Szkolenie online
Szkolenie otwarte
Szkolenia są organizowane w bardzo dobrych centrach edukacyjno szkoleniowych np. Golden Floor Tower w Warszawie. Centra są dobrze skomunikowane i nowoczesne. Mieszczą się w budynkach najwyższej klasy. W trakcie szkolenia zapewniamy catering i przerwy kawowe.
Uwaga! Sale spełniają wytyczne związane z organizacją szkoleń w trakcie epidemii w celu minimalizacji ryzyka zakażenia.
W razie zaostrzenia sytuacji epidemicznej szkolenie przeprowadzimy online
Dodatkową wartością szkolenia otwartego jest wymiana doświadczeń i wiedzy między uczestnikami i trenerem.
Szkolenie zamknięte
Poniższy program jest punktem wyjścia do rozmowy na temat potrzeb i oczekiwań wobec szkolenia z tego obszaru. Część szkoleń zamkniętych realizujemy jako jednorazowe wydarzenia, inne stają się elementem szerszego procesu rozwojowego, na który składają się narzędzia wspierające – pre-worki, follow-up’y pigułki wiedzy w formie video, tekstowej bądź podcastu. Często w rezultacie rozmów początkowy program jest znacząco modyfikowany i dostosowany pod kątem kontekstu organizacyjnego, celów przełożonych i działu HR oraz poziomu kompetencji uczestników.
Realizujemy szkolenia zamknięte zarówno w wersji stacjonarnej jak również online.
Warsztat online 4 x 45min
Czas wyzwań i nieustających zmian to już nowa norma. Norma, w której kluczową kompetencją staje się Learnability – umiejętność oduczania się wcześniejszych sposobów działania i wypracowywania nowych. Action Learning jest narzędziem, które pozwala praktykować Learnability. I praca online nie stoi tu na żadnej przeszkodzie!
Zamiast rozbudowanych strategii coraz bardziej liczą się szybkie zwycięstwa, a przede wszystkim walka z przyczynami a nie skutkami. Pomocna może być praca z wykorzystaniem Action Learning.
W procesie, z którym uczestnicy zapoznają się podczas maksymalnie praktycznego na równi stawia się rozwiązywanie problemów i uczenie się, bazując przede wszystkim na refleksji. W tym kontekście szkolenie z wykorzystaniem Action Learning to inwestycja, która pozwala działać skuteczniej oraz ograniczać ryzyka, a nie tylko być ciekawą formą dodatkowej edukacji.
Mówimy bowiem o bardzo elastycznym podejściu do wykorzystania potencjału różnorodności perspektyw i doświadczeń oraz realnych możliwościach wsparcia zespołów HR w: rozwiązywaniu pilnych oraz złożonych problemów, wykorzystywaniu różnorodności, praktycznym rozwoju kompetencji liderskich i przywództwa, czy też budowaniu otwartej komunikacji.
Celem nadrzędnym szkolenia jest zapoznanie uczestników z możliwościami wykorzystania Action Learning w procesie budowania płaszczyzny do efektywnej współpracy z biznesem i odpowiedzi na jego potrzeby. Podczas spotkania będziemy pracować na realnych wyzwaniach uczestników zamiast na case studies, które sprawdziły się w realiach odmiennych od naszej rzeczywistości i naszej firmy.
Kluczowe kompetencje działów HR to dziś: orientacja biznesowa, pozyskiwanie i zatrzymywanie talentów, efektywny rozwój kompetencji liderskich, a jednocześnie umiejętność skutecznego rozwiązywania trudnych sytuacji wewnątrz organizacji. W praktyce mnogość wyzwań często przerasta realne możliwości działów personalnych.
Zamiast rozbudowanych strategii coraz bardziej liczą się szybkie zwycięstwa, a przede wszystkim walka z przyczynami a nie skutkami. Pomocna może być praca z wykorzystaniem Action Learning.
W procesie, z którym uczestnicy zapoznają się podczas maksymalnie praktycznego szkolenia „Strategiczna rola HR”, na równi stawia się rozwiązywanie problemów i uczenie się, bazując przede wszystkim na refleksji. W tym kontekście szkolenie z wykorzystaniem Action Learning to inwestycja, która pozwala działać skuteczniej oraz ograniczać ryzyka, a nie tylko być ciekawą formą dodatkowej edukacji.
Mówimy bowiem o bardzo elastycznym podejściu do wykorzystania potencjału różnorodności perspektyw i doświadczeń oraz realnych możliwościach wsparcia zespołów HR w: rozwiązywaniu pilnych oraz złożonych problemów, wykorzystywaniu różnorodności, praktycznym rozwoju kompetencji liderskich i przywództwa, czy też budowaniu otwartej komunikacji.
Celem nadrzędnym szkolenia jest zapoznanie uczestników z możliwościami wykorzystania Action Learning w procesie budowania płaszczyzny do efektywnej współpracy z biznesem i odpowiedzi na jego potrzeby. Podczas spotkania będziemy pracować na realnych wyzwaniach uczestników zamiast na case studies, które sprawdziły się w realiach odmiennych od naszej rzeczywistości i naszej firmy.
Kluczowe kompetencje działów HR to dziś: orientacja biznesowa, pozyskiwanie i zatrzymywanie talentów, efektywny rozwój kompetencji liderskich, a jednocześnie umiejętność skutecznego rozwiązywania trudnych sytuacji wewnątrz organizacji. W praktyce mnogość wyzwań często przerasta realne możliwości działów personalnych.
Zamiast rozbudowanych strategii coraz bardziej liczą się szybkie zwycięstwa, a przede wszystkim walka z przyczynami a nie skutkami. Pomocna może być praca z wykorzystaniem Action Learning.
W procesie, z którym uczestnicy zapoznają się podczas maksymalnie praktycznego szkolenia „Strategiczna rola HR”, na równi stawia się rozwiązywanie problemów i uczenie się, bazując przede wszystkim na refleksji. W tym kontekście szkolenie z wykorzystaniem Action Learning to inwestycja, która pozwala działać skuteczniej oraz ograniczać ryzyka, a nie tylko być ciekawą formą dodatkowej edukacji.
Mówimy bowiem o bardzo elastycznym podejściu do wykorzystania potencjału różnorodności perspektyw i doświadczeń oraz realnych możliwościach wsparcia zespołów HR w: rozwiązywaniu pilnych oraz złożonych problemów, wykorzystywaniu różnorodności, praktycznym rozwoju kompetencji liderskich i przywództwa, czy też budowaniu otwartej komunikacji.
Celem nadrzędnym szkolenia jest zapoznanie uczestników z możliwościami wykorzystania Action Learning w procesie budowania płaszczyzny do efektywnej współpracy z biznesem i odpowiedzi na jego potrzeby. Podczas spotkania będziemy pracować na realnych wyzwaniach uczestników zamiast na case studies, które sprawdziły się w realiach odmiennych od naszej rzeczywistości i naszej firmy.
Bloki tematyczne przeplatane sesjami Action Learning
1. Nowa rola HR
2. Wyzwania HR a możliwości Action Learning
3. Lidership w organizacji
4. Action Learning w procesie zarządzania zmianą
5. HR menedżer jako coach i trener
Bloki tematyczne przeplatane sesjami Action Learning
1. Nowa rola HR
2. Wyzwania HR a możliwości Action Learning
3. Lidership w organizacji
4. Action Learning w procesie zarządzania zmianą
5. HR menedżer jako coach i trener
Bloki tematyczne przeplatane sesjami Action Learning
1. Nowa rola HR
2. Wyzwania HR a możliwości Action Learning
3. Lidership w organizacji
4. Action Learning w procesie zarządzania zmianą
5. HR menedżer jako coach i trener
Przeszkoliliśmy ponad 40000 dyrektorów, menedżerów, kierowników i naczelników.
W Akademiach menedżerskich, w których mierzyliśmy efektywność (47 projektów 286 dni szkol.) poziom kompetencji wzrósł średnio o 16%.
Pracujemy na poziomie kompetencji (wiem co i jak mam zrobić), motywacji (wierzę, że warto), postawy (zamierzam to zrobić) , wdrożenia (follow up)
Zgodnie z badaniami przeprowadzonymi przez amerykańskie centrum Center for American Progress, koszt zastąpienia pracowników wynosi około 16% ich rocznego wynagrodzenia. W przypadku menadżera zwiększa się do 100%.
W trakcie szkolenia uczestnicy będą rozwijać takie kompetencje, jak np.:
Konsultantka biznesowa i trenerka dla wyższej kadry menedżerskiej oraz przedstawicieli działów: komunikacji, HR, marketingu i sprzedaży. Action Learning Coach. Moderatorka Design Thinking. Trenerka-wykładowczyni z zakresu: zarządzania ludźmi w procesie zmian, budowania efektywnych i innowacyjnych zespołów, tworzenia doświadczeń pracowników oraz kandydatów, a także stymulowania myślenia innowacyjnego w celu generowania nieoczywistych, ale trafionych rozwiązań. Ponad 13-letnie doświadczenie zawodowe w zakresie zwiększania efektywności komunikacji zdobywała w ramach współpracy z: oddziałami międzynarodowych koncernów i dużymi polskimi firmami / grupami kapitałowymi, podmiotami z sektora MŚP, administracją publiczną / JST, organizacjami pozarządowymi i uczelnią wyższą. Pasjonatka łączenia celów organizacyjnych z indywidualnymi wyzwaniami oraz potrzebami pracowników. Wierzy, że przekładanie dobrych praktyk w zakresie komunikacji i wymiany wiedzy na działanie wymaga ciągłego eksperymentowania.
Rzetelność i fachowość firmy „Gamma”, połączone z osobistym zaangażowaniem jej pracowników, zaowocowały szkoleniem przeprowadzonym na bardzo wysokim poziomie merytorycznym.
Trenerzy wykazali się dużą wiedzą i doświadczeniem w prowadzeniu warsztatów. Każdy z nich stosował indywidualne podejście do uczestnika, co wpływało na efektywność całego procesu szkoleniowego.
Szkolenie było szczególnie istotne w przypadku grupy o zróżnicowanym poziomie kompetencji – od pracowników bardzo młodych stażem, przez osoby z kilkuletnim doświadczeniem, po menedżerów średniego szczebla. Realizacja w kilku oddzielnych modułach tematycznych, z jednoczesnym podsumowaniem wspólnych tematów w całej grupie dała oczekiwane przez nas efekty.
Obszar zarządzania zespołem (delegowanie zadań, budowanie autorytetu, motywowanie pracowników, zarządzanie rozwoje) jest tym, w którym na pewno Gamma się specjalizuje.
Pracownicy uczestniczący w szkoleniu w zdecydowanym stopniu rozwinęli swoje umiejętności w zakresie objętym szkoleniem. Szkolenie zmotywowało bowiem pracowników do przygotowania długoterminowych planów rozwojowych, które wraz z planem rozwojowym o charakterze „on-the-job” pozwoliło na objęcie przez nich wyższych stanowisk, w tym menedżerskich.
Projekt został oceniony wysoko, zarówno pod względem przekazu merytorycznego, jak również atmosfery oraz zaangażowania i komunikatywności wszystkich trzech trenerów prowadzących szkolenie.
Dzięki Współpracy z firmą Gamma, w badaniu satysfakcji pracowników za rok 2011, uzyskaliśmy Wzrost wskaźników w obszarach efektywne zarządzanie i leadership odpowiednio o 5% i 13%.
Pragniemy potwierdzić wysoki poziom przeprowadzonego szkolenia, mający odzwierciedlenie w danych uzyskanych z ankiet od uczestników. Szkolenie cechowało bardzo dobre przygotowanie merytoryczne trenerów prowadzących oraz wysoki poziom obsługi nas, jako klienta firmy GAMMA.
Fachowość oraz miła atmosfera podczas szkolenia spotkały się z uznaniem uczestników, którzy wysoko ocenili kwalifikacje prowadzących zajęcia.
Efekt marketingowy szkoleń najłatwiej mierzyć prośbami o kolejne tego typu spotkania. Farmaceuci, jako wyjątkowo wymagająca grupa na tyle wysoko ocenili pracę trenerską, że sami, z własnej inicjatywy zwracali się z prośbą do koordynatora projektu o możliwość rozbudowania działań szkoleniowych
Projekty szkoleniowe Gammy zawierają moduły mierzące efektywność szkolenia. Pozwalają ocenić firmę szkoleniową oraz rozwój poszczególnych uczestników.
Cenię sobie dobrą komunikację i obsługę klienta za strony firmy Gamma. Pracownicy firmy cały czas czuwają nad przebiegiem projektu szkoleniowego, zgłaszają ewentualne zagrożenia i rekomendują zmiany.
Kompetentni trenerzy, indywidualne podejście do uczestników, profesjonalizm w przekazywaniu wiedzy oraz formuła szkolenia, wpłynęły na pozytywną opinię uczestników
Cenimy zespół firmy Gamma za zaangażowanie, dynamikę pracy i wypracowywanie rozwiązań dopasowanych do potrzeb Klienta.
Dzięki kreatywnej formule szkoleń opracowanej przez Gamma sp. j. uczestnicy zostali w pełni zaangażowani w aktywności szkoleniowe oraz wysoko ocenili wartość merytoryczną warsztatów i zdobytą wiedzę oraz umiejętności.
Trenerzy prowadzący szkolenia wykazali się rzetelnością oraz profesjonalizmem, co zaważyło o podjęciu decyzji o realizacji kolejnego projektu, który wspólnie rozpoczęliśmy
Rekomendujemy Gammę, jako firmę doradczo-szkoleniową, która nie tylko realizuje dobre szkolenia, ale dodatkowo w taki sposób współpracuje z Klientem, by wszystkie działania były spójne ze specyfiką i strategią firmy.
Biorąc pod uwagę dotychczasową współpracę oceniamy firmę Gamma, jako dostawcę szkoleń o najwyższej, jakości. Jesteśmy pełni uznania dla know-how firmy oraz kompetencji trenerów.
Jak wykorzystać siłę opiniotwórczą pracowników i ich środowiska, aby firma wydawała się atrakcyjna jako pracodawca, przyciągała dobrych specjalistów oraz współpracowników, ograniczała kosztowną fluktuację kadr i jednocześnie budowała pożądaną reputację na rynku? Szkolenia employer branding - zapraszamy.
Różnorodne zespoły są bardziej efektywne i innowacyjne niż homogeniczne. Płeć, wiek, wykształcenie, wiedza, umiejętności i kompetencje, system wartości, kultura - organizacja skorzysta na różnorodności pracowników, kiedy da im szansę na wykorzystanie potencjału, wymianę i dzielenie się wiedzą. Kluczowe jest zrozumienie różnic i efektywne zarządzanie różnorodnością.
ul. Farysa 64
01-971 Warszawa
NIP: 113-26-90-108
Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2021 roku.
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.