Specjalista ds. obsługi klienta
Specjalista ds. Obsługi Klienta jest osobą odpowiedzialną za zapewnienie jak najwyższych standardów obsługi klienta.

Specjalista ds. Obsługi Klienta jest osobą odpowiedzialną za zapewnienie jak najwyższych standardów obsługi klienta. Do głównych obowiązków pracownika na tym stanowisku należy m.in.: aktywne pozyskiwanie klientów, prezentowanie im produktów i usług firmy, profesjonalna obsługa klienta, udzielanie informacji i rozwiązywanie wszelkich problemów zgłaszanych przez klientów.
Podstawowe Techniki Sprzedaży
Niby wszyscy znają podstawowe techniki sprzedaży, ale rzadko je stosują. Nie rozpoznają potrzeb, argumenty nie przyjmują formy korzyści, nie potrafią obronić ceny danego produktu czy…Negocjacje w biznesie
Każda duża zmiana na rynku to z jednej strony presja na cyfry, a z drugiej ogromna szansa. Szansa dla wszystkich tych, którzy w porę zrozumieją,… HR może i powinien pełnić rolę kluczowego partnera dla biznesu. Jeśli chcesz mieć realny wpływ, musisz być o dwa kroki przed wyzwaniami.
Dlatego tak ważne jest, aby mieć zaufanego partnera, który pomoże mądrze Ci się rozwijać.
Nasz „360° Newsletter HR” powstał właśnie w tym celu. Sprawdź i działaj pewniej.