rozpoznaniu, przyporządkowaniu typów Klienta oraz zaplanowaniu odpowiednich działań perswazyjnych. Metoda trzech graczy, na której bazuje szkolenie pozwala zwiększyć liczbę procesów sprzedaży kończących się sukcesem i sprzedawać skuteczniej. Podział współdecydentów u potencjalnego Klienta na decision owner’a, implementor’a i evaluator’a oraz zastosowanie dla każdego z nich jednej z trzech strategii sprzedażowych pozwala odróżnić sprzedaż tradycyjną od sprzedaży B2B.

...
Mistrzostwo osobiste w negocjacjach

Uczestnicy wzmocnią wiarę we własne możliwości, co do współpracy z innymi ludźmi i stosowania technik, które przekażemy na szkoleniu zaawansowanych technik negocjacji! Skuteczny negocjator potrafi negocjować integracyjnie – uzyskać zamierzony efekt dbając o relację. Metoda wymaga dużej odwagi i pewności siebie. Szkolenie daje tą pewność siebie oraz narzędzia do negocjacji win-win.

...
Zaawansowane techniki sprzedaży

Odśwież wiedzę i rozwiń umiejętności w obszarze technik sprzedaży w celu zwiększenia skuteczności handlowców w realizacji planów sprzedażowych. Nawet bardzo dobre spotkanie handlowe jeżeli nie będzie we właściwy sposób zamknięte nie przyniesie zamierzonego efektu jakim jest podpisanie i realizacji kontraktu. Z nami osiągniesz najwyższe cele sprzedażowe.

...
Sprzedaż narracyjna

Narracyjny System Sprzedaży® to zestaw narzędzi sprzedażowych bazujących na neurolingwistyce, inteligencji emocjonalnej i psychologii komunikacji. NSS® wykorzystuje w komunikacji z klientem schemat narracyjny, który dzięki swojej neurolingwistycznej konstrukcji umożliwia ominięcie „anty sprzedażowego mechanizmu obronnego” klienta i adresuje przekaz bezpośrednio do mózgu emocjonalnego. Sprzedaż narracyjna to perswazja poprzez kreowanie zaufania. Szkolenie uczy jak budując zaufanie zwielokrotnić efektywność pozostałych technik sprzedażowych.

...
Obsługa klienta – komunikacja i asertywność w pracy z trudnym klientem

Udział w szkoleniu pozwoli na rozwinięcie kompetencji skutecznej komunikacji, asertywności i budowania relacji. Świadoma obsługa Klienta wpływa na późniejszy proces sprzedaży, jakość współpracy oraz postrzeganie Organizacji przez Klienta. Dobrze obsługiwać Klienta będzie ten, kto ma wewnętrzne przekonanie jak jest to ważne oraz zna techniki oddziaływania na Klienta. Szkolenie da uczestnikom jedno i drugie.

...
Sprzedaż w oparciu o metodologię MBTI®

Dobór właściwej techniki sprzedaży do Klienta to sztuka. MBTI jako wiodące narzędzie diagnozy Klienta daje jasne wskazówki jak postąpić z nim sprzedażowo. Poprzez poznanie profilu Klienta podnosimy skuteczność każdego kontaktu sprzedażowego.

...
Jak dowozić sprzedaż – sztuka finalizacji

Nawet bardzo dobre spotkanie handlowe jeżeli nie będzie we właściwy sposób zamknięte nie przyniesie zamierzonego efektu jakim jest podpisanie i realizacji kontraktu. Wiele błędów pracownicy sił sprzedaży popełniają właśnie w ostatniej fazie rozmowy. Może to skutkować obniżeniem wiarygodności wizerunku, uwrażliwieniem, podatnością na działania czy obniżeniem marży. Szkolenie pozwoli przedstawicielom opanować techniki właściwego finalizowania rozmów oraz dalszego prowadzenia Klienta, aby realizować z nim kolejne transakcje.

...
Fundamenty sprzedaży

Fundamenty sprzedaży opierają swoją strukturę na etapach procesu sprzedaży. Uczestnicy otrzymują na każdym z nich „poręczne” gotowe do zastosowania techniki. Największy nacisk podczas szkolenia jest położony na analizę potrzeb i język korzyści jako swoisty kanon sprzedażowy. Uczestnicy szkolenia poznają zasady prowadzenia rozmowy handlowej oraz metody docierania do kluczowych decydentów w firmach.

...
Radzenie sobie z psychomanipulacją w sprzedaży i negocjacjach

Manipulacja jest wszędzie wokół nas. Jeśli chcesz się przed nią obronić musisz…..najpierw jej się nauczyć. Badania nam makiawelizmem wskazują, że najbardziej odporni na manipulację są Ci, którzy potrafią stosować te techniki. My Cię ich nauczymy. Co z nimi zrobisz – zależy od Ciebie.

...
Storytelling sales

Wg badań 15% najlepszych handlowców realizuje 60% planu sprzedaży całego zespołu. Źródłem sukcesu tych najlepszych jest umiejętność budowania zaufania i autentycznych relacji z klientem. Szkolenie storyletting sales doskonali te umiejętności.

...
Personal branding jako usp doradcy biznesowego

Personal branding to rewolucyjne podejście do sprzedaży. Wszędzie tak gdzie klasyczna sprzedaż nie tworzy przewagi konkurencyjnej warto podjąć wyzwanie wytyczenia nowej drogi. Model sprzedaży zakłada wysoką personalizację sprzedaży – zarówno od strony Klienta jak i handlowca. 

...
Name Tagging i generowanie leadów czyli przewaga handlowa dzięki dotarciu do kluczowych osób

Dotarcie do właściwych Klientów staje często najtrudniejszym etapem procesu sprzedaży. Tradycyjne metody przestają być skuteczne. Wykorzystując nowoczesne technologie, marketing sieciowy, serwisy społecznościowe możemy uzyskać wartościową bazę potencjalnych Klientów.

...
Ambasadorzy Marki – twój klient to twój przedstawiciel handlowy w terenie

Polacy wg badań są najbardziej nieufnym narodem w UE. Przełamanie barier nieufności staje się więc podstawowym wyzwaniem handlowca, bowiem świadome stosowanie proponowanych przez nas strategii generuje dużą liczbę wartościowych poleceń. Są to leady, które mają wysokie prawdopodobieństwo sprzedaży, w szerszej perspektywie znacząco podnoszą sprzedaż.

...
Ospały zespół sprzedażowy – jak obudzić zespół i zamienić farmerów w hunterów

Szkolenie prowadzi Dawid Didiuk, współwłaściciel firmy szkoleniowej GAMMA odpowiedzialny za obszar sprzedaży GAMMA (wg. rankingu Gazety Finansowej 1. miejsce  w kategorii obrót za 2016 rok wśród firm szkoleniowych w Polsce). Współtwórca firmy produkującej naturalne kosmetyki Mokosh, zajmującej czołowe miejsce na polskim i europejskim rynku kosmetycznym.

...
Seek&Sale Training – jak zostać hunterem®

Każdego roku liczba leadów rośnie. Byłoby to pozytywne zjawisko gdyby nie to, że w dużej mierze odpowiada za to większa liczba zapytań od tych samych klientów. Część klientów przygotowując się do zakupu nie prosi o ofertę jedną firmę tylko dwie, trzy, cztery – z każdym rokiem staje się co raz bardziej dociekliwa i skłonna do porównywania ofert.

Misja naszej firmy to „bierzemy odpowiedzialność za rezultaty” . Według nas szkolenia handlowe są inwestycją w rozwój firmy, i jak każda inwestycja, powinna prowadzić do jasno określonych rezultatów biznesowych. Projekty, w których określamy, mierzymy i realizujemy cele biznesowe postawione przed projektem szkoleniowym dają nam i Klientom największą satysfakcję. Proponujemy realizację szkoleń poprzez zaspokojenie potrzeb trzech grup odbiorców projektu szkoleniowego: działu HR, uczestników oraz ich przełożonych. Projektując szkolenia ze sprzedaży uwzględniamy perspektywę biznesową.

...2848
Raport HR - Tendencje w rozwoj ...

Szanowni Państwo!Rozwój pracowników jest nieodłącznym aspektem zarządzania ...

...1429
Modele sprzedaży cz. 2 ...

Szanowni Państwo!W tej części przedstawiamy kolejne modele sprzedaży, w tym ...

...1267
Modele sprzedaży cz. 1 ...

Szanowni Państwo! W czerwcu 1925 roku ukazała się książka „The Psychology of ...

...

Dariusz Wiśniewski

Zastępca dyrektora Centrum rozwoju zawodowego MSZ
...
Projekty szkoleniowe Gammy zawierają moduły mierzące efektywność szkolenia. Pozwalają ocenić firmę szkoleniową oraz rozwój poszczególnych uczestników.
...
...

Katarzyna Krzemińska

HR Manager, Syngenta
...
Wreszcie trenerzy, którzy sami potrafią sprzedawać.
...
...

Bartosz Łuczak

Dział szkoleń, Decathlon
...
Ich siłą są trenerzy – mają doświadczenie, wiedzę, umiejętności. Widać, że lubią to, co robią i że są w tym bardzo dobrzy.
...
...

Iwona Matysiak

Dyrektor ds. badań i analiz, Radio Eska
...
Ich szkolenia menadżerskie były bodźcem do wprowadzenia nowych narzędzi zarządczych
...
...

Łukasz Kawęcki

Dyrektor biura reklamy, Wydawnictwo Murator
...
Potrafią rozwiązywać problemy na bieżąco. Nie pozostawiają żadnych kwestii niewyjaśnionych.
...
...

Elżbieta Wolniak

Unit Manager, ING Nationale Nederlanden
...
Ich szkolenia są spektakularne – zarówno pod względem proponowanych narzędzi, jak i atmosfery.
...
...

Joanna Dutkowska

Dział personalny, Infosys BPO
...
Gammę cenimy za innowacyjność – ich autorskie ćwiczenia i symulacje potrafią zaangażować nawet bardzo wymagających pracowników.
...
...

Katarzyna Koltarska

Dyrektor personalny Samsung Electronics
...
Gamma to znakomici trenerzy, autorskie know-how oraz duży nacisk na efektywność proponowanych rozwiązań.
...
...

Beata Olszewska

Dział personalny, Polska Grupa Farmaceutyczna
...
Ankiet i testy szkoleniowe mówią jedno – pracownicy nie tylko zyskują wiedzę i nowe techniki, ale także świetnie się bawią – dla nas to cenna wartość.
...
...

Marek Noster

Dyrektor ds. szkoleń i rozwoju, Alior Bank
...
Mocnym punktem Gammy są na pewno trenerzy – przygotowani, mający świetny kontakt z grupą oraz posiadający bogate doświadczenie biznesowe.
...
...

Łukasz Sowiński

Kierownik Działy Szkoleń, Real
...
Doświadczenie, elastyczność i zrozumienie dla procesów, które przebiegają w naszej organizacji, to powody dla których warto korzystać ze szkoleń Gammy.
...

SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI

Porozmawiamy o twoich potrzebach
tel: 22/266 08 48, tel. kom.: 505 273 550, biuro@projektgamma.pl
*wymagane
© Gamma sp. j. ul. Mysłowicka 15, 01-612 Warszawa. Wszelkie prawa zastrzeżone