Zdalny trening jak zdalnie prowadzić sesje Action Learning

Szkolenia HR onlineotwartezamkniete
Budowanie marki HR zaczyna się od efektywnej odpowiedzi na wyzwania biznesu.
Czas wyzwań i nieustających zmian to już nowa norma. Norma, w której kluczową kompetencją staje się Learnability – umiejętność oduczania się wcześniejszych sposobów działania i wypracowywania nowych. Action Learning jest narzędziem, które pozwala praktykować Learnability. I praca online nie stoi tu na żadnej przeszkodzie!

INFORMACJE O SZKOLENIU

Szkolenie online

  • Dostarczamy narzędzia wspierające rozwój w postaci zadań przedszkoleniowych, poszkoleniowych oraz pigułek wiedzy (video, tekst, podcast).
  • Jeśli pojawiają się problemy z użytkowaniem programów nasz asystent online jest dostępny i służy pomocą.
  • Cena obejmuje: udział w szkoleniu online, materiały w wersji elektronicznej, certyfikat PDF.

Szkolenie otwarte
Szkolenia są organizowane w bardzo dobrych centrach edukacyjno szkoleniowych np. Golden Floor Tower w Warszawie. Centra są dobrze skomunikowane i nowoczesne. Mieszczą się w budynkach najwyższej klasy. W trakcie szkolenia zapewniamy catering i przerwy kawowe.

Dodatkową wartością szkolenia otwartego jest wymiana doświadczeń i wiedzy między uczestnikami i trenerem.

Szkolenie zamknięte

Program jest propozycją wstępną. Może zostać zmodyfikowany, aby odpowiedzieć na oczekiwania wynikające ze specyficznego kontekstu, dodatkowych potrzeb czy profilu grupy docelowej.

Zawartość może być realizowana w wersji warsztatowej, webinarowej, część materiału może być przedstawiona w formie pigułek wiedzy – video, podcast, infografiki. Może być również elementem większej akademii szkoleniowej.

IDEA SZKOLENIA (SZKOLENIE OTWARTESZKOLENIE ONLINESZKOLENIE ZAMKNIĘTE)

Warsztat online 4 x 45min

Czas wyzwań i nieustających zmian to już nowa norma. Norma, w której kluczową kompetencją staje się Learnability – umiejętność oduczania się wcześniejszych sposobów działania i wypracowywania nowych. Action Learning jest narzędziem, które pozwala praktykować Learnability. I praca online nie stoi tu na żadnej przeszkodzie!

Zamiast rozbudowanych strategii coraz bardziej liczą się szybkie zwycięstwa, a przede wszystkim walka z przyczynami a nie skutkami. Pomocna może być praca z wykorzystaniem Action Learning.

W procesie, z którym uczestnicy zapoznają się podczas maksymalnie praktycznego na równi stawia się rozwiązywanie problemów i uczenie się, bazując przede wszystkim na refleksji.  W tym kontekście szkolenie z wykorzystaniem Action Learning to inwestycja, która pozwala działać skuteczniej oraz ograniczać ryzyka, a nie tylko być ciekawą formą dodatkowej edukacji. 

Mówimy bowiem o bardzo elastycznym podejściu do wykorzystania potencjału różnorodności perspektyw i doświadczeń oraz realnych możliwościach wsparcia zespołów HR w: rozwiązywaniu pilnych oraz złożonych problemów, wykorzystywaniu różnorodności, praktycznym rozwoju kompetencji liderskich i przywództwa, czy też budowaniu otwartej komunikacji. 

Celem nadrzędnym szkolenia jest zapoznanie uczestników z możliwościami wykorzystania Action Learning w procesie budowania płaszczyzny do efektywnej współpracy z biznesem i odpowiedzi na jego potrzeby. Podczas spotkania będziemy pracować na realnych wyzwaniach uczestników zamiast na case studies, które sprawdziły się w realiach odmiennych od naszej rzeczywistości i naszej firmy.

Kluczowe kompetencje działów HR to dziś: orientacja biznesowa, pozyskiwanie i zatrzymywanie talentów, efektywny rozwój kompetencji liderskich, a jednocześnie umiejętność skutecznego rozwiązywania trudnych sytuacji wewnątrz organizacji. W praktyce mnogość wyzwań często przerasta realne możliwości działów personalnych.

Zamiast rozbudowanych strategii coraz bardziej liczą się szybkie zwycięstwa, a przede wszystkim walka z przyczynami a nie skutkami. Pomocna może być praca z wykorzystaniem Action Learning.

W procesie, z którym uczestnicy zapoznają się podczas maksymalnie praktycznego szkolenia „Strategiczna rola HR”, na równi stawia się rozwiązywanie problemów i uczenie się, bazując przede wszystkim na refleksji.  W tym kontekście szkolenie z wykorzystaniem Action Learning to inwestycja, która pozwala działać skuteczniej oraz ograniczać ryzyka, a nie tylko być ciekawą formą dodatkowej edukacji. 

Mówimy bowiem o bardzo elastycznym podejściu do wykorzystania potencjału różnorodności perspektyw i doświadczeń oraz realnych możliwościach wsparcia zespołów HR w: rozwiązywaniu pilnych oraz złożonych problemów, wykorzystywaniu różnorodności, praktycznym rozwoju kompetencji liderskich i przywództwa, czy też budowaniu otwartej komunikacji. 

Celem nadrzędnym szkolenia jest zapoznanie uczestników z możliwościami wykorzystania Action Learning w procesie budowania płaszczyzny do efektywnej współpracy z biznesem i odpowiedzi na jego potrzeby. Podczas spotkania będziemy pracować na realnych wyzwaniach uczestników zamiast na case studies, które sprawdziły się w realiach odmiennych od naszej rzeczywistości i naszej firmy.

Kluczowe kompetencje działów HR to dziś: orientacja biznesowa, pozyskiwanie i zatrzymywanie talentów, efektywny rozwój kompetencji liderskich, a jednocześnie umiejętność skutecznego rozwiązywania trudnych sytuacji wewnątrz organizacji. W praktyce mnogość wyzwań często przerasta realne możliwości działów personalnych.

Zamiast rozbudowanych strategii coraz bardziej liczą się szybkie zwycięstwa, a przede wszystkim walka z przyczynami a nie skutkami. Pomocna może być praca z wykorzystaniem Action Learning.

W procesie, z którym uczestnicy zapoznają się podczas maksymalnie praktycznego szkolenia „Strategiczna rola HR”, na równi stawia się rozwiązywanie problemów i uczenie się, bazując przede wszystkim na refleksji.  W tym kontekście szkolenie z wykorzystaniem Action Learning to inwestycja, która pozwala działać skuteczniej oraz ograniczać ryzyka, a nie tylko być ciekawą formą dodatkowej edukacji. 

Mówimy bowiem o bardzo elastycznym podejściu do wykorzystania potencjału różnorodności perspektyw i doświadczeń oraz realnych możliwościach wsparcia zespołów HR w: rozwiązywaniu pilnych oraz złożonych problemów, wykorzystywaniu różnorodności, praktycznym rozwoju kompetencji liderskich i przywództwa, czy też budowaniu otwartej komunikacji. 

Celem nadrzędnym szkolenia jest zapoznanie uczestników z możliwościami wykorzystania Action Learning w procesie budowania płaszczyzny do efektywnej współpracy z biznesem i odpowiedzi na jego potrzeby. Podczas spotkania będziemy pracować na realnych wyzwaniach uczestników zamiast na case studies, które sprawdziły się w realiach odmiennych od naszej rzeczywistości i naszej firmy.

PROGRAM SZKOLENIA (SZKOLENIE OTWARTESZKOLENIE ONLINESZKOLENIE ZAMKNIĘTE)


Bloki tematyczne przeplatane sesjami Action Learning

1. Nowa rola HR

  • Jak łączyć cele na poziomie organizacji, zespołu i indywidualnym? Synergia działań HR i biznesu.
  • Jak niwelować bariery rozwojowe w organizacji? Rozwiązywanie problemów zamiast walki z rezultatami.
  • Jak budować markę HR wewnątrz organizacji? Strategiczne zadania HR w kontekście zmieniających się potrzeb organizacyjnych.

2. Wyzwania HR a możliwości Action Learning

  • Jak właściwie wykorzystać potencjał różnorodności? Budowanie zaangażowania pracowników.
  • Jak pozyskiwać i nie stracić najlepszych? Od „candidate experience” do „employee advocacy”.
  • Jak zarządzać wiedzą w organizacji? Dobre praktyki w dzieleniu się doświadczeniami i pomysłami.

3. Lidership w organizacji

  • Jaka jest rola „liderów bez tytułu” w firmie? Rozwój kompetencji w organizacji poprzez refleksję.
  • Jak odpowiadać na palące problemy i jednocześnie rozwijać ludzi? Action Learning od kulis – korzenie, idea, założenia.
  • Do czego wykorzystać Action Learning? Przykłady zastosowań w odpowiedzi na wyzwania organizacji i działów personalnych.

4. Action Learning w procesie zarządzania zmianą

  • Jak przejść od pozornej zgody do rozwiązywania rzeczywistych problemów? Praktyczny trening otwartej komunikacji.
  • Jak ułatwiać pracownikom adaptację w procesie zmian? Wyzwania na poziomie organizacyjnym, zespołowym i i zespołowym.
  • Jak minimalizować opór pracowników w zmianie? Wykorzystanie „empatycznego słuchania” do generowania przełomowych rozwiązań?

5. HR menedżer jako coach i trener

  • Jak przełamywać blokady i przechodzić do szybkich zwycięstw? Jakość pracy, a bariery rozwojowe.
  • Jak wykorzystywać wewnętrzne zasoby do tworzenia innowacji? Metody aktywizujące w organizacji.
  • Jak się szkolić, żeby szkolić i inspirować innych? Działania wspierające w obszarze ZZL.


Bloki tematyczne przeplatane sesjami Action Learning

1. Nowa rola HR

  • Jak łączyć cele na poziomie organizacji, zespołu i indywidualnym? Synergia działań HR i biznesu.
  • Jak niwelować bariery rozwojowe w organizacji? Rozwiązywanie problemów zamiast walki z rezultatami.
  • Jak budować markę HR wewnątrz organizacji? Strategiczne zadania HR w kontekście zmieniających się potrzeb organizacyjnych.

2. Wyzwania HR a możliwości Action Learning

  • Jak właściwie wykorzystać potencjał różnorodności? Budowanie zaangażowania pracowników.
  • Jak pozyskiwać i nie stracić najlepszych? Od „candidate experience” do „employee advocacy”.
  • Jak zarządzać wiedzą w organizacji? Dobre praktyki w dzieleniu się doświadczeniami i pomysłami.

3. Lidership w organizacji

  • Jaka jest rola „liderów bez tytułu” w firmie? Rozwój kompetencji w organizacji poprzez refleksję.
  • Jak odpowiadać na palące problemy i jednocześnie rozwijać ludzi? Action Learning od kulis – korzenie, idea, założenia.
  • Do czego wykorzystać Action Learning? Przykłady zastosowań w odpowiedzi na wyzwania organizacji i działów personalnych.

4. Action Learning w procesie zarządzania zmianą

  • Jak przejść od pozornej zgody do rozwiązywania rzeczywistych problemów? Praktyczny trening otwartej komunikacji.
  • Jak ułatwiać pracownikom adaptację w procesie zmian? Wyzwania na poziomie organizacyjnym, zespołowym i i zespołowym.  
  • Jak minimalizować opór pracowników w zmianie? Wykorzystanie „empatycznego słuchania” do generowania przełomowych rozwiązań?

5. HR menedżer jako coach i trener

  • Jak przełamywać blokady i przechodzić do szybkich zwycięstw? Jakość pracy, a bariery rozwojowe.
  • Jak wykorzystywać wewnętrzne zasoby do tworzenia innowacji? Metody aktywizujące w organizacji.
  • Jak się szkolić, żeby szkolić i inspirować innych? Działania wspierające w obszarze ZZL.


Bloki tematyczne przeplatane sesjami Action Learning

1. Nowa rola HR

  • Jak łączyć cele na poziomie organizacji, zespołu i indywidualnym? Synergia działań HR i biznesu.
  • Jak niwelować bariery rozwojowe w organizacji? Rozwiązywanie problemów zamiast walki z rezultatami.
  • Jak budować markę HR wewnątrz organizacji? Strategiczne zadania HR w kontekście zmieniających się potrzeb organizacyjnych.

2. Wyzwania HR a możliwości Action Learning

  • Jak właściwie wykorzystać potencjał różnorodności? Budowanie zaangażowania pracowników.
  • Jak pozyskiwać i nie stracić najlepszych? Od „candidate experience” do „employee advocacy”.
  • Jak zarządzać wiedzą w organizacji? Dobre praktyki w dzieleniu się doświadczeniami i pomysłami.

3. Lidership w organizacji

  • Jaka jest rola „liderów bez tytułu” w firmie? Rozwój kompetencji w organizacji poprzez refleksję.
  • Jak odpowiadać na palące problemy i jednocześnie rozwijać ludzi? Action Learning od kulis – korzenie, idea, założenia.
  • Do czego wykorzystać Action Learning? Przykłady zastosowań w odpowiedzi na wyzwania organizacji i działów personalnych.

4. Action Learning w procesie zarządzania zmianą

  • Jak przejść od pozornej zgody do rozwiązywania rzeczywistych problemów? Praktyczny trening otwartej komunikacji.
  • Jak ułatwiać pracownikom adaptację w procesie zmian? Wyzwania na poziomie organizacyjnym, zespołowym i i zespołowym.
  • Jak minimalizować opór pracowników w zmianie? Wykorzystanie „empatycznego słuchania” do generowania przełomowych rozwiązań?

5. HR menedżer jako coach i trener

  • Jak przełamywać blokady i przechodzić do szybkich zwycięstw? Jakość pracy, a bariery rozwojowe.
  • Jak wykorzystywać wewnętrzne zasoby do tworzenia innowacji? Metody aktywizujące w organizacji.
  • Jak się szkolić, żeby szkolić i inspirować innych? Działania wspierające w obszarze ZZL.

MIELIŚMY PRZYJEMNOŚĆ PRACOWAĆ DLA:

1

Przeszkoliliśmy ponad 40000 dyrektorów, menedżerów, kierowników i naczelników.

2

W Akademiach menedżerskich, w których mierzyliśmy efektywność (47 projektów 286 dni szkol.) poziom kompetencji wzrósł średnio o 16%.

3

Pracujemy na poziomie kompetencji (wiem co i jak mam zrobić), motywacji (wierzę, że warto), postawy (zamierzam to zrobić) , wdrożenia (follow up)

4

Zgodnie z badaniami przeprowadzonymi przez amerykańskie centrum Center for American Progress, koszt zastąpienia pracowników wynosi około 16% ich rocznego wynagrodzenia. W przypadku menadżera zwiększa się do 100%.

Szkolenie związane z:

KORZYŚCI DLA ORGANIZACJI:

  • budowanie angażującego środowiska pracy, przy jednoczesnym tworzeniu wartości dodanej dla biznesu (potrafię połączyć cele organizacji z zadaniami dla zespołu),
  • wykorzystanie potencjału różnorodności / wewnętrznych zasobów do tworzenia i implementacji rozwiązań służących biznesowi,
  • efektywne zagospodarowanie czasu przeznaczonego na rozwój pracowników.

KORZYŚCI DLA PRACOWNIKA:

  • poszerzanie własnej perspektywy poznawczej w kontekście wyzwań organizacyjnych (wykorzystywanie zróżnicowanych doświadczeń i perspektyw w organizacji),
  • lepsza komunikacja (łatwość w generowaniu rozwiązań dla złożonych, ważnych i pilnych problemów w organizacji),
  • zwiększenie otwartości na wychodzenie poza schemat zarządzania sytuacjami trudnymi (skuteczniejsze docieranie do źródła problemów),
  • praktyczny rozwój kompetencji liderskich – na poziomie osobistym (w trakcie szkolenia i po nim) oraz zespołowym (przeniesienie dobrych praktyk do zespołu, w którym pracujesz),

W trakcie szkolenia uczestnicy będą rozwijać takie kompetencje, jak np.:

  • budowanie umiejętności optymalnego wykorzystania zasobów zespołu (budowanie  rozwiązań bazujących na różnorodności),
  • koncentracja na współdziałaniu oraz wymianie wiedzy na rzecz oczekiwanych rezultatów,
  • przełamywanie barier i oporów w kontaktach interpersonalnych,
  • realne usprawnienia poprzez zwiększoną uważność i wrażliwość na informację zwrotną

KORZYŚCI WSPÓLNE:

  • efektywne wykorzystanie wewnętrznych zasobów do generowania rozwiązań,
  • skuteczniejsze rozwiązywanie problemów,
  • praktyczny rozwój kompetencji liderskich,
  • ułatwienie adaptacji pracownikom w dynamicznie zmieniających się warunkach,
  • usprawnienie komunikacji i przepływu informacji,
  • wzmacnianie zaangażowania w zespole / indywidualnych pracowników.
Action learning w odpowiedzi na  wyzwania działów personalnych

TRENERZY SZKOLENIA

OPINIE O SZKOLENIACH

Anna Staniszewska


Front Desk Manager
tel.: 505 273 550
biuro@projektgamma.pl
Anna Staniszewska

Matylda Foltyn


Specjalistka ds. szkoleń otwartych
tel.: 506 644 921
m.foltyn@projektgamma.pl
Matylda Foltyn

Matylda Foltyn


Specjalistka ds. szkoleń otwartych
tel.: 506 644 921
m.foltyn@projektgamma.pl
Matylda Foltyn
Zaznacz liczebność grupy i zostaw dane kontaktowe, a odezwiemy się z wyceną szkolenia.

ZOBACZ NAJBLIŻSZE Szkolenia HR

Już na początku lat 90. specjaliści ds. HR zdali sobie sprawę, że samo bycie "zadowolonym" nie jest wystarczające, aby pracownicy w pełni wykorzystywali swój potencjał i dawali maksymalną wartość dla firmy.  Zaangażowanie, nie „zadowolenie”, to jeden z tych pozornie nieuchwytnych wskaźników, które mogą mieć ogromny wpływ na wyniki finansowe firmy. Dlatego dla najlepszych organizacji mapowanie podróży pracownika i zarządzanie jego doświadczeniem stało się stałą praktyką.

2024-07-25
25 lipca 2024 - 26 lipca 2024
2024-07-26
Szkolenie online Szkolenie online
Dostępne jest szkolenie zamknięte.

Po raz pierwszy znaleźliśmy się w sytuacji równowagi sił pomiędzy rekruterem a kandydatem. Dotyczy to zarówno  stanowisk wymagających specjalistycznej wiedzy, kompetencji jak i tych, na które doświadczenie nie jest wymagane.

2024-08-27
27 sierpnia 2024 - 28 sierpnia 2024
2024-08-28
Szkolenie online Szkolenie online
Dostępne jest szkolenie zamknięte.

Różnorodne zespoły są bardziej efektywne i innowacyjne niż homogeniczne. Płeć, wiek, wykształcenie, wiedza, umiejętności i kompetencje, system wartości, kultura - organizacja skorzysta na różnorodności pracowników, kiedy da im szansę na wykorzystanie potencjału, wymianę i dzielenie się wiedzą. Kluczowe jest zrozumienie różnic i efektywne zarządzanie różnorodnością.

2024-09-10
10 września 2024 - 11 września 2024
2024-09-11
Szkolenie online Szkolenie online
Dostępne jest szkolenie zamknięte.
kontakt

ul. Farysa 64
01-971 Warszawa
NIP: 113-26-90-108

firma szkoleniowa

Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2021 roku.
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.