Program Microsoft Word domyślnie sprawdza i poprawia wszelkie błędy związane z pisownią w naszym dokumencie.
Jest to przydatna opcja gdy piszemy obszerny tekst i nie mamy czasu, by przejrzeć go w całości w poszukiwaniu literówek. Są jednak osoby, które wolą same przeprowadzać korektę tekstu, w tym przypadku warto wiedzieć jak wyłączyć opcję sprawdzania pisowni.
Jak włączyć/wyłączyć sprawdzanie pisowni?
Wejdź w zakładkę Plik i u dołu strony wybierz Opcje
Pojawi się okno, w którym należy wybrać Sprawdzanie
Chcąc włączyć bądź wyłączyć opcję sprawdzania pisowni należy odpowiednio zaznaczyć bądź odznaczyć pole wyboru przy napisie Sprawdź pisownię w trakcie pisania. Mamy tu także do wyboru m.in. opcję sprawdzania gramatyki i oznaczania błędów w trakcie pisania.
Przykład użycia:
ZOBACZ NASZE SZKOLENIA:
Uczestnictwu w szkoleniu ANALIZA DANYCH ZA POMOCĄ TABEL PRZESTAWNYCH daje możliwość sprawnej analizy i syntezy danych – w dopasowaniu do indywidualnych potrzeb uczestnika i firmy.
Szkolenie Word przeznaczone jest dla osób mających już doświadczenie w pracy w edytorem teksu MS Word. Zakłada się, iż osoba pracowała w edytorze i chciałaby poznać nowe funkcjonalności i przyspieszyć pracę korzystając z nowych narzędzi i skrótów klawiszowych. To także szkolenie dla osób, które pragną poznać wszystkie narzędzia w programie MS Word.
Szkolenie MS Word – Szkolenie przeznaczone jest dla osób mających już doświadczenie w pracy w edytorem teksu MS Word. Zakłada się, iż osoba pracowała w edytorze i chciałaby poznać nowe funkcjonalności i przyspieszyć pracę korzystając z nowych narzędzi i skrótów klawiszowych.
Skorzystaj z naszej bezpłatnej strefy wiedzy wikiGamma+ . Znajdziesz tam:
800 pigułek wiedzy
40 filmów edukacyjnych
~14h nagrań raportów w wersji audiobook i wiele więcej
Znak wodny jest to najczęściej półprzezroczysty tekst bądź obrazek nałożony na dany tekst bądź zdjęcie. Ma on na celu ochronę naszej twórczości przed kopiowaniem i kradzieżą.
Program Word jest najczęściej wykorzystywany do tworzenia dokumentów tekstowych, zaś Excel do tworzenia plików zawierających bazy danych, obliczenia czy zestawienia.
Dzielenie tekstu na kolumny jest przydatne głównie w przypadku pisania treści do gazet. Kolumny poprawiają czytelność tekstu i ułatwiają rozmieszczenie grafik na stronie.
Zapraszamy do naszej
gamma Wiki +
Znajdziesz tam:
800 pigułek wiedzy
40 filmów edukacyjnych
~14h nagrań raportów w wersji audiobook i wiele więcej.