Gamma sp. j.

Zaawansowane techniki sprzedaży

Korzyści ze szkolenia

Rozwiń

Korzyści dla organizacji

  • wzrost wskaźników biznesowych dzięki większej efektywności każdego członka zespołu sprzedażowego
  • wzmocnienie dobrego wizerunku firmy na rynku (jako grupy profesjonalistów)
  • zwiększenie rentowności sprzedaży
  • uzyskanie większej motywacji zespołu sprzedażowego
  • zmniejszenie kosztów pozyskania i utrzymanie klienta

Korzyści dla pracownika

  • nabycie umiejętności stosowania narzędzi pozwalających zarówno skuteczniej budować relację z klientem, jak i ułatwiających budowanie relacji na polu prywatnym
  • nabycie wiedzy i umiejętności tworzenia własnego „lobby” w firmie Klienta (wpływ na grupę decyzyjną)
  • rozwój osobisty poprzez poznanie nowych technik komunikacyjnych

Korzyści wspólne

  • większa liczba nowych Klientów
  • możliwość przejęcia Klienta związanego dotychczas z naszą konkurencją
  • większa skuteczność sprzedażowa – wymierne rezultaty finansowe
  • optymalizacja czasu trwania procesu sprzedaży – oszczędności czasu maksymalizacja przychodów
  • wyższa motywacja wewnętrzna dzięki większej skuteczności w sprzedaży
  • rozwój kompetencji sprzedażowych w ramach koncepcji mistrzostwa sprzedażowego – przełożenie na wzrost efektywności w sprzedaży

Idea szkolenia

Rozwiń

Skuteczne szkolenie sprzedażowe powinno realizować dwa cele:

  • Mistrzostwo osobiste – nabycie wiedzy i rozwój umiejętności w zakresie kontrolowania całego procesu rozmowy handlowej, stosowania zaawansowanych socjotechnik, narzędzi wpływu, przewidywania zachowań Klienta.

Wzrost sprzedaży, jako wymierny efekt wdrażania nabytych umiejętności (wzrost wskaźników biznesowych)
Szkolenie z zaawansowanych techniki sprzedaży zrealizuje powyższe cele poprzez rozwój i trening umiejętności w następujących obszarach:

  • Budowanie relacji – tu skoncentrujemy się na dwóch narzędziach: matrycy Grega Morgenthama oraz Ośrodkach Zainteresowań. Matryca Grega Morgenthama klasyfikuje Klientów według czterech typów oraz dostarcza technik wpływu, jak oddziaływać na każdy z nich. Ośrodki Zainteresowań to narzędzie wywodzące się z NLP – pozwala rozpoznać u Klienta osobisty filtr patrzenia na świat – dopasowanie komunikacji do tego filtru pozwoli zbudować relacje, perswazję, sprzedaż.
 
Model trójpoziomowej analizy potrzeb – model pozwoli rozpoznać u Klienta potrzeby jawne i ukryte, biznesowe i osobiste, dotyczące produktu, procesu sprzedaży i potrzeb psychologicznych.
Perswazja – tradycyjna perswazja to język korzyści - metoda skuteczna, ale nie dla wszystkich Klientów. Moduł perswazji będzie rozszerzony o język wyobrażeń oddziałujący bardziej emocjonalnie oraz narzędzie mała-duża skala, które pozwoli rozpoznać, który schemat perswazyjny będzie skuteczny – język korzyści czy język wyobrażeń.
Socjotechniki – oddziaływanie na Klienta nie wprost jest esencją sprzedaży. Moduł dostarczy narzędzi służących do tego, by zrozumieć, w jaki sposób stosować techniki wpływu społecznego.
 
 
Grupa docelowa:
  • pracownicy sił sprzedaży
  • kierownicy sił sprzedaży
  • pracownicy działu marketingu

Program szkolenia

Rozwiń
1. Wprowadzenie do szkolenia
  • Cele szkolenia
    • Mistrzostwo osobiste w obszarze sprzedaży
    • Wzrost sprzedaży, wyższa efektywność
  • Struktura szkolenia
    • Przygotowanie do spotkania
    • Budowanie relacji
    • Model trójpoziomowej analizy potrzeb
    • Perswazja
    • Socjotechniki

2. Przygotowanie do spotkania
  • Przygotowanie psychologiczne
    • Nastawienie do produktu
    • Nastawienie do Klienta
    • Nastawienia do własnych umiejętności sprzedażowych
  • Przygotowanie merytoryczne – jak wypada oferta firmy na tle konkurencji – mocne i słabe strony
  • Informacje na temat Klienta
    • Potencjał zakupowy
    • Historia kontaktu
    • Informacje personalne o osobie decyzyjnej

3. Matryca stylów społecznych Grega Morgenthama
  • Inteligencja emocjonalna w sprzedaży relacyjnej
  • Koncepcja stylów społecznych Grega Morgenthama
    • Autodiagnoza własnego stylu społecznego (test indywidualny)
    • Skale oceny (asertywność i spontaniczność)
  • Typologia stylów społecznych
    • Wódz, Błyskawica, Analityk, Przyjaciel
    • Wskaźniki behawioralne – po czym rozpoznać styl społeczny pracownika
    • Feedback – co w sobie zmienić, aby być skuteczniejszym na poziomie relacyjnym
  • Budowanie relacji w sprzedaży
    • W jakie gry grają Klienci ?
    • Budowanie długotrwałych relacji z każdym z typów Klienta

4. Ośrodki zainteresowań – budowanie relacji na poziome treści
  • 6 ośrodków zainteresowań
    • Czas
    • Rzeczy
    • Miejsce
    • Informacja
    • Aktywność
    • Ludzie
  • W jaki sposób rozpoznawać ośrodki zainteresowań
  • W jaki sposób dopasowywać się do ośrodków zainteresowań Klientów

5. Model trójpoziomowej analizy potrzeb
  • Oczekiwania wobec produktu, procesu sprzedaży, potrzeby psychologiczne
  • Potrzeby osobiste vs. biznesowe
  • Potrzeby jawne vs. ukryte

6. Zestaw technik pomagających w rozpoznawaniu potrzeb sprzedażowych i produktowych
  • Pytanie otwierające
  • Pytanie pogłębiające
  • Techniki zawężające analizę potrzeb
  • Uzasadnienie w analizie potrzeb
  • Sekwencja pytań alternatywnych
  • Podsumowanie uzyskanych informacji w trakcie rozmowy, aby zmotywować Klienta do dalszych odpowiedzi
  • Parafraza manipulacyjna
  • Wschodni front
  • Technika rzeczywistego uzasadnienia
  • Porównanie krzyżowe

7. Argumentacja – przekonywanie Klienta – dopasowanie perswazyjne do Klienta
  • Preferencje prezentacyjne Klientów
    • Mała skala – koncentracja na liczbach, danych
    • Duża skala – koncentracja na emocjach, wrażeniach
  • Język korzyści
    • 3 kroki w języku korzyści
    • Korzyść (odpowiedź na pytanie – co Klient zyska dzięki temu, że….)
    • Zasada 8 słów
  • Język wyobrażeń
    • Zasady kreowania wyobrażeń
    • Wyobrażenie pozytywne vs. wyobrażenie negatywne

8. Socjotechniki – wywieranie wpływu nie wprost
  • Chunking - Wykorzystanie psychologii poznawczej w wywieraniu wpływu
  • Programatory lingwistyczne – wykorzystanie psycholingwistyki do wywierania wpływu
  • Techniki wpływu społecznego – wykorzystanie technik bazujących na dysonansie Festingera

9. Podsumowanie szkolenia
  • Formuła SSK
    • Start (jakie techniki zacznę stosować)
    • Stop (jakie zachowania przestanę stosować)
    • Kontynuacja (jakie dobre praktyki będę kontynuował)

Trenerzy

Rozwiń

Emilia Wiśniewska

Doświadczenie zawodowe pozyskiwała podczas współpracy z ogólnopolskimi mediami. Szlify redakcyjne zdobywała w Telewizji Polskiej w zespole redakcyjnym „Panoramy”. Doświadczenia zdobyte na tym stanowisku pozwoliły na stworzenie autorskich programów szkoleń z zakresu retoryki stosowanej, emisji głosu w pracy z grupą oraz narzędzi erystycznych. Prowadzi szkolenia dla średniej i niższej kadry menedżerskiej. W Gammie przez wiele lat zajmowała się business developmentem – nowe obszary powstałe pod jej przywództwem są dziś fundamentem powodzenia firmy.
Zdobyła bogate doświadczenia, realizując akademie menedżerskie dla najbardziej znanych firm w kraju. Wspiera działy personalne w projektach z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi, takich jak model kompetencyjny, programy talentowe czy oceny okresowe.

Magdalena Gazda

Trener z doświadczeniem sprzedażowym i menedżerskim. Z wykształcenia psycholog. Zarządzała ogólnopolskimi projektami w obszarze obsługi klienta i wprowadzenia nowych produktów. Autorka publikacji z obszaru sprzedaży. Jej temperament i umiejętności przywódcze nadają szkoleniom dynamikę cenioną przez siły sprzedaży. Specjalizuje się w działaniach rozwojowych dla pracowników kontaktujących się z klientem oraz efektywności osobistej. Legitymuje się doświadczeniem trenerskim liczonym w ponad 600 dniach szkoleniowych. Jako coach zrealizowała ponad 200 coachingów sprzedażowych i menedżerskich. W szkoleniach stawia na praktykę, treningową formę pracy, jest uważna na proces grupowy. Uczestnicy wychodzą z jej szkoleń z rozwiązaniami gotowymi do zastosowania w swojej pracy.

Grzegorz Róziewicz

Praktyk biznesu, posiadający 23-letnie doświadczenie w zarządzaniu zespołami. Pracował na stanowisku handlowca w  firmie brytyjskiej, gdzie zaczął zarządzać 25-osobowym zespołem, aby po roku mając 26 lat zostać Dyrektorem Administracyjno-Handlowym przedsiębiorstwa liczącego 1300 osób. Mając 32 lata został Dyrektorem zarządzającym całą siecią w Polsce-8,5 tys. placówek -100 tys. pracowników. Restrukturyzował firmy i wprowadzał  nowe usługi na rynek. Jako Menadżer Biura Marketingu odpowiadał również za przygotowanie i wdrożenie Strategii Marketingowej. Od ponad 8 lat szkoli i wspiera pracowników w różnych branżach w obszarze szkoleń menedżerskich, sprzedażowych i interpersonalnych.

Marcin Kwieciński

Ponad 10-letnie doświadczenie budował między innymi w branży motoryzacyjno-finansowej, był odpowiedzialny za negocjacje z kluczowymi sieciami dealerskimi oraz stworzenie i koordynację innowacyjnego projektu na skalę ogólnokrajową w ramach struktur sprzedaży. Posiada kilkuletnie doświadczenie związane z zarządzaniem projektami reklamowymi ze szczególnym uwzględnieniem działań BTL. Pracował jako główny specjalista ds. szkoleń w departamencie szkoleń i zarządzania oddziałami w towarzystwie ubezpieczeń. Równocześnie wspierał menedżerów, prowadząc z nimi coachingi, oraz pełnił funkcję doradczą podczas procesów rekrutacyjnych na stanowiska średniego i wyższego szczebla menedżerskiego. Zrealizował ponad 700 dni szkoleniowych dla przedsiębiorstw i administracji publicznej.

Case studies

Rozwiń

Projekt dotyczył kilkunastu zespołów sprzedażowych. Każdy z zespołów działał lokalnie sprzedając kampanie reklamowe zarówno dla małych  przedsiębiorców, jak również do dużych sieci handlowych.  Projekt był systemowy – pracownicy sił sprzedaży otrzymali szkolenia sprzedażowe, natomiast ich przełożeni szkolenia menedżerskie wspierające proces. Pomiędzy szkoleniami realizowane były działania wzmacniające efektywność – arkusze analizy kompetencje, sesje treningowe, e-learningi.

W rezultacie  siły sprzedaży Radio Eski zostały umieszczone przez magazyn Media&Marketing na pierwszym miejscu (awans z trzeciego miejsca).  Kryterium była efektywność sprzedaży.


System wsparcia sprzedaży objął grupę ponad stu pracowników sił sprzedaży. Projekt trwał 8 miesięcy. Pracownicy sił sprzedaży wzięli udział w 4 dwudniowych szkoleniach. Szkolenia były wzmacniane przez treningi prowadzone przez menedżerów, coachingi sprzedażowe oraz autorskie narzędzie Gammy – arkusze analizy sprzedaży. Jako że nie wszystkie grupy zostały objęte projektem, w przejrzysty sposób można było zmierzyć efektywność projektu.

Cykl szkoleń zrealizował następujące cele sprzedażowe:

  • 38 % wzrost sprzedaży
  • 100% wzrost wysokości marży

 

Firma telekomunikacyjna

Projektem networking w sprzedaży zostały objęte 42 grupy sprzedażowe, w sumie ponad 600 pracowników. Zadaniem szkoleń było usystematyzowanie umiejętności nabytych podczas kilkunastu wcześniejszych szkoleń, oraz rozwinąć sprzedaż poprzez networking. Był to pierwszy cykl szkoleniowy kontraktowany przez T-mobile w Gammie. Szkolenia zostały wysoko ocenione przez uczestników – za sposób pracy trenerów, oraz przez przełożonych – za efekty sprzedażowe. W rezultacie  Gamma stała się w roku 2011 i na przełomie 2012 głównym partnerem szkoleniowym T-mobile, realizującym zarówno szkolenia sprzedażowe, jak i dla menedżerów sprzedaży – kierowników oddziałów.

Klienci, dla których Gamma zrealizowała szkolenia:

S_bayer_pse_sanitec-kolo_radio-seska_konica-minolta_peek&clopenburg.jpg|S_pap_wamtechnik_czerwona-torebka_oki_siodemka_seat.jpg|S_rwe_pko_toys-rus_real_red-bull_pgf.jpg|S_sodexo_wydawnictwo-murator_tfi-skarbiec_whirlpool_comfort-meridian_samsung.jpg
205|202|209|203
-1sprzedazowe3.jpg
Fakt
1
Przeszkoliliśmy ponad
70 tys. handlowców.
Fakt
2
Średni wzrost sprzedaży / parametrów sprzedaży naszych szkoleń wynosi 12%.
Fakt
3
Trenerzy Gammy są skuteczni łącząc bogate doświadczenie na stanowiskach sprzedażowych z wysokimi umiejętnościami trenerskimi.
Badania
W badaniu przeprowadzonym wśród ponad 1200 małych, średnich i dużych firm USA i Europy 55 % klientów wskazało jako "najbardziej niszczące" działania handlowców: brak wystarczającej wiedzy o produktach i zbyt częste kontakty z nimi.
Formaty szkoleniowe:

Konsultacje szkoleniowe: 1-3 os.

Trening kompetencji: 4–12 os.

Format wykładowo-szkoleniowy: 8-25 os.

Essence learning: 12–60 os.

Szkolenie otwarte: od 1 os.
Pomożemy wybrać optymalny format szkoleniowy. Zapraszamy do kontaktu.

KONSULTANT SZKOLENIA

Dawid Didiuk
Dyrektor działu sprzedaży
tel.: +48 (22) 112 08 82 sprzedaz@projektgamma.pl
Zostaw swój nr. telefonu. Skontaktujemy się szybko.

Poprzednie szkolenie
Obecne szkolenie
Zaawansowane techniki sprzedaży

Szkolenia zamknięte: Sprzedażowe

...
Telesprzedaż, sztuka umawiania spotkań

Skuteczna rozmowa telefoniczna zwiększa motywację pracowników do pracy oraz zwiększa ich efektywność, a co za tym idzie - umówione spotkania są jakościowe, następuje wzrost sprzedaży. Umiejętność prowadzenia rozmów telefonicznych do klucz do sukcesu. Pomożemy to uzyskać.

...
Zaawansowane techniki sprzedaży B2B

Skuteczność sprzedaży bazuje na dobrym rozpoznaniu, przyporządkowaniu typów Klienta oraz zaplanowaniu odpowiednich działań perswazyjnych. Metoda trzech graczy, na której bazuje szkolenie pozwala zwiększyć liczbę procesów sprzedaży kończących się sukcesem i sprzedawać skuteczniej. Podział współdecydentów u potencjalnego Klienta na decision owner’a, implementor’a i evaluator’a oraz zastosowanie dla każdego z nich jednej z trzech strategii sprzedażowych pozwala odróżnić sprzedaż tradycyjną od sprzedaży B2B.

...
Mistrzostwo osobiste w negocjacjach

Uczestnicy wzmocnią wiarę we własne możliwości, co do współpracy z innymi ludźmi i stosowania technik, które przekażemy na szkoleniu zaawansowanych technik negocjacji! Skuteczny negocjator potrafi negocjować integracyjnie – uzyskać zamierzony efekt dbając o relację. Metoda wymaga dużej odwagi i pewności siebie. Szkolenie daje tą pewność siebie oraz narzędzia do negocjacji win-win.

...
Zaawansowane techniki sprzedaży

Odśwież wiedzę i rozwiń umiejętności w obszarze technik sprzedaży w celu zwiększenia skuteczności handlowców w realizacji planów sprzedażowych. Nawet bardzo dobre spotkanie handlowe jeżeli nie będzie we właściwy sposób zamknięte nie przyniesie zamierzonego efektu jakim jest podpisanie i realizacji kontraktu. Z nami osiągniesz najwyższe cele sprzedażowe.

...
Sprzedaż narracyjna

Narracyjny System Sprzedaży® to zestaw narzędzi sprzedażowych bazujących na neurolingwistyce, inteligencji emocjonalnej i psychologii komunikacji. NSS® wykorzystuje w komunikacji z klientem schemat narracyjny, który dzięki swojej neurolingwistycznej konstrukcji umożliwia ominięcie „anty sprzedażowego mechanizmu obronnego” klienta i adresuje przekaz bezpośrednio do mózgu emocjonalnego. Sprzedaż narracyjna to perswazja poprzez kreowanie zaufania. Szkolenie uczy jak budując zaufanie zwielokrotnić efektywność pozostałych technik sprzedażowych.

...
Obsługa klienta – komunikacja i asertywność w pracy z trudnym klientem

Udział w szkoleniu pozwoli na rozwinięcie kompetencji skutecznej komunikacji, asertywności i budowania relacji. Świadoma obsługa Klienta wpływa na późniejszy proces sprzedaży, jakość współpracy oraz postrzeganie Organizacji przez Klienta. Dobrze obsługiwać Klienta będzie ten, kto ma wewnętrzne przekonanie jak jest to ważne oraz zna techniki oddziaływania na Klienta. Szkolenie da uczestnikom jedno i drugie.

...
Sprzedaż w oparciu o metodologię MBTI®

Dobór właściwej techniki sprzedaży do Klienta to sztuka. MBTI jako wiodące narzędzie diagnozy Klienta daje jasne wskazówki jak postąpić z nim sprzedażowo. Poprzez poznanie profilu Klienta podnosimy skuteczność każdego kontaktu sprzedażowego.

...
Jak dowozić sprzedaż – sztuka finalizacji

Nawet bardzo dobre spotkanie handlowe jeżeli nie będzie we właściwy sposób zamknięte nie przyniesie zamierzonego efektu jakim jest podpisanie i realizacji kontraktu. Wiele błędów pracownicy sił sprzedaży popełniają właśnie w ostatniej fazie rozmowy. Może to skutkować obniżeniem wiarygodności wizerunku, uwrażliwieniem, podatnością na działania czy obniżeniem marży. Szkolenie pozwoli przedstawicielom opanować techniki właściwego finalizowania rozmów oraz dalszego prowadzenia Klienta, aby realizować z nim kolejne transakcje.

...
Fundamenty sprzedaży

Fundamenty sprzedaży opierają swoją strukturę na etapach procesu sprzedaży. Uczestnicy otrzymują na każdym z nich „poręczne” gotowe do zastosowania techniki. Największy nacisk podczas szkolenia jest położony na analizę potrzeb i język korzyści jako swoisty kanon sprzedażowy. Uczestnicy szkolenia poznają zasady prowadzenia rozmowy handlowej oraz metody docierania do kluczowych decydentów w firmach.

...
Radzenie sobie z psychomanipulacją w sprzedaży i negocjacjach

Manipulacja jest wszędzie wokół nas. Jeśli chcesz się przed nią obronić musisz…..najpierw jej się nauczyć. Badania nam makiawelizmem wskazują, że najbardziej odporni na manipulację są Ci, którzy potrafią stosować te techniki. My Cię ich nauczymy. Co z nimi zrobisz – zależy od Ciebie.

...
Storytelling sales

Wg badań 15% najlepszych handlowców realizuje 60% planu sprzedaży całego zespołu. Źródłem sukcesu tych najlepszych jest umiejętność budowania zaufania i autentycznych relacji z klientem. Szkolenie storyletting sales doskonali te umiejętności.

...
Personal branding jako usp doradcy biznesowego

Personal branding to rewolucyjne podejście do sprzedaży. Wszędzie tak gdzie klasyczna sprzedaż nie tworzy przewagi konkurencyjnej warto podjąć wyzwanie wytyczenia nowej drogi. Model sprzedaży zakłada wysoką personalizację sprzedaży – zarówno od strony Klienta jak i handlowca. 

...
Name Tagging i generowanie leadów czyli przewaga handlowa dzięki dotarciu do kluczowych osób

Dotarcie do właściwych Klientów staje często najtrudniejszym etapem procesu sprzedaży. Tradycyjne metody przestają być skuteczne. Wykorzystując nowoczesne technologie, marketing sieciowy, serwisy społecznościowe możemy uzyskać wartościową bazę potencjalnych Klientów.

...
Ambasadorzy Marki – twój klient to twój przedstawiciel handlowy w terenie

Polacy wg badań są najbardziej nieufnym narodem w UE. Przełamanie barier nieufności staje się więc podstawowym wyzwaniem handlowca, bowiem świadome stosowanie proponowanych przez nas strategii generuje dużą liczbę wartościowych poleceń. Są to leady, które mają wysokie prawdopodobieństwo sprzedaży, w szerszej perspektywie znacząco podnoszą sprzedaż.

...
Ospały zespół sprzedażowy – jak obudzić zespół i zamienić farmerów w hunterów

Szkolenie prowadzi Dawid Didiuk, współwłaściciel firmy szkoleniowej GAMMA odpowiedzialny za obszar sprzedaży GAMMA (wg. rankingu Gazety Finansowej 1. miejsce  w kategorii obrót za 2016 rok wśród firm szkoleniowych w Polsce). Współtwórca firmy produkującej naturalne kosmetyki Mokosh, zajmującej czołowe miejsce na polskim i europejskim rynku kosmetycznym.

...
Seek&Sale Training – jak zostać hunterem®

Każdego roku liczba leadów rośnie. Byłoby to pozytywne zjawisko gdyby nie to, że w dużej mierze odpowiada za to większa liczba zapytań od tych samych klientów. Część klientów przygotowując się do zakupu nie prosi o ofertę jedną firmę tylko dwie, trzy, cztery – z każdym rokiem staje się co raz bardziej dociekliwa i skłonna do porównywania ofert.

Misja naszej firmy to „bierzemy odpowiedzialność za rezultaty” . Według nas szkolenia handlowe są inwestycją w rozwój firmy, i jak każda inwestycja, powinna prowadzić do jasno określonych rezultatów biznesowych. Projekty, w których określamy, mierzymy i realizujemy cele biznesowe postawione przed projektem szkoleniowym dają nam i Klientom największą satysfakcję. Proponujemy realizację szkoleń poprzez zaspokojenie potrzeb trzech grup odbiorców projektu szkoleniowego: działu HR, uczestników oraz ich przełożonych. Projektując szkolenia ze sprzedaży uwzględniamy perspektywę biznesową.

...2848
Raport HR - Tendencje w rozwoj ...

Szanowni Państwo!Rozwój pracowników jest nieodłącznym aspektem zarządzania ...

...1429
Modele sprzedaży cz. 2 ...

Szanowni Państwo!W tej części przedstawiamy kolejne modele sprzedaży, w tym ...

...1267
Modele sprzedaży cz. 1 ...

Szanowni Państwo! W czerwcu 1925 roku ukazała się książka „The Psychology of ...

...

Dariusz Wiśniewski

Zastępca dyrektora Centrum rozwoju zawodowego MSZ
...
Projekty szkoleniowe Gammy zawierają moduły mierzące efektywność szkolenia. Pozwalają ocenić firmę szkoleniową oraz rozwój poszczególnych uczestników.
...
...

Katarzyna Krzemińska

HR Manager, Syngenta
...
Wreszcie trenerzy, którzy sami potrafią sprzedawać.
...
...

Bartosz Łuczak

Dział szkoleń, Decathlon
...
Ich siłą są trenerzy – mają doświadczenie, wiedzę, umiejętności. Widać, że lubią to, co robią i że są w tym bardzo dobrzy.
...
...

Iwona Matysiak

Dyrektor ds. badań i analiz, Radio Eska
...
Ich szkolenia menadżerskie były bodźcem do wprowadzenia nowych narzędzi zarządczych
...
...

Łukasz Kawęcki

Dyrektor biura reklamy, Wydawnictwo Murator
...
Potrafią rozwiązywać problemy na bieżąco. Nie pozostawiają żadnych kwestii niewyjaśnionych.
...
...

Elżbieta Wolniak

Unit Manager, ING Nationale Nederlanden
...
Ich szkolenia są spektakularne – zarówno pod względem proponowanych narzędzi, jak i atmosfery.
...
...

Joanna Dutkowska

Dział personalny, Infosys BPO
...
Gammę cenimy za innowacyjność – ich autorskie ćwiczenia i symulacje potrafią zaangażować nawet bardzo wymagających pracowników.
...
...

Katarzyna Koltarska

Dyrektor personalny Samsung Electronics
...
Gamma to znakomici trenerzy, autorskie know-how oraz duży nacisk na efektywność proponowanych rozwiązań.
...
...

Beata Olszewska

Dział personalny, Polska Grupa Farmaceutyczna
...
Ankiet i testy szkoleniowe mówią jedno – pracownicy nie tylko zyskują wiedzę i nowe techniki, ale także świetnie się bawią – dla nas to cenna wartość.
...
...

Marek Noster

Dyrektor ds. szkoleń i rozwoju, Alior Bank
...
Mocnym punktem Gammy są na pewno trenerzy – przygotowani, mający świetny kontakt z grupą oraz posiadający bogate doświadczenie biznesowe.
...
...

Łukasz Sowiński

Kierownik Działy Szkoleń, Real
...
Doświadczenie, elastyczność i zrozumienie dla procesów, które przebiegają w naszej organizacji, to powody dla których warto korzystać ze szkoleń Gammy.
...

SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI

Porozmawiamy o twoich potrzebach
tel: 22/266 08 48, tel. kom.: 505 273 550, biuro@projektgamma.pl
*wymagane
© Gamma sp. j. ul. Mysłowicka 15, 01-612 Warszawa. Wszelkie prawa zastrzeżone