HR Business Partner
HR Business Partner jest to specjalista HR, którzy ściśle współpracuje z wyższymi rangą liderami organizacji w celu opracowania strategii HR ściśle wspierającej ogólne cele organizacji.

HR Business Partner jest to specjalista HR, którzy ściśle współpracuje z wyższymi rangą liderami organizacji w celu opracowania strategii HR ściśle wspierającej ogólne cele organizacji.
Proces dostosowania nazywany jest HR business partnering’iem i może wymagać HR Business Partner’a zasiadającego w radzie dyrektorów lub ściśle współpracującego z zarządem.
Pomysł HR Business Partner’a został spopularyzowany przez naukowca i konsultanta Davida Ulricha, który postrzega HR Business Partner’a jako część udanej nowoczesnej roli HR. Są to często najbardziej zaawansowani specjaliści HR w dziale, z doświadczeniem w kontakcie z liderami wyższego szczebla.
HR Business Partner powinien posiadać:
- Wiarę we własną zdolność do zmiany biznesu
- Wiarę w wartość funkcji HR
- Pewność siebie w wyrażaniu własnego punktu widzenia
- Umiejętność budowania długotrwałych relacji z klientami i współpracownikami HR
- Skupienie się na dostarczaniu wyników biznesowych poprzez jak najlepsze wykorzystanie funkcji HR
- Działanie jako wzór do naśladowania dla reszty zespołu.
Budowanie pozycji i autorytetu HR Business Partnera
Szkolenie HR Business Partner uczy w jaki sposób budować swoją pozycję w organizacji, w relacji z biznesem, z pracownikami. Warsztat ma formułę mentoringową – uczestnicy…Action learning w odpowiedzi na wyzwania działów personalnych
Czas wyzwań i nieustających zmian to już nowa norma. Norma, w której kluczową kompetencją staje się Learnability – umiejętność oduczania się wcześniejszych sposobów działania i…- 800 pigułek wiedzy
- 40 filmów edukacyjnych
- ~14h nagrań raportów w wersji audiobook i wiele więcej